Šta je novo?

Supernova (2024)

Svi ti kanali su sad u "doplatnim" paketima, a svako ko nema fiksni kod SN ima pravo na samo jedan "doplatni" paket. Tek u SuperPlan3 paketima ima više od 1 paket bez naknade.
 
Od Pinkovih filmskih tu su samo Pink Movies, Action, Thriller, Comedy, Film i Serije.
 
Kod mene za sada nije prekršen potpisan ugovor koji važi do kraja aprila 2025. Za sada rade svi kanali koji su u paketu,uključujući i HBO,Cinemax,MAX aplikacija,Apollon i porno kanali osim Zadruga Elita paketa. Paket Super Plan 3L: Screenshot_20250109-192640~2.jpg Evo šta sve za sada ima u Video klub: Screenshot_20250109-194155.png Screenshot_20250109-194411.png
 
Pozdrav svima, šta će biti sa nama koji koristimo apk fajl u Bosni od prijatelja iz Srbije kad dođe do promjene platforme? Ima li već neka nova verzija aplikacije kao apk fajl, pošto u Bosni nije moguće koristiti aplikaciju na Android/Google TV-u?
 
Pozdrav svima, šta će biti sa nama koji koristimo apk fajl u Bosni od prijatelja iz Srbije kad dođe do promjene platforme? Ima li već neka nova verzija aplikacije kao apk fajl, pošto u Bosni nije moguće koristiti aplikaciju na Android/Google TV-u?
Pa biće jedinstvena Move aplikacija koja se već koristi u Bosni i dostupna ne na Play Store.
Ali svakako se još ne zna kad će se promena u Srbiji desiti.
 
Da li sam u obavezi prilikom prevremenog raskida ugovora zbog migracije da platim koriscenje usluge koja je bila u promo periodu, mislim na 6 meseci za 1 dinar?
 
Da li sam u obavezi prilikom prevremenog raskida ugovora zbog migracije da platim koriscenje usluge koja je bila u promo periodu, mislim na 6 meseci za 1 dinar?
nisi ali si zakasnio za raskid. objava je bila 1.12.2024.
 
Da li se pri selidbi usluge na drugu adresu potpisuje novi aneks ugovora na 24 meseca?
 
1000025484.png
Meni stoji ovo, nemam pojma šta znači. 😀
Podnet prigovor, i javili porukom da ostaje ista cena.
 
Pogledajte prilog 475530
Meni stoji ovo, nemam pojma šta znači. 😀
Podnet prigovor, i javili porukom da ostaje ista cena.
Supernova M ti je migrirani paket Super TV
L.R. NS su ti lokalci (na primer, na OTT imam samo njih, bez Super TV paketa). VOD je video klub na zahtev, a muzički, dečji i filmski su ti zadržali kao promo na redovnoj kablovskoj.
1000015921.jpg
Podneo sam zahtev za raskid potpisan elektronskim sertifikatom. Nedelju dana kasnije je evidentiran. Sad čekam poziv da pregovaramo oko nastavka saradnje ili odgovor o konačnom odobrenju raskida bez da me kume i mole da ostanem.
 
Gde moze da se vidi ime i sifra za korisnicki portal?
 
Nisam to nikad koristio
 
Šta sve traže prilikom vraćanja opreme? Pre svega me zanima od ovih "sitnijih" stvari, poput kablova, strujnih adaptera i daljinskih. Nije mi poslovnica blizu, pa da me ne vrate bezveze ako zaboravim kabl ili adapter. Koliko videh ovde, traže i žuti kabl što ide u modem. Treba li i onaj ZOK što iz njega izlazi žuti kabl?
 
Da li neko ima informaciju sta se desava sa korisnicima Net Net operatera (Krajnalić Komunikacije DOO) koji su kupili odn. koji je presao u Telekom/Supernova od 2.12. ? Potpuni je haos kad pozoves Call Centar. Trenutna informacija je da je sada pod Supernovom, mts kontakt centar kategoricno odbija da daje info o tome. Pokusali su da me "digitalizuju", odnosno da mi podmetnu potpisivanje novog ugovora sa Supernova dok je Net Net jos uvek aktivan. NetNet mi je po ceni 1170din optika 100mb/s+analognaTV. A nude po 4199 mesecno uz neki mesec od 50%. Da, da, da... mozemo da pricamo prvog dana isteka aktuelnog ugovora. Do tada ne mogu ni da primirishu, a kamo li da menjaju opremu i komercijalne uslove. Nego da ovo "poskupljenje" nekako ne podvuku i za nas, korisnike NetNet-a.

Na drugoj lokaciji imam stari Telekomov fiksni prikljucak, i tu imaju stalno vazecu kampanju 24meseca gratis usluge neta + TV u infrastrukturi dostupnoj na lokaciji, po max dostupnim brzinama. Ja nemam ni mts ni Supernova GPON, ali na adresi ima takodje NetNet GPON-a, i trebalo im je jedno mesec dana da to skontaju u Call centru, i da kreiraju takav zahtev za realizaciju (usluge Suprenova preko NetNet GPON), ali kad dodju monteri, oni kazu da ne smeju da se povezu na Net Net GPON, samo na Supernova kojeg u zgradi nema, i tako ukrug... Zahtev se vraca, ovi zovu, kazu moze, zasto vas nisu prikljucili... itd itd... Sto me mene zoves i pitas, dogovorite se medjusobno... Marketing, prodaja, tehnika i trece lice koje radi montazu nikako da se usinhronizuju...
 
Да ли још неко има проблем да се улогује на Суперновин кориснички портал?
 
@optical jedan ethernet za ruter/pon i jedan za stb, daljinski i strujni adapteri. Za adsl još splitter i dva telefonska kabla.
Да ли још неко има проблем да се улогује на Суперновин кориснички портал?
Ne (ako misliš na ott self care)
 

Da li neko ima informaciju sta se desava sa korisnicima Net Net operatera (Krajnalić Komunikacije DOO) koji su kupili odn. koji je presao u Telekom/Supernova od 2.12. ? Potpuni je haos kad pozoves Call Centar. Trenutna informacija je da je sada pod Supernovom, mts kontakt centar kategoricno odbija da daje info o tome. Pokusali su da me "digitalizuju", odnosno da mi podmetnu potpisivanje novog ugovora sa Supernova dok je Net Net jos uvek aktivan. NetNet mi je po ceni 1170din optika 100mb/s+analognaTV. A nude po 4199 mesecno uz neki mesec od 50%. Da, da, da... mozemo da pricamo prvog dana isteka aktuelnog ugovora. Do tada ne mogu ni da primirishu, a kamo li da menjaju opremu i komercijalne uslove. Nego da ovo "poskupljenje" nekako ne podvuku i za nas, korisnike NetNet-a.

Na drugoj lokaciji imam stari Telekomov fiksni prikljucak, i tu imaju stalno vazecu kampanju 24meseca gratis usluge neta + TV u infrastrukturi dostupnoj na lokaciji, po max dostupnim brzinama. Ja nemam ni mts ni Supernova GPON, ali na adresi ima takodje NetNet GPON-a, i trebalo im je jedno mesec dana da to skontaju u Call centru, i da kreiraju takav zahtev za realizaciju (usluge Suprenova preko NetNet GPON), ali kad dodju monteri, oni kazu da ne smeju da se povezu na Net Net GPON, samo na Supernova kojeg u zgradi nema, i tako ukrug... Zahtev se vraca, ovi zovu, kazu moze, zasto vas nisu prikljucili... itd itd... Sto me mene zoves i pitas, dogovorite se medjusobno... Marketing, prodaja, tehnika i trece lice koje radi montazu nikako da se usinhronizuju...
… slično se meni desilo - kupili lokalni KDS, kojima je, rekao bih,NetNet bio nadprovajder,…na jednoj adresi uzeo Supernova, te se sad natezao oko poskupljenja i promena paketa… na drugoj ostao na KDS i tu me smarali danonoćno… i dalje sam na njemu zbog cene, dokle god to bude moglo… sve živo nudili, samo da i tu predjem na Supernovu… mislim da,na adresi gde imaš fixni, možeš da ispregovaraš najmanji Supernova oaket na optici po istim uobima kao VDSL uz fixni… meni su i to nudili, net i televizija besplatno, 24 meseca… to ti se možda isplati ili da teraš, pa dok traje…
 
@optical jedan ethernet za ruter/pon i jedan za stb, daljinski i strujni adapteri. Za adsl još splitter i dva telefonska kabla.

Ne (ako misliš na ott self care)
Ovde je u pitanju optika, e sad ne znam treba li ethernet kabl za svaki uređaj, jer ima 2 stba i box? Zanimljivo je što mislim da prilikom ugradnje nisu ni dali ethernet kablove, jer su već bili prikačeni prethodni. Uređaj iz kog ide žuti optički kabl se ne vraća?
 
Uređaj iz kog ide žuti optički kabl se ne vraća?
Pon ont se vraća (kockica sa priključkom za strujni, ethernet i optički kabl), to je optički modem.
Ako misliš na kutiju gde su namotaji sa optičkim kablovima, to se ne dira i ona nema nikakve priključke.
 
Pretpostavljam da je mislio na ZOK (završnu optičku kutiju). Mislim da se to ne vraća jer je fiksirana za zid i služi ostalim (budućim) provajderima koji koriste to vlakno/instalaciju koji ulaze u ZOK.
 
Nazad
Vrh Dno