Šta je novo?

Supernova (2024)

Update: Zakupio sam staticku ip adresu i sada mogu da otvaram portove za game servere, to je sve ok nego samo da javim da brzina skidanja sa Epic Games-a je isto spora. oko 3 MB/s tako da nije bila problem ip adresa ili CGNat.
Meni je juce sa Supernove na Epic Games bilo oko 180Mbps prosecna brzina (u paketu mi je 200Mbps). Koliko ti naplacuju zakup staticke IP? Btw na Epic Games ti prikazuje MB/s sto nije isto kao Mbps. 1 MB/s ti je oko 8Mbps
 
Lepo je to što kad sad elektronski platim račun, za par sati od pošiljaoca "mts_info" stiže povratni sms sa informacijom da je uplata evidentirana.
Toga na Supernovi nije bilo.
Da, i kad prijavite neki problem, stigne sms da je prijavljena i pod kojim brojem je zavedena reklamacija.
 
sto se tice epic games
ja imam dinamicku meni bolje radi na epic nego na steam vuce full brzinu na epic dok na steam ko baba
 
Update: Zakupio sam staticku ip adresu i sada mogu da otvaram portove za game servere, to je sve ok nego samo da javim da brzina skidanja sa Epic Games-a je isto spora. oko 3 MB/s tako da nije bila problem ip adresa ili CGNat.
Finalni update, resen problem, zaboravio sam da sam cekirao da mi net limiter limituje epic games download jos od pre..
Meni je juce sa Supernove na Epic Games bilo oko 180Mbps prosecna brzina (u paketu mi je 200Mbps). Koliko ti naplacuju zakup staticke IP? Btw na Epic Games ti prikazuje MB/s sto nije isto kao Mbps. 1 MB/s ti je oko 8Mbps
Da znam razliku izmedju MB/s i Mbps. Bite i bajte, staticka ip adresa me kosta 700 din mesecno, 699. Prvestveno zbog toga da mogu hostovati minecraft servere itd.
sto se tice epic games
ja imam dinamicku meni bolje radi na epic nego na steam vuce full brzinu na epic dok na steam ko baba
Probaj da promenis "Downloading Region" na stimu, to se odmah nalazi u podesavanja tamo, veoma prosto. Probaj Hungary, France i tako te drzave.
 
Mene ispališe juče za instalaciju Move Boxa i CAM modula samo tako. Bilo je zakazano za juče popodne niko se nije javljao niti došao i podneo sam prigovor, poslali prvo sms kako se izvinjavaju jutros i onda me malopre zovu iz prodaje novi termin za početak sledeće nedelje uz naglašenje da će ipak morati da angažuju kolege iz "Telekoma" da odrade instalaciju jer se iz Supernove nisu pojavili 😂...
 
Kad si zamenio prvi put ruter da li je zamenjen i adapter? Pre dva meseca sam imao isti problem. Ruter se sam gasio. Zamenjen samo adapter. Od tada nema problema.
Našao drugi adapter. Danas radi bez problema. Držim fige da bude kako treba. Inače ću bombu da im bacim.
 
E ljudi Supernova je katastrofa, bar u Starčevu kod Pančeva.Koristim super plan plavi 4, prešao iz box 4 , non stop prekidi...., zovem pišem ali uzalud, smeta i kiša i sunce non stop iskače.... HOROR
 
E ljudi Supernova je katastrofa, bar u Starčevu kod Pančeva.Koristim super plan plavi 4, prešao iz box 4 , non stop prekidi...., zovem pišem ali uzalud, smeta i kiša i sunce non stop iskače.... HOROR
E ljudi bar napišite na kojoj infrastrukturi se Vaš priključak nalazi, da li je coax ili optika...
 
Našao drugi adapter. Danas radi bez problema. Držim fige da bude kako treba. Inače ću bombu da im bacim.
Takodje proveri da li se i taj adapter ne greje previse. Meni je falicni adapter bio na nekom produznom kablu (sa vise uticnica) i bas je bio vruc. Nov adapter koji sam dobio, nisam ukljucio na produzni vec direktno na uticnicu pored.
 
I opet se ugasio. Znači nije do adaptera. Sličan problem sam imao (i dalje imam) na poslu. Imaju seriju loših rutera. I do njih je.
 
Ja imam 400mbita. Coax. Ali eto, puca non stop.
 
Probajte da vidite sa njima da predjete na optiku i to bi vam trebalo resiti vecinu problema. Ili meni samo radi dobro zato jer sam na lokaciji gde nije previse zaguseno.
 
Ma ne bi trebalo to da ima veze, ja sam bio na KCN koaksu i sam početak Supernove, nikada nisam imao problema sa prekidima, sa padom brzine da, ni tokom kiše nije bilo prekida. Posle Jotel coax kod njih na svake 2-3 nedelje poludnevni prekidi na coaxu... Pa Jotel optika nije bilo prekida, pa sad SN (ex EXENET) optika isto nema prekida, sve zavisi koja je bivša mreža i mesto, pogotovo ako je neko manje. A o tome što sad zakazuju ekipe za izlazak na teren preko valjda neke treće firme (koliko se ovde pisalo pre) da ne govorim, i koliko se dugo čeka... Nema nikakvih pravila, nekome Supernova radi top, nekome ne, ali svakako na optici ne bi trebalo da ima problema, još ovde kod mene nisu nategnuta čvorišta pa brzina i malčice prelazi ovu propisanu iz paketa.
 
Probajte da vidite sa njima da predjete na optiku i to bi vam trebalo resiti vecinu problema. Ili meni samo radi dobro zato jer sam na lokaciji gde nije previse zaguseno.
sve je to ok ali oni (MTS) nece da predu na opticku mrezu kao na primer i u Surcinu gde je Superspora jedini izbor za sad drze preko 15 godina staru mrezu od Radijus Vektora... mozda samo do kraja godine uskoro pocinje izgradnja opticke mreze pocev iz Bastovanske ulice od Oriona tako da i mi mozda cemo imati drugi izbor
 
Ma ne bi trebalo to da ima veze, ja sam bio na KCN koaksu i sam početak Supernove, nikada nisam imao problema sa prekidima, sa padom brzine da, ni tokom kiše nije bilo prekida. Posle Jotel coax kod njih na svake 2-3 nedelje poludnevni prekidi na coaxu... Pa Jotel optika nije bilo prekida, pa sad SN (ex EXENET) optika isto nema prekida, sve zavisi koja je bivša mreža i mesto, pogotovo ako je neko manje. A o tome što sad zakazuju ekipe za izlazak na teren preko valjda neke treće firme (koliko se ovde pisalo pre) da ne govorim, i koliko se dugo čeka... Nema nikakvih pravila, nekome Supernova radi top, nekome ne, ali svakako na optici ne bi trebalo da ima problema, još ovde kod mene nisu nategnuta čvorišta pa brzina i malčice prelazi ovu propisanu iz paketa.
Druže, hvala na ovim informacijama, a mi će mo i dalje da se borimo za poštovanje ugovora, krajnje su nekorektni.
 
Sada su mi poslali odbijenicu . I rekose da su svi paketi promenjeni u martu i moj sadasnj racun je 2700 umesto 2100 . Znaci da moram da se zalim inspekciji ili ? Ovo je neverovatno , sta se radi , promenili su ladno racun i nikom nista .
 
Nema svrhe žaliti se. To je što je.
 
Sada su mi poslali odbijenicu . I rekose da su svi paketi promenjeni u martu i moj sadasnj racun je 2700 umesto 2100 . Znaci da moram da se zalim inspekciji ili ? Ovo je neverovatno , sta se radi , promenili su ladno racun i nikom nista .
nije nikome nista imao si fore 30 dana da se zalis kao i sve do sada , ja sam se zalio i ostala ista cena
 
nije nikome nista imao si fore 30 dana da se zalis kao i sve do sada , ja sam se zalio i ostala ista cena
Poslali su mi uvecani racun prosle nedelje. Odmah sam se zalio. Prvi prigovor odbili odmah. Drugi danas. Kazu uvecali smo paket i to je to . Sta reci . Sto i kazes imam fore jos nekoliko dana mozda cu da ih prijavim inspekciji da mi ukinu ugovor bez penala posto su uvecali cenu a ja necu da placam vise za nista .
Da dodam kazu da je od marta uvecan paket a mene je tek sada zahvatila veca cena zbog migracije . Kada sam ih pitao zasto mi nisu poslali porukom ili mi javili da ce biti uvecanja svi se prave ludi. Verovatno cu preci kod nekoga drugoga.Da su neprofesionalni to sam tek sad video. Uzas .....
 
Ne znam jesu li slali još nekome uz račun, ali izgleda ko ima EXENET paket može do kraja meseca da raskine ugovor ako ne pređe na Super Plan :D, mada ne znam što su meni slali uz račun kada sam ja zahtev za prelazak podneo još 30. 8.
Picsart_24-09-13_16-49-29-382.jpg
 
Au koliko me izludjuje ovaj neujednacen rad neta. Cas radi, cas ne, brzina varira kao da sam ja pravio sve ovo.

Moram priznati da je celo leto radilo sve super ali ovo sad je blagi uzas.
 
A šta je smešno? To što imamo raznoraznih problema sa uslugama supernove?
 
A šta je smešno? To što imamo raznoraznih problema sa uslugama supernove?
Smešna je Supernova kao provajder generalno. A smešno ili jadno kako ko gleda iz kog ugla koliko šugavi coax internet cele godine ima nešto da mu smeta... Leti kad su visoke temperature problemi, na jesen kad sastavi pola dana kiše problemi.

Ali Supernova je specijalna skoro kao moj ZLOrion da ume i optički net da pokvari da ne radi kako treba.
 
Kod mene se javlja problem sa TV kanalima samo na određenim frekvencijama kada su temperature slične kao trenutne,oscilira i gubi se signal, sve ostalo radi ok. Naravno njihovi nestručni tehničari ne znaju da srede, bili par puta, ispitali i kao sve je u redu. Kada sam tražio zamenu prastarog Cisco rutera, lik mi kaže pa i on ima wi fi na 5Ghz, reko ajde namesti, kaže nema vremena. Dobro je da im usluge uopšte i rade nekako.
 
Nazad
Vrh Dno