Šta je novo?

Supernova (2024)

Ja sam svojevremeno trazio taj modem medjutim, kako su mi objasnili tehnicari kada su dosli da to eventualno ugrade, izgubio bih dosta lan konekcija koje imam na sadasnjem modemu tako da sam odustao od te opcije
 
U suštini hoće da prebace nije to problem veći je problem što nemaju slobodnih modema tj rutera koji mogu u bridge.
 
Ja bi svoj koristio kao i sada a njihov u Bridge.
 
Sve te ja razumem,ali rutere koji oni koriste ne podržavaju svi bridge mode samo neki,ne sećam se sad tačno koji,a modema skoro da i nemaju.Kod mene su donosili 3-4 dok nisu uboli koji može :)
 
I koji radi kod tebe?
 
Cisco EPC3008 i ako se dobro sećam to je jedini model modema koji imaju i valjda još jedan model rutera koji može u bridge.
O ovome ti pričam :)
 

Prilozi

  • Screenshot_20240208_172925.jpg
    Screenshot_20240208_172925.jpg
    59 KB · Pregleda: 184
Cisco EPC3008 i ako se dobro sećam to je jedini model modema koji imaju i valjda još jedan model rutera koji može u bridge.
O ovome ti pričam :)
Pa da li su realni. Kod mene je ZTE F680 i predpostavljam da ne moze 😁
 
Šta reći...opremu su nasledili od operatera koje su kupili a izgleda da ni oni nisu nešto ulagali u nju :)
 
Odgovorio Telekom. 😀
Kada se pročita član 131 zakona o el. komunikacijama ovo obaveštenje mi u najmanju ruku deluje sumnjivo. Ovde se samo konstatuje da je zahtev za raskid podnet, i da će se isti raskinuti u roku od 30 dana.
U slučaju kad korisnik raskida ugovor zbog poskupljenja usluga, on se raskida odmah, nema otkaznog roka od 30 dana.
Ja kad sam pre nekoliko godina raskidao ugovor u Kopernikusu zbog poskupljenja, nakon podnošenja zahteva za raskid, ugovor je raskinut odmah, a i isti dan sam vratio zadužene uređaje.
Voleo bih da grešim, kao što sam već nekoliko puta do sada. 🙂
 
Poslednja izmena:
Kada se pročita član 131 zakona o el. komunikacijama ovo obaveštenje mi u najmanju ruku deluje sumnjivo. Ovde se samo konstatuje da je zahtev za raskid podnet, i da će se isti raskinuti u roku od 30 dana.
Na starog se vodi ugovor, a i on je korisnik usluga jer ja živim na drugoj adresi.
Baš sam se čuo sada sa njime i kaže kada podneo zahtev rekli mu da će da plati penale jer ga 'vataju na foru što je 10 meseci imao 50% popusta. On im rekao imate mail koji Vam je producent računa napisao, nije Vaš problem nego mi zavedite zahtev.
Još tražio i delovodni pečat, kao onaj iz klipa "a gde je pečat"😀
 
Evo ovde na sajtu Efektive ima sve šta potpada i smatra se dovoljnim razlogom da korisnik može da raskine ugovornu obavezu i pre isteka roka!

 
И ја сам јутрос био до пословнице и поднео захтев и добио сам после овај мејл.
Screenshot_20240208-212612.png
 
Do sada sam od 2010 godine koristio orionov adsl internet koji je sada navodno brzine 10 mb/s a ustvar retko kad i predje 7 mb/s a nemaju tehničke mogućnosti da mi povećaju brzinu, a njihovu optiku i ne planiraju da postave ovde pa sam primoran da ih menjam.
Gledam šta nudi supernova, i ovu ponudu dole sa slike bih prihvatio. Koliko sam razumeo kao nov korisnik za taj paket ne bih imao 50% popusta prvih 4 meseca.
Koristi li ga neko, radi li to lepo i koju instalaciju koriste, optiku ili žičanu bakar?
 

Prilozi

  • Microsoft-Word-Super-Net-docx.png
    Microsoft-Word-Super-Net-docx.png
    25 KB · Pregleda: 111
Не можеш да узмеш тај пакет. Ја сам имао тај интернет, па су ми додали и телевизију на 2 године по истој цени, али не може се више узети тај пакет. Ако те занима више детаља, погледај шта сам писао овде и овде.
 
Jel može kod njih da se odradi zamena,kartica za uredjaj,posto sam bio dobio jednu karticu i jedan uredjaj a zamenio bih za još jednu karticu
 
Jel može kod njih da se odradi zamena,kartica za uredjaj,posto sam bio dobio jednu karticu i jedan uredjaj a zamenio bih za još jednu karticu
može zamena
to će te koštati jednokratno 600 dinara uz sledeći račun jer je zamena na tvoj zahtev
 
Posto mi kroz mesec dana istice ugovor sa sbb(optika) a imam mogucnost i supernove(optike) prelazim na supernovu.Jel imate neku preporuku koju opremu da trazim,ili za optiku ide svima ista oprema?Jel mozda uskoro ide neki novi promo za nove korisnike?
 
И ја сам јутрос био до пословнице и поднео захтев и добио сам после овај мејл.
Pogledajte prilog 427996
Малопре ме звала нека тета и ништа нудила није, само ми је рекла да ћу услугу имати до 08.03. и да до тада донесем уређаје. Питао сам да ли је заведено да сам раскид тражио због повећања цена (да не бих плаћао пенале), рекла ми је да јесте.
 
Kod svih ovih naših provajdera postoji jedna sistemska greška a to je obuka onih glavnih menadžera prodaje kojima niko izgleda nije objasnio da je podjednako važno zadržati postojeće korisnike, kao što je važno pridobiti nove. U stvari to se može reći za sve uslužne delatnosti, ali ovde se konkretno odnosi na na NET i tv. Ovim podizanjem cena u toku trajanja UO to svakako nije ispravan put.
 
Kod svih ovih naših provajdera postoji jedna sistemska greška a to je obuka onih glavnih menadžera prodaje kojima niko izgleda nije objasnio da je podjednako važno zadržati postojeće korisnike, kao što je važno pridobiti nove. U stvari to se može reći za sve uslužne delatnosti, ali ovde se konkretno odnosi na na NET i tv. Ovim podizanjem cena u toku trajanja UO to svakako nije ispravan put.
Ovo i mene čudi.

Zar niko od glavnih menadžera prodaje (ili ko god je doneo ovu odluku) nije pomislio da je bolje ostaviti korisnike koji su pod ugovornoj obavezi na istoj ceni, umesto da ih prisiljavaju na novu cenu, jer kao što sada primećujemo, sve što su dobili je gomilu papirologije za korisnike koji su se odlučili za raskid ugovora.

Nisam ekspert u ovom polju, ali čak i sa povećanom cenom zbog povećanja troškova poslovanja, zar nije logičnije ostaviti korisnike koji su potpisali ugovor pre 28. novembra na miru, i uzeti koliko možeš od njih, umesto ovoga što trenutno rade? Mislim, samo gube profit, pogotovo kod korisnika kao kod mene gde je ostalo 20+ meseci u ugovoru, ali sada ništa od toga jer sam podneo zahtev za raskid :)
 
Zato sto 99% ljudi ni ne zna da se ovo desava a posle marta nece ni moci da otkazu
Tačno tako
Samo je mali broj ljudi na forumu ili čita Kragujevića pa ni svi oni ne znaju svoja prava , a zamisli one druge ge kada im dodje uvećan račun za usluge od 1 aprila . Raskid samo uz plaćanje penala . Ko je onda bolje prošao ?
 
Vrh Dno