Šta je novo?

Supernova (2024)

Evo, i meni danas odgovorili da će biti penala. Ja iskreno ne znam ni šta imam. Plaćam internet 1499 dinara a dobio sam u nekoj akciji TV džabe na dve godine. Na računu piše da je to neki Super plan 2 S.
Uopšte ne znam kako su to sklopili u taj Super plan i koliko će koštati nakon migracije.
Raskinucu svakako i uzeti samo net.
 
Tačno tako
Samo je mali broj ljudi na forumu ili čita Kragujevića pa ni svi oni ne znaju svoja prava , a zamisli one druge ge kada im dodje uvećan račun za usluge od 1 aprila . Raskid samo uz plaćanje penala . Ko je onda bolje prošao ?

Hahahahahaha 😂 meni su danas rekli 3 verzije prvo mi je jedna fina teta rekla da placam penale sto Sam raskinuo pre isteka ugovora druga osoba mi rekla da nije sigurna hahaha a drugi lik mi rekao da ne placam penale Bez obzira sto imam promociju Plati isto 😂😂😂 pa Sam na kraju poslao zvanican email 🙈😊🤣 sta je ovde tacno Ako imam promociju od 1500 rsd od prvog Marta placam 4799 rsd ili jok? Imam Super plan XXL 2😝
 
Hahahahahaha 😂 meni su danas rekli 3 verzije prvo mi je jedna fina teta rekla da placam penale sto Sam raskinuo pre isteka ugovora druga osoba mi rekla da nije sigurna hahaha a drugi lik mi rekao da ne placam penale Bez obzira sto imam promociju Plati isto 😂😂😂 pa Sam na kraju poslao zvanican email 🙈😊🤣 sta je ovde tacno Ako imam promociju od 1500 rsd od prvog Marta placam 4799 rsd ili jok? Imam Super plan XXL 2😝
Ako ti podizu cenu , nznm sta i kako u SN , imas pravo na raskid UO i to BEZ PLAĆANJA PENALA
Bez obzira jesi li imao ili ne neke promocije .
Pogledaj na sajtu EFEKTIVE , a i u prethodnim postovima i ovde i u drugim grupama drugih operatera .
Sve lepo pise
Samo najavi raskid ugovora i do 1og marta vrati im opremu .
 
Mene nisu zvali, možda zbog toga što i nisam u Srbiji, a i tražim samo da pismeno razgovaramo.
Starog su plašili kada je podneo zahtev za raskid ugovora, ali im je rekao da gledaju svoja posla i da se ne sikiraju.
Posle onog maila gde su me obavestili da je zahtev podnet ja ne budem lenj pa im napišem još jedan.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240209_191803_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240209_191803_com.microsoft.office.outlook.jpg
    114.1 KB · Pregleda: 109
  • Screenshot_20240209_191815_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240209_191815_com.microsoft.office.outlook.jpg
    142.4 KB · Pregleda: 77
  • Screenshot_20240209_191824_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240209_191824_com.microsoft.office.outlook.jpg
    139.8 KB · Pregleda: 72
  • Screenshot_20240209_191831_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240209_191831_com.microsoft.office.outlook.jpg
    140.3 KB · Pregleda: 71
  • Screenshot_20240209_191840_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240209_191840_com.microsoft.office.outlook.jpg
    122.9 KB · Pregleda: 102
Jesam teta iz call Centra mi je 😽 pretila na ljubazan nacin lol 😂
 
Saznaće kad ih neko bude dobio na sudu pa će onda stvarno ostati bez ozbiljnog broja korisnika.
Slažem se sa tobom, ali nije ovo SAD, Nemačka, Švedska... Još Telekom državna firma koju sve vlasti muzu, a naše sudstvo crni humor.
Njih može samo jako da jaše Efektiva jer su njima državne firme fetiš.
 
Не можеш да узмеш тај пакет. Ја сам имао тај интернет, па су ми додали и телевизију на 2 године по истој цени, али не може се више узети тај пакет. Ако те занима више детаља, погледај шта сам писао овде и овде.
Zato sam i pitao da li je moguće, jer kada se udje na njihov sajt prve cene su veće a sad ispada da ove niže nije moguće dobiti. Ma ništa mučiću se i dalje sa orion adsl-om i čekati njihovu optiku.
 
Da li mi neko može razjasniti nešto u vezi člana 131. ZEK? @poglavicas Ti si medju onima koji se razumeju, pa bih voleo da čujem i tvoje mišljenje.

Po članu 131. ZEK, lepo je napisano da mi kao korisnici, imamo pravo da raskinemo ugovor bez dodatnih troškova (tj. penala) u slučaju jednostrane promene ugovora (kao što se sada dešava), što razumem.

Šta mi nije jasno je da li to pravo važi i kada ti provajder/operater pruži ponude gde plaćaš samo 1 din. nekoliko meseci, ili 50% popusta, ili tako nešto?

Evo na primer, u mom slučaju, ja sam nakon sklapanja ugovora imao popust 50% na račun za prvi mesec, a posle toga, sve je dolazilo punom cenom. Ovaj popust, kao i računi sa punom cenom su sve lepo navedeni u ugovoru i poštovani od obe strane.

Kada sam išao da raskinem ugovor, ja sam se opozvao članu 131. ZEK, i sada šta mene zanima je da li ću morati da otplatim tih 50% što su skinuli sa prvog računa, ili nemoram zbog prava napisanih u ZEK?

Ne pokušavam da uštedim neku sitnu paru ovde, i uopšte mi ne smeta otplatiti to. Samo me zanima da li ovo mogu da iskoriste kao neki izgovor da prevrnu moj raskid gde im na kraju ja moram otplatiti sve preostale mesece.
 
Ne mogu ti to naplatiti. Imali bi ti pravo naplatiti ako ti jednostrano raskidaš ugovor jer nećeš da čekaš istek UO, onda bi morao da platiš ili sve pretplate do dana isteka UO, ili razliku između pune cene i popusta na usluge koje si dobio do dana raskida, ono što tebi više odgovara. To stoji u članu 129 ZEK-a.
 
Meni sinoc rekli ko ima promocije da povecanje ne vazi za njih 😅
 
  • Funny
Reagovanja: uji
@Mission_AD Upravo kao što je Mr_Cojko napisao, pošto su oni jednostrano promenili uslove tako da su na tvoju štetu, ti imaš pravo raskida ugovora bez ikakvih posledica, bez ikakve obaveze plaćanja ikakvih penala - pa makar ti do sad plaćao po 1RSD, ili imao potpuno besplatnu uslugu neki period.

@Naci oni mogu da ako ti podneseš zahtev za raskid ugovora po ovom osnovu - kao odgovor na taj zahtev kažu - Vama kao našem "vernom korisniku" eto izlazimo u susret i nećemo Vam menjati uslove do kraja UO, čime ti gubiš osnov za raskid ugovora po članu 131 ZEK.

Ako bi telekom (mts, SN), primenili ovo na sve korisnike - a izgleda da upravo tako nešto i rade, onda oni neće izgubiti ni jednog korisnika (u ovom trenutku), biće njih par procenata koji će zato što su tražili raskid po članu 131 ZEK dobiti iste uslove do kraja UO - da bi ih sprečili da odu sad, i biće - ostali koji će tek u aprilu videti poskupljenje, ali će tada biti kasno za reakciju. Ti korisnici će naravno biti besni, pa će možda otići sa mts-a nakon isteka UO...
 
Da li smeju to da rade? Onom ko je podneo zahtev za raskid da ostane ista cena, a onom ko nije da podignu cene? Kao na pijaci. Obaveštenje na njihovom sajtu (koliko god ono nerazumljivo bilo) stoji i dalje.
Šta u slučaju ako korisnik podnese zahtev za raskid, oni mu ponude istu cenu do kraja UO, da li uprkos tome korisnik može i dalje da raskine ugovor, iz principa?
 
Odgovorio Telekom. 😀
Koliko im je trebalo da provere?
Meni su na imejl gde kazem da ne pristajem na nove uslove i prema vec pomenutim clanovima zakona, napisali ovo:

Na osnovu Vašeg obraćanja smo evidnetirali zahtev broj 8451638 i upoznali smo kolege nadležne službe sa vašim obraćanjem.

Rešenje će Vam biti dostavljeno u najkraćem mogućem roku.

Sta im je resenje? :)
 
Mozda jedan Dan ili manje sve zavisi meni bas sad odg traze mi broj mob. Kao ne mogu da vide taj podatak u mom nalogu lol 😂
 
Prvog februara sam Telekomu poslao mail sa pitanjem u vezi raskida ugovora, juče mi poslali neki odgovor, posle koga znam manje nego što sam znao do tad. 😁
Na rešenje ćemo malo popričekati, samo da februar prođe. 😁
 

Prilozi

  • Screenshot_20240210_100410_Messages.jpg
    Screenshot_20240210_100410_Messages.jpg
    208.8 KB · Pregleda: 83
Sa superplan 3xl koji sam placao 4800 ... Po matrici migracije na "novi" v2 isti paket za 5500 uz eracun i ugovor... 700 dinara... za 50mbs povecanja down...

Cuti i trpi jer na lokaciji alternativa ne postoji ...
 
Prvog februara sam Telekomu poslao mail sa pitanjem u vezi raskida ugovora, juče mi poslali neki odgovor, posle koga znam manje nego što sam znao do tad. 😁
Na rešenje ćemo malo popričekati, samo da februar prođe. 😁
sad gledam zahtev za raskid ugovora nije stiklirana opcija za placanje penala tj iznos mesecnih naknada za mesece preostale do isteka minimalnog perioda vazenja ugovora............
 
Poz jel zna neko da li ce biti povecanje cene za paket:

SUPER EXE PAR 2 ?

Posto teta iz call centra to ne zna jos, i vec 3-4 dana ne dobijam mail..:)
 
4470 dinara bez ugovorne obaveze, verovatno 200-300 dinara jeftinije sa ugovorom na 24 meseca.
 
Nema promena za Exe pakete, ali isti nisu više deo komercijalne ponude.
 
Meni su odgovorili na mejl cenu koju sam napisao, imam super exe par paket, mada meni ističe ugovor krajem februara.
 
Ne mogu ti to naplatiti. Imali bi ti pravo naplatiti ako ti jednostrano raskidaš ugovor jer nećeš da čekaš istek UO, onda bi morao da platiš ili sve pretplate do dana isteka UO, ili razliku između pune cene i popusta na usluge koje si dobio do dana raskida, ono što tebi više odgovara. To stoji u članu 129 ZEK-a.
@Mission_AD Upravo kao što je Mr_Cojko napisao, pošto su oni jednostrano promenili uslove tako da su na tvoju štetu, ti imaš pravo raskida ugovora bez ikakvih posledica, bez ikakve obaveze plaćanja ikakvih penala - pa makar ti do sad plaćao po 1RSD, ili imao potpuno besplatnu uslugu neki period.
Hvala na razjašnjenju @Mr_Cojko i @poglavicas !

Dobro je što si spomenuo ovu drugu stvar, jer sad me zanima kakva su prava u vezi ovoga:
@Naci oni mogu da ako ti podneseš zahtev za raskid ugovora po ovom osnovu - kao odgovor na taj zahtev kažu - Vama kao našem "vernom korisniku" eto izlazimo u susret i nećemo Vam menjati uslove do kraja UO, čime ti gubiš osnov za raskid ugovora po članu 131 ZEK.

Ako bi telekom (mts, SN), primenili ovo na sve korisnike - a izgleda da upravo tako nešto i rade, onda oni neće izgubiti ni jednog korisnika (u ovom trenutku), biće njih par procenata koji će zato što su tražili raskid po članu 131 ZEK dobiti iste uslove do kraja UO - da bi ih sprečili da odu sad, i biće - ostali koji će tek u aprilu videti poskupljenje, ali će tada biti kasno za reakciju. Ti korisnici će naravno biti besni, pa će možda otići sa mts-a nakon isteka UO...
Kao što je Cojko pitao, da li oni smeju da to urade gde nakon kada si već podneo zahtev za raskid ugovora zbog jednostrane proemene na štetu korisnika, da te jednostavno vrate na istu cenu do kraja UO, i na taj način ponište tvoje pravo iz člana 131. ZEK, ili drugih zakona?

Jel' neko uspeo kontaktirati Efektivu, svog advokata, ili bilo koje ovlašćeno lice koje može dati savet u vezi ovoga?
 
Zato sam im ja tražio ako hoće da ostanem korisnik da potpišemo novi ugovor na šta su oni odgovorili sledeće.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240210_165243_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20240210_165243_com.microsoft.office.outlook.jpg
    102 KB · Pregleda: 185
Da li oni smeju da to urade gde nakon kada si već podneo zahtev za raskid ugovora zbog jednostrane proemene na štetu korisnika, da te jednostavno vrate na istu cenu do kraja UO, i na taj način ponište tvoje pravo iz člana 131. ZEK, ili drugih zakona?
Yettel ovo pravda preopterećenjem tehničke baze da održi pružanje usluga po osnovu različitosti paketa pa se Telekom verovatno vodi istom logikom. Isplativije im je verovatno da ode šačica jada korisnika, nego da imaju veće gubitke (mada su ih oni fantomskim kupovinama sami prouzrokovali). S tim u vezi, ako matrica migracija kaže da će od 1. marta svi biti prebačeni, tokom februara faktički mogu da se ugovore postojeći paketi, ali automatska promena može od onda da se sprovede na aktuelni skuplji. Exe paketi su trenutno važeći, ali i njih će da eliminišu skremblovanjem kanala, što na nekim područjima već jesu, a za njih ne daju CA module i Connax kartice, odnosno novije resivere, dok dodatno otežava izostanak pismenih obaveštenja o svakoj promeni kod njih i to je rešivo isključivo kroz upravni spor (pretplatnik bi morao da dokaže da mu Telekom nije omogućio zaduživanje dekodera, iako po novom ugovoru sa logotipom mts i Supernova potencijalno ima pravo na to).
 
Kod svih ovih naših provajdera postoji jedna sistemska greška a to je obuka onih glavnih menadžera prodaje kojima niko izgleda nije objasnio da je podjednako važno zadržati postojeće korisnike, kao što je važno pridobiti nove. U stvari to se može reći za sve uslužne delatnosti, ali ovde se konkretno odnosi na na NET i tv. Ovim podizanjem cena u toku trajanja UO to svakako nije ispravan put.
Kod nas se to ne uči, samo motiviše bonusima… ukoliko nisu motivisani, a nemaju normu koliko moraju da zadrže… e, tad sede i čekaju platu…
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zato sam im ja tražio ako hoće da ostanem korisnik da potpišemo novi ugovor na šta su oni odgovorili sledeće.
Hvala sibasd što deliš sve razgovore sa njima, i čestitke ako su ti prihvatili raskid ugovora (ako sam dobro razumeo taj drugi paragraf)!

Po toj poruci što su ti poslali, liči mi da raskid ugovora bez penala može biti prihvaćen bez problema, i da te (valjda) neće vrteti da te vrate na staru cenu do kraja UO, pogotova kod korisnika koji imaju više od tri meseca do kraja UO.

E, sad, da li ličim previše optimističan u vezi ovoga, ni sam ne znam.
 
Nazad
Vrh Dno