Šta je novo?

Supernova (2024)

Nisu prebaceni svi korisnici sa super planom, evo skoro je neko pisao da je posle X meseci prebacen, znam ih jos dosta...
Kada svi oni budu prebaceni onda slede korisnici sa solo servisima. Moju majku su recimo prebacili sa solo TV uslugom isti dan kada su joj prebacivali i Super plan koji ima na drugoj adresi.
 
kakve veze ima da li si mts ili supernova, zar je bitno?
čemu tolika diskusija o tome? ne kapiram
 
Pa ako se i dalje nalaziš u Supernova sistemu ne možeš da imaš MAX aplikaciju :D
Meni iskreno nebitno jer je imam na drugi način, al eto, drugima je bitno :D
 
Nisu prebaceni svi korisnici sa super planom, evo skoro je neko pisao da je posle X meseci prebacen, znam ih jos dosta...
Kada svi oni budu prebaceni onda slede korisnici sa solo servisima. Moju majku su recimo prebacili sa solo TV uslugom isti dan kada su joj prebacivali i Super plan koji ima na drugoj adresi.
Ma nema pravila, ne znam ni kojom logikom idu, ali eto, što se više žalimo to će pre da prebace, mene su posle dva meseca od potpisivanja ugovora jer sam ih smarao svake nedelje...
 
Pa ako se i dalje nalaziš u Supernova sistemu ne možeš da imaš MAX aplikaciju :D
Meni iskreno nebitno jer je imam na drugi način, al eto, drugima je bitno :D
da, zaboravio sam da napomenem da osim max-a nista drugo ne dobijas, kanali, i brzina interneta ostaju isti
 
Nemam blage veze šta se dešava. Od bandere ide kabl do tavana, gde se račva na 3 strane. Jedan meni, drugi sestri u sobi pored, treći ocu. Sestri radi sve normalno, ocu takođe, samo ja nemam 60-tak kanala, potpuno mrtvi, osim što poneki izbaci EPG, ostali kanali rade normalno a neki sa oslabljenim signalom. Internet radi normalno. Počelo je izgleda sa jučerašnjim snegom, ali da je do signala onda bi svi imali smetnje a ne samo jedan TV
Donesem sestrim TV da probam kako će se ponašati, i na njemu kanali rade. ALI kvalitet signala je 60/60, dok je u njenoj sobi 70/100. Izgleda da iz nekog razloga imam niži kvalitet signala nego u drugoj sobi.
 
Donesem sestrim TV da probam kako će se ponašati, i na njemu kanali rade. ALI kvalitet signala je 60/60, dok je u njenoj sobi 70/100. Izgleda da iz nekog razloga imam niži kvalitet signala nego u drugoj sobi.

Kod mojih se jutros pojavili svi kanali, sve radi normalno, videcu do kada.
 
Znači onda da je ovo samo kod mene slučaj.
1. Nešto do kablova ili splitera.
2. Neki kvar priključka za antenu na televizoru.
 
Znači onda da je ovo samo kod mene slučaj.
1. Nešto do kablova ili splitera.
2. Neki kvar priključka za antenu na televizoru.
probaj da zamenis spliter-pozajmi od komsije (snađi se nekako)
 
Verovatno nepotrebno pitanje, ali da proverim. Kad se vraća oprema, proveravaju li ispravnost smart boxa? Znam da pre nisu, ali nisam skoro ni vraćao opremu. Sad probah da ga upalim nakon prilično dugo vremena i vidim da ne radi, ne znam ni od kada.

Zvao bih i prijavio kvar, ali za to moram da izlazim sa posla i čekam tehničare, a do sada nikada nisu rekli kada tačno dolaze, pa bar da znam dan ranije.
 
ima ne zelim da predjem na mts servere koje su veoma losi razliku od super nove koje rade savrsenstvo
pa šta će se desiti sa supernova serverima kad jednog dana sve korisnike prebace na mts servere?
nećeš ni znati da si prebačen na mts servere
ko nas pita hoćeš nećeš da nas prebace na mts?
jesu li nas pitali da iz radijus vektora i ostalih kablovskih operatera pređemo na supernovu, jesu li nas pitali za migraciju, promene paketa, promene cena, promene kanala, izbacivanje kanala, prebacivanje iz hd u sd i svašta nešto
znam da ćeš da odgovoriš da ćeš da pređeš kod nekog drugog operatera....pa misliš da je tamo nešto bolje-isto sr.nje drugo pakovanje
 
Poslednja izmena:
pa šta će se desiti sa supernova serverima kad jednog dana sve korisnike prebace na mts servere?
nećeš ni znati da si prebačen na mts servere
ko nas pita hoćeš nećeš da nas prebace na mts?
jesu li nas pitali za migraciju, promene paketa, promene cena, promene kanala, izbacivanje kanala, prebacivanje iz hd u sd i svašta nešto
znam da ćeš da odgovoriš da ćeš da pređeš kod nekog drugog operatera....pa misliš da je tamo nešto bolje-isto sr.nje drugo pakovanje
znam zato sto cekiram njihove servere, cim vidim da sam na mts vrv cu ih otkacit jel su losi serveri za sada sn bolji
 
Kako bre preko mts sajta, jel mislis na ovo https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Kontakt/Kontaktirajte-nas ? Meni je ugovor istekao, cak su mi vec i poslali racun po novoj ceni od 4800!
Nisam bio jasan ,pozvao sam 19911,naravno javljaju se ovi iz mts a,i sa njim pregovarao o duzini promocije,kada sam bio zadovoljan ,12m supernova ,14 m box3,poslao mi je dva mejla na moju adresu sa ugovorima,i ja sam samo trebao odgovorom da potvrdim da sam saglasan ,odn.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-11-22-16-52-45-454_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2024-11-22-16-52-45-454_com.google.android.gm.jpg
    95.1 KB · Pregleda: 48
  • Screenshot_2024-11-22-17-00-59-453_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2024-11-22-17-00-59-453_com.google.android.gm.jpg
    48.3 KB · Pregleda: 48
Jel ima neko problem u Nišu, meni ne radi ni jedan servis (internet, televizija i fiksni telefon) od 16h kad je bio jak vetar. Treperi crvena LOS lampica na Huawei 8245 ONT-u, nema signala.
Samo se nadam da se nije pokidao optički kabl koji ide od bandere do moje kuće mada deluje da je OK, jedino da se nije nešto otkačilo u samoj njihovoj kutiji na banderi.
Komren je u pitanju.
Prijavio kvar mailom jer se u call centru niko ne javlja pola sata.
 
Jel ima neko problem u Nišu, meni ne radi ni jedan servis (internet, televizija i fiksni telefon) od 16h kad je bio jak vetar. Treperi crvena LOS lampica na Huawei 8245 ONT-u, nema signala.
Samo se nadam da se nije pokidao optički kabl koji ide od bandere do moje kuće mada deluje da je OK, jedino da se nije nešto otkačilo u samoj njihovoj kutiji na banderi.
Komren je u pitanju.
Prijavio kvar mailom jer se u call centru niko ne javlja pola sata.
Moguće da se otkačilo na banderi, tako je bilo kod mene prošle godine i trebalo im je tri dana dok su se odazvali, srećom sam dan sutra naleteo na ekipu NetNeta u mojoj ulici koji su to sredili za 3 min, a ovima sam se "zahvalio" na brzini odazivanja...
Kod mene servisi rade normalno.
 
kod mene vetar srusio kablove sreca nije nista sjebo samo ih srusio rade jos
 
Ističe mi ugovor 07.12 a neću ga produžavati pa me interesuje da li treba da im najavim ili samo odem i vratim opremu?
 
Moraš da podneseš zahtev za raskid ugovora. Od dana kad je podnet zahtev, teče otkazni rok od 30 dana, što će reći da si zahtev mogao podneti već 7. novembra.
 
Jel ima neko problem u Nišu, meni ne radi ni jedan servis (internet, televizija i fiksni telefon) od 16h kad je bio jak vetar. Treperi crvena LOS lampica na Huawei 8245 ONT-u, nema signala.
Samo se nadam da se nije pokidao optički kabl koji ide od bandere do moje kuće mada deluje da je OK, jedino da se nije nešto otkačilo u samoj njihovoj kutiji na banderi.
Komren je u pitanju.
Prijavio kvar mailom jer se u call centru niko ne javlja pola sata.
Kod mene se nesto vuce veceras, kao neko opterecenje na mrezi
 
Jel ima neko problem u Nišu, meni ne radi ni jedan servis (internet, televizija i fiksni telefon) od 16h kad je bio jak vetar. Treperi crvena LOS lampica na Huawei 8245 ONT-u, nema signala.
Samo se nadam da se nije pokidao optički kabl koji ide od bandere do moje kuće mada deluje da je OK, jedino da se nije nešto otkačilo u samoj njihovoj kutiji na banderi.
Komren je u pitanju.
Prijavio kvar mailom jer se u call centru niko ne javlja pola sata.

Kod mojih roditelja opet nema kablovskog signala, ceo da je radilo kako treba i oko 18 casova opet nestala slika, a ton krci.
 
Saznao sam da još 3 kuće u mom kraju nemaju signal uopšte, tako da nije kvar samo kod mene i na mojoj banderi definitivno.
Verovatno se negde u okolnim ulicama pokidao optički kabl ili negde u onim njihovim kutijama na banderama. Tad je bila baš ona velika oluja.
Ranije dok je bio Exe Net svaki problem je rešavan za 3-4 sata max. Čak i Jotel dok sam imao, reklamacije su rešavane za 7-8 sati najviše.
Na Supernovinom sajtu piše da je prosečno vreme rešavanje reklamacije 2 dana a s'obzirom da je vikend, verovatno će biti i duže od 2 dana.
Mnogo je nezgodno kad nema ni neta ni televizije...
 
Saznao sam da još 3 kuće u mom kraju nemaju signal uopšte, tako da nije kvar samo kod mene i na mojoj banderi definitivno.
Verovatno se negde u okolnim ulicama pokidao optički kabl ili negde u onim njihovim kutijama na banderama. Tad je bila baš ona velika oluja.
Ranije dok je bio Exe Net svaki problem je rešavan za 3-4 sata max. Čak i Jotel dok sam imao, reklamacije su rešavane za 7-8 sati najviše.
Na Supernovinom sajtu piše da je prosečno vreme rešavanje reklamacije 2 dana a s'obzirom da je vikend, verovatno će biti i duže od 2 dana.
Mnogo je nezgodno kad nema ni neta ni televizije...
7 dana + subota nedelja 9 dana , meni da dodju zategnu kabel trebalo je 10 dana
 
Meni su građevinci pokidali kabli koji vidi od bandere do moje kuće, kvar prjavljen 30. aprila, ekipa došla da poveže 01. maja. Sinoć mi je 50 minuta bila otvorena veza dok se nije javio operater tehničke podrške. Problem je što se nakon sat vremena prekida veza pa često ne možete ni problem da izneseta, nego ponovo zvanje i ponovo čekanje. Čini mi se da je mnogo teže prijaviti problem nego što se on rešava.
 
Potvrdili su mi u mts-u da posto sam migriran moze prelazak sa Super PLAN 2 na BOX 4 iako je ugovor u toku
 
A ostaješ na Supernovinoj mreži?
 
Nazad
Vrh Dno