Šta je novo?

Supernova (2024)

Može ali radi samo vraćanje unazad, ne live program.
Tj. svaki kanal pri prebacivanju treba vratiti nekoliko sekundi unazad.
kako ce onda da se prikljuci koax kabl preko adsl-a koji ide u move uredaj ? i jos na drugu lokaciju ?
 
Uštekaš LAN kabal i svaki kanal koji želiš da gledaš vratiš 20 sekundi u nazad.
 
Ako imaš ovaj box (samo LAN priključak) može live, ako imaš box gde ide COAX i LAN priključak ne možeš live već moraš da vratiš za 15-20 sekundi u nazad i onda ide normalno taj kanal.
 

Prilozi

  • IMG_20240917_123534_edit_85358645703008.jpg
    IMG_20240917_123534_edit_85358645703008.jpg
    258.9 KB · Pregleda: 19
kako ce onda da se prikljuci koax kabl preko adsl-a koji ide u move uredaj ? i jos na drugu lokaciju ?
Pa neće priključiti coax, nego samo LAN. Zato i ne može gledati live nego mora premotati par sekundi unazad (jer premotavanje radi preko LAN kabla, a live preko coax)
 
Ističe ugovorna obaveza, podneo zahtev za raskid ugovora i prijavio se za Yettel.
 
A onda su te zvali i ponudili 14 meseci po 50%?
 
Mislim da je to logičan sled dogadjaja. Nisam još uvek pročitao ovde ili čuo da je neki pružalac usluga bio toliko darežljiv i ponudio to tek tako jer mu došlo ili da je darežljiv.
Počeli smo da razarvlačimo teme u sitna crevca, sve više forum počinje da liči na Facebook.
 
pa nije ni on naveo koji je uređaj u pitanju. svakako su ovi sa coaxom u velikoj većini
 
Meni vec treci termin za digitalizaciju ne postuju niti me iko zove da me obavesti da se nece pojaviti. Je l' ima neko savet sta da radim? Posto ocigledno ove u sluzbi za brigu o korisnicima i u sluzbi za zakazivanje instalacija zabole ona stvar...
 
digitalizaciju ? prelazis sa koax-a na optiku ili ?
 
Ma sa Exe Net paketa na Super Plan... svakako vec imam optiku
 
Pa tako to oni zovu :ROFLMAO: , prelazak na aktuelnu ponudu-digitalizacija nemam pojma ni ja, ali ponude odlicnu ponudu i vec tri puta se ne pojave...
 
… hehe, nije im stigao digitalizator…
Btw, šta nude prilikom prelaska sa operatera kojeg su kupili, na te aktuelne ponude…?! Da li je ponuda izdašnija od redovne…?!
 
Poslednja izmena:
Meni vec treci termin za digitalizaciju ne postuju niti me iko zove da me obavesti da se nece pojaviti. Je l' ima neko savet sta da radim? Posto ocigledno ove u sluzbi za brigu o korisnicima i u sluzbi za zakazivanje instalacija zabole ona stvar...
Prosledi mi reklamaciju na e-mail
 
Ma slao sam sto puta, zvao, boli njih... A bitno da je ugovor već krenuo da teče iako ga nisam ni potpisao već sam samo podneo zahtev, nekima može da se završi sve za 4-5 dana, a neko očigledno mora da se maltretira po mesec dana..
 
Ma slao sam sto puta, zvao, boli njih... A bitno da je ugovor već krenuo da teče iako ga nisam ni potpisao već sam samo podneo zahtev, nekima može da se završi sve za 4-5 dana, a neko očigledno mora da se maltretira po mesec dana..
Verujte mi niste jedini .
 
Jel dobija neko poruku na ott sajtu ovu poruku Vas korisnicki racun nije aktiviran .... Bla bla nece da se uloguje I to bas uvek kad je Liga Sampiona
 
Bili su i ok dok nisu ušli u taj mts, sad ako ti dodju kuci i posle nedelju dana super je
 
Ja sam čekao preko 2 meseca na priključenje usluge. Prijavio se u decembru, a došli u februaru. :D
 
Ma slao sam sto puta, zvao, boli njih... A bitno da je ugovor već krenuo da teče iako ga nisam ni potpisao već sam samo podneo zahtev, nekima može da se završi sve za 4-5 dana, a neko očigledno mora da se maltretira po mesec dana..
Ali, ako na ugovoru nema tvog svojeručnog potpisa, isti je nevažeći, nije aktivan.
Možda misliš na novu ugovornu obavezu? Isto važi i za nju. Nije važeća, ali osnovni ugovor teče.
 
E pa moguce, verovatno se zaposlena i u kol centru zbunila rekla je ne znam o kom "Exe Net" paketu pricate vidim da imate Super Plan 2L (moguce da je to iz zahteva koji sam podneo pogledala). Svakako nacekacu se ja... Najverovatnije je nestasica cam modula i move boxova pa zato i ispaljuju za termine, ili to, ili su samo prezaposleni i nemaju dovoljno angazovanih ekipa, ali s druge strane nije korektno da daju prazna obecanja.
 
Problematika sledeca. Dugo vec korisnik supernove. Racun mi ne stize od Juna, preko portala za broj ugovora i ime korisnika nema dugovanja, isto preko mts aplikacije. Juce mi iskljuce uslugu, zovem call centar kaze zbog dugovanja. Pa gde ja mogu da vidim dugovanje. Nema paprinog racuna, nema racuna na mejlu, nema dugovanja na portalu ... katastrofa. Sinoc call centar kaze promenjen broj ugovora, evo vam novi, opet isto, na portalu nema dugovanja, ukljucili me na rec ... ali sta da platim? :D
 
Nazad
Vrh Dno