Šta je novo?

Supernova (2024)

Je l’ ima neko iskustva u otklanjanju šuma tj. nateranje tehničara da zapravo urade svoj posao? Već par nedelja imam problem sa uploadom gde mi je u proseku 5mbps (paket je 200/20, pre sam imao maks upload) i došla je tehnička podrška i zaključila je da je do šuma na mreži i kaže da će da prosledi drugim kolegama da poprave šum, međutim od toga ništa, a na svakih par dana otvaram novu žalbu i nikako da poprave…
 
Molim vas za savet u vezi sa situacijom na koju sam naisla sa Supernovom sada kada pokusavam da prikljucak i paket koji imam prebacim na novu adresu.
Imam ugovornu obavezu do kraja novembra 2025. Posle godinu dana su mi povecali cenu i ukinuli neke kanale pa vratili uz komentar da mi cine uslugu i pustaju me da imam taj dodatni paket do kraja ugovora.
Sada se selim i jedino sto zelim jeste da prebacim prikljucak. Medjutim u poslovnici su mi odmah rekli da je uslov za prebacivanje nova ugovorna obaveza na 2 godine. To nema sanse da se desi jer ne zelim ni dana duze od trajanja ugovora da imam posla s njima. Medjutim zanima me kako je najbolje da pristupim stvari jer moja logika nije i njihova logika. Ja nemam problem da placam ovu skuplju cenu i mogu pristanem i da placam drugi skuplji paket ali samo do kraja novembra i to je to. Da li neko ima iskustva raskidanja ugovora zbog njihove nemogucnosti da ga ispostuju? Ne zelim da placam penale jer ja necu da raskidam ugovor pre vremena. Hvala na savetima ako ih bude
 
odes lepo do Ratela do pisarnice i napises sve ovo posle oni preuzimaju stvar u svoje ruke.
 
odes lepo do Ratela do pisarnice i napises sve ovo posle oni preuzimaju stvar u svoje ruke.
Pisao Ratelu i čekam odgovor pet meseci.....
Je l’ ima neko iskustva u otklanjanju šuma tj. nateranje tehničara da zapravo urade svoj posao? Već par nedelja imam problem sa uploadom gde mi je u proseku 5mbps (paket je 200/20, pre sam imao maks upload) i došla je tehnička podrška i zaključila je da je do šuma na mreži i kaže da će da prosledi drugim kolegama da poprave šum, međutim od toga ništa, a na svakih par dana otvaram novu žalbu i nikako da poprave…
Slična priča o mesecima se preganjamo.....
 
Pisao Ratelu i čekam odgovor pet meseci.....

Slična priča o mesecima se preganjamo.....
pisao im ja isto pa sam cekao mesec i po dana dok mi nisu odobrili raskid ugovora sa Supernovom. Telekom mi poslao email da mi zahtev sad odobren uz saradnju Ratel-a.
 
Nazad
Vrh Dno