Šta je novo?

Supernova (2024)

za 50 rsd ne bih pravio problem lol izgleda da ce da mi stave 4799 rsd da placam po punoj ceni :D
Jasno. Svi koji nemaju promene od M pa nadalje ili pojedinačne usluge su praktično oštećeni. Puna cena je za 300 dinara u mom slučaju skuplja, ali pred kraj uo ide zahtev za raskid ko kuća, to se ne dovodi u pitanje. 😏
 
Poz!
Mene su u decembru zvali da pređem na super plan 2 l, s tim što bi prvih 6 meseci plaćao 1949.50 din.
Znači u tom slučaju meni ostaje isto zar ne?
Obnovio sam ugovor tj. pristao sam na promenu paketa.
 
Trenutno sam nazvao call centar i meni su rekli da mi cena ostaje ista jer sam potpisao ugovor 20. novembra, plus dodali da samo onima koji su potpisali ugovor posle 28. novembra da će se njima podići cena, jer mi nema smisla jer kao što je @zexoni70 rekao, njegov ugovor je sklopljen 21.09.2022.

Jel' iko zna gde im piše da će nove cene uticati na one koji su posle (ili pre) novembra sklopili ugovor, jer nemogu ništa da nadjem u vezi toga, a brine me ako mi stigne novi račun sa povećanom cenom, da će mi biti prekasno za raskid ugovora?
 
Tačno suprotno od toga, onima koji su potpisali ugovor pre 28. novembra, njima se cena povećava.
Pogledaj u ugovor što si potpisao koja ti je cena i uporedi sa cenom u tabeli migracije.
Koji paket i koja cena ti stoji u potpisanom ugovoru?
 
Mene bi to poskupljenje koštalo svakog meseca 700 dinara više, što neko reče stvar je pomalo i principa i samo toga da bi obe strane trebalo da se drže potpisanog ugovora!

Zamislite da ja kao korisnik sada odlučim da im svakog meseca plaćam račun po 700 dinara manje... pa verovatno bi me dužili a posle toga i tužili za ostatak neplaćenih dugovanja!

A nikada se nije desilo da im bar neka usluga pojeftini pa da oni budu na gubitku, nego uvek i svaki put podižu cene, pa ko voli nek izvoli!:(
 
Tačno suprotno od toga, onima koji su potpisali ugovor pre 28. novembra, njima se cena povećava.
Pogledaj u ugovor što si potpisao koja ti je cena i uporedi sa cenom u tabeli migracije.
Koji paket i koja cena ti stoji u potpisanom ugovoru?
Ne znam tačno na koju tabelu migracije si mislio.

Ja sam preko Googla našao 4 fajla za migraciju:
https://mojasupernova.mts.rs/Binary/206
https://mojasupernova.mts.rs/Binary/215/Supernova-paketi-Matrica-migrcije.pdf
https://mojasupernova.mts.rs/Binary/227/Supernova-paketi-i-pojedinacne-usluge-Matrica-migracije.pdf
https://mojasupernova.mts.rs/Binary...dinacne-usluge-Lista-starih-paketa-usluga.pdf

Koji od ovih da uzmem da uporedim?

No, cena koja mi je napisana u ugovoru je 2.099 RSD:
1
2

E, sad pošto mi je ugovor sklopljen 17. novembra (čak i ako kažu da je 20-og), ne znam da li će promena 1. marta uticati na mene ili ne, jer nemogu ništa da nadjem pisano o tom datumu, a call centar očigledno "vrti" sve koje pozivaju u vezi ovoga...

Sad, ako ne nadjem dokaz pre 1. marta da će nove cene uticati i na mene, brine me da ako pokušam da raskinem ugovor, moraću da uradim sa penalom.

Ako nekog interesuje, evo celog mog ugovora sa privatnim podacima uklonjenim:
1
2
 
Cena od 1. marta za tvoj paket GPON SuperNet* je 2.299 dinara.
Znači da i tebe "kači" ovo poskupljenje.
 
Mene bi to poskupljenje koštalo svakog meseca 700 dinara više, što neko reče stvar je pomalo i principa i samo toga da bi obe strane trebalo da se drže potpisanog ugovora!

Zamislite da ja kao korisnik sada odlučim da im svakog meseca plaćam račun po 700 dinara manje... pa verovatno bi me dužili a posle toga i tužili za ostatak neplaćenih dugovanja!

A nikada se nije desilo da im bar neka usluga pojeftini pa da oni budu na gubitku, nego uvek i svaki put podižu cene, pa ko voli nek izvoli!:(

Meni su iskljucili HBO kanale koji su definisani ugovorom do kraja ugovorne obaveze. Napisao sam mejl da ne ispunjavaju ugovornu obavezu i sta bi bilo da se isto tako i ja ponasam i da ne placam racune. I iz pravne sluzbe mi napisali da mi je zalba neosnovana i ako hocu HBO kanale do kraja tog ugovorenog perioda da moram da potpisem novi ugovor na 24 meseca :)
 
Cena od 1. marta za tvoj paket GPON SuperNet* je 2.299 dinara.
Znači da i tebe "kači" ovo poskupljenje.
Uf, šteta :(

No, sad kad to znam, kako proslediti sa raskidom?

@Mr_Cojko
Znam da si rekao ovde:
pravo na "besplatan" raskid ugovora imaju korisnici koji su isti potpisali pre novembra '23.

Da li raskid ugovora bez penala važi i dalje za nas koji smo potpisali tokom novembra, čak i ako nam dižu cene, ili ništa od toga?

Ako i dalje važi, šta mogu da pokažem kao dokaz da će mi povećati cenu od 1. marta, i da mogu raskinuti ugovor bez penala?

Šta me brine je to što će možda iskoristiti kao izgovor da su mi u call centru rekli da će mi cena od 1. marta ostati ista kao u ugovoru, da me forsiraju da platim penale, a neznam da li je pametno čekati do marta da vidim da li je istina to što su rekli, jer kao što je @poglavicas rekao, najbolje je uraditi pre 1. marta jer ovaj vremenski period od 30 dana pre stupanja na snagu promena je ključan.
 
Postoji mogućnost da pored obrasca doneseš odštampan zahtev za raskid ugovora u slobodnoj formi, u skladu sa obaveštenjem na sajtu, gde -prema članu 131 ZEK zbog promene specifikacije i cene usluga- imaš pravo na raskid bez plaćanja pratećih troškova (penala) u vezi sa raskidom i to će ti skenirati. Na obrascu ne smeju biti štiklirana oba kvadratića, a u slučaju prazne napomene, dopiši sam gorepomenuto između crtica. Pravo na podnesak je moguće zaključno sa 30. danom.
 
Koja konfuzija sa ovim frankenstajn operaterom. Imam Super plan 2M paket, mislim da mi ugovor istice u avgustu '24, sad placam 3049 din, jel zna neko koliko cu placati posle poskupljenja, jer alternative nema, tako da raskid otpada, bar dok ne prodje optika konacno za par meseci kroz moj kraj...
 
ja podneo zahtev za raskid 🙈
 
Bi mi krivo u početku što sam ih napustio a sad i ne baš, kad vidim šta se piše danima.
Mada je bilo zabavno svako malo petljati oko koaksijalnih kablova, modema, boxa kad nastupe problemi.
Sad se baš dosađujem, nemam šta da čačkam (osim nosa). Sve mi radi osim što box brlja malo zbog ažuriranja. Da nije toga, daleko bilo, postao bih kao @Muki.Beograd. ;):)
 
Hm.. Nerealno mi da za 50mbit veču brzinu treba doplata 600+ .. A ugovor mi je blizu polovine.. Ako sad prekinem treba godinu dana izmirim 😬
 
Bi mi krivo u početku što sam ih napustio a sad i ne baš, kad vidim šta se piše danima.
Mada je bilo zabavno svako malo petljati oko koaksijalnih kablova, modema, boxa kad nastupe problemi.
Sad se baš dosađujem, nemam šta da čačkam (osim nosa). Sve mi radi osim što box brlja malo zbog ažuriranja. Da nije toga, daleko bilo, postao bih kao @Muki.Beograd. ;):)
Ljudi jednostavno imam tu sreću zato jer kad je AVCom krenuo da radom, počeli su iz kraja baš gde sam ja i odatle potiče glavna infrastruktura i raznorazna čvorišta ili kako god, pa zato valjda kod mene sve radi kako treba.
 
Koja konfuzija sa ovim frankenstajn operaterom. Imam Super plan 2M paket, mislim da mi ugovor istice u avgustu '24, sad placam 3049 din, jel zna neko koliko cu placati posle poskupljenja, jer alternative nema, tako da raskid otpada, bar dok ne prodje optika konacno za par meseci kroz moj kraj...
3.299 dinara sa aktiviranim e-računom.
 
Kod kojeg si sada provajdera kada ti je dosadno ;)
Supernova paket "Super plan 2XL" paket za koji sam pregovarao ko na pijaci sve uključene usluge + statička.

Sporedno što imam takođe jeste beotelnet tv+internet (vdsl)
Yettel TV
Orion TV (koji ću slatko ugasiti s puno ljubavi)
 

Prilozi

  • AddText_02-06-05.45.47.jpg
    AddText_02-06-05.45.47.jpg
    36.7 KB · Pregleda: 46
Dodjes mi 100 marke ;). Ja sam imao net 100/10 i dobio u maju 2022 gratis tv po ceni neta koji je 2000d. Ako mi povecanu cenu istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Imam i optiku MTS-a na drugoj adresi gde sam letos dobio 18m po dinar. Ako i to povecanu i tamo istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Uzecu druge provajdere makar bili i skuplji.
Povećaće cenu 100% od 01. marta, a ti nemoj čekati taj datum jer ti je onda kasno. Moraš podneti zahtev za raskid ugovora pre tog datuma. kao što je već objašnjeno.
@qryak rešen problem... Po tvom savetu. Hvala puno na pomoći. A evo i ujedno možda i još nekom zatreba. Iz menija move boxa uđete u MENI MOVE BOXA, pa u PODEŠAVANJA, onda u PODEŠAVANJA SISTEMA,
pa u POKRENI PODEŠAVANJA onda u RESETOVANJE i isprati se svaki korak i to je to i rešen problem... Pozdrav i hvala još jednom drug! 🙋🏻‍♂️😊👌
Lakše ti je da duže držiš dugme za gašenje MOVE box-a i onda se sa desne strane kao bočni meni, pojave 3 funkcije da izabereš. Isključi, Ponovo pokreni i snimak ekrana (valjda). Izabereš Ponovo pokreni, naravno.
 
Povećaće cenu 100% od 01. marta, a ti nemoj čekati taj datum jer ti je onda kasno. Moraš podneti zahtev za raskid ugovora pre tog datuma. kao što je već objašnjeno.

Lakše ti je da duže držiš dugme za gašenje MOVE box-a i onda se sa desne strane kao bočni meni, pojave 3 funkcije da izabereš. Isključi, Ponovo pokreni i snimak ekrana (valjda). Izabereš Ponovo pokreni, naravno.
Kolega je uradio pravi reset, doveo na fabričko podešavanje, preskenirao kanale kako treba, a sa tasterom, pa preko meni-a je običan reset.
 
ja podneo zahtev za raskid 🙈
Šta se tačno treba uraditi da se podnese zahtev? Samo pozvati njihov call centar i reći da hoćeš da podneseš zahtev za raskid zbog jednostrane promene u ugovoru? Ili nešto drugo?

Pardon na ovako "novajlijskom" pitanju. Nisam nikada ovo radio ranije, pa me zanima kako cela procedura ide, i šta da se radi ako pokušavaju da te navuku nazad, ili da ti odugovlače, ili odbiju zahtev.

@Naci
Uzgred, čestitke braćo :) Nadam se da će ti sve proći bez problema.

Ako budeš mogao, napiši kako ti je iskustvo prošlo sa njima za par dana, i da li su prihvatili da ti raskinu ugovor bez penala
 
Šta se tačno treba uraditi da se podnese zahtev? Samo pozvati njihov call centar i reći da hoćeš da podneseš zahtev za raskid zbog jednostrane promene u ugovoru? Ili nešto drugo?

Pardon na ovako "novajlijskom" pitanju. Nisam nikada ovo radio ranije, pa me zanima kako cela procedura ide, i šta da se radi ako pokušavaju da te navuku nazad, ili da ti odugovlače, ili odbiju zahtev.

@Naci
Uzgred, čestitke braćo :) Nadam se da će ti sve proći bez problema.

Ako budeš mogao, napiši kako ti je iskustvo prošlo sa njima za par dana, i da li su prihvatili da ti raskinu ugovor bez penala
Samo odes u mts poslovnici I kazes ja dosao da podnesem zahtev za raskid ugovora 🙈 das lk I to je to meni ova rekla Ako raskinete placate penale ja reko koje penale nisam zadovoljan uslugom I promenom cene paketa 😂 sa 1500 rsd na 4799 rsd neka fala 😊
 
Ako postoji neki monter koji aktivira korisnike supernove zamolio bih ga da se javi u pp
 
I meni će poskupeti za 300 din.
Sa
GPON Super PLAN 2 M (Net 150 + TV Start)
3049 din (eračun)

Na
2023v2_GPON Super PLAN 2 M (Net200 + TV Plus)
3349 din (eračun)

Valjane alternative nemam.

Jedina uteha je što će net da se pojača sa 150/15 na 200/100, ako sam dobro shvatio?
 
Ako je neko u pretplati na primer 5000 dinara, je l im se vraća novac pri raskidu ugovora zbog promene uslova.
 
Samo odes u mts poslovnici I kazes ja dosao da podnesem zahtev za raskid ugovora 🙈 das lk I to je to meni ova rekla Ako raskinete placate penale ja reko koje penale nisam zadovoljan uslugom I promenom cene paketa 😂 sa 1500 rsd na 4799 rsd neka fala 😊
Samo to? Jel' rekla išta nakon što si spomenuo promenu cena paketa? I da nisi možda dobio neke papire da potvrdjuju da ne plaćaš penale, ili je sve ok?
 
Samo to? Jel' rekla išta nakon što si spomenuo promenu cena paketa? I da nisi možda dobio neke papire da potvrdjuju da ne plaćaš penale, ili je sve ok?
Da samo to dobijes potvrdu I to je to.
Kakva potvrda za neplacanje penala? Imas u zakonu clan 131 to je to 😝
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno