Šta je novo?

Supernova (2024)

Ljudi treba mi pomoc. Juce kupim tv sa webos. Ubacim tv karticu od supernove i nikako ne mogu da provalim kako da pronadjem kanale. Ukljucim automatsko skeniranje on ne nadje nista. Probam manualno, opet nista. Gde gresim, sta da radim?
jel prikljucen koaksijalac na tv, ako nije onda nema ni signala sa kabla
 
Fox ili neki drugi?
 
Ljudi treba mi pomoc. Juce kupim tv sa webos. Ubacim tv karticu od supernove i nikako ne mogu da provalim kako da pronadjem kanale. Ukljucim automatsko skeniranje on ne nadje nista. Probam manualno, opet nista. Gde gresim, sta da radim?
Hm... Ako ne nalazi niti jedan tv kanal, provjeri da li taj tv uopšte ima ugrađen DVB-C tjuner (mala je vjerovatnoća da nema).
U podešavanjima provjeri koji tjuner je izabran prilikom pretraživanja tv kanala (mora biti DVB-C).
Evo i @Gileb je stavio slike, s tim da na prvoj slici treba izabrati "Kabl" a ne antena.
 
Ako imas u opcijama za regiju postavi na "Nemacki" jer postoji sansa da ti random razbaca kanale ali ne mora da znaci.
 
Napravio! Bukvalno samo stavio cable i pronasao sve kanale. Nisam morao menjati regiju, sve je lepo poredjano. Na proslom tv-u je bilo sve razbacano. I samo kad se stavilo na Italiju islo je redom. Hvala @Gileb na pomoci!
 
@Mr_Cojko čitao sam ovde na temi da su još nekome umanjivali račun, tako je i meni palo na pamet da tražim umanjenje.
Žalio sam se RATEL-u samo iz razloga zato što su bezobrazni i tražio da mi omoguće raskid ugovora i ako važi još 3 meseca. Čisto da ih nateram da poštuju ugovor kada su oni u pitanju, a ne samo mi korisnici smo u obavezi da poštujemo ugovor.
Da li si uspeo preko Ratela da raskines ugovor bez penala?
 
Ja sam na reklsmaciju, tj odgovor na istu cekao godinu dana, da istina ja i platio racun i zaboravio na sve to kad posle god. dana stize odgovor na postu, a sve lepo objasnih kad sam pisao reklamaciju a njihov odgovor je posle god dana bio da im dam vise informacija🤣 pocepao i bacio koliko su me iznervirali, nadam se da niko nece imati takvo iskustvo sa njima.
Neverovatno ali istinito, to mi bio prvi put da se nesto zalim Ratelu a i poslednji.
 
Ljudi treba mi pomoc. U kuci imam supernova internet, a u drugoj kuci u dvoristu imam postavljen Mercusys extender. Ima signala ali desi se da nekad nestane na sekund dva. Da li bi pomoglo da kupim neki bolji extender ili mozda ima neki ruter koji bi sluzio kao extender a da se na njega spoji kablom tv?
 
Da li neko ima iskustva sa njihovom optikom u Nišu? Trenutno imaju akciju 12 meseci za dinar za nove korisnike.
 
@Grga Pitić Hvala za skreenshot.
Poslao sam im novi mail sa pitanjem kako objašnjavaju činjenicu da nekim korisnicima, uz izvinjenje zbog neprijatnosti, ipak koriguju račun i odobravaju umanjenje računa.

Kao selektivno tumačenje odredbi ugovora?

Kao diskriminaciju pojedinih korisnika?

Bilo kako bilo, neprijatnosti koje imam ja, svakako ću uzeti u obzir, prilikom eventualnog produžetka saradnje sledeće godine, kada mi istekne ugovorna obaveza.

A evo njihovog odgovora:
 

Prilozi

  • Screenshot_20240814_150047_Gmail.jpg
    Screenshot_20240814_150047_Gmail.jpg
    149 KB · Pregleda: 103
@Mr_Cojko nema na čemu. Drago mi je da sam pomogao, to mi je i bio cilj jer sam strašno alergičan na tu nepravdu gde se selektivno primenjuje ugovor o zakonima u državi da ne pričam.
 
Promenili su mi i šifru za move'n'go aplikaciju, sada je ista kao za logovanje na "moj mts" portal.
 
Promenili su mi i šifru za move'n'go aplikaciju, sada je ista kao za logovanje na "moj mts" portal.
Ja sam šifru za movengo promenio sam još prošle godine i za sad mi nisu dirali.
Pišem s njima oko sajta supernovaott.rs, da ga učine za nas slepe korisnike pristupačnijim, jer pola toga nam čitač ekrana ne čita, i da promene početnu stranu da lepo piše rts1, rts2, a ne dnevnik itd.
Na kraju su mi rekli, da će da proslede nadležnim službama oko toga, pa videćemo šta će na kraju ispasti i pomenuo sam vraćanje kanala.
Već 3 4 dana pišem s njima, odgovaraju redovno nisam bio bez odgovora.
Nisam lud da stavljam movengo na telefon kad već mogu preko kompa da gledam ko čovek.
 
Ovih dana se uvlaci optika u zgradi gde stanujem, do sada sam bio na Supernova koaksijali. Da li neko ima info da li se korisnici automatski prebacuju na optiku ili je potreban neki poseban zahtev za to?
 
Ovih dana se uvlaci optika u zgradi gde stanujem, do sada sam bio na Supernova koaksijali. Da li neko ima info da li se korisnici automatski prebacuju na optiku ili je potreban neki poseban zahtev za to?
Ako je MTS optika moraćeš da raskineš sa Supernovom i predješ na MTS IPTV, nemaju nikakve veze i ako je sve Telekom Srbija.
 
Ako postoji opcija što da ne. Ma nema od benefita ništa posebno, dobio 50% za koji mesec. Hvala u svakom slučaju za info, pozvaću pa ću pitati.
 
Nazad
Vrh Dno