Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ako cemo da gledamo tehnoloska dostignuca onda bi bilo kakvo manualno nisanjenje bilo srednji vek, i cpu u turretu bi to mnogo brze i efikasnije obavljao. Tebi bi ostalo samo da oznacis metu i pilotiras.

edit:
I nisam govorio o nisanjenju i oruzijima, nego o prenesenom osecaju u kokpitu, voznji, brzini, G silama... Ali moguce je da se to ne vidi dobro u SC-u, i da voznja trpi i izgleda sporo i lose zbog toga sto se pilot vise fokusirao na manualno nisanjenje nego na voznju. Jer ipak u SC-u moras i da nisanis i da vozis dok u ED-u samo vozis i usmeravas brod prema meti.
 
Poslednja izmena:
ne bih baš to tako nazvao, ali ok. neko više voli fps fazon, neko voli da pilotira brodićem. kapiram da će u narednih par godina svačija biti zadovoljena.
 
Freelancer ima isti flight system kao Galaxy on Fire igre koje su pravljene za mobilni. Star Citizen nema veze sa tim. Tacno je da je osecaj brzine i tezine broda nepostojeci ali daleko je to ganjanja misa kao u Freelanceru.

Oni su sve zamesali. Dogfight je brz i okretan a preciznost nepostojeca dok ce FPS da bude trom i spor a preciznost maksimalna. Ja bih radije da je obrnuto.
 
Uruk, klip koji si okačio je vrlo star, bolje gledaj neke novije klipove, menjali su puno kontrole i tek ima da menjaju.

Ne znam dal je osećaj brzine u pitanju ali pre bih ga nazvao osećajem odsustva kontrole nad letelicom :d
Ja sam doduše zadnji put probao zumus (početni brod samo) i za mene je neigrivo na m+k, iako sam zbog ED ponovo kupio joystick SC mi ne pada na pamet da igram tako zbog fps dela...
Nadam se da će makar da omoguće izbor između ograničenog laganog upravljanja i proovskog upravljanja sa sve ruke, dve noge i dva oka + glasovne komande :d
 
Nisam probao SC pa nisam bio siguran da li se to nepostojanje osećaja brzine i težine stvarno oseti i u igri, ali po klipovima mi je više ličilo na Freelancer ganjanje miša po ekranu, nego na pilotiranje iz sedišta kokpita kao u ED-u.

A mogli su i ovi da izbace demo jer ovako, po klipovima, može samo da se nagađa i da se stekne pogrešan utisak.
 
Poslednja izmena:
Bilo je prilike da se proba, za svaki veci Star Citizen event izbace kodove koji ti omoguce da probas igru na par dana.
 
Nisam to znao. Našao sam par kodova i uputstvo pa ću probati večeras da skinem. Hvala.
 
Ti kodovi vaze samo u odredjenom periodu. Mislim da trenutno nema nista, mozda bude za vreme E3.
 
@Uruk
Nemozes po klipovima suditi, nebo i zemlja... kakav bre osecaj brzine u svemiru :) to moze samo u igrama, da je realnost dogfight bi bio nemoguc, ili bi isao 80% po senzorima i parametrima a ne na osecaj, zato i po meni nema smisla da se juri neka realnost

Flight model u SC je brz i verovatno daleko realniji od svih FPS space igara (brod kad se zaleti na primer ima da kocic kilometre i kilometre, brzina okretanja broda zavisi od vise parametra, dok nisanjenje totalno odskace ako treba i da upravljas, a jos to podrska za MISA je OCAJ i TUGA, prokleti kontroleri!!!!!!!!!!!), ali u praksi jedino moguc ako barem 2-3 nedelje posvetis vezbanju i opremi a i tad pitanje koliko bi bio "privlacan za 90%, oni freakovi koji spadaju u 3-4% za njih me bas briga"
 
Poslednja izmena:
Ja se ne brinem previše jer ovakav monstrum od igre da bi opstao mora da ima masovnu bazu igrača a to neće moći sa ovim elitističnim pristupom kontrolama.
Baš me briga ako bude opcija, pa čak i ako uz pomoć tih kontrola real life piloti budu pwnovali u igri, alal im znanje :)
Jedino mi je bitno ja mogu lepo da upravljam sa m+k setapom pa makar mi to donekle ograniči efikasnost broda, to je u redu.
 
@Uruk
... kakav bre osecaj brzine u svemiru :) to moze samo u igrama

Nisam nikad bio dobar u fizici, ali G sile bi trebalo da se osete i u svemiru ako imas ubrzanje i masu nekog tela... znači i kad skrećeš pri velikim brzinama i kad ubrzavaš ili naglo usporavaš kretanje, ili deluješ silom suprotnom od pravca kretanja... npr. kod ‘kočenja‘.
 
Poslednja izmena:
Nisam nikad bio dobar u fizici, ali G sile bi trebalo da se osete i u svemiru ako imas ubrzanje i masu nekog tela... znači i kad skrećeš pri velikim brzinama i kad ubrzavaš ili naglo usporavaš kretanje, ili deluješ silom suprotnom od pravca kretanja... npr. kod ‘kočenja‘.

U Elite je postavljena granica na oko 50g kada pocinju da se manifestuju negativni efekti g sila dok je u SC to manje vise realno uradjeno sto dovodi do toga da puno vremena gledas u zamrljanu sliku. Bolji izbor su napravili dizajneri Elite, jer koja je poenta lepe grafike ako je ne vidis od kojekavih smudge filtera koji simuliraju kako g sile uticu na vid pilota?
 
Poslednja izmena:
Nisam nikad bio dobar u fizici, ali G sile bi trebalo da se osete i u svemiru ako imas ubrzanje i masu nekog tela... znači i kad skrećeš pri velikim brzinama i kad ubrzavaš ili naglo usporavaš kretanje, ili deluješ silom suprotnom od pravca kretanja... npr. kod ‘kočenja‘.

Pa da ali pri kojoj brzini... jedno je jurit "feiling" u igri i dogfight a drugo realnost, mene iskreno bas briga za realnost ako nikad nisam bio u svemiru i neznam kako to treba biti
 
iskreno bas briga za realnost ako nikad nisam bio u svemiru i neznam kako to treba biti
SF publici bi trebalo ponuditi neku dozu 'realnosti' ako želiš da skontaju i prihvate ono što pokušavaš da im preneseš. E sad, zavisi koja se 'realnost' ovde htela postići; rolekoster sa cajloncima, plutanje u stilu Odiseje ili nešto treće... Kod dogfighta meni bi ova rolekoster varijanta mnogo više odgovarala, ili ona vožnja kao u u ED-u. Ali ako nema drugog sadržaja i najbolja vožnja može brzo da dosadi.
 
Poslednja izmena:
Fora bi bila da urade i krntije sa kojima igrac krece u pocetku , ili koje su lako dostupne i koje nemaju sisteme koji u tolikoj meri koriguju let i inerciju kroz svemir. Cisto da dokazu i pokazu tu fiziku , a kontam da bi to mogao da bude i weapon of choice za hc letace , narocito ako im se ponudi odredjena doza modula za modifikovanje tih letelica.

Inace me smara sto je sve na fazon svemirskog drugog svetskog rata. Nema tu nikakvog modernog futurizma u kome bi se eventualno dovelo u pitanje sve ono sto je usvojeno i pokupljeno iz popularnih sf serija i starijih igara.

Mislim stvarno nema poente vise da rakete izgledaju dugualjsto , odnosno onakve kakve koriste lovci na zemlji . U svemiru nema otpora vazduha i ne zahteva se konstanta propulsija da bi se objekat kretao u nekom pravcu , niti da taj objekat bude aerodinamican.

Tako neke stvari koje bi malo i iznenadile (pozitivno) igrace , a ne samo star trek i ispupceni gorenje televizori , ako kontate na sta mislim :)
 
Poslednja izmena:
nije da nisi u pravu, ali frontier ti je najbolji dokaz da realizmu u svemirskim igrama u suštini nema mesta. toliko prave fizike je totalno ubilo zabavu. na kraju se sve svelo na zaletanje većim brodom na manji, ili prašenje projektilima iz daljine. gde je tu zabava?
istina, možda me pomalo demantuje space engineers, ali ta igra ionako nije orijentisana na fight model, nego na dizajniranje letelica. dogfight nije ono što drži tu bazu igrača, pa zato nije ni bitno što nije preterano zabavan. čak i ta reč - letelica, nema baš mnog smisla u svemiru, zar ne?

stižem do poente - sve svemirske nazovi simulacije ustvari simuliraju doživljaje svemirskih borbi iz filmova i knjiga, a ne prave svemirske borbe koje bi se, prema današnjim znanjima kojima raspolažemo i tehnologijama koje smo u stanju da zamislimo, svele na pritisni crveno dugme i gledaj kako neprijatelj nestaje u oblaku prašine. to nije zabavno, i neće prodati igru. odnosno jeste zabavno, ali za upravljačku simulaciju ili strategiju a ne i za akcionu igru kakve sve moderne elitoidne i sc-oidne (mada bih ja pre rekao WOT in space) igre teže da budu.
 
 
tar Citizen FPS module is delayed for the foreseeable future. Chris Roberts writes that the current FPS build, officially known as Star Marine, "doesn't live up to the standards we want to achieve with Star Citizen". He doesn't know for sure when the module will be ready for public consumption.

eeee kad sam znao, prokleti bili svi kontroler simulacijski freakovi, lepo sam rekao da je tako nesto NEMOGUCE u dog fight-u
chris-roberts1.jpg
 
Što otkopa ovu bruku i sramotu, crni Željko? Pusti temu da umre zajedno sa projektom. Lako ćemo je vaskrnuti ako dođe do promene na bolje.

Da bi ilustrovao kakav je raspad Star Citizen u ovom momentu pokazaću vam ovu sliku a vi izvedite zaključke. Mrzi me da objašnjavam šta ne valja, dugo bi to trajalo.

LA3XWJL.jpg
 
Iz ugla ovog lika, kokpit je skroz realističan. :d


declanfoilhead1.jpg
 
To je pogled iz kacige, a ja mislio kokpit.

Desktop_2015_07_01_09_52_27_560.jpg

Tako Keni iz Saut parka vidi :D
kenny-mccormick.jpg
 
Poslednja izmena:
Sve je krenulo od grafičkog prikaza uticaja g sila na pilote. Zbog težnje da to bude što realističnije urađeno (iako nema smisla uzimati današnje parametre u obzir jer se igra odvija vekovima unapred u sci-fi okruženju), većinu vremena preko ekrana je mrena pošto je isuviše lako prekoračiti nivo g sile koji ne utiče na pilota. Zbog toga igra jako ružno izgleda, mutna je maltene stalno.

Onda se došlo na ideju da se to proširi. Pa je uveden breathing system, tako da pilot svakih par sekundi zamagli dahom deo ekrana (na to dodaj g force zamućenje). Pošto sve to nije bilo dovoljno, uvedene su refleksije svetlosti na staklu "šoferke".

Onda je došao taj famozni FPS i težnja da 3rd person i 1st person animacije budu unifikovane tj. da nema čudnih pojava kod drugih igrača već da su animacije uvek iste i prirodne. To je sasvim dobra ideja, međutim neki genije je došao na ideju pošto jelte gledamo kroz vizir i vidimo ruke, torzo i noge kao u stvarnosti da ne bi bilo loše da vidimo i kacigu koja leluja levo desno tj. obrise kacige u ćoškovima ekrana.

E sad, zavisno od tipa kacige zavisi koliki deo ekrana zauzima. U Arena Commanderu je skoro cela otvorena tako da tih problema nema ali u tutorialu se koristi light marine kaciga koja nije otvorenog tipa i to se u 1080p rezoluciji manifestuje tako što nekoh 20% ekrana u levom i desnom donjem ćošku zauzima kaciga. Problem nastaje kada se pređe na ultrawide i multi monitor setup gde nastaje problem vidljiv na slikama...

Tu je još užasan head bobbing. Sve to je u 2015. godini već više manje rešeno, jer je staklo u avionima otporno na refleksije i zamaglivanja. Pored toga moderne kacige su fiksirane i mrdaju levo desno, bobbing ne postoji. Šta oni u SC simuliraju, nije mi jasno. Možda tehnologiju iz WWII?

Ideje su u načelu dobre, implementacija je nula. To je lajtmotiv dosadašnjeg razvoja Star Citizena.
 
Ako ovaj projekat propadne, propasce i sama ideja crowd fundinga...ko ce biti lud vise da baca pare u nesto sto ko zna kada ce da izadje..ja sam to naucio sa MechWarriorom

Nadam se samo da nece izbaciti nedovrsenu igru kako bi zadovoljio sve koji su dali novac unapred...:(
 
Ma jok, ne verujem da ce sama ideja crowfundinga da propadne zbog njega. Doduse verujem da ce on zavrsiti svoju karijeru sto se pravljenja igara tice. Sem toga taj crowdfunding bi trebalo da se odnosi na davanje suma rada velicina od 5 do 25 dolara a ovde ljudi kupuju i ulazu stotine i stotine dolara.

edit: Nego jel dogurao do stotke ili jok?
 
Nazad
Vrh Dno