Šta je novo?

Supernova (2024)

Raskinusmo konacno, imam utisak vise da je to zbog gotivne radnice u Shoppiju u Borci nego zbog icega drugog.
U fazonu, znas kako...donesi ti opremu nazad i raskidamo. Kakvo cekanje na odgovor kakvi bakraci. I ja donesem i zaista bi tako.

Hvala Bojana. :)
Nisam bio kod nje. :ROFLMAO:
 
Daju li jos uvek fiksni telefon na korišćenje? Znam da su ranije davali uz Super sve pakete dok nisu bili pripojeni Telekomu i dok su bili Kopernikus. Sad kada su konačno pripojeni Telekomu ne znam da li još uvek daju?
 
Znam da nije uslov ali šta će mi priključak ako ne mogu da ga koristim
Nego znam da su ranije davali bežične a ja imam onaj običan zičani telefon pa zato pitam
 
Daju bežične, naravno.
Daju na korišćenje?
Ponavljam ranije znam da je supernova uz super sve pakete davala besplatno njihov brendirani bezicni telefon na korišćenje koji bi mi dobro došao jer imam onaj običan ožičeni
Takođe me zanima ima li neku prednost onaj njihov običan STB (ne MOVE) naspram CA Modula? Ima li opciju snimanja na HDD?
 
Da li su promenili nešto u pogledu logovanja na smart i mobilnu aplikaciju? Imam prijatelje starije ljude kojima pomažem oko ovakvih stvari.
Naime, bio im se pokvario move box, ja im namestio aplikaciju na smart tv-u, još na osnovu naloga koji su dobili pre skoro dve godine. Imao sam aplikaciju na mom telefonu sa njihovim nalogom, srećom jer sam skoro zaboravio na to.
Danas im došli monteri da zamene crknuti box i posle toga ne radi više logovanje sa tim parametrima. Oni ljudi sad navikli na aplikaciju, pa bi sad radije da koriste to ali ja im ne mogu pomoći jer stari parametri za logovanje ne rade.
Jesu oni pre mesec dana obnovili ugovor ali to ne bi trebalo da ima veze jer je do danas radilo logovanje sa starim parametrima.
Imam šifru korisnika sa računa, stare parametre za logovanje koji su do danas radili (onaj mail što se dobije pri potpisivanju ugovora), jel mogu nekako da se ulogujrm?
Nije mi zgodno da zovem korisničku službu jer mi nisu blizu, a treba da imam ugovor i šta sve već
 
Daju na korišćenje?
Ponavljam ranije znam da je supernova uz super sve pakete davala besplatno njihov brendirani bezicni telefon na korišćenje koji bi mi dobro došao jer imam onaj običan ožičeni
Takođe me zanima ima li neku prednost onaj njihov običan STB (ne MOVE) naspram CA Modula? Ima li opciju snimanja na HDD?
Daju bezicni na koriscenje. Dobio ga pre 3 god. Nisam ga ni otvorio iz kutije.
Imam stari kopernikusov STB (cale navikao na njega), Move je kod majke (gleda par kanala) dok je kod mene CA modul. Obican STB nema vracanje u odnosu na Move. Sta ce ti jos jedan dodatni daljinski. Po meni je bolji CA Modul. Jedino ako je stariji CRT tv pa mora STB. Za snimanje ne znam. Nisam video tu opciju.
 
@mlax37 Ništa nije menjano što se tiče logovanja na SN portal i u aplikaciju. Logovanje je i dalje uz pomoć starih kredencijala.
 
@Mr_Cojko
Onda su nešto ovi zeznuli što su menjali box. Nije mi jasno kako su to uradili, verovatno nešto resetovali. Jel mogu nešto da uradim sa šifrom korisnika i tim starim kredencijalima? Ili samo zvanje korisničke podrške?
 
Ako logovanje ne ide sa starim kredencijalima, moraš kontaktirati korisnički centar.
 
@Mr_Cojko
Onda su nešto ovi zeznuli što su menjali box. Nije mi jasno kako su to uradili, verovatno nešto resetovali. Jel mogu nešto da uradim sa šifrom korisnika i tim starim kredencijalima? Ili samo zvanje korisničke podrške?
Pozovi podršku i predstavi se kao vlasnik, trazice ti eventualno šifru korisnika i JMBG, to pitaj tog čoveka neka ti kaže, i reci će ti novi user i pass ako je promenjen
 
Ne mora, SN se vodi na mog oca, njemu stize sms o racunaima i uplatama, a ja uvek zovem sa mog mobilnog CC ako je nesto potrebno...
 
Ne mora, SN se vodi na mog oca, njemu stize sms o racunaima i uplatama, a ja uvek zovem sa mog mobilnog CC ako je nesto potrebno...
Govorim za "osetljive" informacije poput lozinke i korisničkog imena. To sigurno ne daju ako samo pozoveš sa bilo kog broja i tražiš.
Prijava kvarova i ostale stvari mogu bez problema sa bilo kog broja.
 
Pozovi podršku i predstavi se kao vlasnik, trazice ti eventualno šifru korisnika i JMBG, to pitaj tog čoveka neka ti kaže, i reci će ti novi user i pass ako je promenjen
Znam ali će verovatno kredencijale da pošalju na njihov mejl (tako su prošli put), a njih uputiti u to da otvore mejl na telefonu je naučna fantastika. Nemam pristup njihovom mejlu nego sam im stavio na njihov telefon. Otići ću za vikend kod njih, ne stižem ranije, pa ću onda.
Hvala svima na savetima
 
Poslednja izmena:
Govorim za "osetljive" informacije poput lozinke i korisničkog imena. To sigurno ne daju ako samo pozoveš sa bilo kog broja i tražiš.
Prijava kvarova i ostale stvari mogu bez problema sa bilo kog broja.
I to sam zavrsio preko mog broja. Obnovu ugovora, kredencijale za aplikaciju, slanje racuna na mail, prijava kvarova, cak i ovo zadnje oko raskida ugovora sve islo preko mog broja. Moguce da vide tamo u sisyemu da se uvek zove sa istog broja, pa zato ne prave problem...
 
Људи,
Од петка немам интернета, вајфај не ради, црвена лампица на рутеру, али јутјуб у пар форума могу да отворим.

Никад нисам имао сличан проблем, звао сам их 10х и сваки пут је одговор “решавају”. И нико ме не зове.

Је л имао неко сличан проблем?
 
Znajuci prethodna iskustva sa SN mislim da hoce, sad je jos uvek promo period pa je sve otkljucano. A sto se tice Hbo pazite samo da vam ne naplate posle, kao sto su radili prethodnih godina, ukljucivali ljudima bez poziva, oni nastavili da gledaju i po isteku akcije, dok nije stigao prvi racun...
Dobro si upozorio ljude sad ako neće da te slušaju, novčanik će ih opametiti za drugi put. 🍹
 
Vrlo moguće da su nam HBO+ otključali na zahtev, a u sklopu novogodišnje promocije, pa od 1. februara kreće naplata.
Treba to proveriti sa ovim lopurdama.
 
Imali smo ih mi na starim Plan 2L paketima, pa smo migrirani na Plan 2M bez HBO+, pa smo ih tražili i dobili nazad.
A u stvari, dovedeni smo u zabludu.
Dobili smo ih zbog novogodišnje promocije, ne zbog njihovih obećanja da će nam ostati nakon migracije.
Ne kažem da je sigurno, ali svakako treba proveriti.
 
Poslednja izmena:
Daju li jos uvek fiksni telefon na korišćenje? Znam da su ranije davali uz Super sve pakete dok nisu bili pripojeni Telekomu i dok su bili Kopernikus. Sad kada su konačno pripojeni Telekomu ne znam da li još uvek daju?
Super plan4 imam i fixni u okviru paketa, loša je mreža u Starčevu kod Pančeva, česti su prekidi.
 
Imali smo ih mi na starim Plan 2L paketima, pa smo migrirani na Plan 2M bez HBO+, pa smo ih tražili i dobili nazad.
A u stvari, dovedeni smo u zabludu.
Dobili smo ih zbog novogodišnje promocije, ne zbog njihovih obećanja da će nam ostati nakon migracije.
Ne kažem da je sigurno, ali svakako treba proveriti.
Meni su rekli da mi HBO ostaje do kraja ugovorne obaveze, videću od prvog jer još uvek nisam migriran.
 
Nazad
Vrh Dno