Šta je novo?

Supernova (2024)

Pon ont se vraća (kockica sa priključkom za strujni, ethernet i optički kabl), to je optički modem.
Ako misliš na kutiju gde su namotaji sa optičkim kablovima, to se ne dira i ona nema nikakve priključke.
Pretpostavljam da je mislio na ZOK (završnu optičku kutiju). Mislim da se to ne vraća jer je fiksirana za zid i služi ostalim (budućim) provajderima koji koriste to vlakno/instalaciju koji ulaze u ZOK.
Da, napisao sam uređaj, a mislio sam na belu kutiju u koju ulazi kabl sa tavana, a izlazi žuti optički kabl koji ide u modem. Dakle ona se ne dira, a vraća se i taj žuti kabl, pored ethernet kablova. Da ne traže možda i hdmi kablove?
 
Evo dodatne promene što sam juče naveo šta mi izbacuje na portalu,
sve ostalo je isto samo što je dadato:
• Superstar VoD i • FILMBOX OD
 
Jel ima neko problem sa Wifi u poslednjih nekoliko dana? Nas zeza 3 dana uzastopono, uvece samo. Cim se restartuje ruter - proradi, ali to nije nikakvo resenje za duze staze...
 
^drzis dugme za reset ili izvadis punjac iz struje na minut dva?
 
Da, napisao sam uređaj, a mislio sam na belu kutiju u koju ulazi kabl sa tavana, a izlazi žuti optički kabl koji ide u modem. Dakle ona se ne dira, a vraća se i taj žuti kabl, pored ethernet kablova. Da ne traže možda i hdmi kablove?
Imaš na onom papiru gde piše koju si opremu dobio, a imaš čini mi se i u ugovoru cenovnik u slučaju da nešto ne vratiš, tako da recimo i da zaboraviš HDMI kabal, naplatiće ti verovatno oko 900 dinara ako se dobro sećam.
 
Zato i htedoh da proverim, da ne bih dolazio u tu komičnu situaciju da mi naplaćuju hdmi kabl 900din...
 
Proveri na papiru sta si potpisao da si dobio. Meni nisu dali hdmi kabel ni skarf kabel ja imam paket na 2 televizora . Ja imam stare televizore pa sam vec imao kablove na reciveru koji sam tada koristio tako da ja nisam dobio nikakve kablove , vec su iskoristeni stari moji . Mom komsiji koji je imao isti slucaj kao ja hteli su da naplate skarf kabel koji nije dobio tj imao je svoj isti slucaj kao ja. Covek otisao u poslovnicu i poneo kopiju papira sa potpisom sta je dobijo i nakon zalbe nije placao nikakav kabel . Sada moras da na sve pazis . Sreca pa bar ja cuvam sve papire tako da mi nemogu nista .
 
Update:
4x sam isao u poslovnicu, poslednji put posle dobijanja sms-a da ce mi ostati ista cena paketa do kraja ugovorne obaveze.
Uglavnom ta opcija mi ne odgovara i ponovo sam isao malopre. Kazu pa vi ste pristali na opciju da zadrzimo cene iste do kraja ugovora, tako nam stoji u sistemu. :/
Reko nisam ja pristao ni na sta.

Tako da ustanovismo da je neko tamo odlucio da odluci umesto mene i sad ponovo cekam odgovor, gde ce nadam se konacno dati prokleti raskid ugovora.

Vise nikad nista od telekoma necu koristiti definitivno.

fiksni sam odjavio odavno, mobilni takodje, jos ovog da se resim i daleko im lepa kuca.

Ovo stvarno nema nigde, da mesec ipo dana se natezemo...
 
Proveri na papiru sta si potpisao da si dobio. Meni nisu dali hdmi kabel ni skarf kabel ja imam paket na 2 televizora . Ja imam stare televizore pa sam vec imao kablove na reciveru koji sam tada koristio tako da ja nisam dobio nikakve kablove , vec su iskoristeni stari moji . Mom komsiji koji je imao isti slucaj kao ja hteli su da naplate skarf kabel koji nije dobio tj imao je svoj isti slucaj kao ja. Covek otisao u poslovnicu i poneo kopiju papira sa potpisom sta je dobijo i nakon zalbe nije placao nikakav kabel . Sada moras da na sve pazis . Sreca pa bar ja cuvam sve papire tako da mi nemogu nista .
Pretpostavljam da misliš na papir "Revers za instaliranu opremu". Tu su napisani serijski brojevi za 2 STB-a, 1 IP STB, ONT uređaj i dve smart kartice. Nigde nije štiklirano/napisano da su dali bilo kakav dodatni kabl, daljinski ili ispravljač. Po ovom papiru ispada da treba da se vrate samo ovi spomenuti uređaji.
 
Pretpostavljam da misliš na papir "Revers za instaliranu opremu". Tu su napisani serijski brojevi za 2 STB-a, 1 IP STB, ONT uređaj i dve smart kartice. Nigde nije štiklirano/napisano da su dali bilo kakav dodatni kabl, daljinski ili ispravljač. Po ovom papiru ispada da treba da se vrate samo ovi spomenuti uređaji.
Bas tako, ali desi se da naletis na idiota pa trazi sve.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pogledajte prilog 475530
Meni stoji ovo, nemam pojma šta znači. 😀
Podnet prigovor, i javili porukom da ostaje ista cena.
Sada sam, najzad, dobio odgovor od podrške da mi potvrde da će mi ostati svi TV kanali koje sam imao pre migracije, jer su do sada samo odgovarali da neće biti promenjena cena.

Kod:
Poštovani, vezano za Vaš zahtev broj  1-XXXXXXX obaveštavamo Vas da će se migracija postojećih paketa u nove izvršiti u skladu sa pravilima po kojem će u Vašem slučaju pored Osnovnog TV paketa biti aktiviran i Filmski paket.

Kada sam ponovo otišao da vidim koji su mi paketi aktivni, promenio se spisak:

Kod:
SUPERNOVA - M
FREE VOD
SUPERNOVA - L.R. - NOVI SAD
BALKAN MYUSIC
MINIMAX PLUS
Superstar VoD
FILMBOX OD

Brzina interneta još nije promenjena na 200/200, i dalje je 200/100.

Tako da po ovome, i dalje ima osnova za raskid bez penala, jer iako ne menjaju cenu, promenili su izbor TV kanala.
 
Koji si paket bio do sada?
 
Što se tiče supernova portala supernovaott.rs kod mene samo stoji link na aplikaciju na playstore koje NEMA. Nema mogućnosti za logovanje.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250110_161348_Chrome.jpg
    Screenshot_20250110_161348_Chrome.jpg
    33.1 KB · Pregleda: 49
A koji ti kanali sada ne rade? U odnosu na pre.
 
Da odgovorim sam sebi: nije isti password kao na mts nego ide password koji se generiše za move'n'go aplikaciju...
 
A koji ti kanali sada ne rade? U odnosu na pre.
Sada rade svi kanali, jer je promocija, videćemo posle.
Ako posle promocije ne budem imao iste kanale kao pre migracije, onda je evidentno reč o pokušaju obmane korisnika, jer su odbijali da odgovore na pitanje, da li će pored iste cene ostati i isti izbor kanala.
 
@keza Da, 1. februara zaključaće kanale iz naučnog, dečijeg i muzičkog paketa, to je više nego jasno...
Čudi me zašto u spisku nema filmskog paketa...
 
Meni stigla već 4. put poruka:
Postovani, obavestavamo Vas da je u toku resavanje Vaseg zahteva broj 1-xxxxx. Kako je za resavanje navednog zahteva neophodno izvrsiti dodatne provere, molimo Vas za strpljenje do konacnog resenja i prosledjivanja našeg odgovora.
Telekom Srbija a.d
🤣
 
@poglavicas Jesi li "migriran"?
Ti isto beše stari paket Super Plan 2L?
 
Ja imam taj svod filmski, mada nezmam ni sta je a
 

Prilozi

  • Screenshot_20250109_225438.jpg
    Screenshot_20250109_225438.jpg
    72.7 KB · Pregleda: 39
Vrh Dno