Šta je novo?

Supernova (2024)

… sve je to organizovano ‘lako ćemo’… i bez intervencije sa naše strane, retko kad na vreme…
 
Znaci nema sistemskog resenja, vec svako pojedinacno treba da resava svoj problem sa HBO Max, pa to nema nigde ali dobro sami smo birali 😂
 
Pozdrav. Ukoliko ima Supernova akvizitera iz Niša, ili neko ima kontakt, javite mi u poruci. Hvala
 
Poslednja izmena:
Jel nekome kome nije radila max aplikacija, da li je proradila slučajno, pošto ne verujem da će išta biti i ako bude od ponedeljka.
 
Zvao ja opet danas, kaže da se radi na rešavanju problema, da budem strpljiv i da će me "naprednjaci" sigurno nazvati kad problem bude bio rešen.
 
Bezobrazluk, 4 dana zovem i cekam od prvog prijavljivanja i nikako da bilo ko pozove ni da resi.
 
Ja odustao od SN i uzeo Premium preko ARG, sa još troje kolega sa foruma.

Iskreno, poznavajući Supernovu, otegnuće se to na narednih mesec, možda i dva. Sećam se koju sam muku imao sa aktivacijom pokojnog HBO Go i sa njihovom naprednom podrškom. To je bilo natezanje od tri nedelje i još tada nije bio globalni problem, nego su samo kod mene napravili neki cirkus, sad kad niko živ iz SN ne može da se loguje, pa to ima da traje mesecima.
 
Ja odustao od SN i uzeo Premium preko ARG, sa još troje kolega sa foruma.

Iskreno, poznavajući Supernovu, otegnuće se to na narednih mesec, možda i dva. Sećam se koju sam muku imao sa aktivacijom pokojnog HBO Go i sa njihovom naprednom podrškom. To je bilo natezanje od tri nedelje i još tada nije bio globalni problem, nego su samo kod mene napravili neki cirkus, sad kad niko živ iz SN ne može da se loguje, pa to ima da traje mesecima.
Sta je ARG
 
Supernova te šalje na Telekomov sajt da se uloguješ na moj portal koji je vezan za mts postpaid broj telefona.

Preko mts-a ima moj otac postpaid a preko supernove super plan 3. Znači dva odvojena ugovora, ne znam kako misle da se uloguješ na Telekom sajt koji ti prikazuje samo ugovor za pospaid.
 
Supernova te šalje na Telekomov sajt da se uloguješ na moj portal koji je vezan za mts postpaid broj telefona.

Preko mts-a ima moj otac postpaid a preko supernove super plan 3. Znači dva odvojena ugovora, ne znam kako misle da se uloguješ na Telekom sajt koji ti prikazuje samo ugovor za pospaid.
Ma ludo sve
 
Supernova te šalje na Telekomov sajt da se uloguješ na moj portal koji je vezan za mts postpaid broj telefona.

Preko mts-a ima moj otac postpaid a preko supernove super plan 3. Znači dva odvojena ugovora, ne znam kako misle da se uloguješ na Telekom sajt koji ti prikazuje samo ugovor za pospaid.
Ako su oba ugovora na tvog oca, Telekom će spojiti te ugovore na jedan mojmts nalog. Problem je što im povezivanje te dve baze podataka ide jako sporo.
 
Ja imam dva ugovora na mts-u, jedan za mobilni i drugi za fiksni, i treći na Supernovoj za tv+net.
 
Oni sad spajaju korisnike MTS-a i Supernove u jednu zajedničku bazu podataka, ali to rade pešaka i ko zna koliko će im trebati da ubace sve Supernova korisnike.
 
Max je najavljen odavno i umesto da su to sredili na vreme, sada ima da dobiju posao preko glave i pošto eto, danima nema usluga koja je u paketu, može da se raskine ugovor. Zašto bi bilo ko od nas njih jurio da uključe uslugu?
 
ja za vas ne znam ali evo 45 dana ista IP adresa i nakon restarta neta i nestajanja struje xD ISTA IP ahhaha wtf
 
@brnatovic Ništa posebno. Ja kod ZLOrion imam istu javnu IP adresu od tipa juna 2022. 😂😂😂 = kad su iz "podrške" remote uzeli i resetovali sva podešavanja rutera.

Naravno da se nije primenila ni kad tokom onog prvog većeg nevremena po Srbiji prošle godine kad je ovde kod nas bio prekid struje 20-ak sati.
 
Od oktobra 2023 kad sam uzeo Orion, samo jednom se promenila IP adresa.
 
Ja odustao od SN i uzeo Premium preko ARG, sa još troje kolega sa foruma.

Iskreno, poznavajući Supernovu, otegnuće se to na narednih mesec, možda i dva. Sećam se koju sam muku imao sa aktivacijom pokojnog HBO Go i sa njihovom naprednom podrškom. To je bilo natezanje od tri nedelje i još tada nije bio globalni problem, nego su samo kod mene napravili neki cirkus, sad kad niko živ iz SN ne može da se loguje, pa to ima da traje mesecima.
Kasno Marko na Kosovo stiže... Dok njima u Supernovu svane...
Ako su oba ugovora na tvog oca, Telekom će spojiti te ugovore na jedan mojmts nalog. Problem je što im povezivanje te dve baze podataka ide jako sporo.

Oni sad spajaju korisnike MTS-a i Supernove u jednu zajedničku bazu podataka, ali to rade pešaka i ko zna koliko će im trebati da ubace sve Supernova korisnike.
Tek su počeli...
 
Meni su za divno čudo sredili problem sa prijavom na Max za manje od 48 sati.
Prijavio sam problem u utorak, a sređeno u četvrtak ujutru. Doduše pretio sam prekidom saradnje po isteku ugovora ako problem ne bude rešen u što kraćem roku. :D
 
Meni su za divno čudo sredili problem sa prijavom na Max za manje od 48 sati.
Prijavio sam problem u utorak, a sređeno u četvrtak ujutru. Doduše pretio sam prekidom saradnje po isteku ugovora ako problem ne bude rešen u što kraćem roku. :D
Što po isteku ugovora kad imaš pravo i pre ako ne oni ne poštuju ugovor, odnosno ne pružaju uslugu na koju su se obavezali
 
Mislim da ovo ne vazi zakon nije promenjen clan 131 Ako se ne varam 😆
 
Ipak najbolja kombinacija SN internet a SBB van mreže, od jutros tako , super , jedan uredjaj manje, jedan daljinac za sve
 
Mislim da ovo ne vazi zakon nije promenjen clan 131 Ako se ne varam 😆
Razjašnjeno je na mts sajtu, odnosno proširene su dodatno usklađene odredbe prema samom zakonu o elektronskim komunikacijama i to u vezi člana 131 naravno ostaje da važi. U prenosnom značenju, primena novih opštih uslova nije razlog za prevremeni raskid bez penala, jer se u pogledu specifikacija ili cena ništa ne menja. Samo je preloše sročeno da stvori kontraefekat i zabludu.
 
Nazad
Vrh Dno