Šta je novo?

Supernova (2024)

^ Radi dobro. Imam je na mi bix s 2nd gen i nosim ga kad putujem i radi sasvim dobro
 
Da li aplikacija Move Smart radi na Mi Box S uredjaju? Imam LG smart tv i na njemu ova aplikacija radi dobro. Imam stariji tv i hocu da nabavim Mi box za njega, ali me interesuje da li radi Move aplikacija bez problema na njemu. Citao sam da na nekim uredjajima ima problema, nisam nasao za Mi box nikakvu informaciju.
Radi super. Preporučujem kupovinu EON daljinca koji se upari sa boksom i mnogo lakse se menjaju kanali ,imate i brojeve..
Sestra ga koristi već duže vreme, bez problema.
 
"Očekivano vreme za koje će vam se javiti operater je duže od dva minuta", slušam već pola sata. Da li je realno. I onda hoće da produžim ugovor sada prilikom potpune MTS integracije, a niti nude optiku niti bilo kakve povoljnosti. Sad kad su skoro svi ovi operateri pod jednim krovom koji prokišnjava, ima li ijednog da je nezavistan?
 
Pozdrav kolege, istekao mi je ugovor, mogu da biram Supernova coax (dosadasnja) ili optika (sprovedena u kuci) ili Yettel ili A1 mobilni net+TV. Malo sam citao ali imam par pitanja:
  • kome se obracate za tih 10-12-14 meseci po 50% uz novi ugovor, call centru, mts poslovnici, preko mail-a ili agentima na terenu? Nije mi tesko ni da podnesem zahtev za raskid ako treba.
  • trenutno preko coax imam 2 kartice i 1 smart TV aplikaciju, ako predjem na optiku nema vise kartica vec ili Move box ili smart aplikacija?
  • centrala je Nokia, da li onda Move box moze bezicno preko tog rutera ili samo kablom?
 
Ljudi ovo je neverovatno . Kao sto sam pisao vec ovih meseci ,ugovor mi je do sledece godine po 2100 dinara bar je trebao da bude , avgust racun digli na 2700 zbog 'unapredjenja' sistema . Septembarski racun dobio 4800 nisu mi racunali jednu besplatnu uslugu (televiziju) zalio se , ispravili racun na 2700 . Ovaj mesec opet racun 4800 zalio se opet , prigovor usvojen . Ovaj mesec sam dobio 2100 ispravljeni racun , zvao sam operatera da vidim sto sada imam ovu cenu a ne 2700 , rekli da bi trebalo po ugovoru da imam do kraja isteka ugovora 2100 . LOOOOOOOLL . Ko tu pije a ko placa ja neznam . Sada cekam sledeci mesec da vidim po kojoj ceni ce da mi daju racun . Operator kaze da su naznacili da do kraja ugovora imam opet 2100 u njihovom sistemu. Saga se nastavlja .
 
Ja potpisah danas ,12 meseci ,50 posto,kod matorih,meni dali 14 ,box 3.Zadovoljan ,sve ide preko mejla i zavrsismo za dan.
 
Mene su izlevatili i zavrsavam sa njima. Imao sam adsl kod MTS koji nije mogao vise od 20 jer je stari bakar i daleko centrala. Zvao sam supenovu i rekao da hocu kod njih. Kaze dametina u Supernova kako mogu dobiti jedan mesec na 50% popusta jer se racunam kao stari korisnik i ako u zivotu nista nisam imao sa supernovom. A pre toga me je zvala neka zena sa 0648254976 i ubedjivala kako nemam apsolutno nikakva prava da predjem na supernovu pod bilo kojim uslovima jer sam korisnik mts-a. Cekam da mi postave opremu kod drugog provajdera i da raskrsitm sa njima, a za ove cu se potruditi da ih spustam na svakom cosku i odgovaram ljude od njihovih usluga, jeste da sam u mts preko 15 godina ali cao.
 
^ rečeno je X puta da se ne računaš kao novi korisnik ako prelaziš iz Supernove u MTS ili obrnuto, tada se vode kao ista firma :)
Jedino što može da prođe je da 30 dana budeš bez usluge pa onda pređeš kao novi korisnik...
 
Da li aplikacija Move Smart radi na Mi Box S uredjaju? Imam LG smart tv i na njemu ova aplikacija radi dobro. Imam stariji tv i hocu da nabavim Mi box za njega, ali me interesuje da li radi Move aplikacija bez problema na njemu. Citao sam da na nekim uredjajima ima problema, nisam nasao za Mi box nikakvu informaciju.
Radi super .Ja sam kupio gn2 .Sve isto kada otvori,kao na njihovom move uredjaju
Radi super. Preporučujem kupovinu EON daljinca koji se upari sa boksom i mnogo lakse se menjaju kanali ,imate i brojeve..
Sestra ga koristi već duže vreme, bez problema.
Sto se tice daljinca,čuo sam za to sa EON-a.Ja sam uradio drugu varijantu, naručio sa alija .Isto na blutut sa brojevima.Veci je,čini mi se kao što idu za Xiaomi tv uređaje
 

Prilozi

  • Screenshot_20241121_111645_AliExpress.jpg
    Screenshot_20241121_111645_AliExpress.jpg
    118.4 KB · Pregleda: 65
Mene su izlevatili i zavrsavam sa njima. Imao sam adsl kod MTS koji nije mogao vise od 20 jer je stari bakar i daleko centrala. Zvao sam supenovu i rekao da hocu kod njih. Kaze dametina u Supernova kako mogu dobiti jedan mesec na 50% popusta jer se racunam kao stari korisnik i ako u zivotu nista nisam imao sa supernovom. A pre toga me je zvala neka zena sa 0648254976 i ubedjivala kako nemam apsolutno nikakva prava da predjem na supernovu pod bilo kojim uslovima jer sam korisnik mts-a. Cekam da mi postave opremu kod drugog provajdera i da raskrsitm sa njima, a za ove cu se potruditi da ih spustam na svakom cosku i odgovaram ljude od njihovih usluga, jeste da sam u mts preko 15 godina ali cao.
I racunas se kao stari korisnik jer prelazis sa BOX paketa na Super PLAN paket a ne na drugog provajdera. Supernova se pripojila Telekomu jos 2021. godine i od tad vise ne postoji kao firma vec samo brend za usluge koje Telekom pruza preko KDS mreze
 
^ Jeste se pripojila mts-u ali su funkcionisali kao razdvojene firme. Definitivno je moglo pre godinu i po da se pređe sa jednih na druge i da te posmatraju kao novog korisnika. Neko reče da je migracijom u mts bazu, koja još nije gotova, to promenjeno.
Teba proveriti, ako neko nije još uvek migriran možda će i njega posmatrati kao novog
 
^ ja sam to rekao pre izvesnog vremena :)
Nema veze da li je neko migriran ili ne, Supernova sistem se gasi i samim tim ne moze nista da se radi u njemu.
Ko nije automatski migriran do sada, bio bi migriran na licu mesta u poslovnici i to je to...
 
Da li i Vama stb nalazi kanale na 674mhz,simbol rate 6875. I zbog čega to nisu isključili?
Kanali su isti kao sto su na 674mhz ,simbol rate 6900.
 
Nešto čudno mi se dešava sa televizorom. Negde oko 60 kanala je prestalo da radi, signal 0/0%. Ovo bez teksta je premešteno u kategoriju podatci/ostalo. Na televizoru u susednoj sobi sve radi normalno.
 
Definitivno je moglo pre godinu i po da se pređe sa jednih na druge i da te posmatraju kao novog korisnika.
Nije tačno, u Martu 2022 mi je istekao ugovor za BOX i hteo sam da pređem na Super PLAN i rekli su mi da bi imao pogodnosti kao novi korisnik moram mesec dana da budem bez usluge
 
Mene su definitivno sa onog broja pokusali prevariti. Ubedjuju me da ne mogu preci na Supernovu cak i ako mi je istekao ugovor kod mts. Mutne su to radnje. A gospodja koja me zvala izgleda radi za agenciju koja dobija masnu proviziju ako obnovim ugovor. Prevare na svakom cosku uz drskost.
 
Nije tačno, u Martu 2022 mi je istekao ugovor za BOX i hteo sam da pređem na Super PLAN i rekli su mi da bi imao pogodnosti kao novi korisnik moram mesec dana da budem bez usluge
Naravno da je tačno. Znam iz ličnog iskustva. Prebacio sam svoje roditelje na mts a bili su na supernovoj i dobili tadašnju akciju za nove korisnike - 12x1din. Čak im nisu hteli ni naplatiti onaj otkazni rok od 30 dana sa objašnjenjem da prelaze u "prijateljsku" firmu.
Možda kod tebe nije moglo zbog toga što si hteo na supernovu sa mts-a, možda su imali takvo pravilo, a možda si samo naleto na namćora
 
Nešto čudno mi se dešava sa televizorom. Negde oko 60 kanala je prestalo da radi, signal 0/0%. Ovo bez teksta je premešteno u kategoriju podatci/ostalo. Na televizoru u susednoj sobi sve radi normalno.


Da li si ustanovio šta je ? Kod mojih roditelja nema ni jedan kanal, čuje se neko krčanje i signal je čas 94% čas 0%. Restartovan je stb i pojavili se svi kanali, radilo je od 17:00 do 18:15 i od tada ništa.
 
Nemam blage veze šta se dešava. Od bandere ide kabl do tavana, gde se račva na 3 strane. Jedan meni, drugi sestri u sobi pored, treći ocu. Sestri radi sve normalno, ocu takođe, samo ja nemam 60-tak kanala, potpuno mrtvi, osim što poneki izbaci EPG, ostali kanali rade normalno a neki sa oslabljenim signalom. Internet radi normalno. Počelo je izgleda sa jučerašnjim snegom, ali da je do signala onda bi svi imali smetnje a ne samo jedan TV
 
I kod mene je spliter, ali ja imam android box a oni stari stb, i kod mene je počelo isto od sinoć.
 
Jedini trag koji sam nasao jeste da ni jedan kanal preko 700.000khz ne radi, rade samo oni 500-650.000. Kao da su nesto azurirali ili menjali i sad nesto nije kompatibilno. Evo ovu poruku sam jednom dobio
IMG_20241121_184733.jpg

EDIT: Hahah, dobio sam XXX kanale i jos neke koji su bili zakljucani. Boga pitaj sta se ovde desava....
 
Poslednja izmena:
Da li još neko ima ovaj problem, da mu je slab signal i da nema kanale ?
 
Naravno da je tačno. Znam iz ličnog iskustva. Prebacio sam svoje roditelje na mts a bili su na supernovoj i dobili tadašnju akciju za nove korisnike - 12x1din. Čak im nisu hteli ni naplatiti onaj otkazni rok od 30 dana sa objašnjenjem da prelaze u "prijateljsku" firmu.
Možda kod tebe nije moglo zbog toga što si hteo na supernovu sa mts-a, možda su imali takvo pravilo, a možda si samo naleto na namćora
Tacno je ja sam januara 22,presao iz supernove u mts ,ali preko agenta ,sam izboksovao 12 meseci fee,ali razlog je bio sto nisam imao nijednu uslugu kod mtsa ,cak fiksni telefon,i tako su mi dali,da sam imao makar fiksni na svoje ime ne bih to dobio

12 meseci sa 50% kao novi korisnici ili postojeci? Preko [email protected] ili nekog drugog mejla?
Kao stari preko , mts ovog ,sajta,imam na dve adrese ,supernovu 2 ,i box 3,koji oko Bozica isticu ,i komsija koji radi u poslovnici rece mi da mogu box 3,do 14meseci ,a supernovu 2,do 12 meseci.
 
^ ja sam to rekao pre izvesnog vremena :)
Nema veze da li je neko migriran ili ne, Supernova sistem se gasi i samim tim ne moze nista da se radi u njemu.
Ko nije automatski migriran do sada, bio bi migriran na licu mesta u poslovnici i to je to...
prebacuje se ljudi samo sa super planovima ali ne i sa netovima obicnim itd . meni su rekli kao imas obicna net samo ne moras da prelazis u mts samo ko ima superplanove prelaze tako da mi ostajemo na boljim serverima xD i makar necemo imat oprerecenja :D
 
jedan nalog supernova srbija mi u BiH radi bez VPN a drugi ne..u pravu je kolega koji je davno napisao da zavisi od plana tj naloga, sto je to tako nije mi jasno, ali je tako
 
prebacuje se ljudi samo sa super planovima ali ne i sa netovima obicnim itd . meni su rekli kao imas obicna net samo ne moras da prelazis u mts samo ko ima superplanove prelaze tako da mi ostajemo na boljim serverima xD i makar necemo imat oprerecenja :D
Nije tacno, prebacuju se svi korisnici i sa Super Planom i sa Solo servisima, samo sto ko ima vise servisa ima kao neku prednost i to je to :D
 
Vrh Dno