Šta je novo?

Supernova (2024)

Danas prilikom poziva call centru javio se automat - "virtuelni saradnik" koji pita za razlog zašto sam pozvao, rekoh "prigovor na račun", čekao sam 35 minuta, i podneo prigovor na račun, da se isti umanji zbog nemogućnosti korišćenja "Max" aplikacije.
Rekli su da imam pravo na umanjenje, pa ćemo videti...
 
Poz!
Pisao sam par puta da sam im pisao mail za supernovaott.rs,
ima malog pomaka.
Sad vidim lepo da ima pretraga i kad ukucam ime kanala lepo mi izbaci.
Još da srede vraćanje kanala, i početnu stranu i sve top.
 
Pa da, izbacivalo je u searchu sve što ima pod nekim imenom i među kanalima, sadržajima za vraćanje ili video klubu, ali premotavanje stvarno mogu da srede, nekad koči, nekad neće ni da se vrati izbaci grešku, radi par sekundi onda zamrzne, ma ima milion mana, ne znam kako je na Iris Go-u...
 
Pa to je oduvek bilo
Da, al za nas slepe korisnike nije bilo pristupačno.
Pa da, izbacivalo je u searchu sve što ima pod nekim imenom i među kanalima, sadržajima za vraćanje ili video klubu, ali premotavanje stvarno mogu da srede, nekad koči, nekad neće ni da se vrati izbaci grešku, radi par sekundi onda zamrzne, ma ima milion mana, ne znam kako je na Iris Go-u...
Irisgo nemam, al na aplikaciji movengo premotavanje radi kako treba.
 
Ne daju ni umanjenje računa zbog nemogućnosti korišćenja Max aplikacije.
Evo odgovora na moj zahtev za umanjenje računa:
 

Prilozi

  • Screenshot_20240806_112258_Messages.jpg
    Screenshot_20240806_112258_Messages.jpg
    107.2 KB · Pregleda: 135
@Mr_Cojko napomeni da placanje HBO usluge podrazumeva koriscenje i aplikacije
Nije dobijeno besplatno vec je to jedna placena usluga.
 
Nisu ni drugi cvece, ja imam 3 provajdera... tako da...:rolleyes:

Meni je najbolji koji je najjeftiniji.
 
Ne daju ni umanjenje računa zbog nemogućnosti korišćenja Max aplikacije.
Evo odgovora na moj zahtev za umanjenje računa:

Da li su ti do sada umanjivali račun zato što ne možeš da koristiš MAX?
Meni su za Maj kada sam prijavio smetnju 24.05. umanjili račun za 479,90 dinara i Jun za ceo mesec isto umanjili račun za 479,90 dinara. Onda sam ih pitao kojom tom logikom dolaze do te matematike da za 30 dana i 6 dana dolaze do iste cifre za umanjenje i da osnovna pretplata košta 7e dobio bukvalno odgovor "to ti je što ti je". 😅
Sada sam podneo prigovor za Jul i još nisam dobio odgovor za umanjenje računa, a biće dobra fora ako mi odgovare kao tebi. 😅
Kao što je @bakara rekao to je plaćena usluga i šta baš ako si se ti zbog te stavke odlučio da uzmeš taj paket.
 
Nisu mi do sada umanjivali račun, nisam ni tražio. "To mi je što mi je". 🙂
 
@Mr_Cojko čitao sam ovde na temi da su još nekome umanjivali račun, tako je i meni palo na pamet da tražim umanjenje.
Žalio sam se RATEL-u samo iz razloga zato što su bezobrazni i tražio da mi omoguće raskid ugovora i ako važi još 3 meseca. Čisto da ih nateram da poštuju ugovor kada su oni u pitanju, a ne samo mi korisnici smo u obavezi da poštujemo ugovor.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240806_132336_com.google.android.gm_edit_34987390658995.jpg
    Screenshot_20240806_132336_com.google.android.gm_edit_34987390658995.jpg
    145 KB · Pregleda: 112
Где сад може да се види онлајн колико је рачун, пошто више не може на оном линку на моја супернова?
 
А са којим подацима да се логујем, пошто са овим из супернове неће да се улогује.
 
Па немам, користим супернову и до овог месеца сам се логовао тамо на моја супернова и одатле одмах плаћао рачун. Данас се улогује и пише да нема неплаћених рачуна а на мејл је стигло да је било промена.
 
Tako je i meni već par meseci i niko nema odgovor. Ni kol centar, ni podrška, ni na forumu.
 
Добро је што има из мејла директно да се плати мада ми је више одговарало на моја супернова јер се води на мајку а ја се само улогујем и платим а овако мора да ми проследи мејл па онда да платим.
 
Da li moze neko od Supernova/mts promotera da me kontaktira za podrucje NSa? Istice ugovor sa SBB, pa da vidim kakva je ponuda trenutno za nove korisnike.
 
Da li moze neko od Supernova/mts promotera da me kontaktira za podrucje NSa? Istice ugovor sa SBB, pa da vidim kakva je ponuda trenutno za nove korisnike.
Da sam na tvom mestu ne bih menjao SBB.
Ja moram da koristim internet ovog operatera čija je tema ali televiziju koristim od SBB-a (Total TV)
 
Da li moze neko od Supernova/mts promotera da me kontaktira za podrucje NSa? Istice ugovor sa SBB, pa da vidim kakva je ponuda trenutno za nove korisnike.
Javi se u MTS poslovnicu i oni će preneti informaciju kome treba, tako sam ja uradio pre desetak dana
 
Zasta sluzi internet konekcija na Supernovin STB
 

Prilozi

  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    780 KB · Pregleda: 149
  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    794.8 KB · Pregleda: 169
Ljudi treba mi pomoc. Juce kupim tv sa webos. Ubacim tv karticu od supernove i nikako ne mogu da provalim kako da pronadjem kanale. Ukljucim automatsko skeniranje on ne nadje nista. Probam manualno, opet nista. Gde gresim, sta da radim?
 
Vrh Dno