Ja isto igram terrane, ali od kako sam dobio key za dotu (negde novembar prošle godine) ne igram uopšte. Najbolji uspeh mi je bio mid diamond, valjda u prvoj ili drugoj sezoni. Ostalo sam bio platinum (krenuo od golda u prvoj sezoni).
Imao sam raznih problema sa obe rase, recimo od kako su izbacili sve male mape, i ubacili samo ove velikačke, zerg je postajao sve jači. Imao sam dobar i micro i macro za prvih 20 minuta partije (ingame time), kako se partija oduži, macro mi popusti, i obično me zerg jednostavno pobedi količinom resursa koju ima više od mene. Posebno u periodu kada su počeli efektivno da koriste ultraliske, i kada su shvatili da je to zapravo prokleto dobra jedinica (iako su svi kukali na iste). Kada je fungal growth dobio onaj žešći buff, tada je zerg bukvalno postao bolesno jak, i tada su baš zeznuli terane maksimalno. Fungal je ubijao bukvalno SVE što su terani imali. U međuvremenu je usledio ghost EMP nerf, kao i dodatnih 5 sekundi za izgradnju baraki i bunkera. Tada sam pokušao malo više da igram AIR terrana, i u TvT i TvP je još i išlo ok, jer ljudi na lestvici obično to nisu očekivali, ali opet u TvZ prokleti fungal te urniše. A da ne pričamo o mutaliskama koje su jednostavno brže od svega što imaš i mogu biti svuda odjednom.
A zatim i helion nerf. Sve one lepe i zgodne early game stvarčice koje je terran imao su jednostavno ubijene u pojam. Jedina preostala strategija je bila tank/marine, i da probaš da ubiješ zerga pre nego što on dođe do infestora.
Uglavnom mi je protiv zerga bila strategija otvaranje sa 4-6 heliona kako bih forsirao njega da napravi roacheve, a u pozadini napravim još jednu fabriku, pa onda switchujem reactor na barake, a tech lab na tu prvu fabriku (i plus još ova jedna), pa sa dve fabrike i jednom reactor barakom napravim neki 2 base push (zerg recimo tada ima 3 baze, ili je tek uzeo treću). Ovaj push je potrebno što pre uraditi (često bez stima i bez combat shielda). Ako tada napraviš dovoljno štete, može dobro da izađe, a možda čak i dobiješ partiju baš u tom momentu. Dok napadaš, za to vreme, moraš uzeti treću bazu. Znači ovo je negde oko 12og minuta partije, možda malo kasnije (slabo se sećam tajminga ***). Ako ne ubijem protivnika, eventualno pređem na air, očekujući broodlordove kao odgovor na moje tenkove.
Eto raspisah se, doduše nisam pratio baš dugo igru, poslednje što znam je da su ghostovi dodatno nerfovani, da je snipe dmg. smanjen do neupotrebljivosti. Ne znam kako se terrani drže na pro sceni?
Što se protosa tiče, EMP AOE nerf i nije bio toliko strašan, ali buff na archonima je bio bolestan. Zeloti i archoni su urnisali sve što sam imao. Isto, protosa sam morao unakaziti early game, jer late nema šanse da se preživi. A mape su postajale sve veće i veće.... I onda se svaka partija razvuče u late, a moj rating ode u đavola :d
Imao sam raznih problema sa obe rase, recimo od kako su izbacili sve male mape, i ubacili samo ove velikačke, zerg je postajao sve jači. Imao sam dobar i micro i macro za prvih 20 minuta partije (ingame time), kako se partija oduži, macro mi popusti, i obično me zerg jednostavno pobedi količinom resursa koju ima više od mene. Posebno u periodu kada su počeli efektivno da koriste ultraliske, i kada su shvatili da je to zapravo prokleto dobra jedinica (iako su svi kukali na iste). Kada je fungal growth dobio onaj žešći buff, tada je zerg bukvalno postao bolesno jak, i tada su baš zeznuli terane maksimalno. Fungal je ubijao bukvalno SVE što su terani imali. U međuvremenu je usledio ghost EMP nerf, kao i dodatnih 5 sekundi za izgradnju baraki i bunkera. Tada sam pokušao malo više da igram AIR terrana, i u TvT i TvP je još i išlo ok, jer ljudi na lestvici obično to nisu očekivali, ali opet u TvZ prokleti fungal te urniše. A da ne pričamo o mutaliskama koje su jednostavno brže od svega što imaš i mogu biti svuda odjednom.
A zatim i helion nerf. Sve one lepe i zgodne early game stvarčice koje je terran imao su jednostavno ubijene u pojam. Jedina preostala strategija je bila tank/marine, i da probaš da ubiješ zerga pre nego što on dođe do infestora.
Uglavnom mi je protiv zerga bila strategija otvaranje sa 4-6 heliona kako bih forsirao njega da napravi roacheve, a u pozadini napravim još jednu fabriku, pa onda switchujem reactor na barake, a tech lab na tu prvu fabriku (i plus još ova jedna), pa sa dve fabrike i jednom reactor barakom napravim neki 2 base push (zerg recimo tada ima 3 baze, ili je tek uzeo treću). Ovaj push je potrebno što pre uraditi (često bez stima i bez combat shielda). Ako tada napraviš dovoljno štete, može dobro da izađe, a možda čak i dobiješ partiju baš u tom momentu. Dok napadaš, za to vreme, moraš uzeti treću bazu. Znači ovo je negde oko 12og minuta partije, možda malo kasnije (slabo se sećam tajminga ***). Ako ne ubijem protivnika, eventualno pređem na air, očekujući broodlordove kao odgovor na moje tenkove.
Eto raspisah se, doduše nisam pratio baš dugo igru, poslednje što znam je da su ghostovi dodatno nerfovani, da je snipe dmg. smanjen do neupotrebljivosti. Ne znam kako se terrani drže na pro sceni?
Što se protosa tiče, EMP AOE nerf i nije bio toliko strašan, ali buff na archonima je bio bolestan. Zeloti i archoni su urnisali sve što sam imao. Isto, protosa sam morao unakaziti early game, jer late nema šanse da se preživi. A mape su postajale sve veće i veće.... I onda se svaka partija razvuče u late, a moj rating ode u đavola :d