Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Uh, worker je q2 alias, sc ekipa ne zna za taj nick :). A ako dvojka ista bude valjala naci ce se vremena, kad se moglo utuci vremena na ~5k partija keca (+offline) moci ce valjda i koja partija dvojke da se odigra :D.
 
"On May 21 2007 23:43 nagash wrote:
I'm pretty sure that this entire post is pointless, because PRODUCTION ISN'T BEING DONE THE SAME WAY.

EDIT: Someone make a new thread with this info. It's important. I can't make new posts for 8 more days.

Check this:

A single Gateway/Warp Gate is constantly producing a single generic unit (I'm assuming only 1).

When that single unit is ready, it is your job to select which type of unit you want it to be and to bring it onto the battlefield INSTANTLY (and paying for it). After you do this, the Gateway/Warp Gate starts producing another one *automatically*.

So, in effect, this will make it even more important to multitask. Since you cant just select your Gateway and spam 5 zealots because there is only 1 available, you will have to make sure you are releasing your units all the time as they are available otherwise you will fall behind.

So basically this makes everyones whinging about being able to select and build from multiple production buildings pointless.

Here's the proof:

For proof - check the video.
~ 5:20 when he warps the Stalkers in from a Warp Gate
There are 4 Warp Gates selected, and each mini icon on the right of the HUD shows there being 4 units available. That is, you can select to create 4 zealots, 4 stalkers, 4 immortals or any combination of the above INSTANTLY (if you have the resources). Once the available numbers reach 0 you can clearly see the cooldown/build timer on the icons!

Btw, a Stalker costs 125 minerals and 50 gas atm. (You can work it out when he warps the first one in, by the resources lost)

Same thing at ~7:10 when he warps the Zealots in from a Warp Gate"

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=53633

zanimljivo :)
 
Nimalo mi se ne dopada ideja sa Reaperima. Terrani će njima koji mogu da preskaču prepreke džetovima moći da rasturaju totalno linije snabdevanja drugih rasa...
 
ma bice nesto cime ce se oni lako onesposobiti :) mora da posoji neki balans,bar su u tome bili dobri (balansu rasa i jedinica)
 
Nimalo mi se ne dopada ideja sa Reaperima. Terrani će njima koji mogu da preskaču prepreke džetovima moći da rasturaju totalno linije snabdevanja drugih rasa...

pa i protosi imaju slichan trip sa onim njihovim sto se teleportuju na kratke distance, a imaju i tripode koji preksachu brda i doline :)

skines onaj veci video i cujes komentare i objashnjenja za par tih jedinica i onda jos cujes da je to samo deo od onog sto spremaju....
 
Izgleda da su resili da totalno promene filozofiju higher grounda. Ocigledno je neko u samom vrhu kreativnog tima frustrirani toss igrac kome je dosta sigeovanih tenkova na clifu iznad nat expoa. Reaper je samo jedna od jedinica koje mogu samostalno da se pentraju na clifove, vec smo videli da Colossus to obavlja prostim dizanjem nogica :D, a bice necega sa takvim mogucnostima i kod zerga verovatno.
Strasno, ojadili su mi siege tenka uzasno, em je najgrdje nacrtan unit u bilo kom rts-u ikada, em su dragooni dobili postedu od njihovog damagea (i shodno tome prekrsteni u immortale), em sad jos oce da omoguce da neko moze jednostavno da ti se useta (uskoci?) na cliff koji si posteno usigeovao. Ako tenk stvarno ostane ovako jadan moracu da menjam user iconu u winu, zvono na mobilnom, omiljenu jedinicu u sc, etc.


p.s. tradeoff toga sto ce se lakse usetavati na cliff je to sto sada jedinica koja puca sa cliffa ostaje non-stop u fog of waru, znaci cak i dok puca po nekome nece postajati vidljiva. Zvuci extra glupavo, al videcemo, mozda na kraju blizzard ipak uspe da 'pull a blizzard'.
 
Izgleda da su resili da totalno promene filozofiju higher grounda. Ocigledno je neko u samom vrhu kreativnog tima frustrirani toss igrac kome je dosta sigeovanih tenkova na clifu iznad nat expoa. Reaper je samo jedna od jedinica koje mogu samostalno da se pentraju na clifove, vec smo videli da Colossus to obavlja prostim dizanjem nogica :D, a bice necega sa takvim mogucnostima i kod zerga verovatno.
Strasno, ojadili su mi siege tenka uzasno, em je najgrdje nacrtan unit u bilo kom rts-u ikada, em su dragooni dobili postedu od njihovog damagea (i shodno tome prekrsteni u immortale), em sad jos oce da omoguce da neko moze jednostavno da ti se useta (uskoci?) na cliff koji si posteno usigeovao. Ako tenk stvarno ostane ovako jadan moracu da menjam user iconu u winu, zvono na mobilnom, omiljenu jedinicu u sc, etc.


p.s. tradeoff toga sto ce se lakse usetavati na cliff je to sto sada jedinica koja puca sa cliffa ostaje non-stop u fog of waru, znaci cak i dok puca po nekome nece postajati vidljiva. Zvuci extra glupavo, al videcemo, mozda na kraju blizzard ipak uspe da 'pull a blizzard'.

Po mom ličnom mišljenju terani su bili favorizovana rasa u StarCraft-u. Braniti se i napadati teranskim jedinicama je uvek bilo mnogo lakše nego sa protosima ili zergovima (a protosi su kao baje: starija rasa od terana pa još ovladali psi tehnologijom, itd). Ako si teran samo naštancuješ golijate i siege tenkove i nema da brineš, pa još ako si na higher ground ... A da ne pričamo o ghost jedinici i uvaljivanju nuklearki. Mislim da su ipak terani bili malo prebudženi u odnosu na ostale. Stvar je malo ipravljena sa BroodWar-om ali opet to nije bilo to. Tako da toplo pozdravljam nova pravila.

Meni ovo sa fog of war zvuči sasvim OK, ali videćemo.
 
Poslednja izmena:
polako bre :) nista nije finalno, sledi ogromno twikovanje, balansiranje etc

ono sto je mega sto i dalje opstaje filozofija da su sve jedinice upotrebljive na odgovarajuci nacin i za odgovarajuceg neprijatelja, tako smo mogli da vidimo kako marinci pwnuju one protoske nove jedinice koje skembaju battlecrusiera u za par sekudni (a o crnoj rupi mothershipa nemam komentar, samo oni znaju kako ce to da izbalansiraju)

mada se cini zaista da terrani deluju poprilichno slabo i kilavo :(

za sada protosi deluju imba totalno ali mislim pre svega jer je na njih i najvise obracena paznja u ovim prvim trejlerima, o terranima se zna tek ponesto a o zergovima gotovo nista
 
pa i protosi imaju slichan trip sa onim njihovim sto se teleportuju na kratke distance, a imaju i tripode koji preksachu brda i doline :)

skines onaj veci video i cujes komentare i objashnjenja za par tih jedinica i onda jos cujes da je to samo deo od onog sto spremaju....
Postoji problem - Protoss jedinice nisu pešadija već vozila koja se dobijaju tek dosta kasnije i ne mogu se naštekati u tolikoj količini. Dok se gomila reapera može naštekati začas i dovoljno je da napadnu u 2-3 navrata na liniju snabdevanja pa da se partija prelomi...
No, videćemo...

P.S. juriš Zealota :Klanjanje
 
pa otkud znas kada se reaperi dobijaju? mozda se i oni dobijaju kasnije :) to je i poenta ne zna se nista konkretno

ja ne vidim kako ce bilo ko da se odbrani od jurisha onih zergovih kotrljajucih samoubica
 
pa otkud znas kada se reaperi dobijaju? mozda se i oni dobijaju kasnije :) to je i poenta ne zna se nista konkretno

ja ne vidim kako ce bilo ko da se odbrani od jurisha onih zergovih kotrljajucih samoubica
Pa i upgrade lingi će biti omogućen tek kad se Hatchery upgrade-uje u Hive recimo, i eto balansa, znači tek u poodmakloj fazi partije. Isto i sa stalkerima, možda će moći da se prave tek ako se na komandni centar nakači dodatak, kao za ghostere + akademija + armorz building, i eto... ali to je stvar balansa, na čemu će tek da radi blizzard. Beta testiranje će biti omogućeno pro gamerima, tako da ima nade ima nade :banana:
 
Уф, када сам коначно скинуо ових 450 мегабајта gameplay trailera био сам напросто одушевљен сваким детаљем. Графика није изгубила на шмеку, изглед јединица, гласови, звукови, ма генијално. Дефинитивно најбоље игре свих времена, иако SC2 још није ни изашао.
 
Po mom ličnom mišljenju terani su bili favorizovana rasa u StarCraft-u. Braniti se i napadati teranskim jedinicama je uvek bilo mnogo lakše nego sa protosima ili zergovima (a protosi su kao baje: starija rasa od terana pa još ovladali psi tehnologijom, itd). Ako si teran samo naštancuješ golijate i siege tenkove i nema da brineš, pa još ako si na higher ground ... A da ne pričamo o ghost jedinici i uvaljivanju nuklearki. Mislim da su ipak terani bili malo prebudženi u odnosu na ostale. Stvar je malo ipravljena sa BroodWar-om ali opet to nije bilo to. Tako da toplo pozdravljam nova pravila.

Meni ovo sa fog of war zvuči sasvim OK, ali videćemo.

Au, ovo 'nikako ne stoji. U pocecima starcrafta, sve kompetitivne partije su se svodile na protose i zergove. U pocetku je zerg bio ultimativan sa 150$ poolom i mnogo brzim larvae spawning rate-om nego u kasnijim patcevima, onda su protosi otkrili arcade drop pa je posle dugo vremena bilo samo pitanje hoce li toss stici da uradi arcade drop pre nego sto zerg napravi mute. Onda je dosao 1.03, riveri nisu vise bili ultimativna jedinica (sem ako vam je nick bio grrrrrr). Posle toga je stigao brood war, 99% starih strategija je palo u vodu, goliathi su dobili charon boostere pa je mozda neko i primetio konacno da postoje u tech treeju, marinci su dobili medike pa nisu vise bili samo nafixani leminzi, ali jos uvek su protosi i zergovi bili ozbiljne rase a terani velik potencijal. Onda je dosao boxer, pa 1.07 150$ pool, 1.08 goliath ground attack range +1, pa pro mape pravljene tako da sve rase mogu da rade FE... Terani mozda jesu nadmocni zadnje 2 god ako gledamo kespa rejtinge ili neke slicne statistike ali to su i dalje razlike u minimalnim nijansama. Zasto bi inace trenutno prvi igrac bio toss a drugi zerg?
Apropo ghosta i nuklearki, u ozbiljnim partijama, jedan jedini igrac je izuzetak po tome sto je uspevao efikasno da koristi nuklearku. Inace je od miloste zvan 'terran emperor'. To valjda dovoljno govori koliko je lako koristiti ovu jedinicu?


@ filipenko
Mislim da nema straha za reapere, to je isuvise ocigledan propust da bi ga blizzard tek tako napravio, verovatno ce imati neki faktor koji ce sprecavati njihovu prelaku upotrebu vs mineral lajna. Kad pogledas, u sc1 recimo mozes relativno brzo i lako da ubacis par stimovanih firebata u mineral line i to pocisti radilice za 2 sec, opet to se relativno lako counteruje.

@G
Banelinzi ce verovatno imati slican problem kao i scourge/infested terran, znaci malo energije - range ih pokosi vecinu pre nego sto pridju, teski za mikro - nezgodno za izbeci da ako recimo zakotrljas njih 10 na metu, onaj prvi pogodi a ostali stradaju u exploziji.
 
Poslednja izmena:
Au, ovo 'nikako ne stoji. U pocecima starcrafta, sve kompetitivne partije su se svodile na protose i zergove. U pocetku je zerg bio ultimativan sa 150$ poolom i mnogo brzim larvae spawning rate-om nego u kasnijim patcevima, onda su protosi otkrili arcade drop pa je posle dugo vremena bilo samo pitanje hoce li toss stici da uradi arcade drop pre nego sto zerg napravi mute. Onda je dosao 1.03, riveri nisu vise bili ultimativna jedinica (sem ako vam je nick bio grrrrrr). Posle toga je stigao brood war, 99% starih strategija je palo u vodu, goliathi su dobili charon boostere pa je mozda neko i primetio konacno da postoje u tech treeju, marinci su dobili medike pa nisu vise bili samo nafixani leminzi, ali jos uvek su protosi i zergovi bili ozbiljne rase a terani velik potencijal. Onda je dosao boxer, pa 1.07 150$ pool, 1.08 goliath ground attack range +1, pa pro mape pravljene tako da sve rase mogu da rade FE... Terani mozda jesu nadmocni zadnje 2 god ako gledamo kespa rejtinge ili neke slicne statistike ali to su i dalje razlike u minimalnim nijansama. Zasto bi inace trenutno prvi igrac bio toss a drugi zerg?
Apropo ghosta i nuklearki, u ozbiljnim partijama, jedan jedini igrac je izuzetak po tome sto je uspevao efikasno da koristi nuklearku. Inace je od miloste zvan 'terran emperor'. To valjda dovoljno govori koliko je lako koristiti ovu jedinicu?

Моја искуства су другачија, али беше јако давно када сам задњи пут играо StarCraft. У сваком случају никад нисам овако дубоко зашао у игру на чему ти скидам капу.

На крају свега могу да кажем само једно велико ХВАЛА јер си ме заинтересовао да проверим све ове тврдње које си овде навео :) . Значи трк у продавницу по StarCraft ... Ваљда ћу начи још који примерак :eyebrows:
 
Poslednja izmena:
Terrani su bili bas slabi, barem u prvo vreme kojeg se secam u igraonicama:)
 
Dune 2 je prvo izasao za PC.

Westwood is dead, long live the Westwood!
 
Nije mi jasna ta izjava? Može li se RTS igrati na konzoli?

Naravno da moze, ja sam odigrao gomilu strategija na PS1 (skoro svi delovi C&C serijala, Warcraft 2, KKND, Z). Ako mislis na to da li moze da se igra bez misa i tastature moram da ti kazem da su mnoge igre za PS1 podrzavale misa, mada ni sa joypadom nije bas toliko lose kad se naviknes.
 
Članak sa IGN-a:
StarCraft II: The Response - interview
(hx) 04:40 AM EDT - May,29 2007 - Post a comment
The chaps over at PC.IGN have published their collective thoughts about StarCraft 2. Here's an excerpt:
Dan: I'm still a bit surprised at the lack of innovative new features shown at the event. I suppose that it doesn't necessarily mean that they won't innovate at all, but they did basically say that they're going back to basics. I assume this to mean a slightly improved basic resource management system (which will apparently be just as important as it was in StarCraft) and they'll keep the gameplay fast (they're saying 20 minute games or so I believe) and furious.

I can't say that I'm entirely surprised by the decision, but I am a little disappointed considering the resources that Blizzard has at their disposal. I'm not sure I wanted any gigantic changes here, but there have been some terrific innovations and ideas that have enhanced RTS gameplay in the years since the original StarCraft, and even Warcraft III, was released. Do you think this was done entirely to keep the e-sports crowd happy in Korea so that the same competitors would want to grab and basically promote the product or do you think they really just didn't want to screw with a formula they set out years ago that was successful at the time? Obviously the new units look like a lot of fun and will change the gameplay dynamics fairly drastically from a tactical standpoint, but it doesn't look like there'll be much else new to consider when playing a game. What do you guys think about it? I'm having a hard time being totally upset because it still looked like a lot of fun, but it's pretty baffling to me that they wouldn't take any risks with this when they have the time and basically unlimited resources to make this happen.

Link: http://pc.ign.com/articles/792/792115p1.html

Ukratko, idu jedna na drugu teza da će ovo biti isto što i SC1 i da su trebali da unesu neke novine i promene, odnosno protivteza da su promene u taktici sa novim jedinicama i grafici sve što treba.
 
Ja sam APSOLUTNO ODUSEVLJEN igrom. Video sam gameplay trailer, i ono sto sam video izgleda FENOMENALNO.

Svidja mi se sto je osnova ista , nisu previse izgled menjali, jer ipak ne zelim da igram tamo neku novu strategiju, koja samo ima naziv "starcraft 2", tako da je odlicno sto su zadrzali stari shmek, ali su detalji toliko ulepshani, svetla, pokreti, ama sve sve sve, prosto je FENOMENALNO.


Inace, igra je trenutno u "pre-alpha" fazi, sto je prva od zavrsnih faza. Posle slede "alpha" pa "beta" pa "Release candidate", i na kraju "GOLD" (zavrsna verzija). Tako da ima jos vremena dok se ne zavrsi. Na igrici se radi jos od 2003. god, ali cim nema objavljen datum lansiranja igre, znaci da cemo cekati barem jos godinu dana.


Sve u svemu, ne razumem zasto druga najprodavanija igra za PC u istoriji (9.5 miliona primeraka), tek sad dobija drugi deo (ne racunamo expansion verziju). Ovo se trazi i ocekuje vec dugo dugo dugo vremena, i dobro je sto su se konacno setili, da posle 10 godina izbace drugi deo. Zaista sramota, ali ipak, nadam se da ce nas oduseviti sve sa novim delom, ja licno jedva cekam :)
 
Poslednja izmena:
Sve u svemu, ne razumem zasto druga najprodavanija igra za PC u istoriji (9.5 miliona primeraka), tek sad dobija drugi deo (ne racunamo expansion verziju). Ovo se trazi i ocekuje vec dugo dugo dugo vremena, i dobro je sto su se konacno setili, da posle 10 godina izbace drugi deo. Zaista sramota, ali ipak, nadam se da ce nas oduseviti sve sa novim delom, ja licno jedva cekam :)
Mislim da si sam sebi odgovorio, razlog su upravo tih 10mil. prodatih kopija, cifra koja nije ostvarena kada se igra pojavila u prodaji, već je to profit od 10god. prodaje igre. Velika popularnost igre koja nije opala godinama je uticala da se odlaže nastavak, kao i još veća obaveza da se uradi još bolji nastavak. Podatak da se radi na SC2 još od 2003. dovoljno govori o ozbiljnosti blizzarda.

Isto tako će i WOW biti na sceni dok Blizzardu donosi profit, a kad počne da opada, izdaće WOS tj. World of Starcraft. Mislim da nakon SC2 sledi Diablo 3, pa tek onda WOS za jedno ne manje od 5 godina :)
 
Poslednja izmena:
eto dokaza kako nevalja kada se napravi i previse dobra igra :)
 
Članak sa IGN-a:


Link: http://pc.ign.com/articles/792/792115p1.html

Ukratko, idu jedna na drugu teza da će ovo biti isto što i SC1 i da su trebali da unesu neke novine i promene, odnosno protivteza da su promene u taktici sa novim jedinicama i grafici sve što treba.


Iako je velik deo sc zajednice bio veoma zahvalan ekipi ign-a, tj coveku koji je dok je trajao press sedeo sa lapom i uzivo postovao na svakih ~5 min vest sta se desava na wwi, svi smo mogli konstatovati da je doticni iako veoma sposoban novinar i veoma upucen u igracku scenu, potpuni duduk za starcraft, tj da nema blage veze o mehanici i dinamici igre i da je za njega najbitniji/najveci (jedini koji je probao?) deo starcrafta singleplayer kampanja. Samim tim ovo njegovo jadikovanje da nema niceg revolucionarno novog treba uzeti sa rezervom jer se tu verovatno misli da nema recimo jos jedna rasa, i dalje ima dva resursa i igra ce biti dx9 a ne dx10 (ovo inace na par drugih generickih igrackih sajtova kao sto je ign pominju kao nedopustiv propust za novu igru - zagrcnuo sam se od smeha).
Cak i sa ovo malo cinjenica koje smo mogli pokupiti iz trailera i interjvua jasno se vidi da je cela igra korenito promenjena u odnosu na prvi deo, na bolje ili na gore, to cemo tek videti.
 
uh...pogledah onaj trailer od 400 mega i skamenih se...svake godine nanovo instaliram starcraft i obrnem ga :) samo da ima dobru prichu....

Nego, poshto slabo igram igrice i nemam nikakve prestave o zahtevnosti...gledajuci ovaj demo, shta mozete reci...koji proc i grafa (amd + nvidia) bi bili potrebni za igranje na recimo 1280x1024 i 1650x1080 u max detaljima? :) da na vreme razmishljam o upgradeu....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno