Šta je novo?

Starcraft 2

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
toooooooo! :guitar:

još samo da izađe pre 2010. i :bottle:
 
dosta jedinica deluje nekako sareno, recimo battlecruiser izgleda kao LEGO
 
Da parafraziram jednu izreku, "if it's too colorful, you're too old!" :)
 
^^^ Word. :smoke:
 
Poslednja izmena:
PA NEK JE SA SREĆOM! Odo da skidam trailere! WHEEEE!
 
Odavde mozete skinuti official trailer u odlicnom formatu i screenove i shto shta lol Inache Blizzardov offical SC2 site http://www.starcraft2.com/
 
Poslednja izmena:
Kad je Blizzard nešto uništio ili loše odradio ;)
 
Sve je to lepo, ali od datuma izlaska Starcrafta je proslo jako mnogo vremena i nacin razmisljanja igracke populacije pa i sama ocekivanja su drugacija.
 
and so it begins ...

:Klanjanje za demo, ostao je starcraft, a koliko vidim sem ocekivane promene u izgledu ubaceni su tehnicki detalji koji su falili originalu i nove jedinice !

Koliko sam samo cekao da se pojavi nastavak, ne verejum da je II tu... NAPOKON! :beat: :beat:
 
Nikakve aluzije na bilo koga sa ovog foruma!!!
Na zalost postoji MNOGO danasnjih razmazenih gamera kojima je svaka igra koja nema dobru grafiku, fiziku ili najbolje explozije njesra i na svim ostalim poljima sto je jako izrazeno na danasnjoj gaming sceni. Prave vrednosti igara poput atmosfere, humora, kompleksnosti, izbalansiranosti su otisle u "oblivion".
Na ovom forumu NISAM primetio takvo ponasanje i NE ALUDIRAM ninakoga jednostavno mi je palo na pamet posle kUdtiHaEX-ovog posta (koji je verovatno mislio na neke druge stvari poput mehanike igre, nivoa realisticnosti itd).
Jedina stvar koju ocekujem je ponovljena atmosfera i nastavak price prvog dela, ostalo sam siguran da ce Blizzard odraditi vrhunski (cak je i grafika fantasticna za alpha (beta) fazu sto je vrlo cudno za Blizzard, ali ko zna kad ce biti izbacena na trziste :) )
P.S. Starcraft se i dan danas igra, a broj ljudi na BattleNett-u premasuje cak cifru WoW-a sto dosta govori o pravom kvalitetu Starcrafta koji je ostario odavno po svim tehnickim pitanjima.
 
Ja sam samo mislio na to da Blizzard kao kompanija mora da balansira izmedju kvaniteta i kvaliteta. Sto se mene tice, neka SC ostane kakav jeste, fensi 3d i mega eksplozije i nisu srz igre. Ali mali je broj nas koji razmisljamo tako (samo neka ostvare dobar balans marko/mikro, malo srede grafiku, dorade nedostatke i super) u odnosu na one koji ocekuju ultra-mega efekte u RTS-u :)

Imajuci u vidu dosadasnji Blizzardov rad, verujem da SC2 nece biti promasaj.
 
http://www.youtube.com/watch?v=SMWSySLzRwg
http://www.youtube.com/watch?v=DoAE6E-6Dho&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=KMsm8M6eNu0&NR=1

FENOMENALNO, sta reci.... Pravi starcraft!

Prosto sam odusevljen ovom prezentacijom. Samo da SC2 ne ispadne klon WC-a i da ne uniste onaj sjajan odnos makro i mikro...
bez uvrede kutijo, al nemash ti pojma dal wc3 ima makro i mikro, uopshte ga nisi igrao na bnetu (ovako ili kompetitivno) ko mi ostali da napravish takvo poredjenje :) SC i WC3 se ne mogu porediti, koncepti su skroz drugachiji, i to su dve potpuno drugachije igre. Mogao si da kazes "Meni se vishe svidja koncept 200/200 i gazi" nego mixovanje jedinica u wc3 i taktike 1/2/3 hero etc nego ono..
 
Ma daj :) WC3 u kojem posle 10 minuta igru odlucuju heroji... :)
Nisam igao WC3 na BNetu, igrao sam u mrezi sa drustvom kao i SC. I iz toga mogu da zakljucim :)
A sto se koncepta 200/200 tice, iskreno vise mi se dopada nego milion na milion.
 
Ja sam samo mislio na to da Blizzard kao kompanija mora da balansira izmedju kvaniteta i kvaliteta. Sto se mene tice, neka SC ostane kakav jeste, fensi 3d i mega eksplozije i nisu srz igre. Ali mali je broj nas koji razmisljamo tako (samo neka ostvare dobar balans marko/mikro, malo srede grafiku, dorade nedostatke i super) u odnosu na one koji ocekuju ultra-mega efekte u RTS-u :)

Imajuci u vidu dosadasnji Blizzardov rad, verujem da SC2 nece biti promasaj.

Word!
 
Ma daj :) WC3 u kojem posle 10 minuta igru odlucuju heroji... :)
Nisam igao WC3 na BNetu, igrao sam u mrezi sa drustvom kao i SC. I iz toga mogu da zakljucim :)
A sto se koncepta 200/200 tice, iskreno vise mi se dopada nego milion na milion.
Uopshte u WC3 ne odluchuju heroji, veoma su retke te partije.. vidi se da ne znash :D
 
Čekajte, da inovišu gameplay i šta? Probaću da vam dam par asocijacija: CS1.6/CS:S, Q3/Q4, UT/UT2k3... Eto šta donosi "inovacija" u igrama za turnire i competitive net play.
 
Neka bude upola dobra kao Warhammer 40k i ja ću biti srećan :d
 
Blizzard Entertainment on Saturday announced its newest game in development — StarCraft II, the long awaited sequel to the legendary real time strategy game. It’s currently in development for Mac OS X and Windows. Blizzard didn’t offer a release date for the game, only saying that it will be released when it’s ready. :)

StarCraft II is a real-time strategy game that revisits the world of Terrans, Protoss and Zergs — three mighty starfaring races that clash for interstellar domination. The three species that make up the game have been “overhauled and re-imagined,” according to Blizzard, and the game is being built using an entirely new 3D engine. Each race will feature new units and new gameplay mechanics, as well as new abilities for units that experienced StarCraft players will already be familiar with.

Mike Morhaime, Blizzard’s president and cofounder, said that StarCraft II will let the company do everything it wanted to with the original StarCraft and more. “We recognize that expectations are high following the long-running popularity of the original game, but we plan to meet those expectations and deliver an engaging, action-packed, competitive experience that StarCraft players and strategy gamers worldwide will enjoy,” said Morhaime.

starcraft2.jpg


The announcement is the culmination of weeks of buildup in the game community. Rumors first appeared that indicated Blizzard would make an announcement, and in recent days the company replaced its Web site home page with a placeholder that showed a timeline displaying the evolution of its games since the first Warcraft game hit shelves.

If the timing seems a bit strange, Blizzard announced the game at the 2007 Blizzard Worldwide Invitational event in Seoul, South Korea. South Korea represents one of Blizzard’s biggest markets, and has been a perennial hotspot for StarCraft activity ever since the game was first released in 1998. Many credit StarCraft’s popularity in South Korea with helping to spawn professional tournament gaming.

StarCraft2.jpg


The StarCraft II Web site features more details about the game, including artwork and movie trailers (encoded using DivX, but Mac-compatible). Look for more coming soon — a gameplay trailer is expected to be posted on Sunday, May 20, 2007.
 
Poslednja izmena:
Ovo je jedna od igara koje se cekaju.A najvise mi se svidja ovaj deo:
" Also, the game is for PCs and Macs only - there are no plans for a console version." dobar znak!
 
Poslednja izmena:
Odlično. Stvarno prijatna vest. Po trejlerima izgleda da neće odudarati od originala što mi se, priznajem, dopada. Nove jedinice, nove mogućnostii, doteran izgled ... ali osnova ista.
Sjajno!
 
Nije poenta u izgledu već u sistemu igranja :) Znam da će ovo što ću reći izazvati mnogobrojne reakcije, ali sistem iz WH40k DoW je nešto najbliže savršenstvu. Nema smaranja sa izgradnjom 10 objekata za izgradnju jedinica, priliv resursa je konstantan i u neku ruku zavisi od količine teritorije koja se drži (mesta sa kojih se crpe resursi su razbacana po mapi), omogućena je totalna i apsolutna fokusiranost na borbu, jedinice se mogu specijalizovati sistemom ojačanja, kako pešadija tako i oklopna vozila (npr. tenku se doda protivpešadijsko naoružanje ili protivoklopno naoružanje, ili se pešadiji dodaju 2-3-5 novajlija sa flamerima za borbu iz blizine ili boljim puškama, ili pak raketama koje satiru građevine i mehanizaciju)ima tona apgrejdova itd. itd. Mnogi kažu da bi im najbolje bilo da Starcraft bude isti kao raniji a samo grafika da se izmeni, a ti bi ga najmanje i igrali i prvi bi kukali (čast izuzecima kao što je Hajli) i kukaju stalno za druge žanrove kako nema ničeg novog, nikakvih inovacija i sl.
Generalno, očekujem da će SC2 biti blago unapređen SC1, bez radikalnih pomaka (u širem smislu, naravno, ne kao kada intenzivni igrači poluda kada jednoj jedinici smanje damage sa 23 na 20 a drugoj povećaju sa 16 na 18 :) ) i inovacija. Blizzard nikada nije ni gurao revolucije (barem zadnjih 10 godina), već se trudio da dobro ukomponuje već viđene elemente, sve usavrši, optimizuje, balansira i održava igrivim blagim izmenama
 
To što si video u WH40K su izmislili Bitmap Brothers za igru Z ;) Tamo je prvi put viđen takav način igranja. Znači - ništa novo.
 
Poslednja izmena:
Ovo je jedna od igara koje se cekaju.A najvise mi se svidja ovaj deo:
" Also, the game is for PCs and Macs only - there are no plans for a console version." dobar znak!

Nije mi jasna ta izjava? Može li se RTS igrati na konzoli?
 
jao jao jao sto je dobar trailer... da mogu, sad bi se prijavio u Terran marince :d

koliko moze da kosta original?
 
ja se iskreno nadam da nece biti ni slicna igra wh40k. Meni se nimalo ne svidja ta igra. SC1 sam igrao dugo dugo vremena, jos uvek imam brood war instaliran i ponekad ga igram, dok sam wh40k igrao 4-5 sati i smorio se. Nek ostave u sc2 gameplay iz sc1 (brzo, napeto taktiziranje on-the-fly) i sve ce biti super. To dodavanje specijalnih oruzja svakoj jedinici posebno samo usporava i bespotrebno komplikuje stvari IMO. Ok mi je da jedinica ima "drugi mod" ili neki special power, ali mi nije ok ra razmisljam koji mi marinac ima flamethrower, a koji ima minigun, koji grante itd, pogotovo kad imam 5-6 squad-ova i umesto da przim frontal assault kad sam u prednosti i mogucnosti ja trazim troopera koji ima minigun da bi pokosio prvo pesadiju itd, a neprijatelj stancuje li stancuje... :p Naravno, ovo je stvar ukusa.
 
Poslednja izmena:
Nije poenta u izgledu već u sistemu igranja :) Znam da će ovo što ću reći izazvati mnogobrojne reakcije, ali sistem iz WH40k DoW je nešto najbliže savršenstvu. Nema smaranja sa izgradnjom 10 objekata za izgradnju jedinica, priliv resursa je konstantan i u neku ruku zavisi od količine teritorije koja se drži (mesta sa kojih se crpe resursi su razbacana po mapi), omogućena je totalna i apsolutna fokusiranost na borbu, jedinice se mogu specijalizovati sistemom ojačanja, kako pešadija tako i oklopna vozila (npr. tenku se doda protivpešadijsko naoružanje ili protivoklopno naoružanje, ili se pešadiji dodaju 2-3-5 novajlija sa flamerima za borbu iz blizine ili boljim puškama, ili pak raketama koje satiru građevine i mehanizaciju)ima tona apgrejdova itd. itd. Mnogi kažu da bi im najbolje bilo da Starcraft bude isti kao raniji a samo grafika da se izmeni, a ti bi ga najmanje i igrali i prvi bi kukali (čast izuzecima kao što je Hajli) i kukaju stalno za druge žanrove kako nema ničeg novog, nikakvih inovacija i sl.
Generalno, očekujem da će SC2 biti blago unapređen SC1, bez radikalnih pomaka (u širem smislu, naravno, ne kao kada intenzivni igrači poluda kada jednoj jedinici smanje damage sa 23 na 20 a drugoj povećaju sa 16 na 18 :) ) i inovacija. Blizzard nikada nije ni gurao revolucije (barem zadnjih 10 godina), već se trudio da dobro ukomponuje već viđene elemente, sve usavrši, optimizuje, balansira i održava igrivim blagim izmenama

2 reci: smorio si :)

Ovo nije tema SC VS ostali :) Pricamo o nastavku legendarne igre kojoj WH40k ne moze ni da prismrdi po popularnosti :) Stoga nemoj da trujes temu i da trolujes bezveze.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno