Šta je novo?

Supernova (2024)

Supernova zvanično net 200/20 a dobijam 160/O.29 tj. nemam aplaud već 20tak dana ne mogu da mi reše problem.Vaša iskustva? Hvala
I ja sam imao isti problem. Dosao covek i iskljucivao komsije redom dok mu ja vicem sa prozora jel imam upload. Ovde sam imao srece jer mi je spliter bio na banderi pred kucom. Kad je nasao kod koga je zamenio mu je neke kablove u kuci i kada ga je opet zakacio na banderu sve je bilo ok.
 
Svaka nova verzija istog browsera zauzima novi slot, kao i razliciti browseri na istom pc, pripazite.
Sto se tice lagova u GUI probajte sa brisanjem android cache'a iz recovery mod'a ..
sinoc odradio i za sada sve radi kao kako treba.
 
Ja mislio vec su pri kraju, kako pustaju novu platformu u svakom gradu da su vec migrirali sve korisnike iz tog grada makar, uzas...
 
Sada proverio i mogu da se logujem. Proveri da ti nisu promenili sifru korisnika. Pogledaj poslednje racune (papirne ili u elektronskoj formi) ili proveri na mojmts portalu. Mislim da sam procitao da su nekim korisnicima menjali sifre.
Nisam jos uvek migriran na mojmts portal. A promenu sifre nisu najavili. Jednostavno su ugasili profile na self_care sajtu.
 
Evo mene ponovo,
Zahvaljujući jednom članu sam probao konačno novu move platformu naravno web,
Moro sam odma da im pišem jer za govorne softvere em nije pristupačno unos podataka i izbor operatera, em nije pristupačno odabir profila, tako da nisam mogo ko čovek da testiram sve kako treba.
Odradili su skroz glupo.
Totalna glupost ako moram da nagađam gde je to što mi treba, onda stvarno...
Ima da ih smaram dok to ne srede, čim ja budem migriran.
 
Evo mene ponovo,
Zahvaljujući jednom članu sam probao konačno novu move platformu naravno web,
Moro sam odma da im pišem jer za govorne softvere em nije pristupačno unos podataka i izbor operatera, em nije pristupačno odabir profila, tako da nisam mogo ko čovek da testiram sve kako treba.
Odradili su skroz glupo.
Totalna glupost ako moram da nagađam gde je to što mi treba, onda stvarno...
Ima da ih smaram dok to ne srede, čim ja budem migriran.
Niti ima slajder za podesavanje zvuka, niti mozes da gledas u pozadini ili da promenis tab. Jedino sto je dobro je premotavanje...
 
Apel da milanceta sto pre migriraju 😂🤣😂🤣
A ne ne prvo da to srede pa onda mogu da razmišljam o migraciji haha.
Niti ima slajder za podesavanje zvuka, niti mozes da gledas u pozadini ili da promenis tab. Jedino sto je dobro je premotavanje...
E to već ne znam, nisam mogo da nabodem da izaberem profil da bi mogo to da pregledam.
Ali verujem da ako je ovo nepristupačno mogu da zamislim kad odabereš profil.
 
I ja sam imao isti problem. Dosao covek i iskljucivao komsije redom dok mu ja vicem sa prozora jel imam upload. Ovde sam imao srece jer mi je spliter bio na banderi pred kucom. Kad je nasao kod koga je zamenio mu je neke kablove u kuci i kada ga je opet zakacio na banderu sve je bilo ok.
Hvala ti na odgovoru, jedino i to da im predložim,uz dužno poštovanje izgleda da ekipa ne zna da otkloni kvar. Pozdrav
 
"Unapredio se move box", prvi utisci nisu baš sjajni, box često zabaguje, kao što neko reče, kao da izgubi net, slike u video klubu ogromne, ne možeš da nadeš film. Primetio sam da je Apollon bogatiji u odnosu na prošlu verziju.
Valjda će se vremenom sve to ispeglati...

Inače, super je što su na Eonu ukinuli geoblock za N1 i Novu S.
 
Pozdrav drugari!
Evo ovako, informacija iz "prve ruke"- od čoveka što radi u Supernovoj. On kaže, da se ne dira ništa, to jest, da se koristi stara MOVE Smart aplikacija, sve dok ne bude ugašena i dok radi, preporuka je da se svo vreme ona koristi. Pošto se još uvek ne zna, kada će nova biti totalno uređena i osposobljena sa svim funkcijama, bez bagova i kočenja i sličnih problema? Eto to mi je rekao, u vezi nove MUVE APLIKACIJE, pa rekoh i ja da podelim ovde to sa vama! 🙂👍
 

Prilozi

  • Screenshot_20250325_153126.jpg
    Screenshot_20250325_153126.jpg
    160.5 KB · Pregleda: 41
Ufff izgleda da treba jos ljudi da migrira *** ga barone od prvog do poslednjeg slova sve pogresno 🤣😂🤣😂
 
Pa ne verujem, jer nije random. Da imaju timeoute bar bi nekad mogao da iz prve prebacis kanal. Sto posto im network ide u standby posle odredjenog vremena dok ne kliknes nista. Na primer, kada ima mreze i prebacujes kanale, mozes da vracas, prebacujes itd sve koliko hoces, cim ga ostavis na, na primer 5 minuta, i posle toga kliknes bilo sta, on je offline narednih 10 sekundi. I to nije nekad, nego uvek, fiksno. Tako da im je sto posto network u standby-u i onda kad kliknes neko dugme on ga konektuje i dok prodje konekcija treba tih 10 sekundi. Sto je najgore to i ne bi bio toliki da kazem problem, da nema crnih listi koje iskacu dok je uredjaj offline, jer onda ti moras da izadjes i iz toga 2 puta pa tek onda da testiras menjanje kanala :D Sreca pa imam i Eon za arene i ovo djubre od njihovog boxa, i od danas je spakovan uredjaj, ako bog da da ga ne vidim nikad vise.
Isti slucaj za ovo gubljenje konekcije kad gledas nesto duze od par minuta...bas bzvz
Svaka nova verzija istog browsera zauzima novi slot, kao i razliciti browseri na istom pc, pripazite.
Sto se tice lagova u GUI probajte sa brisanjem android cache'a iz recovery mod'a ..
sinoc odradio i za sada sve radi kao kako treba.
Pojasni molkm te standa utadimo?
Jel ovo za klasinu TV ili app?
 
Isti slucaj za ovo gubljenje konekcije kad gledas nesto duze od par minuta...bas bzvz

Pojasni molkm te standa utadimo?
Jel ovo za klasinu TV ili app?
Htedoh da napisem sta treba da se uradi po tebi, ako moze pojasnjenje.
Tj da li je to za App ili za move na tv-u.
 
Pozdrav drugari!
Evo ovako, informacija iz "prve ruke"- od čoveka što radi u Supernovoj. On kaže, da se ne dira ništa, to jest, da se koristi stara MOVE Smart aplikacija, sve dok ne bude ugašena i dok radi, preporuka je da se svo vreme ona koristi. Pošto se još uvek ne zna, kada će nova biti totalno uređena i osposobljena sa svim funkcijama, bez bagova i kočenja i sličnih problema? Eto to mi je rekao, u vezi nove MUVE APLIKACIJE, pa rekoh i ja da podelim ovde to sa vama! 🙂👍
Ova aplikacjia postoji preko 2 godine, samo je tek sad stigla u Srbiju. Unapredili su šta su mislili da treba da unaprede. Prosto je tako. Sad trenutno postoji mogućnost da biramo između dve aplikacije, ali uskoro ostajemo samo na jednoj.
Kod mene 'nova' aplikacija radi dosta dobro i brže nego stara, ali je ogroman minus samo jedan slot za Smart TV.
 
Pa kako to, negde radi brže, negde sporije? Zbog čega?
 
Evo mene ponovo,
Zahvaljujući jednom članu sam probao konačno novu move platformu naravno web,
Moro sam odma da im pišem jer za govorne softvere em nije pristupačno unos podataka i izbor operatera, em nije pristupačno odabir profila, tako da nisam mogo ko čovek da testiram sve kako treba.
Odradili su skroz glupo.
Totalna glupost ako moram da nagađam gde je to što mi treba, onda stvarno...
Ima da ih smaram dok to ne srede, čim ja budem migriran.
Na sva ta tvoja pisma njima upucena,da li si ikada dobio konkretan odgovor?
 
Da li neko zna postoji li mogucnost da se na TV koji je povezan na kablovsku putem wirelles pojaca signal bez da se razvlače mrezni kablovi.
Neki dodatni ruter ne znam ni na sta.
Samo da se ne razvlači mrezni kabl?
 
Nazad
Vrh Dno