Šta je novo?

Supernova (2024)

Ако се раскине УО, после колико опет може да се потпише на истој адреси?
 
Zna li neko na koju email adresu pisati reklamaciju na racun? Sistem im je izgleda "slucajno" zaboravio da imam promociju po 1 din.
 
Nisam bio siguran da li na taj koji pise na racunu ili onaj reklamacije@supernova sto je pre radio. Hvala!
 
Зна ли неко која је разлика између услуге ТВ-старт, и ТВ- плус?
Колико сам успео да ,,уклавирим" из миграционе табеле, сви који су у пакету имали ТВ-старт, мигрирају на пакет у коме је ТВ-плус. Јел' том ТВ- плусу плус само назив или има још нешто?
Мене ће мигрирати из 2800 у 3300.
20% опа бато.
 
bla bla bla, bla bla bla, aj u 100 "marki" da niko neće da raskine ugovor zbog poskupljenja.
kapiram da svima nama treba net i tv pa niko neće ni da raskida jer i kod drugih operatera nije ništa bolje (i oni su digli cene)
samo bezveze gušite forum već par stranica kao da ništa u ovoj državi ne poskupljuje osim telekomunikacionih usluga
aj u zdravlje pa se kuckamo posle prvog marta "sa svima koji raskidate ugovor" 🍺 🍻
Dodjes mi 100 marke ;). Ja sam imao net 100/10 i dobio u maju 2022 gratis tv po ceni neta koji je 2000d. Ako mi povecanu cenu istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Imam i optiku MTS-a na drugoj adresi gde sam letos dobio 18m po dinar. Ako i to povecanu i tamo istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Uzecu druge provajdere makar bili i skuplji.
 
GPON Super Net Plus 100/25 Mbps 2.399 imam taj paket jel i taj paket ide nagore? za korisnike koji su potpisali prosle godine
 
Za korisnike Supernove pitanje za ovaj (move n go) uređaj radio sve ok, do malopre i odjednom se info bar ona linija donja kojom se upravlja vraćanje napred~stop~nazad i biranje programa i svega, odjednom se ''povukla" i smanjila u gornjem levom uglu... Kako da vratim to, dal neko zna? Tj hoće li da pomogne?
Unapred zahvalan, na odgovorima i pomoći! 🙋🏻‍♂️
 
Resetuj box. Meni se dešava da se uređaj tako zaglupi i interfejs se smanji i prikazuje se samo u gornem levom uglu, posle reseta se vrati u normalu.
 
Resetuj box. Meni se dešava da se uređaj tako zaglupi i interfejs se smanji i prikazuje se samo u gornem levom uglu, posle reseta se vrati u normalu.
Kako se resetuje GLUPI BOX...jel iz menija uređaja tj podešavanje ili?? 😁🙋🏻‍♂️
 
@qryak rešen problem... Po tvom savetu. Hvala puno na pomoći. A evo i ujedno možda i još nekom zatreba. Iz menija move boxa uđete u MENI MOVE BOXA, pa u PODEŠAVANJA, onda u PODEŠAVANJA SISTEMA,
pa u POKRENI PODEŠAVANJA onda u RESETOVANJE i isprati se svaki korak i to je to i rešen problem... Pozdrav i hvala još jednom drug! 🙋🏻‍♂️😊👌
 
Pozdrav svima,

Nedavno mi je stigla ista poruka za račun (sa starom cenom), kao što je @Mr_Cojko poslao iznad, i posle kontaktiranja call centra, rekli su mi da će se od 01. marta povećati cena za ugovore potpisani pre 2024. godine (kao kod mene).

Voleo bih da pitam da li neko zna da li je ovo dozvoljeno, pogotovo kada je ugovor potpisan na 24 meseca sa prethodnom cenom, i šta raditi ako se korisnik ne slaže sa ovime?

Nisam ranije bio u ovakvoj situaciji, pa ne znam baš koja prava ja ili oni imaju.
 
@Mission_AD pročitaj poslednjih par strana ove teme. U principu nije zabranjeno, ali korisnik koji se ne slaže ima pravo na raskid ugovora bez posledica.

Dodjes mi 100 marke ;). Ja sam imao net 100/10 i dobio u maju 2022 gratis tv po ceni neta koji je 2000d. Ako mi povecanu cenu istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Imam i optiku MTS-a na drugoj adresi gde sam letos dobio 18m po dinar. Ako i to povecanu i tamo istog dana podnosim zahtev za raskid usluge. Uzecu druge provajdere makar bili i skuplji.
Poskupeće i taj SN net i mts box, pozovi i pitaj tačno za oba slučsja koja će biti nova cena.

Ne čekaj račun, tada će biti kasno, reaguj sad (u toku februara).
 
Jel moguće da TV pikselizuje sliku zbog toga što je loš coax kabl iako su signal i jačina na 100%? Imam dva TV-a na spratu i na jednom uveče RTS 1 i uglavnom HD kanali dosta pikselizuju, nekad i po 10-15 min bez prestanka, a na drugom TV ništa (na tom drugom su Supernova monteri i menjali i stavili nov koaksijalac).
 
@Mission_AD pročitaj poslednjih par strana ove teme. U principu nije zabranjeno, ali korisnik koji se ne slaže ima pravo na raskid ugovora bez posledica.
Hvala na odgovoru poglacias, i na informaciji na prethodnoj stranici!

Imam samo dva pitanja:

Ja sam obnovio ugovor u novembru 2023. Da li i dalje imam prava na raskid ugovora bez posledica (ako budem želeo da raskinem ugovor)?

Koje alternative postoje za samo NET pakete od drugih provajdera po sličnim (ili poželjno nižim) cenama?
 
Sigurno nije dobar kvalitet signala cim imas kockice.
 
Sigurno nije dobar kvalitet signala cim imas kockice.
Ali jeste, baš gledam, 100% i jačina i kvalitet na oba TV-a. Samo na jednom nema problema, na drugom ima, preko dana je i ok, ali uveče...
 
Jel moguće da TV pikselizuje sliku zbog toga što je loš coax kabl iako su signal i jačina na 100%? Imam dva TV-a na spratu i na jednom uveče RTS 1 i uglavnom HD kanali dosta pikselizuju, nekad i po 10-15 min bez prestanka, a na drugom TV ništa (na tom drugom su Supernova monteri i menjali i stavili nov koaksijalac).
TV ne daje realnu jačinu signala, mora se proveriti sa njihovim mernim instrumentom. Pretpostavljam da je coax kabal do tog tv-a loš.
 
Ne mora da znači.
Meni se to ponekad dešavalo, jačina signala zna da varira pa krene pikselizacija iznenada. Raskačim pa vratim kablove, obično reši problem.
Najlakše je rokada kablova od TV-a da bi utvrdio je li kabl problem.
 
Možda je do kabla, možda do razdelnika, možda do konektora. Treba sve proveriti.
 
pozz. da li se nekome desilo da se slika pogorsala zbog uredjaja move n go? dok sam imao karticu u tv slika je bila bolja a sada od kada sam uzeo ovaj move n go slika je losijeg kvaliteta. ako ima neko odgovor ili resenje unapred sam zahvalan.
 
Jel nekome danas na teritoriji Voždovca ne radi net?
Drugo, jel kačio neko za supernovu, nove cena, migracija
 
Naravno da bi trebalo da ima, a činjenica je da to nisu napisali. Poslao sam im mail na koji ne odgovaraju, u korisničkom centru nemaju pojma, što sve ukazuje na to da od korisnika žele da sakriju tu informaciju, ili da ni oni ne znaju šta da rade.
Evo i informacije sa Telesrbija portala pre nego što je obrisana:
@Mr_Cojko , jel' si možda uspeo arhivirati ovaj link preko stranica kao archive.org ili archive.ph?

Za svaki slučaj da se prave ludi kao da nisu nikad napisali to.
 
@poglavicas

Pre neki dan sam im poslao mail a takođe tada pozvao i korisnički centar da se informišem vezano za poskupljenje i migraciju paketa i ako sam još pod ugovornom obavezom (ugovor sklopljen 21.09.2022.) koja nije istekla.

Malo pre me zove operaterka iz Supernove i obaveštava da je za moju dobrobit i kao zarad bolje usluge (veća brzina i programi tipa Pink, zadruga.. elita) da su primorani da dižu cene!
Ja sam joj na to odgovorio da je sve to lepo ali da ja već imam paket sa max brzinom i da nemaju paket sa većom brzinom koji mogu da mi ponude, a da me ne zanimaju nikakve budalaštine i ti dodatni programi tipa Pink, elita i zadruga i da nije korektno da mi cena bude povećana za 700 dinara jer mi ugovorna obaveza nije još istekla, na šta mi ona odgovara da me razume ali da je to sada tako i da to ide sistemski i svima.

Rekao sam da u tom slučaju onda želim da pokrenem zahtev za raskid ugovora na šta mi je ona odgovorila i rekla da ću onda ipak morati da platim penale, jer oni tobože dižu cene zarad boljeg kvaliteta usluga (samo mi nije jasno kojih u mom slučaju) i da to u ugovoru stoji...

Eee sada mi nije jasno da li je to stvarno tako ili samo blefiraju za te penale, jer u tom slučaju onda smo mi kao korisnici totalno nezaštićeni i oni mogu u svakon trenutku da dižu cene kako hoće i izbacuju iz ponude programe po njihovoj volji!
 
Nema plaćanja penala za raskid ugovora zbog promene uslova na štetu korisnika u toku UO. Blefiraju. I Yettel i Orion su lepo napisali da po zakonu odnosno članu 131 zakona o elektronskim komunikacijama imaš pravo na raskid bez ikakvih posledica.
 
Ako povećaju cenu u toku UO, korisnik ima pravo da raskine ugovor pre isteka UO, bez plaćanja penala.
Problematično je što mts/Supernova izbegavaju da direktno i nedvosmisleno obaveste korisnike da će im povećati cenu mesečne pretplate.
Dodali su neko nejasno obaveštenje na kraju sms poruke, kao i na mts sajtu, ali u tom obaveštenju ne spominju direktno poskupljenje. Ovo liči ma obmanu korisnika.
Ko bude pokrenuo raskid zbog poskupljenja, neka to uradi pre prvog marta, najbolje u pisanoj formi da preda u poslovnici u 2 primerka, jedan overen primerak da zadrži, a kao razlog neka napiše da se ne slaže sa poskupljenjem.
 
Ako povećaju cenu u toku UO, korisnik ima pravo da raskine ugovor pre isteka UO, bez plaćanja penala.
Problematično je što mts/Supernova izbegavaju da direktno i nedvosmisleno obaveste korisnike da će im povećati cenu mesečne pretplate.
Dodali su neko nejasno obaveštenje na kraju sms poruke, kao i na mts sajtu, ali u tom obaveštenju ne spominju direktno poskupljenje. Ovo liči ma obmanu korisnika.
Ko bude pokrenuo raskid zbog poskupljenja, neka to uradi pre prvog marta, najbolje u pisanoj formi da preda u poslovnici u 2 primerka, jedan overen primerak da zadrži, a kao razlog neka napiše da se ne slaže sa poskupljenjem.
jel ovo za posklupljenje isto vazi i za korisnike koji imaju ugovor i promociju 25 godina MTS-a? Hvala.
 
Nazad
Vrh Dno