Šta je novo?

Star Wars: Force Unleashed II

Igra deluje zanimljivo kao igra.Ali sada su napravili da sam Star Wars izgleda kao Dragon Ball
 
Sony_lightsaber_rumour.jpg

Ako ova slika ne laže, biće mnogo dobro :) Ovakve Star Wars igre volim još od Jedi Knight-a nekog čiji sam demo obrnuo 100 puta dok nisam nabavio igru, tako da ću Unleashed 2 sigurno igrati, a još ako bude podrška za move... :D

Vest o ovoj slici: Zamislite kombinaciju Star Wars-a i Move kontrolera

Ako bude kao kombinacija Star Wars i Wii kontrolera onda ću preskočiti. Ne sećam se da sam išta gore probao na Wiimote od Star Wars FU Wii Edition.
 
***, meni su, na primer, Crash i J&D serijal igretine u poredjenju sa Unchartedom. :)

Sad si lupio i ostao ziv! :wall: Jel si uopste igrao Uncharted 2 ? :sceptic:
Ne razumem ovaj tvoj post, klasican za izazivanje flame-s. :trust:
 
Aha ... znaci ako neko nema isto misljenje kao ti u vezi neke igre , taj je troll :)

Ocigledno. :D

@Marli: Meni su oba Uncharteda najobicnije paljevine za americke tinejdzere, sa *****skom pricom i jos *****skijim gameplayem. Ne razumem, zbog cega bih trebao da budem toliko odusevljen tom igrom; jel' zbog par cheap ass efekata i dobrog lip syncinga?... :d
 
@Marli: Meni su oba Uncharteda najobicnije paljevine za americke tinejdzere, sa *****skom pricom i jos *****skijim gameplayem. Ne razumem, zbog cega bih trebao da budem toliko odusevljen tom igrom; jel' zbog par cheap ass efekata i dobrog lip syncinga?... :d

:bottle:
 
Ocigledno. :D

@Marli: Meni su oba Uncharteda najobicnije paljevine za americke tinejdzere, sa *****skom pricom i jos *****skijim gameplayem. Ne razumem, zbog cega bih trebao da budem toliko odusevljen tom igrom; jel' zbog par cheap ass efekata i dobrog lip syncinga?... :d

Hmm, prica ko prica nista posebno, a nije ni neka glupost.
Samo cu ti reci da je Uncharted 2 uz MGS 4 i Crysis tehnicki najsavrsenija igra ikad napravljena. Ne bi dalje stvarno trosio reci.

Samo jedan savet/predlog za tebe koji moze da vazi jos za mnoge, mozda ste se vi zapravo zasitili igara i treba vam pauza ?
Ja recimo predjem max 3,4 igre godisnje koje me bas oduseve. Ne kazem da svi mozemo imati isti ukus, ali nadji mi nekog ovde ko je pljuvao U2, a da nije ultra nacinalista (zbog Zorana).

Aha ... znaci ako neko nema isto misljenje kao ti u vezi neke igre , taj je troll :)

Nisam to rekao, ali ne moze neko da mi se pravi pametan oko jedne od najboljih igara ikada i da mu ostanem uskracen za komentar.
Bas me zanima sta Vuk igra....
 
Poslednja izmena:
Nema svrhe objasnjavati se dalje sa likovima koji koriste cenzurisane reci za opisivanje gameplaya u Unchartedu 2.
 
Nema svrhe objasnjavati se dalje sa likovima koji koriste cenzurisane reci za opisivanje gameplaya u Unchartedu 2.

Pa sta cu kad Bench sankcionise rec "idio*tski". Steta, jel' to najpribliznije opisuje sve vezano za Uncharted. :)

Nisam to rekao, ali ne moze neko da mi se pravi pametan oko jedne od najboljih igara ikada i da mu ostanem uskracen za komentar.
Bas me zanima sta Vuk igra....

Sta igram?... Apsolutno nista. :) I kako stvari stoje, ne verujem da cu skoro nesto igrati. Naslovi koje sam ja voleo i uzivao u njima, nisu ukljucivali skakutanje po krovovima i zagonetke koje moze da resi 5-godisnjak, kao ni besomucno sunjanje po dzungli, ne bi li se divio fizici kretanja palme pri vetru... Za tehnicke karakteristike me zabole. :) Jedino sto mi se svidelo od igara ove godine je SC2, ali njegov MP, kao i kod svih Blizzovih igara, uzima previse vremena, koje ne bih da bacam.

U slobodno vreme (kojeg je sve manje) sam uglavnom van racunara - provodeci vreme za verenicom, baveci se sportom, ili citajuci neku dobru knjigu. Ako sam vec na poslu duzan da non-stop buljim u monitor, ne moram to da radim i kod kuce. :)

A sad bih zamolio da ne idemo vise u off i da se vratimo na temu.
 
Molim te samo da suzdris vise komentara za U2, stvarno ispadas vise nego smesan. Nije mi jasno samo sto si igrao u2 ako je to igra za nas sve retarde ?

Svaka cast sto si se odvojio od racunara u slobodno vreme, ali to ti ne daje pravo da pljujes po svemu zivom sad. Dont be a hater. ;)
 
Gresis sinak, ovaj gresis silno. ;)
Mozda prosli nalog kad sam se sprdao, sad ne. Bacam hate samo po onom sto zasluzuje. Neces me nikad ubediti da je Halo dobra igra. :d
 
Zašto bi Naughty Dog ili bilo koji Sony tim radio Star Wars? Neka hvala, imali su oni šansu sa Galaxies i debelo su zasrali (kao i uostalom svaki drugi MMORPG koji je radio SOE). Čak i da je ND u stanju da napravi sjajan TPS (što jeste), ja pričam o Jedi Knightu a ne o ovoj TPS kreaturi od igre zvanoj FU(J). Jedi Knight je FPS iako se može igrati kao i TPS. To mora da radi dobar razvojni tim koji zna kako se radi dobar FPS (online se podrazumeva).

Zbog toga je EA najbolji kandidat za takav jedan poduhvat (Jedi Knight 3) jer jedino oni imaju tri vrhunska razvojna tima specijalizovana za razvoj FPS igara. Ja da sam neko mudo u EA, zvao bi Džoržda Lukasa, tražio mu da obezbedi 100 milki dolara a drugih sto bi obezbedio iz EA kasice prasice. Sa tih dvesta milki bi angažovao Crytek, DICE i Respawn da rade zajedno na igri. Lucas Arts bi bio obavezan da obezbedi Euphoria fizički endžin, DICE bi velikodušno priložio poslednji build Destruction endžina a Cevat i ekipa bi imali zadatak da naprave da obe tehnologije rade uporedo pod Cry Engine 3 i da to fercera kako bog zapoveda na sve tri platforme. Respawn kao jedini tim od ta tri koji ima potrebu da se ponovo dokazuje, bi bio zadužen za singlplejer kao i COD-oliki multi (borbe manje razmere). Na priči bi direktno sarađivali sa samim Lucasom ili ko već danas radi taj posao za njega. Multi širih razmera (ala Battlefield/Battlefront) bi radio DICE zajedno sa Respawnom (da i oni nauče kako se to radi). Kranji rok za završetak igre: tri godine. Ono para što preostane od troškova razvoja igre spucati na marketing u najboljem maniru Activisiona i COD serijala. Star Wars ime i mega hajp bi takvu igru prodali u 15 miliona kopija za dve nedelje što bi bile vraćene pare i ogromna zarada pride. Svi na dobitku!

Ali za to treba imati muda a ne ići na sigurno praveći animirane serije za *****e i prodavajući SW lutkice...
 
Poslednja izmena:
Zašto bi Naughty Dog ili bilo koji Sony tim radio Star Wars? Neka hvala, imali su oni šansu sa Galaxies i debelo su zasrali (kao i uostalom svaki drugi MMORPG koji je radio SOE). Čak i da je ND u stanju da napravi sjajan TPS (što jeste), ja pričam o Jedi Knightu a ne o ovoj TPS kreaturi od igre zvanoj FU(J). Jedi Knight je FPS iako se može igrati kao i TPS. To mora da radi dobar razvojni tim koji zna kako se radi dobar FPS (online se podrazumeva).

Zbog toga je EA najbolji kandidat za takav jedan poduhvat (Jedi Knight 3) jer jedino oni imaju tri vrhunska razvojna tima specijalizovana za razvoj FPS igara. Ja da sam neko mudo u EA, zvao bi Džoržda Lukasa, tražio mu da obezbedi 100 milki dolara a drugih sto bi obezbedio iz EA kasice prasice. Sa tih dvesta milki bi angažovao Crytek, DICE i Respawn da rade zajedno na igri. Lucas Arts bi bio obavezan da obezbedi Euphoria fizički endžin, DICE bi velikodušno priložio poslednji build Destruction endžina a Cevat i ekipa bi imali zadatak da naprave da obe tehnologije rade uporedo pod Cry Engine 3 i da to fercera kako bog zapoveda na sve tri platforme. Respawn kao jedini tim od ta tri koji ima potrebu da se ponovo dokazuje, bi bio zadužen za singlplejer kao i COD-oliki multi (borbe manje razmere). Na priči bi direktno sarađivali sa samim Lucasom ili ko već danas radi taj posao za njega. Multi širih razmera (ala Battlefield/Battlefront) bi radio DICE zajedno sa Respawnom (da i oni nauče kako se to radi). Kranji rok za završetak igre: tri godine. Ono para što preostane od troškova razvoja igre spucati na marketing u najboljem maniru Activisiona i COD serijala. Star Wars ime i mega hajp bi takvu igru prodali u 15 miliona kopija za dve nedelje što bi bile vraćene pare i ogromna zarada pride. Svi na dobitku!

Ali za to treba imati muda a ne ići na sigurno praveći animirane serije za *****e i prodavajući SW lutkice...

Slazem se, ali od toga nece biti nista za sad.
Mene zanima samo sta oni imaju u svojim glavama, sve je manje dobrih developera. Zamisli tek ovi MW i Halo bolidi kad krenu da prave igre (ako vec nisu), to ce biti sramota. Jedine koje trenutno cenim su Blizzard, ND, Kojima, Mikami, Crytek, Guerrila. Svi ostali su poceli opasno da me nerviraju sa glupostima od igara koje prave.

@Shin
Zezas da je Vukce srednja ? :trust:
 
@Shin
Zezas da je Vukce srednja ? :trust:

ROFL za rezonovanje! :d Shin te je sarkasticno pitao da li si imao logiku (predmet) u srednjoj skoli (mislim da smo svi, sem tebe, skapirali sta je hteo da kaze :D), a "Vukcetove " godine mozes da proveris u mom profilu. BTW, u prethodnom postu sam pomenuo da sam zaposlen i da zivim sa verenicom. Ako mislis da sam sve ovo postigao u srednjoj skoli, onda - hvala, ali ipak mislim da me precenjujes... :d
 
Mnogo mi je sitan ovaj font za citanje pa preskacem reci. :D

Pusti Shina, taj je trolex 100%.
 
ROFL za rezonovanje! :d Shin te je sarkasticno pitao da li si imao logiku (predmet) u srednjoj skoli (mislim da smo svi, sem tebe, skapirali sta je hteo da kaze :D), a "Vukcetove " godine mozes da proveris u mom profilu. BTW, u prethodnom postu sam pomenuo da sam zaposlen i da zivim sa verenicom. Ako mislis da sam sve ovo postigao u srednjoj skoli, onda - hvala, ali ipak mislim da me precenjujes... :d

Da znas da me je nasmejao covek :).
 
Zašto bi Naughty Dog ili bilo koji Sony tim radio Star Wars? Neka hvala, imali su oni šansu sa Galaxies i debelo su zasrali (kao i uostalom svaki drugi MMORPG koji je radio SOE). Čak i da je ND u stanju da napravi sjajan TPS (što jeste), ja pričam o Jedi Knightu a ne o ovoj TPS kreaturi od igre zvanoj FU(J). Jedi Knight je FPS iako se može igrati kao i TPS. To mora da radi dobar razvojni tim koji zna kako se radi dobar FPS (online se podrazumeva).

Zbog toga je EA najbolji kandidat za takav jedan poduhvat (Jedi Knight 3) jer jedino oni imaju tri vrhunska razvojna tima specijalizovana za razvoj FPS igara. Ja da sam neko mudo u EA, zvao bi Džoržda Lukasa, tražio mu da obezbedi 100 milki dolara a drugih sto bi obezbedio iz EA kasice prasice. Sa tih dvesta milki bi angažovao Crytek, DICE i Respawn da rade zajedno na igri. Lucas Arts bi bio obavezan da obezbedi Euphoria fizički endžin, DICE bi velikodušno priložio poslednji build Destruction endžina a Cevat i ekipa bi imali zadatak da naprave da obe tehnologije rade uporedo pod Cry Engine 3 i da to fercera kako bog zapoveda na sve tri platforme. Respawn kao jedini tim od ta tri koji ima potrebu da se ponovo dokazuje, bi bio zadužen za singlplejer kao i COD-oliki multi (borbe manje razmere). Na priči bi direktno sarađivali sa samim Lucasom ili ko već danas radi taj posao za njega. Multi širih razmera (ala Battlefield/Battlefront) bi radio DICE zajedno sa Respawnom (da i oni nauče kako se to radi). Kranji rok za završetak igre: tri godine. Ono para što preostane od troškova razvoja igre spucati na marketing u najboljem maniru Activisiona i COD serijala. Star Wars ime i mega hajp bi takvu igru prodali u 15 miliona kopija za dve nedelje što bi bile vraćene pare i ogromna zarada pride. Svi na dobitku!

Ali za to treba imati muda a ne ići na sigurno praveći animirane serije za *****e i prodavajući SW lutkice...

Svakako, jedino ne znam kome bi poverio da odradi AI-u protivnika, jer svi pobrojani na tom polju žestoko failuju. Iisto važi i za mačevanja, mada JK2 je imao taj deo solidno odrađen.
 
Prvi deo sam instalirao, prešao 2 misije, pogledao skinove igrača i pre deinstaliranja pogledao cinematike. Kada sam video naslov teme, u sebi sam rekao "O, ne... Ne ponovo.".

SW Trivia:
Za one koji ne znaju. Starkiller je bilo prvo ime za Skywalkera, međutim, kasnije se promenilo u ovo što sada znamo.
 
Poslednja izmena:
Nisam znao to za Skykiller-a, hvala za info. Kad ce SW saga na bluray-u ? :)
 
Svakako, jedino ne znam kome bi poverio da odradi AI-u protivnika, jer svi pobrojani na tom polju žestoko failuju. Iisto važi i za mačevanja, mada JK2 je imao taj deo solidno odrađen.

Da ne znaju da rade AI to jeste tačno. Mada Crytek i nije toliko loš po tom pitanju (DICE je katastrofa a CoD igre nemaju potrebu za AIjem), vojnici u Crysis-u su sasvim pristojno inteligentni. Za razliku od realnih ratnih igara, meni lošiji AI u SW igri uopšte ne bi smetao jer ionako većinu vremena napucavaš stormtrupere a oni su inteligentni ko moj nožni palac. Problem bi bili bosovi koje bi valjalo kvalitetno odraditi. Mačevanje uz odgovarajući fizički endžin bi mogao da odradi bilo koji bolji razvojni tim, nije to neka mudrost. Samo da ne idu u krajnost i totalno pojednostavljivanje.
 
Nisam znao to za Skykiller-a, hvala za info. Kad ce SW saga na bluray-u ? :)
Jeste, nisi znao. A ovamo si nakucao 3.700 poruka za manje od godinu dana.

Mora da se ima određena doza pred znanja za svaku diskusiju.

btw.
Starkiller ne Skykiller.
 
Jeste, nisi znao. A ovamo si nakucao 3.700 poruka za manje od godinu dana.

Mora da se ima određena doza pred znanja za svaku diskusiju.

btw.
Starkiller ne Skykiller.

Pa kako da znam, kad je izasao SW1 nisam bio ni rodjen. :)
Pazi dosta toga znam o SW svetu i gotivim to mnogo, ali se ne zaludjujem. Prvenstveno volim filmove.

Skykiller :D hahaha, glava me boli.

Dobro ali ti opet nisi meni odgovorio na pitanje ? :trust:

I clan sam bencha od 2004 ;), samo drugi nalog je ovo.
 
A sta je bilo sa prvim nalogom :) ?
 
Nazad
Vrh Dno