Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Јуче био мајстор да ми инсталира МУВ уређај. Из једног ТВ - а извадио картицу, за други није ни питао, тако да ми је је остала друга картица.
Каже да није најновији уређај (њих дају само новим корисницима, са откључаним андроидом), покушао да апдејтује последњи софтвер, није успело, вратио на стари. Каже да ће за месец-два сам да се надогради.

Раније деинсталирао МУВ СМАРТ апликацију са другог тв-а, инсталирао нову, са новим (старим) креденцијалима нисам успео да се пријавим. Поново инсталирао стару и успела пријава.

За сада ради солидно, само кад се дуже време не користи, сам се угаси, а црвена лед лампица баш јако и иритантно светли.
Да ли се може некако угасити лампица да не светли?
 
Можеш у подешавањима да наместиш да се не гаси сам.
 
kakvi likovi.. u ugovoru mi stoji stari username koji sam koristio za mts portal i za move. od obnove ugovora više ne mogu da se ulogujem sa tim starim na move, dok na portalu radi bez problema. zovem njih, kažu oni kao dobio si poseban nalog za move, moras samo da prodjes kroz resetovanje lozinke da bi dobio pristup. probao to, ne radi, izbacuje grešku. probali onda oni kod njih, opet izbacuje grešku. jel može neko da testira resetovanje lozinke, da vidim da li je nešto vezano samo za moj nalog, ili im sistem ne radi uopste :D

e da, niko mi nije napomenuo da cu dobiti privremeni broj za fiksni dok ne prebace ovaj moj kod njih, i da fiksni radi drugacije kod supernove, tj da mora direktno u modem. ja jos zovem da pitam sto mi stoji drugi broj fiksnog, istripovao da su i tu napravili gresku.. kontao sam da su mts i supernova isti *****
 
Username preuzumaju iz Telekomove arhive, ako ste nekada nesto imali kod njih.
Tako su i mene *****avali par dana, na kraju sam jedva uspeo da promenim email naloga, ali bezvezno ime nekog starog mog emaila mi je sada posralo user name za sve usluge Supernove i Telekoma. Nikako ne mogu da promenim.
 
Da proverim, jel uspeo neko da se dokopa kredencijala za novi Move, sad kad je stari ugašen?

Da znam da li da nastavim da ih smaram za to. Ili da batalim.
 
Ako imaš move stb, nova aplikacija bi trebala da ti radi sa kredencijalima iz moj mts nalog, ako nemaš move stb, neće ti raditi ni nova ni stara aplikacija.
Ako si ovih dana zamenio jedan od postojećih uređaja za move stb, onda ćeš morati da sačekaš da te migriraju na novu move platformu kako bi ti proradila nova move aplikacija.
 
Radi stara aplikacija, nije ugasena, samo mora reset lozinke ako ne radi sa starom.
 
Gde se menja lozinka na staru aplikaciju?
 
Tako je, menja se stb ili cam.
 
Ja imam dve kartice. I dali su mi stb kada sam trazio da mi vrate move aplikaciju. I ostavili mi obe kartice. Ali su mi poslali move n go login podatke i sa njima opet radi stara aplikacija, a stb je povukao update i ne radi jer trazi nove move podatke . Tek mi je posle par dana stigla poruka da ce da me migriraju na novu app. Jel zna neko jel nova app ima chromecast opciju na telefonu? Ovo ogranicenje na 1 tv je bas downgrade.
 
Стигао мејл да ће до краја дана 15.09. пустити унапређену апликацију на постојећи стб. Тада да преузмем нову МУВ Смарт ТВ и нову МУВ мобилну.
Видећу шта су унапредили.
 
Evo jedno verovatno cudno pitanje. Da li moze ovaj (zaokruzeni) MTS set box daljinski na neki nacin da radi na Supernova set boxu?

1757696496410.png

Komsa uzeo na pijaci, rekli mu da moze, ali nesto sumnjam u to. Rekao sam mu da ode u poslovnicu po novi daljinski, al me bas zanima ima li nacina da se upare. Mada, on nema ni stari daljinski, tako da pretpostavljam da nema nista od bilo kakvog uparivanja
 
Neka poveže miš na box i ode u podešavanja i pokuša da upari preko bluetooth. Trebalo bi da radi. Preko IR, teško.
 
Ppgledaj poledjinu daljinca. Ako ima logo blututa onda je blutut.
 
Какав блутут даљински на супернови? То упаривање је изгледа исто као на даљинском од скајмастера упариш неколико дугмета са даљинског од телевизора да можеш да палиш/гасиш телевизор и појачаваш и смањујеш тон.
 
Recimo ja koristim Eon daljinac uparen preko blututa sa move boxom. Ne koristim uopste onaj njihov krs ir daljinac.
Ne samo za Move aplikaciju nego i za Eon,Smartube i Kodi.
 
Da li penzioneri imaju popuste za novi ugovor?
 
Ja kad sam se raspitivao za oca, nista osim standardne ponude nisu nudili za penzionere...
 
Kojih slova? inace toliki net i imam 😅
 
Pozdrav ljudi. Imam problem sa ovim Technicolor ruterom (verovatno kao svi)...
Dešavalo mi se ranije da "zabode" pa mu se popale sve lampice, ali sam resetom to sređivao.
Već nekih 2-3 dana ozbiljno zeza... Uređaji ne hvataju signal wifi-ja, samo se izgubi i mora reset. Međutim, ruter neće da se resetuje. Probao sam sve. Vadio iz struje, probao ispod onog ulaza za USB, sve sam bukvalno pokušao i ništa. Kako se upali, tako zasvetle sve lampice i to je to.
Nema neta, nema ništa...
Je l' uspeo neko da zameni ovaj krš za neki bolji ruter?
 
Koliko mi je poznato bolju opremu nemaju od toga. Takodje nemaju nove rutere vec korisnicima daju stare, izgrebane, otvarane (popravljane).
Ja sam upravo takav polovan, otvaran dobio pre nekoliko godina kada sam prvi put sklopio ugovor sa njima. Sramota, dodje monter i donese ovako nesto prvi put u kucu. Samo je Move bio nov.
Mislim da nece ni ulagati u nove nego ce u nekom trenutku sve da nas prebace na optiku.

@sux12 - deluje da ti je crkao uredjaj. Zovi 19911 da prijavis.
 
Vrh Dno