Šta je novo?

Supernova (2024)

Auuu koja konfuzija. O tome sam i ja razmisljao, sta ako ponude da sve ostane isto, onda nemas pravni osnov da raskines UO bez penala?
 
Auuu koja konfuzija. O tome sam i ja razmisljao, sta ako ponude da sve ostane isto, onda nemas pravni osnov da raskines UO bez penala?
kakve to ima veze ? imas i dalje prava da raskines. menjaju cene. kako znam ? jer sam prekinuo ugovor sa a1 sad kad je bilo na pocetku godine poskupljenje.
 
Videćemo kad stigne mejl , ko uspe prvi neka javlja, ali ova žena nije spominjala nikakvu nadoknadu, ali ja njima ništa ne verujem, samo je spimenula i tu mogućnost, a sve u vezi novih cena...Videćemo, ako traže nadonadu idemo inspekciju , kako "pokvareno" sludjuju korisnike...Nastavlja se
 
Ja danas isto bio u poslovnicu zbog supernovu... Rekao da ja ovo necu da placam od januar nego hocu raskid... On odmah evo saljem zahtev, oni ce te pozovu itd. ako ne pozovu za 2-3dana dodji ponovo saljem opet zahtev... Mora da ti ostane stara cena do kraja ugovora(10.2025) 100%
ajde da vidim i to...
 
Da ali onda pozovu i kazu tebi ostaje sve isto. Vise nema poskupljenja, a onda ni osnova za raskid po toj stavci.
mene nisu jos zvali podneo sam zahtev za raskid proslog ponedeljka. i da mislim da je danas 8 radni dan
 
Da ali onda pozovu i kazu tebi ostaje sve isto. Vise nema poskupljenja, a onda ni osnova za raskid po toj stavci.
Pa to mene sad buni, zaboravih da pitam ženu što je zvala, ništa ako tako stigne a mnogo para, izjavim da sam odustao od raskida ugovora.
Sad pogledao ugovor zaključen na 4.290 dinara, novembar 2023, sad gledam račune za 2024, naplaćivali 4.549 dinara , znači poskupeli malo ali nije po ugovoru, ovfe je neko okačio da je Orion obaveštavao za 300 dinara i nudio raskid ugovora...Ovi ništa, a nemaš organizaciju koja bi te štitila
 
Poslednja izmena:
Ja sam ovde na forumu saznao za poskupljenje usluga Supernove,, pre 5-6 dana. Sutradan otisao u poslovnicu MTS, ulozio usmeni prigovor, da hocu da raskinem ako ne postuju uslove po ugovoru, pa su mi kazali da ce neko nazvati u vezi toga. Malopre zvali i ostaju isti uslovi do kraja ugovorne obaveze, do jula 2026. Imam Superplan 2m, net 200/100 i Tv.
Problem je sto nemam alternativu u zgradi, jedino Supernova ima optiku, pa bih ostao pod ovim uslovima do kraja ugovora.
 
Jednu stvar samo da razjasnimo, migracijom paketa, mnogima menjaju pakete. Konkretno, meni Super Plan 2M prelazi u Super Plan 2S.

Brzina interneta je ista, ali broj kanala se menja sa 310+ na 250+, brzina interneta je ista. Cak i ako ponude istu cenu, broj kanala se smanjuju. TV ne gledamo, ali menjaju uslugu koji su oni sami kreirali i ponudili po odredjenoj ceni. Prema tome smatram da imamo pravo na raskid ugovora zbog promene uslova, bez placanja penala.
 
Zvao sam danas opet call centar, opet se prave ludi, preusmeravaju me ne znaju da li će da mi ostanu HBO kanali i MAX aplikacija, najbolja opcija je očigledno mejl, ali tu dok odgovore prođe večnost...
 
Da ali onda pozovu i kazu tebi ostaje sve isto. Vise nema poskupljenja, a onda ni osnova za raskid po toj stavci.
Ne javljaš se na telefon.
Osim toga ne menjaju samo cenu već i broj kanala, tako da je i to osnov za raskid.
Mada i sve to ne mora da ima veze jer su promenili zvanični cenovnik i imaš pravo po tom osnovu
 
Ne javljaš se na telefon.
Osim toga ne menjaju samo cenu već i broj kanala, tako da je i to osnov za raskid.
Mada i sve to ne mora da ima veze jer su promenili zvanični cenovnik i imaš pravo po tom osnovu
To sam i pitao, da li se išta menja, brzina, kanali, cena. Kaže sve isto ostaje. E sada hoću to i napismeno jer to rekla kazala ne pije vodu.

Do kraja nedelje, ako ne dobijem zvanicni odgovor, odlazim da ih obavestim da su zakasnili i ćao zdravo.
 
Pazite ovo, nama koji se bunimo odjednom može po staroj ceni, onaj sms koji smo dobili je toliko zamuljen da ovi koji su elektronski manje pismeni ili stariji nema šanse da provale,nisam ni ja provalio odmah još sam pomislio šta mi šalju za račun već sam platio, znači APP, i onda u februaru ima ljudi da se hvataju za glavu, ali prošlo 30 dana i nema žalbi više , vrlo bahato
 
Pazite ovo, nama koji se bunimo odjednom može po staroj ceni, onaj sms koji smo dobili je toliko zamuljen da ovi koji su elektronski manje pismeni ili stariji nema šanse da provale,nisam ni ja provalio odmah još sam pomislio šta mi šalju za račun već sam platio, znači APP, i onda u februaru ima ljudi da se hvataju za glavu, ali prošlo 30 dana i nema žalbi više , vrlo bahato
logicno da moze stara cena samo se zalis kazes mi smo potpisali ugovor na tu cenu ocu da mi ostane sve kako dogovoreno a ne da vi menjate i to prihvate odma bez izgovora.
 
Poštovani,

Kako ste i obavešteni putem rešenja, po prigovoru broj 1-XXXXXXXXXXX, nastavak korišćenja usluga će biti omogućen bez promene u pogledu iznosa osnovne mesečne naknade, do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.

Ukoliko uočite bilo kakvu smetnju u radu usluga, molimo da nas obavestite.

Srdačan pozdrav,
Ja ih pitam za HBO, MAX, Apollon VOD je l' ostaju, oni opet isto, neću se ni raspravljati, ako ih ukinu od 1. februara tek ću tada da pišem...
 
Meni juce poslali mejlom da ce me neko zvati , jos niko ne zove . Ako mi dugnu cenu da znam sta da radim . Prelazim kod drugog , samo cekam da me neko pozove . Da su spori , spori su . Email poslat u petak . Odgovor u utorak da ce me neko zvati . Evo cekamo :)
 
Meni juce poslali mejlom da ce me neko zvati , jos niko ne zove . Ako mi dugnu cenu da znam sta da radim . Prelazim kod drugog , samo cekam da me neko pozove . Da su spori , spori su . Email poslat u petak . Odgovor u utorak da ce me neko zvati . Evo cekamo :)
cekaj , nisi jedini ima dosta njih iskreno
 
Mene juče zvali oko 20h ali sam bio na poslu, video propušten poziv tek na kraju radnog vremena, nadam se da će ponoviti poziv
 
Ja sam imao sličnu situaciju i nisu zvali ponovo već sam ja kasnije zvao korisnički gde mi je zena rekla da sam samo trebao da pozovem na isti broj sa kog su zvali. Tako da ili zovi korisnički da upišu da te treba ponovo zvati ili sam zovi na broj sa kog su zvali.
 
Pisao sam im opet na MTS chat, gde mi sam dobio odgovor ovo je chat samo za MTS korisnike. Na pitanje, zar Supernova nije u sklopu MTS-a, odgovor je bio jeste, ali ako zelim, mogu im ostaviti mail, kontaktirace me neko.

Deluje mi da nas samo zavlace do kraja meseca sa razlicitim odgovorima i izgovorima, pa od prvog januara ko vas ... istekao je rok za zalbu i raskid.
Lažu, sve u vezi Supernove sam rešavao preko njih. Nego sad prebacuju loptu pa ko mora on će da se aka sa besnim korisnicima. Verujem da je u poslovnicama haos, ovde skoro bio drugar kaže radnici nervozni hoće da ujedaju.
Ja razmišljam dal sutra da idem ili u pon, ponedeljkom je svuda veća gužva.
 
Lažu, sve u vezi Supernove sam rešavao preko njih. Nego sad prebacuju loptu pa ko mora on će da se aka sa besnim korisnicima. Verujem da je u poslovnicama haos, ovde skoro bio drugar kaže radnici nervozni hoće da ujedaju.
Ja razmišljam dal sutra da idem ili u pon, ponedeljkom je svuda veća gužva.
Čekaj, ako im se na [email protected] pošalje mail (sa tvog maila koji je zaveden kod njih u sistemu i preko koga dobijaš e-račune) gde jasno navedeš da želiš da ti cena ostane ista tokom cele ugovorne obaveze i da nisi saglasan sa ovim novim poskupljenjem ili u suprotnom ćeš tražiti raskid ugovorne obaveze ... da li je to dovoljno?

Ili mora da se ide i do poslovnice pa da i tamo podneseš zahtev?
 
Da li neko zna kako da na Move uredjaju proradi account sa Supernove? Imam Chromecast, pronasao sam "Move" app, podaci su kao netacni, a "Move'n'Go" nema na Chromecast-u, ali na telefonu lepo pronalazi i lepo radi, i naravno podaci su tacni.

Ako je uopste moguce povezati na Android TV-u?
Hvala unapred
 
Jesi probao sa aplikacijom Move smart? Da li je ta Move aplikacija uopste od mts ili?
 
Da li neko zna kako da na Move uredjaju proradi account sa Supernove? Imam Chromecast, pronasao sam "Move" app, podaci su kao netacni, a "Move'n'Go" nema na Chromecast-u, ali na telefonu lepo pronalazi i lepo radi, i naravno podaci su tacni.

Ako je uopste moguce povezati na Android TV-u?
Hvala unapred
Probaj Move Smart u google prodavnici.
 
Čekaj, ako im se na [email protected] pošalje mail (sa tvog maila koji je zaveden kod njih u sistemu i preko koga dobijaš e-račune) gde jasno navedeš da želiš da ti cena ostane ista tokom cele ugovorne obaveze i da nisi saglasan sa ovim novim poskupljenjem ili u suprotnom ćeš tražiti raskid ugovorne obaveze ... da li je to dovoljno?

Ili mora da se ide i do poslovnice pa da i tamo podneseš zahtev?
Ne znam, ja bi to pre lično i ako odobre uslove da to dobijem napismeno.
A bogami i da stave stavku da me zaobiđu sa ovim ludilom oko promene uslova koja ih drmaju svakih 6 meseci.
 
Kolege, jel imamo neki koncenzus (Srbi i koncenzus, dobar vic), da li je bolje ici u poslovnicu ili da se korisnici obrate mailom?
U smislu da se izboksuje da se cena ne menja dok traje UO.
Pozdrav !
 
Nazad
Vrh Dno