Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Јуче био мајстор да ми инсталира МУВ уређај. Из једног ТВ - а извадио картицу, за други није ни питао, тако да ми је је остала друга картица.
Каже да није најновији уређај (њих дају само новим корисницима, са откључаним андроидом), покушао да апдејтује последњи софтвер, није успело, вратио на стари. Каже да ће за месец-два сам да се надогради.

Раније деинсталирао МУВ СМАРТ апликацију са другог тв-а, инсталирао нову, са новим (старим) креденцијалима нисам успео да се пријавим. Поново инсталирао стару и успела пријава.

За сада ради солидно, само кад се дуже време не користи, сам се угаси, а црвена лед лампица баш јако и иритантно светли.
Да ли се може некако угасити лампица да не светли?
 
Можеш у подешавањима да наместиш да се не гаси сам.
 
kakvi likovi.. u ugovoru mi stoji stari username koji sam koristio za mts portal i za move. od obnove ugovora više ne mogu da se ulogujem sa tim starim na move, dok na portalu radi bez problema. zovem njih, kažu oni kao dobio si poseban nalog za move, moras samo da prodjes kroz resetovanje lozinke da bi dobio pristup. probao to, ne radi, izbacuje grešku. probali onda oni kod njih, opet izbacuje grešku. jel može neko da testira resetovanje lozinke, da vidim da li je nešto vezano samo za moj nalog, ili im sistem ne radi uopste :D

e da, niko mi nije napomenuo da cu dobiti privremeni broj za fiksni dok ne prebace ovaj moj kod njih, i da fiksni radi drugacije kod supernove, tj da mora direktno u modem. ja jos zovem da pitam sto mi stoji drugi broj fiksnog, istripovao da su i tu napravili gresku.. kontao sam da su mts i supernova isti *****
 
Username preuzumaju iz Telekomove arhive, ako ste nekada nesto imali kod njih.
Tako su i mene *****avali par dana, na kraju sam jedva uspeo da promenim email naloga, ali bezvezno ime nekog starog mog emaila mi je sada posralo user name za sve usluge Supernove i Telekoma. Nikako ne mogu da promenim.
 
Da proverim, jel uspeo neko da se dokopa kredencijala za novi Move, sad kad je stari ugašen?

Da znam da li da nastavim da ih smaram za to. Ili da batalim.
 
Ako imaš move stb, nova aplikacija bi trebala da ti radi sa kredencijalima iz moj mts nalog, ako nemaš move stb, neće ti raditi ni nova ni stara aplikacija.
Ako si ovih dana zamenio jedan od postojećih uređaja za move stb, onda ćeš morati da sačekaš da te migriraju na novu move platformu kako bi ti proradila nova move aplikacija.
 
Radi stara aplikacija, nije ugasena, samo mora reset lozinke ako ne radi sa starom.
 
Gde se menja lozinka na staru aplikaciju?
 
Tako je, menja se stb ili cam.
 
Ja imam dve kartice. I dali su mi stb kada sam trazio da mi vrate move aplikaciju. I ostavili mi obe kartice. Ali su mi poslali move n go login podatke i sa njima opet radi stara aplikacija, a stb je povukao update i ne radi jer trazi nove move podatke . Tek mi je posle par dana stigla poruka da ce da me migriraju na novu app. Jel zna neko jel nova app ima chromecast opciju na telefonu? Ovo ogranicenje na 1 tv je bas downgrade.
 
Стигао мејл да ће до краја дана 15.09. пустити унапређену апликацију на постојећи стб. Тада да преузмем нову МУВ Смарт ТВ и нову МУВ мобилну.
Видећу шта су унапредили.
 
Čekaj, kako misliš da promenim šifru kad ni ne mogu da se ulogujem, korisnička šifra mi je uvek i bila šifra za staru move aplikaciju?
Lupaš gluposti bespotrebno!
 
Ja lupam gluposti a ti ne znas da ne menjas ti sifru ni sta je korisnicki. Meni stara sifra Supernove i mts racuna nisu iste, prosla je bila petocifrena.
 
Vrh Dno