Nešto mi nije jasno kod DirectX-a.
DirectX jer MS proizvod, i radi samo pod WIN-on, e sad GameEngin-e koriste DX efekte, i kad se mi igramo pod Win-om sa odgovarajućom grafikom vidimo te efekte, to treba da je slučaj i na Xbox-u, e sad kakva je situacaija sa PS3(da li je Sony morao da plati licencu, ili jednstavno tamo toga nema) i kako će da radi sve to pod Linux-om.
To sve nadovezujem na GameEngin-e jer sve se vrti oko DX-a, naprodavaniji Engine je Unreal, i sad kad izadje Unreal 4, opet će da bude glavni, plus je pun novih DX efekata
EDIT
Evo pročitao sam da sve ostale platforme koriste OpenGL što sam i predpostavljao, ali me zanima kako su rešili efekte, koji su pravljeni pod DX-om, da li se oni vide(portuju ili šta već) na druge platforme, ili se za njih pravi posebno
DirectX jer MS proizvod, i radi samo pod WIN-on, e sad GameEngin-e koriste DX efekte, i kad se mi igramo pod Win-om sa odgovarajućom grafikom vidimo te efekte, to treba da je slučaj i na Xbox-u, e sad kakva je situacaija sa PS3(da li je Sony morao da plati licencu, ili jednstavno tamo toga nema) i kako će da radi sve to pod Linux-om.
To sve nadovezujem na GameEngin-e jer sve se vrti oko DX-a, naprodavaniji Engine je Unreal, i sad kad izadje Unreal 4, opet će da bude glavni, plus je pun novih DX efekata
EDIT
Evo pročitao sam da sve ostale platforme koriste OpenGL što sam i predpostavljao, ali me zanima kako su rešili efekte, koji su pravljeni pod DX-om, da li se oni vide(portuju ili šta već) na druge platforme, ili se za njih pravi posebno
Poslednja izmena: