Šta je novo?

Supernova (2024)

Upravo i meni promenjen paket , imao sam 150-75 sada imam 150-150 brzinu . A za televiziju jos imam iste kanale . Verovatno do kraja meseca. Videcemo sledeci racun da li ostaje ista cena kako su rekli , ili opet idu zalbe molbe etc .
jel si na optici ili koax-u ?
 
@zekica
od kako sam uzeo statičku, evo ima mesec dana, promenili su mi 3 statičke, bez da me obaveste, u jednom periodu programi koji su tražili izlaz poput Plex-a i torenta i jednog manjeg programa tačnije servera za jednu igru, sve je bilo otvoreno, menjanje broja portova teklo je bez problema.
Sada je situacija takva da je sve zatvoreno. Probao sam da otvorim portove u kontrol panelu samog rutera (zte F680), međutim i dalje sam nedostupan.
da li je do rutera.
Ko je "Supernova" poznavao ni pakao mu neće teško pasti. :)
 
Ako misliš na supernovaott.rs tu neće ništa sređivati ni menjati jer će se prelaziti na novu platformu https://move.tv/, koja trenutno i nema opciju gledanja preko weba, samo preko app.
Pa dobro i nadam se da će to bar biti pristupačnije pogotovo za nas slepe korisnike, tj. da će sve biti imenovano a ne na supernovaott.rs, gde pola stvari nije imenovano.
Ako misliš na supernovaott.rs tu neće ništa sređivati ni menjati jer će se prelaziti na novu platformu https://move.tv/, koja trenutno i nema opciju gledanja preko weba, samo preko app.
Da upravo sam video da još uvek veb ne funkcioniše mada pisaću im oko toga i ksrenuti pažnju na pristupačnost.
 
Nemam pojma kada kreće kod svih korisnika. Znam da zaposleni u MTS koji imaju Supernovu već nekoliko meseci imaju novu platformu.
Skoro svi kanali su u HD i imaju vraćanje unazad.
Telekom ima ideju da sva TV ponuda i kod mts i kod Supernova korisnika bude ista
Da svi pređu na OTT platformu Move.

To bi podrazumevalo ukidanje Multicast IP platforme Iris.

OTT iako pruža mogućnost jedne platforme za sve korisnike, ima dve ogromne mane.

Prva pogađa korisnike, a odnosi se na kašnjenje od 20-30 sekundi u odnosu na sadasnje DVB-C odnosno Multicast IP. To će biti naj primetnije kod sportskih događaja.

Drugi mnogo veći problem koji pogađa provajdera (mts) je što kod OTT servisa svakom korisniku odnosno svakom STB-u šalju poseban stream. Svakome po 3 - 4 - 6 - 20Mbps u zavisnosti da li gleda SD, HD ili 4K.

Ako ima preko milion korisnika televizije sa po 2 STB-a + 3 "Smart" naloga, neka je peosek 6Mbps po STB-u, neka svaki STB vuče stream 24/7, neka u udarnom vremenu po korisniku bude aktivan samo jedan "smart nalog", dolazimo do:

3 miliona istovremenih strimova, svaki u proseku po 6Mbps je 18 miliona Mbps (18Tbps) striming kapaciteta ka svim korisnicima.

Realno je da sa jednim dobrim striming serverom mogu da podmire 40Gbps što mu dođe nekih 450 novih striming servera strateški pozicioniranih po raznim tačkama mreže da bi se opterećenje rasporedilo ravnomerno. Cena za ovo može biti od 1 do 2 miliona evra.

Kada će biti to sve aktivno, verovatno ni u telekomu ne znaju.

Još jedna zanimljivost je da je mtel.ba izgleda odustao od Move TV platvorme, i prešao na i24 ON TV platformu:
 
Значи лагано поскупљење 1000 динџи па ко хоће хоће. Какви су ово слепци!
 

Prilozi

  • IMG_8743.png
    IMG_8743.png
    265.9 KB · Pregleda: 238
Drustvo da li ima neke pogodnosti za stare korisnike? Istekao mi ugovor jos pre godinu dana, zvali me da produzim i cena paketa(koji su mi nudili) mi bila ista kao i sto je sad bez ugovorne obaveze i ja kazem njima pa sto bih potpisivao, dajte neku akciju, oni naravno nista, i tako 2-3 puta i nisu hteli da izadju u susret...
U medjuvremenu su digli cenu racuna... kao i najeftiniji supernova plan 2 paket
Sad placam racun bez ugovorne obaveze, ne znam kakva je sad ovo akcija 10-11meseci na 50% da li moze na stare korisnike?
Da li se nesto desilo u medjuvremenu? Stari korisnici, koji koriste godinama usluge, nikad nista ne dobiju 😬
 
Poslednja izmena:
u poslovnici u novembru su davali 12 meseci po dinar
ali u decembru su ukinuli i daju samo 50% na 10 meseci ... rodjak je uzeo tu promociju ...
proveri u tvojoj poslovnici sta nude ... mozda sacekas da prodje ova novogodisnje ludnica ili podneses zahtev za raskid pa da vidis sta ce da ti ponude kad te pozovu
posle raskida mora da prodje 3 meseca da te tretiraju kao novog korisnika
vidi sta ti odgovora;-)
 
Drustvo da li ima neke pogodnosti za stare korisnike? Istekao mi ugovor jos pre godinu dana, zvali me da produzim i cena paketa(koji su mi nudili) mi bila ista kao i sto je sad bez ugovorne obaveze i ja kazem njima pa sto bih potpisivao, dajte neku akciju, oni naravno nista, i tako 2-3 puta i nisu hteli da izadju u susret...
U medjuvremenu su digli cenu racuna... kao i najeftiniji supernova plan 2 paket
Sad placam racun bez ugovorne obaveze, ne znam kakva je sad ovo akcija 10-11meseci na 50% da li moze na stare korisnike?
Da li se nesto desilo u medjuvremenu? Stari korisnici, koji koriste godinama usluge, nikad nista ne dobiju 😬
Imaš li SBB kao opciju? Ja sam sa njima preko agenta dogovorio 12 meseci po dinar.
 
Fazon je sto meni odgovara supernova, jer mi signal dolazi preko onog antenskog kabla, kad sam bio u telekomu dolazio je preko fiksnog i jako je bio los net, nije mogao vise od 20mb odprilike, posle predjem u kopernikus i bukvlano mi leti sve u poredjenju sa predhodnim iskostvom, i ja lepo odjavim fiksni. Posle znamo sta se desilo, telekom kupio kopernikus...
Znaci najvise mi prija bez fiksnog i preko antenskog kabla ili neka jos druga opcija ako ima
 
Screenshot 2025-01-15 at 15.10.27.png
Kako pristupiti usb-u preko servera?
 
Već 22 dana mi nije odgovoreno na zahtev za raskid uo, zakonska obaveza je 7 dana. Koje korake preduzeti?
Već 22 dana mi nije odgovoreno na zahtev za raskid uo, zakonska obaveza je 7 dana. Koje korake preduzeti?
 
Prebačen sa Plan 2L na novi Plan 2M paket, Apollon ne radi, HBO na move boksu bez logoa i mogućnosti vraćanja, zovem danas da vidim o čemu se radi:

-Od 9. januara Apollon se dodatno plaća.
-Ali ja imam sms sa potvrdom da će mi Apollon raditi do kraja UO bez naplate.
-Kad ste dobili taj sms?
-27. decembra.
-Ja ovde ne vidim tu informaciju.

Kraj priče.

Uložio prigovor, ali slaba vajda.

Čak mi ni filmski paket nije aktivan, što znači da će od 1. februara i on biti zaključan.

Sve živo pozaključali.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250115_160221_Messages.jpg
    Screenshot_20250115_160221_Messages.jpg
    190.4 KB · Pregleda: 140
  • Screenshot_20250113_081404_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250113_081404_Samsung Internet.jpg
    52.4 KB · Pregleda: 139
Ja sam se zalio samo da mi ostane ista cena . Posto televiziju ukucani gledaju samo osnovne kanale tako da mi ni nesmeta ukidanje nekih kanala. Ja sam dobio odgovor 27.12.2024 . Da mi ostaje ista cena do kraja minimalnog vazenja ugovora . A dobio sam i 1.3.2025 isti sms takodje sa brojem prigovora i istim odgovorom da mi ostaje ista cena. Verovatno su mi stigle dve poruke posto ja sam zalbu pisao i mejlom a isao sam i u poslovnicu i tamo sam isto slao prigovor da mi ostane ista cena . Videcemo sledeci mesec , ako ne ostane ista cena opet prigovori zalbe ratel etc . Videcemo .
 
Već 22 dana mi nije odgovoreno na zahtev za raskid uo, zakonska obaveza je 7 dana. Koje korake preduzeti?
Ja sam podneo prigovor krajnjeg korisnika po Članu 139 ZEK gde navodim da sam platio nesporan deo računa do datuma podneska i uz napomenu da na zahtev za raskid nije odgovoreno u zakonskom roku od 8 dana, niti me je iko zvao iz službe za brigu o korisnicima. Samo mi je nedelju dana kasnije poslata potvrda podneska sa delovodnim brojem da će biti razmatran i realizovan u roku od 30 dana, a nakon isteka otkaznog roka sam u obavezi da vratim opremu.
 
Kada pominjete Apolon, da li se to odnosi samo OD ili je aplikacija ukljucena?
 
Ovi paketi su mi sada aktivni na Super PLAN 2 S:

Kod:
SUPERNOVA - L.R. - NOVI SAD
Osnovni TV paket
Filmski
svod Osnovni TV Paket
svod Filmski

Da li neko ima link na spisak programa, koji spadaju u "Osnovni TV paket"?

Ne mogu da nađem na njihovom sajtu.
 
SuperPlan 2 paketi su potpuno urnisani.

Sa svih dostupnih kanala i celokupnog video kluba, pali smo na osnovni. Bravo!
 
Na žalost Ruma je sns grad i nemam druge opcije nego da opet produzim sa supernovom
 
Prebačen sa Plan 2L na novi Plan 2M paket, Apollon ne radi, HBO na move boksu bez logoa i mogućnosti vraćanja, zovem danas da vidim o čemu se radi:

-Od 9. januara Apollon se dodatno plaća.
-Ali ja imam sms sa potvrdom da će mi Apollon raditi do kraja UO bez naplate.
-Kad ste dobili taj sms?
-27. decembra.
-Ja ovde ne vidim tu informaciju.

Kraj priče.

Uložio prigovor, ali slaba vajda.

Čak mi ni filmski paket nije aktivan, što znači da će od 1. februara i on biti zaključan.

Sve živo pozaključali.
Opa tebe migrirali, evo ja sad proverio, mene nisu još
 
Jos uvek podesavaju pakete. Gedam sta rade na mom SuperPlan2 M .. jedan dan dodaju pakete . .sutra obrisu ..
net mi sinoc bio /15 .. jutros /20 .. tako da treba sacekati ali i zaliti se ko ima napismeno ..

Meni je paket bio 3100 .. sada ce biti 4800 .. malo vise od 1000ke .. sto se neko pozali pre par postova ..
pritom nisam obavesten o promeni ni postom ni telefonom.

Potrebno je i da se resetuje MOVE box na fabricka podesavanja da bi se dobile izmenjene opcije za pretplatu.
Nakon restarta prikazuje dve strane sa paketima umesto jedne strane pre restarta.

@ Mr_Cojko - posto imas napismeno cimaj natenane .. meni sada stoji da imam hbo i hbo+ ..
preko move boxa nemam pristup .. pise pozovite korisnicku sluzbu za pretplatu .. ondao palim dugme za vracanje programa i pocne film od pocetka najnormalnije
na mobilnoj alikaciji i supernovaott sajta imam normalan pristup .. :D
@ milancedjukanovic - moras sve da podesis u meniu sa leve strane .. ne samo taj usb deo ... otvori posebnu temu ..

Jedno pitanje, da li su vam korisnicki ID razliciti na move boxu i supernovaott sajtu?
 
Drustvo da li ima neke pogodnosti za stare korisnike? Istekao mi ugovor jos pre godinu dana, zvali me da produzim i cena paketa(koji su mi nudili) mi bila ista kao i sto je sad bez ugovorne obaveze i ja kazem njima pa sto bih potpisivao, dajte neku akciju, oni naravno nista, i tako 2-3 puta i nisu hteli da izadju u susret...
U medjuvremenu su digli cenu racuna... kao i najeftiniji supernova plan 2 paket
Sad placam racun bez ugovorne obaveze, ne znam kakva je sad ovo akcija 10-11meseci na 50% da li moze na stare korisnike?
Da li se nesto desilo u medjuvremenu? Stari korisnici, koji koriste godinama usluge, nikad nista ne dobiju 😬
Stari korisnik ima opciju da postane nov korisnik 3 meseca nakon raskida ugovora.
Uzmeš MTS pre paid SIM karticu, registruješ je na svoje ime i daju ti 2025GB na 90 dana.
Tako pokriješ net.
Za televiziju uplatiš neki jeftini IPTV na tri meseca.
Posle 3 meseca si nov korisnik, kontaktiraš Supernova agenta prodaje i dobiješ brdo meseci gratis.
 
Evo i kod mene pisalo osnovni paket sad pise ovo,brzinu neta su digli na 200/200 ,cena ce ostati ista do kraja UO.
Screenshot 2025-01-16 at 08.14.18.png
 
Stari korisnik ima opciju da postane nov korisnik 3 meseca nakon raskida ugovora.
Uzmeš MTS pre paid SIM karticu, registruješ je na svoje ime i daju ti 2025GB na 90 dana.
Tako pokriješ net.
Za televiziju uplatiš neki jeftini IPTV na tri meseca.
Posle 3 meseca si nov korisnik, kontaktiraš Supernova agenta prodaje i dobiješ brdo meseci gratis.
Nije vise 3 meseca, sad je 6 meseci bez aktivne usluge na adresi :) Sto opet moze da se izgura uz razne kombinacije pripejda, eventualno neki Iris/Move/Eon nalog za smart tv od nekog druga/rodjaka
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pogledajte prilog 476358
Trenutna situacija u ulici, sve radi bez problema :)
Kod mene je dosta kablova popadalo još pre nove godine, i od mts-a i od sbb-a, čekao sam pola sata da prijavim sve to i jednima i drugima, još nisu došli da srede. Još prošle godine sam prijavio da su popadali kablovi u ulici iznad moje, i još nisu sredili. Najveća glupost od svega da su mi tražili broj ugovora kada sam ih zvao :D
Koristim i sbb i supernovu ali da li je realno da mi to traže ? Komšije su takvi ******* da bi pre preskakali i gazili kablove nego da prijave lepo.
 
… pa, ovako je i lako dostupno za eventualne intervencije… ja to ne bi ništa dirao… 🤦
 
Nazad
Vrh Dno