Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

@Dark_AveNGER
Или кад питају да ли сте ресетовали рутер - не нисам, зовем те да ми ти ресетујеш. Мислим да мораш бити квалификован Индијанац да би радио тамо.
 
Ne,nisu Indijanci nego deca koja su primljena da rade bez ikakvog prethodnog znanja i ono što u startu znaju je jedino procedura koja im je data.I iznenadio bi se koliko ih ima koji ne znaju gde im stoji ili šta je to ruter a kamoli da resetuju...
 
Mene su danas prebacivali 5-6 puta od jednog na drugog, pa onda me je zvao jedan, pa drugi, pa treci (posto su me tek juce prebacili na novu move platformu) i najzad uspeli nekako da mi "aktiviraju" sve pakete koje treba da imam i koje sam imao na staroj aplikaciji, posto mi je na novoj platformi dodeljen samo "osnovni" paket iz nekog razloga. Naravno samo jedan jedini tv sada moze umesto 4 kroz aplikaciju.

A takodje naravno da su za*ebali i popust i sve ostalo kad su me "integrisali" u mts, pa sam i za to morao da zovem pre toga par puta i da im objasnjavam itd..

Ono nije firma, vec... ne znam ni kako da nazovem... Mada sve imam osecaj da znaju oni, ali rade to namerno, pa gde prodje - prodje.
 
… to je, na žalost, jedan Frankenštajn formiran od različitih, ranije funkcionalnih, TK sistema… unutar tog Frankenštajna, nepovezano se upravlja i stvara privid da je sve u redu…
 
@V.i.P.e.R
Исто мој друг, зовем да се пожалим да телевизија лоше ради, сецка, појављују се пиксели. Кажу извадите картицу па вратите, одрадим тако, изгубим ХБо и још неке (добијем обавештење да нисам претплаћен). Онда они то пребацују на колеге, па чекам да ме они позову, па им објашњавам са сам пре имао све откључане канале и тако у круг.
Као да раде на памет, као да не виде историју уговора или не знам чега.
Нажалост у Лозници смо осуђени на њих, супернова или телеком и нико више! Зато и раде шта хоће и како хоће…
 
@V.i.P.e.R
Исто мој друг, зовем да се пожалим да телевизија лоше ради, сецка, појављују се пиксели. Кажу извадите картицу па вратите, одрадим тако, изгубим ХБо и још неке (добијем обавештење да нисам претплаћен). Онда они то пребацују на колеге, па чекам да ме они позову, па им објашњавам са сам пре имао све откључане канале и тако у круг.
Као да раде на памет, као да не виде историју уговора или не знам чега.
Нажалост у Лозници смо осуђени на њих, супернова или телеком и нико више! Зато и раде шта хоће и како хоће…
Kakve veze kartica ima sa kockanjem, ajde da razumem da su rekli kabl... Bože, ko sve radi tamo... Zapošljava se i tamo ko stigne preko veze izgleda...
 
Kakve veze kartica ima sa kockanjem, ajde da razumem da su rekli kabl... Bože, ko sve radi tamo... Zapošljava se i tamo ko stigne preko veze izgleda...

Па ето, не знам шта да ти кажем.
Значи ужас. Овај проблем (тренутни) је присутан 10так дана и сваки дан кад зовем као да први пут пријављујем сметње, увек иста прича.
 
Majka ima Supernovu. Da li i preko njihove optike može da ide neki drugi provajder (mts, A1, Yettel) kao što može preko Mts optike?
 
Ima li ko stavku "Iris GO" na racunu, 201.50din ?
Jos jedna fora za kradju iz kuhinje mts izgleda?
 
Koji paket imaš, ako je sa mobilnim, možda ti je istekao promo period za Iris GO koji je dolazio uz mobilnu tarifu, ili si je sam aktivirao kroz apk moj mts.
Svakako proveri da li ti je aktivna kroz apk moj mts pa je deaktiviraj.
Ako ništa od toga, call centar pa prijavi reklmaciju da se stornira.
 
Cale placa super plan 2.

Super tv-osnovni paket i net 80/8 kao i fiksni sto mu dodje 4.749,00 RSD + 659,00 RSD

A1 moj i njegov broj skupa 6066 din. Moj paket osnovni a njegov neograniceno. Zbir svega 11,474 din. !!

Koliko bi iznosio box za to i koji box 3 ili box 4?
 
Cao svima,

Izvinjavam se ako sam promasio temu, ali posle 15+ godina na SBBu i dosta losije ponude nego ikad, resio sam da predjem na SN i da im dam sansu (bio sam na AVComu dok SBB nije usao u zgradu). Mnogo su mi nejasni odgovori koje su mi dali razni operateri iz raznih sluzbi, a prvenstveno sam se bazirao na statickoj IP adresi i bridge modu sa mojim ruterom, ili da mi direkt iz media konvertera ide ethernet u moj ruter, pa da resavam pppoe sam, jer nisam uspeo da shvatim kako im tacno funkcionise struktura, da ne nagadjam. Rekli su da moze, sve super, imam uslove za optiku, itd, itd.

Ono sto me interesuje su ostale usluge jer je zaista mnogo lose napisano kod njih na sajtu - sta zapravo sve dobijam u Super Plan 4 Zlatnom paketu? Odlucio sam se da ih probam na 2 godine, pa kako bude bude, prezivecu nekako, SBB razmisljam da ostavim par meseci kao "bekap" dok ne vidim kako sve funkcionise.

Prvenstveno me interesuje, da li dobijam 2 Move uredjaja za televizore, ili je jedan "pametan", drugi glup? Takodje, da li ima HBO/Max pristupa preko provajdera trenutno, jer tamo stoji HBO+ samo? Ako neko moze da mi pojasni sta se sve dobije uz ovaj gore paket, bio bih mu vrlo, vrlo zahvalan, jer sam se ceo dan zezao sa raznim podrskama oko toga na koji nacin kako da spoje koji ugovor i sta mi treba sa tehnicke strane za internet i da li je to izvodljivo ili nije, da mi bukvalno nisu objasnili ostatak. A vidim da je vrlo promenljivo :) Znaci koliko smart move uredjaja ide, da li ima Max, koji su im to sve dodatni tv paketi uz taj paket i uz to bi znacilo neko iskustvo ko je bio na AVComu a sad je na optici da se ubaci, komsije nisu tehnicki najzahtevnije da iko kaze sem "radi dobro" :)

Hvala vam puno i izvinite jos jednom ako gresim temu i fokus je na netu, onda je dovoljno i iskustvo sa kvalitetom usluge ex-avcoma :)
 
Cao svima,

Izvinjavam se ako sam promasio temu, ali posle 15+ godina na SBBu i dosta losije ponude nego ikad, resio sam da predjem na SN i da im dam sansu (bio sam na AVComu dok SBB nije usao u zgradu). Mnogo su mi nejasni odgovori koje su mi dali razni operateri iz raznih sluzbi, a prvenstveno sam se bazirao na statickoj IP adresi i bridge modu sa mojim ruterom, ili da mi direkt iz media konvertera ide ethernet u moj ruter, pa da resavam pppoe sam, jer nisam uspeo da shvatim kako im tacno funkcionise struktura, da ne nagadjam. Rekli su da moze, sve super, imam uslove za optiku, itd, itd.

Ono sto me interesuje su ostale usluge jer je zaista mnogo lose napisano kod njih na sajtu - sta zapravo sve dobijam u Super Plan 4 Zlatnom paketu? Odlucio sam se da ih probam na 2 godine, pa kako bude bude, prezivecu nekako, SBB razmisljam da ostavim par meseci kao "bekap" dok ne vidim kako sve funkcionise.

Prvenstveno me interesuje, da li dobijam 2 Move uredjaja za televizore, ili je jedan "pametan", drugi glup? Takodje, da li ima HBO/Max pristupa preko provajdera trenutno, jer tamo stoji HBO+ samo? Ako neko moze da mi pojasni sta se sve dobije uz ovaj gore paket, bio bih mu vrlo, vrlo zahvalan, jer sam se ceo dan zezao sa raznim podrskama oko toga na koji nacin kako da spoje koji ugovor i sta mi treba sa tehnicke strane za internet i da li je to izvodljivo ili nije, da mi bukvalno nisu objasnili ostatak. A vidim da je vrlo promenljivo :) Znaci koliko smart move uredjaja ide, da li ima Max, koji su im to sve dodatni tv paketi uz taj paket i uz to bi znacilo neko iskustvo ko je bio na AVComu a sad je na optici da se ubaci, komsije nisu tehnicki najzahtevnije da iko kaze sem "radi dobro" :)

Hvala vam puno i izvinite jos jednom ako gresim temu i fokus je na netu, onda je dovoljno i iskustvo sa kvalitetom usluge ex-avcoma :)
Max aplikaciju dobijas sigurno. Imas pravo na dva tv a treci i cetvrti treba doplatiti msm 150 din po tv. Tv kanale imas sve otkljucane osim elite a kombo paketi te ne interesuju jer si ti na paketu gde su svi kanali dostupni. To je zamisljeno da dobijas osnovni paket plus npr 2 kombo besplatno i onda biras da li ces muzicko-zabavni, deciji, filmski... Stari move stb su zakljucani, tako da se na njemu moze gledati samo njihova app, ali koliko sam upoznat, novim korisnicima na optici daju sa otkljucanom play prodavnicom i oko toga trebas voditi racuna da ti ne daju zakljucan kao sto ja imam. Sto se tice move app i move smart, nju mozes gledati na jednom smart/android tv i na do 3 kompa ili mob. Trebas napraviti nalog na mts app i sa tim podacima se logujes na move i na hbo max app. Ja sam generalno zadovoljan uslugom iako sam na coax mrezi a imam kod njih i m sat koji je kod tate. Prekidi kablovske i neta su jako retki, mozda jednom u 6 meseci na kratko a i to je pitanje. Nedavno sam dva puta kontaktirao korisnicki servis i oko toga sam prezadovoljan. Prvi put u vezi max app jer se nisam uspeo prijaviti. Oba puta nisam cekao na javljanje duze od pola minute a u vezi zamene stb na m sat, novi sam dobio za manje od sat i po. Cc sam zvao oko pola 10 a vec oko 10.40 me je zvao njihov terenski radnik da pita da li sam kod kuce i za 10ak min je bio kod mene sa novim stb. Ono sto je zamerka, to je da mi prilikom produzetka uo nisu aktivirali sve na sta imam pravo, tako da sam im to morao napomenuti kad sam prvi put zvao za max app. U toku razgovora su mi aktivirali apolon, radio s i jos nesto je bilo...
 
Не постоји пппое супернова користи дхцп и има в6 адресе. Раније је било одређено колико мув боксева иде у који пакет сад више није.
 
su nesto cackali oko paketa ? Imam "Super Plan 3" i posto kod mene nema mogucnosti za optiku net bi trebao da bude 400/20... realno je ~330/20 bilo proteklih 6-9 meseci - medjutim od pre neki dan prvo se modem zaglupeo bio i posle restarta downlaod je i dalje ~330 ali je upload skocio na 30... I dalje kad proverim na moj mts pise da je paket 400/20 te mi cudno ... ? Neko slicna iskustva ?
 
Rade migraciju podataka u jedinstven sistem za sve mts i supernova korisnike. Nadam se da će uspeti to uskoro da završe.
 
Da li vam radi nova Move aplikacija, na Smart TVu ili telefonu? Kod mene ne radi ni stara vise, ne radi ni nova. Bila supruga u poslovnici, dali kao novu user i sifru, i to je to. Kao skinite novu aplikaciju i sve treba da radi. Ali ne radi, izbacuje stalno pogresno korisnicko ime ili lozinka. Posle par dana u jednom trznom centru opet kod njih, devojka nema pojma nista, zove podrsku. Ovi iz podrske joj kazu da uz ovaj paket nemamo pravo na tu aplikaciju bez njihovog MOVE uredjaja. Paket je Super plan 4 plavi. Nemam pristup ni onom supernova ott portalu gde je radjena aktivacija uredjaja za move aplikaciju, vidim da je o tome vec pisano. Radi samo moj mts portal. Definitivno je ova firma luda kuca.
 
Uveli su odavno pravilo da ako zelimo da nam radi move aplikacija morao da imamo fizicki move stb uredjaj.
Pa tek onda da nas migriraju na novu move platformu i tada ce nam raditi nova move aplikacija.
 
Meni je stara aplikacija radila do pre 15 dana i na telefonu i na dva TVa bez STBa. Znaci bez njihovog uredjaja povezanog na jedan tv ne mogu da koristim aplikaciju ni na telefonu vise? Nije mi jasno sta znaci uopste move platforma?
 
@jockey Sad sam probao Move aplikaciju na telefonu, proradila iz petog pokusaja. Pre toga dobijao greske da proverim internet konekciju.
 
Nazad
Vrh Dno