Šta je novo?

Supernova (2024)

Ne, morao sam koristiti mobilni kao hotspot da bih radio danas, jer pola stranica nece preko supernovinog interneta da ucita, evo sada 30 min slusam "Ocekivano vreme za koje ce vam se javiti operater, je duze od 2 minuta"
 
Ne, morao sam koristiti mobilni kao hotspot da bih radio danas, jer pola stranica nece preko supernovinog interneta da ucita, evo sada 30 min slusam "Ocekivano vreme za koje ce vam se javiti operater, je duze od 2 minuta"
ja ih zovem za neke informacije koje mi treba isto brate evo 34 minuta ne javlja se niko
 
Ja stvarno ne znam šta rade sa tim kol centrom uvek kad pozovem MTSov jave se za manje od minut, a Supernovin uvek čekam min 10-15 kinuta...
 
Ja stvarno ne znam šta rade sa tim kol centrom uvek kad pozovem MTSov jave se za manje od minut, a Supernovin uvek čekam min 10-15 kinuta...
zato sto problem sa DNS ili ti nekim problemom nije resen i onda ugase call centar da bot samo prica 2 minuta itd kad naprave da se ne gasi noci onda ce call centar proradit
 
dobio sam call centar i nocu od 00 pa se ne zna do koliko nesto cackaju da se zna eto znaci moguce i da ce veceras opet da nam federi iz interneta izlete xD
 
zato sto problem sa DNS ili ti nekim problemom nije resen i onda ugase call centar da bot samo prica 2 minuta itd kad naprave da se ne gasi noci onda ce call centar proradit
Ne gasi se kol centar nikad, prosto je veliki broj poziva a malo agenata i onda je to nenormalno čekanje.
Veliki broj agenata radi podršku i za MTS i za SN istovremeno
 
Realno ako neko u tom mtsu konstantno radi onda su to ljudi iz tehnicke podrske. Znam licno da ih je jako malo u odnosu na broj korisnika, natovarili su im da rade podrsku za vise servisa istovremeno, i mts i supernovu, nekima i mobilnu.
Tako da uopste ne cudi cekanje od 30+ minuta.
Ali 72 minuta sigurno niko nije cekao.
 
Pa sada kada integrišu sisteme (da otvore i nama svima u Supernovi MojMTS naloge da konačno dobijemo kredencijale za MAX i da krene sa radom nova Move platforma :D) mislim da više neće biti ni te podele među operaterima, a ujedno zašto ne obuče i sve MTS operatere za SN usluge? Meni se par puta desilo da se zapadne MTS operater koji se javi bukvalno u roku od minut i da moraju da proslede poziv ovima koji rade za SN na koje ja čekam 10+ min da se jave, iako onoj veštačkoj inteligenciji u meniju kažem da zovem za Supernova usluge...
 
Pa sada kada integrišu sisteme (da otvore i nama svima u Supernovi MojMTS naloge da konačno dobijemo kredencijale za MAX i da krene sa radom nova Move platforma :D) mislim da više neće biti ni te podele među operaterima, a ujedno zašto ne obuče i sve MTS operatere za SN usluge? Meni se par puta desilo da se zapadne MTS operater koji se javi bukvalno u roku od minut i da moraju da proslede poziv ovima koji rade za SN na koje ja čekam 10+ min da se jave, iako onoj veštačkoj inteligenciji u meniju kažem da zovem za Supernova usluge...
znaci trebalo bi kao super nova optika da mogu primer younet stavim i slicno? ja kad sam zvao da pitam dal moram da pravim nalog na mojmts rekli su samo ko ima MAX jel firma suepr nova nema tu opciju za ponudu nego mts pa zato kao mora da se pravi inace ne integrisu se u opste nego samo ko ima MAX
 
Ne znam meni su u poslovnici rekli da će kroz par meseci svi korisnici imati novu korisničku šifru i naloge na MojMTS app, ujedno kako da krene nova MOVE aplikacija ako nas ne integrišu sve? Tamo ima opcije za provajdera Telekom Srbija, isto kao i za MAX, nema Supernove uopšte.
 
Pa sada kada integrišu sisteme (da otvore i nama svima u Supernovi MojMTS naloge da konačno dobijemo kredencijale za MAX i da krene sa radom nova Move platforma :D) mislim da više neće biti ni te podele među operaterima, a ujedno zašto ne obuče i sve MTS operatere za SN usluge? Meni se par puta desilo da se zapadne MTS operater koji se javi bukvalno u roku od minut i da moraju da proslede poziv ovima koji rade za SN na koje ja čekam 10+ min da se jave, iako onoj veštačkoj inteligenciji u meniju kažem da zovem za Supernova usluge...

Ma imaju i glupa pravila. Npr. ako ako te virtuelni asistent greškom usmeri na MTS podršku, a javi ti se operater koji radi podršku za oboje (MTS i SN), on će te ipak preusmeriti na SN podršku i čekaćeš ponovo, umesto da ti odmah pruži podršku jer on radi i SN. Prosto imaju hrpu nelogičnosti ali operateri moraju to da poštuju.
 
Ne znam meni su u poslovnici rekli da će kroz par meseci svi korisnici imati novu korisničku šifru i naloge na MojMTS app, ujedno kako da krene nova MOVE aplikacija ako nas ne integrišu sve? Tamo ima opcije za provajdera Telekom Srbija, isto kao i za MAX, nema Supernove uopšte.
integrisu samo osobe koje imaju MAX kod super nove
 
To je prioritet zbog Maxa. Naravno da će da integrišu sve korisnike u jednu bazu, to je uslov za prelazak na novu platformu.
Ovim tempom ko zna kad, ali definitivno će sve da prebace.
 
A mi koji imamo max, precicemo prvi na novu move platformu? I kkao ćemo da znamo da smo prešli na tu novu platformu?
 
Poštar mi juče doneo neko obaveštenje da u roku od 8 dana odem do poslovnice radi verifikacije podataka zbog prelaska na nove platforme.
Koristim Supernovu (Super Plan 3L paket) i od maja nemam Max. Zvao sam i pisao par puta i rekli su mi da "budem strpljiv".
Ne znam da li to ima veze sa tim ili je nešto drugo u pitanju.
 
ne prelazis na nikakvu platformu vec ti samo MAX prebace na mojmts i to je to tako su prijatelju uradili sve ostlao mu ostalo na sn
Ne moze MAX da se prebaci na “mojmts”.
Moj MTS je portal za korisnike kako bi sami mogli da ukljuce/iskljuce dodatne usluge, obnove ugovor i slicno. Tako da, gresis - svi korisnici ce biti migrirani kad tad iz SN u MTS samo sto SN korisnici koji imaju MAX imaju kao prioritet ali se sve svakako oteglo na 6+ meseci.
Postupak moze i da se skrati ali zahteva novu ugovornu obavezu koja ce odmah biti kreirana u Telekom sistemu.
 
Mi što imamo Max i prebačeni na mts, nemamo nikakve opcije za napred navedeno, osim plaćanja računa koji je vidljiv od petog u mesecu do trenutka kad ga platimo. Nakon plaćanja nemoguće je videti pregled ranijih plaćenih/neplaćenih računa, dodatnih usluga i slično.
Možda sa obnovom ugovorne obaveze ćemo dobiti dodatne mogućnosti na portalu.
 
ja sam prebacen na moj mts portal potpisao novi ugovor ali ja i dalje ne vidim opciju za sve racune koje sam platio.
 
Eto. Šifra korisnika na "moj mts" portalu za Supernovin Super Plan paket nakon plaćanja računa momentalno nestane.
I dok se vidi račun, ispod šifre ne stoji ime Supernovinog paketa.
Ostale šifre stoje (za fiksni i postpaid broj).
U prilogu je prvi račun za Supernovin paket, a ispod za mobilni pospaid broj.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240909_094023_Moj mts.jpg
    Screenshot_20240909_094023_Moj mts.jpg
    59.1 KB · Pregleda: 44
Poštar mi juče doneo neko obaveštenje da u roku od 8 dana odem do poslovnice radi verifikacije podataka zbog prelaska na nove platforme.
Koristim Supernovu (Super Plan 3L paket) i od maja nemam Max. Zvao sam i pisao par puta i rekli su mi da "budem strpljiv".
Ne znam da li to ima veze sa tim ili je nešto drugo u pitanju.
Kakva je to NOVA PLATFORMA?
 
jos malo pa ce nam traziti i koja smo krvna grupa :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno