Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
hahah cuti i ja sam :D
mada mi i nije jasna ta prica, svi su u fazonu "proveravajte svoj bnet acc, u dobroj meri se desava da ne stigne mail", al sta imam da proveravam kad kolko kontam, oni ako salju invajtove to koknu odjednom, a ne salju 20 sati kako im se cefne.. ako kontas sta pricam :D tako da sam se i ja primio na tu pricu, pa proveravam sa vremena na vreme da vidim da se negde nije denuo invajt al slaba vajda :D
 
Prica je napravljena odavno. Koliko vremena treba da se odradi voice acting ako imas pricu, samim tim i text? Za dan-dva.

Cak i da je zaista sve "gotovo" (znaci nemaju vise nikakvih primedbi, ideja, dorade, polirajna) za snimanje ti treba mnogo vise od dan-dva. Za sam proces "stani ispred mikfofona u gluvoj sobi i pricaj" ti treba najmanje vremna, ali zaboravljas da se svi fajlovi moraju savrseno sinhronizovati, izmixati, sloziti ... Automatizacija u ovim operacija ne postoji.
Koliko im tacno vermena treba nemam pojma ali dan-dva :D ... epic, kao sto rekoh.

Za animacije-treba vremena, i ne znam da li su gotove, mada, ako treba vise od mesec dana tako ozbiljnoj i ogromnoj kompaniji...ma nema sanse.
Opet, cak i da imaju zaista sve sredjeno (svaki storyboard, koncept itd.) za ovo treba vremena...


Evo zasto mislim da se misije mogu napraviti vrlo brzo.
Engine-gotov
:D gotov? A to znas ... kako?

:D I ovo znas ... kako?

:D Radis u Blizzardu?

AI-gotov, samo se radi balans (ne toliko bitno za sp)
:D A, sta je to balans AI-a?

Sta jos treba za misije sto nisu zavrsili, voice acting, animacije? Ajde ti reci koliko treba vremena za to.

Otkud znam, ne radim u Blizzardu...

Ljudi, sto kupujete njihove price, razmislite sami
Ne kontam sta si hteo ovim da kazes?

Bora Djordjevic je pre nekog vremena pricao o tome, rekao je da je pola hitova napisao za 1 dan, a da je neke dugo pisao i na njima radio. Ne secam se sad kojih, ali da, moguce je. I ne bilo kom muzicaru, nego talentovanom, netalentovanom mozes da das i godinu , dzaba mu

Da, ti mozes zaista da osmislis hit (bazicnu akordsku strukturu, groove i deo teksta) za jedan dan. Obicno to samo "izleti". Finalni proizvod ... ako zaista zelis da to bude kvalitetno trebace ti dosta vremena. Zato nam je i jadna i bedna muzicka scena...
Svka cast Bori Djordjevicu ali dovoljno je samo uporediti kako su mu ranije zvucali albumi a kako sad...
 
Ma dobro, mrzi me da se prepucavam. Na svaki tvoj argument ^ovde, a mnogi su smesni, imam deset. Ne mogu te ubediti, ni ti mene. Nisam ja jedini koji tako misli.

edit" sad mi pade na pamet, volis muzicka poredjenja. Kazes nisu zavrsili pricu\

Otisao si u studio, da snimis pesmu , a nemas ni melodiju ni text. Pa ih pises u studiju mesec dana. To bi tako bilo

Pricu su napisali jos pre vise godina, i to je bila javna tajna, ali nisi pratio

edit 2" upravo jesam
 
Poslednja izmena:
Trazio si pa gledaj,mada je sve ovo prepucavanje koje ce biti izbrisano. Al ajde

Cak i da je zaista sve "gotovo" (znaci nemaju vise nikakvih primedbi, ideja, dorade, polirajna) za snimanje ti treba mnogo vise od dan-dva. Za sam proces "stani ispred mikfofona u gluvoj sobi i pricaj" ti treba najmanje vremna, ali zaboravljas da se svi fajlovi moraju savrseno sinhronizovati, izmixati, sloziti ... Automatizacija u ovim operacija ne postoji.
Koliko im tacno vermena treba nemam pojma ali dan-dva :D ... epic, kao sto rekoh.

Hehe...ti mislis da to radi 10 ljudi, pa malo rade animacije, pa predju na remixovanje zvuka, pa malo programiranje...sve se to radi u isto vreme. I opet ne treba vise od nekoliko dana, nema tu vise od pola sata-sat tona. Ako mislis na glasove. Muzika je uradjena.

Opet, cak i da imaju zaista sve sredjeno (svaki storyboard, koncept itd.) za ovo treba vremena...

da,10 dana max za pola sata sat tona

:D gotov? A to znas ... kako?

gledam betu

:D I ovo znas ... kako?

lepo, znam da razmisljam za razliku od mnogih, i povezujem cinjenice

:D Radis u Blizzardu?
ne jos

:D A, sta je to balans AI-a?

ko je pominjao balans AI-a? Nesto si se zbunio


Da, ti mozes zaista da osmislis hit (bazicnu akordsku strukturu, groove i deo teksta) za jedan dan. Obicno to samo "izleti". Finalni proizvod ... ako zaista zelis da to bude kvalitetno trebace ti dosta vremena. Zato nam je i jadna i bedna muzicka scena...
Svka cast Bori Djordjevicu ali dovoljno je samo uporediti kako su mu ranije zvucali albumi a kako sad...

pa ja sam rekao da je pricao o hitovima, a ne da misli da ima hitova u ovome sto sad radi. Pricinjava ti se da cujes sta nisi od mene cuo,pa koristis kao argument protiv mene. Za to sam rekao da je smesno, kao i za balans ai-a sto si poturio
 
Poslednja izmena:
Zato nam je i jadna i bedna muzicka scena...
Scena nam je oduvek bila jadna, ali to nije tema. Ovde se prica o Starcraftu.


Vise nego ocigledno je da su napravili 3 dela da bi izmuzli kintu od fanova i naravno da imaju veliku vecinu toga u steku ukljucujuci pricu, jedinice i audio. 150 evra je mnogo i za 3 igre, a kamoli za jednu, pa makar je razvlacili 10 godina. Kada sva 3 dela (odnosno 1 deo sa ekpanzijama) budu kostali 50 evra mozda cu razmisliti o kupovini. A do tada cu da se uzdam u gusare i njihove servere. Pa neka ove mecave nastave sa sisanjem ovaca.
 
dok ne krene msaovno igranje nema nista od balansa... to je nacina kako blizzard radi i kako je radio u proslosti, i jedan od nacina da im igre uvek budu aktuelne :)

Vaistinu.

Ne znam da li si gledao ovde riplej kada je jedan zerg sabio terana i satro ga u bazu veoma brzo, da bi ovaj izgradio Planetary Fortress :d Jeste da se zerg tu opustio i počeo da šlajfuje, misleći da je sve gotovo, kao što je i delovalo, pa ga je terran pobedio. Ali ***, Terrani čak i to imaju, moguće je da ih sabiješ u bazu, da ne možeš da ih dovršiš bez Tier 2 jedinica i to u ozbiljnom broju, a on se za to vreme vrati. Strašno :) Preporučujem taj riplej, pogledaću kasnije kod kuće kako se zove. Ima ga na jednom od sajtova koji je neko linkovao za riplej na prethodnim stranama.
 
Slazem se gore sa MAD_MUzzY-jem. U tim velikim sistemima sve mnogo vise traje, nego kada imas tim od 5 ljudi, pa to sve moze da se izbaci brzo.

E sad zamisli nekoliko stotina ljudi i koliko treba samo vremena da se ispostuje komandni lanac u organizaciji. Jer sve odluke odozdo i odozgo prolaze kroz gomilu dipartmenta i ljudi.
Tako da i najmanje stvari mogu dugo da traju. U slucaju SC2 pogledaj koliko stvari oni moraju da razvijaju istovremeno za jednu igru...mislim da je to logisticka nocna mora! Scenaristi, glumci, programeri, reziseri, animatori, ilustratori, gomile ljudi koji ih opsluzuju, pa povrh svega marketing, kreativni direktori i sefovi do samog vrh (pricam ovo iz iskustva).
Iskreno, malo je igara (osim mozda Wow-a) sa ovako visokom produkcijom i postavljenim ciljevima.

E, al zato na kraju dobijes proizvod koji ce zbog svog kvaliteta trajati decenijama i vracati pare duuugo vremena.
 
Poslednja izmena:
Da budemo realni, sve zavisi od toga kom delu je igra okrenuta. Da se ne lažemo, SC se nije proslavio single player kampanjom nego dobrom igrivošću i izvanrednim balansom u multiplejer režimu.

Većina programera je svesna da je programiranje AI-a jedna od najtežih stvari i shodno tome traje dugo. Singleplayer kampanja je sasvim sigurno jedan od težih poslova jer je jako teško napraviti balans u težini, a uz to napraviti lepu priču. Najlakše je samo nabacati AI igrače i reći "udri". Blizard to nije radio.

I dalje mislim da je balans između rasa najteži i najduži posao. Ali svakako mislim da je glupo da rasežemo priču o tome šta je najteže sad. Bolje da navijamo za naše "narodnjake" da nam što brže naprave narodnu verziju bete ;).
 
sanjao sam da sam kupio i igrao sc2 kada je izašao...
ja sam bolestan, treba mi psihijatar..
 
Kako ono Cartman... come on, come on... :d
 
Hahaha, ma ne :D a što je najveća fora, jedini put pre ovoga mi se desilo dan pre nego što je trebao da izađe Warcraft III :D

sick... blizzard mi je ukrao dušu
 
sumthin' like that!
 
Vaistinu.

Ne znam da li si gledao ovde riplej kada je jedan zerg sabio terana i satro ga u bazu veoma brzo, da bi ovaj izgradio Planetary Fortress :d Jeste da se zerg tu opustio i počeo da šlajfuje, misleći da je sve gotovo, kao što je i delovalo, pa ga je terran pobedio. Ali ***, Terrani čak i to imaju, moguće je da ih sabiješ u bazu, da ne možeš da ih dovršiš bez Tier 2 jedinica i to u ozbiljnom broju, a on se za to vreme vrati. Strašno :) Preporučujem taj riplej, pogledaću kasnije kod kuće kako se zove. Ima ga na jednom od sajtova koji je neko linkovao za riplej na prethodnim stranama.

ajde vidi pa reci koji je :)
 
A sta je bese planeteri fortres? i video sam ima neka dzinovska radilica koja se pojavi pa sakuplja mega mnogo minerala, kako se zove i jel imaju to i druge rase osim terana?
 
Odigrah jednu partiju protiv kompa, da ne kvarim ortaku ladder stats :D i mogu vam reci da me je za tako kratko vreme igra potpuno podsetila na SC1. Naravno da ima razlika (MBS, Automine, 2Gas, etc..) ali onaj osecaj od ranije je i dalje tu.

Ne mogu nista preterano da kazem o jedinicama i BO posto jedino moze da se igra protiv very easy kompa koji ume da napravi 10 radilica i jednu osnovnu jedinicu, ali za ovo imamo replay-eve :)

Videcu ako budem u mogucnosti da u nekom trenutku jos malo odigram igru, pa vam iznesem nesto konkretnije, no ovo sto sam do sad video je onako kako smo se i nadali = "blizzard-ovski" ;)
 
Planetary fortress ti dodje kao upgrade glavne zgrade terrana, kad se krov podigne i pretvori u dzinovsku pucu, vrlo pogodnu za klastera gusto zbijenih jedinica (citaj: zergova).

Takodje bi voleo da kolega filipenko okaci link ka postu ili direktan link za replay koji je pomenup.
 
ajde vidi pa reci koji je :)

Takodje bi voleo da kolega filipenko okaci link ka postu ili direktan link za replay koji je pomenup.

***, pokušavam da okačim replay ovde, ali kako god kliknem na upload, pukne mi veza. WTF? :trust:

Elem, ime ripleja je Never_Give_up_

Da, jeste Zerg iznubovao najstrašnije onda kada je mislio da je prelomio partiju, nijedan nije neki ekstra igrač, ali ***, sve je potrajalo 40 minuta. Da su Protossa ili Zerga onako porazili u polju i došli u bazu, ne bi ih ništa pod milim bogom spasilo.
 
Evo replaya o kom je filipenko govorio. Stvarno neverovatan povratak!
 

Prilozi

  • Never Give Up TvsZ.zip
    192.6 KB · Pregleda: 49
Poslednja izmena:
moze ja sam ga igrao.... ima nekih problema sa bojom bar ja imam.. ali posle update je lepo igrivo
 
pa ne znam.. kad krenem na Bnet updatuje mi.. i onda u igri nemam brljavljenje sa bojama.. to "brljavljenje" sa bojama se vidi u meniju i u toku igre pa de ima vode preliva se vise nekih boja..
otprilike izgleda nesto ovako samo u dosta blazoj formi..

starcraftcolors.jpg





"This was a problem with Vista/XP until 1.15.3, so it is probably the same issue until Blizzard releases a patch to fix that colour issue as well. However, it seems odd that they would have too, since the impression I got from the 1.15.3 patch was that the colour processing code was changed to allow for systems without the correct 8-bit colour palette. Maybe Windows 7 has a different palette again. Strange."

izvor:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=86258
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno