Šta je novo?

Supernova (2024)

Konačno danas i kod mene da proradi MAX aplikacija na postojeći MTS i HBO Max nalog. Nisam morao nikoga da zovem da je aktivira. Sama se aktivirala. Trebalo je skoro ceo mesec da proradi... Screenshot_20240616-140004~2.png Screenshot_20240616-141906.png Screenshot_20240616-141624.png
 
A beše ni ne može popust na Box paketa već samo na pojedinačne usluge? 😂
Pozdrav!
Što se tiče popusta za osobe sa invaliditetom,
da, ima 20 posto popusta jer ja kao slepo lice koristim taj popust.
E sad, kada recimo produžiš ugovor,
odeš u poslovnicu sa rešenjem o teleson oštećenju i onda oni dalje pišu zahtev i rok je od nedelju dana da se taj zahtev odobri ili odbije.
Posle toga će ti od računa za sledeći mesec biti uračunat taj popust i važi godinu dana i obnavlja se svakih godinu dana.
 
Jel raskidao neko ugovor skoro? Da li jos traze da placas jos jedan mesec ili mozes da otkazes kad istekne ugovor odmah ili treba da prijavim ranije da raskidam?
 
treba da prijavis raskid 30 dana pre isteka ugovora da ne bi placao dodatni mesec
 
Jel raskidao neko ugovor skoro? Da li jos traze da placas jos jedan mesec ili mozes da otkazes kad istekne ugovor odmah ili treba da prijavim ranije da raskidam?
Prošli mesec raskinut ugovor.Ugovor isekao 12.05.U Poslovnicu otišao 15.05.sa opremom i raskinuo.Racun stigao za 15.dana korišćenja
 
@Dak78 Ako već imaš ostvaren neki popust, poput prvih nekoliko meseci po 1 dinar, onda, logično, tek po isteku te promocije, podnosiš zahtev za OSI.
Ja sam, recimo, septembra potpisao UO od 24 meseca, prvih 4 meseca po 1 dinar. Kad su istekla ta četiri meseca podneo sam zahtev za OSI na isnovu detetove invalidnosti. Paket Super Plan 2L.
Isti paket imam SUPER PLAN 2L
ugovor sam potpisao 03.03.2023
Nikakav popust više nemam, verovatno me ''VOZAJU"....?
 
Odnesi u poslovnicu rešenje o invaliditetu i podnesi zahtev za OSI popust. Ostvarićeš popust od oko 700 dinara.
 
Odnesi u poslovnicu rešenje o invaliditetu i podnesi zahtev za OSI popust. Ostvarićeš popust od oko 700 dinara.
Poz, govorio sam o tome za popust u prethodnim porukama.

Uspeo sam da se prijavim na max,
nisam se odma prijavio na nalog već sam išao na prijavi se,
pa sam išao na kreiraj nalog sa provajdera i kako već piše,
potom sam uneo svoj mts nalog i posle sam uneo mail šifru i sve što treba za maks nalog.
Pisalo je da je nalog pronađen i da verifikujem mail i kada sam to uradio sve je ostalo kako je i bilo.
Moj profil koji sam kreirao i sve.
Tako da radi.
 
Poz, govorio sam o tome za popust u prethodnim porukama.

Uspeo sam da se prijavim na max,
nisam se odma prijavio na nalog već sam išao na prijavi se,
pa sam išao na kreiraj nalog sa provajdera i kako već piše,
potom sam uneo svoj mts nalog i posle sam uneo mail šifru i sve što treba za maks nalog.
Pisalo je da je nalog pronađen i da verifikujem mail i kada sam to uradio sve je ostalo kako je i bilo.
Moj profil koji sam kreirao i sve.
Tako da radi.
Ja sam se na max.rs sajt prijavio sa postojeći HBO Max nalog i šifru. Trebao sam samo da povežem nalog sa kablovskog operatera Telekom Srbija sa postojeći MTS nalog i šifru. Tako se kod mene aktivirala MAX aplikacija. Za sada sve radi...
 
Ja sam se na max.rs sajt prijavio sa postojeći HBO Max nalog i šifru. Trebao sam samo da povežem nalog sa kablovskog operatera Telekom Srbija sa postojeći MTS nalog i šifru. Tako se kod mene aktivirala MAX aplikacija. Za sada sve radi...
odakle ti mts nalog ? vidis meni nisu poslali jos uvek....
 
Stvar je u tome što sam ja mts nalog imao još kad sam koristio postpaid kod njih

.
ok ti si imao mts nalog sta ce oni useri koji nemaju ? pazi ovo ja imam max kod Oriona koji radi sasvim normalno i posle prelaska na Max app. ja jos uvek cekam da mi posalju reg za mts nalog opet su mi poslali za move n go mada sam to i sam znao da mi radi lol
 
Tako je,ovde imaju problem korisnici supernove koji nisu migrirani na mts naloge
Brat,koristi supernovu.Nije mogao da se poveže na max,pozvao korisnički oni mu poslali kroz par sati na mejl isto korisničko ime i lozinku kao što je koristio na HBO max i sve radi.
Meni od 21.05 ne mogu da reše.100x zvao korisnički,kolege rade na tome dobićete sve inf.na mejl
 
Poslednja izmena:
Ovaj Move sve gore i gore. Da li rade nešto ili je nešto drugo, ne znam. Gledanje TV uživo katastrofa, vraćanje unazad radi. Na dva Cam modula sve OK.
 
odakle ti mts nalog ? vidis meni nisu poslali jos uvek....
Tebe tek treba da prebace na mts nalog.
@Zile84 "Trebao sam samo da povežem nalog sa kablovskog operatera Telekom Srbija sa postojeći MTS nalog i šifru."
Pojasni nam ovo, please...
Prvo sam otišao na max.com sajt i kliknuo na Prijavi se: Screenshot_20240619-210809.png Ovde sam upisao E-mail i lozinku postojećeg HBO Max naloga: Screenshot_20240619-211004.png Kad sam se prijavio pisalo je Drago nam je što te opet vidimo Miloš i dole ispod Poveži operatera. Kliknuo sam na to. Onda sam izabrao Telekom Srbija: Screenshot_20240619-211201.png Ovde sam upisao korisničko ime i lozinku postojećeg MTS naloga i kliknuo Pošalji: Screenshot_20240619-211420.png Posle kad se MAX aplikacija aktivirala izašla je ovakva poruka: Screenshot_20240616-140004~2.png To je sve. Inače kod mene je trebalo skoro ceo mesec da proradi i da se aktivira.
 
Tako je,ovde imaju problem korisnici supernove koji nisu migrirani na mts naloge
Brat,koristi supernovu.Nije mogao da se poveže na max,pozvao korisnički oni mu poslali kroz par sati na mejl isto korisničko ime i lozinku kao što je koristio na HBO max i sve radi.
Meni od 21.05 ne mogu da reše.100x zvao korisnički,kolege rade na tome dobićete sve inf.na mejl
Ja sam na mail dobio kao uživajte u max itd, itd.
Sad da li sam migrinan ne znam, jer tamo u svi računi kad uđem piše nema neizmirenih računa.
Al dobro, bitno je da radi jer ja sam se zeznuo prvo se prijavio pa onda išo da povežem preko operatera., a ne da kreiram nalog pa onda da unesem svoj mts nalog pa onda sve ostalo.
Još samo da malo unaprede sajt supernovaott.rs i sve top.
 
Tebe tek treba da prebace na mts nalog.

Prvo sam otišao na max.com sajt i kliknuo na Prijavi se: Pogledajte prilog 446915 Ovde sam upisao E-mail i lozinku postojećeg HBO Max naloga: Pogledajte prilog 446916 Kad sam se prijavio pisalo je Drago nam je što te opet vidimo Miloš i dole ispod Poveži operatera. Kliknuo sam na to. Onda sam izabrao Telekom Srbija: Pogledajte prilog 446920 Ovde sam upisao korisničko ime i lozinku postojećeg MTS naloga i kliknuo Pošalji: Pogledajte prilog 446932 Posle kad se MAX aplikacija aktivirala izašla je ovakva poruka: Pogledajte prilog 446935 To je sve. Inače kod mene je trebalo skoro ceo mesec da proradi i da se aktivira.
ok sta cekaju onda ? dobio sam email opet za move n go za max ne stize opet :p btw na Orionu radi normalno Max aplikacija sa podacima koji su registrovani prvo na HBO Max dok je bio
Pa i ja imam postpaid broj kod njih i aktivan "moj mts" nalog, I dalje ništa od aktivacije Max aplikacije.
sinoc sam pokusao sa caletovim mts nalogom ali nista jok lol
 
Poslednja izmena:
Proradio i meni juče MAX i aktivirao sam kao što su mnogi iznad - na postojeći HBO nalog sam išao opciju konektovanja provajdera i tu uneo podatke za MTS nalog koji sam prethodno sam otvorio/aktivirao.
 
Kod mene neće ni na taj način.
 
Otvorio sam mts nalog prema njihovom uputstvu, priložio JMBG na delu za kreiranje naloga pa potom pratio dalje korake.

Nije ni meni moglo na ovaj način za MAX do juče ali idu postepeno očigledno, korisnik po korisnik pa kad stignete na red...
 
Otvorio sam mts nalog prema njihovom uputstvu, priložio JMBG na delu za kreiranje naloga pa potom pratio dalje korake.

Nije ni meni moglo na ovaj način za MAX do juče ali idu postepeno očigledno, korisnik po korisnik pa kad stignete na red...
ok prilozio sam i ja kad sam potpisao novi ugovor sa djavolom i to nova lk cipovana. zasto mi izbacuje gresku kad copy paste sifru korisnika ?
 
Verovatno neko iz "napredne" tehničke podrške iz MTS-a treba tek svima da poveže MTS nalog sa MAX aplikaciju.
 
Otvorio sam mts nalog prema njihovom uputstvu, priložio JMBG na delu za kreiranje naloga pa potom pratio dalje korake.

Nije ni meni moglo na ovaj način za MAX do juče ali idu postepeno očigledno, korisnik po korisnik pa kad stignete na red...
Je l' si dobio novu šifru korisnika pre nego si otvorio mts nalog?
 
Zato što je bilo reči da supernova korisnici treba da dobiju nove šifre kada ih spoje sa telekomom.
 
Vrh Dno