Gedza
Čuven
- Učlanjen(a)
- 19.10.2000
- Poruke
- 7,056
- Poena
- 860
Stalno preskacete jednu cinjenicu koja je vrlo bitna. Kazete : ja sam tu kartu platio i imam prava ... I covek koji plati ukraden auto ima slicna prava koliko i vi i opet mu ga oduzmu i upute na onoga ko mu ga je prodao da ga tuzi za novac. Moze i uvoznik da kaze: te komponete su moje, nisam dobio pare za njih, pa ajde sada da zaredjam po kucama i vadim komponente (mislim ovo je slicno vasoj logici, gde samo gledate jednostrano svoje interese). Ova zadnja predpostavka nije sprovodiva u delo, da se ne plasite.
Bolje bi vam bilo da se organizujete i pitate distributere sta vam je za ocekivati i da ste spremni cekati i duze vreme na ostvarenje garancija, a da ih ipak imate, nego tu da pretite i pozivate se na zakon koji niste proucili. Shvatite da trazite da vam se servisira oprema koja nije placena i da trazite od firmi koje su ojadjene, da snose odgovornost za robu za koju nisu dobili novac. Svaka ta firma ima svoga gazdu, stavite se na njegovo mesto i razmislite sta biste vi uradili. Da je roba placena, situacija bi bila sasvim drugacija.
Shvatite vi ste na kraju lanca koji je pukao bas na najnezgodnijem mestu (spona izmedj kr. kupca i uvoznika) i neki ostaju uskraceni za komponente ostavljene na reklamaciji, neki za garancije na svojim proizvodima, a neki za novac. Pukao je lanac trgovine i svi u tom lancu ostaju uskraceni za nesto. Bolje bi bilo da pokusate da ostvarite kontakt sa EL dok nije otisao pod stecaj.
Uvek se mozete obratiti direktno proizvodjacu i on ce vam izaci u susret, ali tada cesto troskovi transporta i ostalog prelaze vrednost robe (isplati se delimicno samo za skupe komponente).
Bolje bi vam bilo da se organizujete i pitate distributere sta vam je za ocekivati i da ste spremni cekati i duze vreme na ostvarenje garancija, a da ih ipak imate, nego tu da pretite i pozivate se na zakon koji niste proucili. Shvatite da trazite da vam se servisira oprema koja nije placena i da trazite od firmi koje su ojadjene, da snose odgovornost za robu za koju nisu dobili novac. Svaka ta firma ima svoga gazdu, stavite se na njegovo mesto i razmislite sta biste vi uradili. Da je roba placena, situacija bi bila sasvim drugacija.
Shvatite vi ste na kraju lanca koji je pukao bas na najnezgodnijem mestu (spona izmedj kr. kupca i uvoznika) i neki ostaju uskraceni za komponente ostavljene na reklamaciji, neki za garancije na svojim proizvodima, a neki za novac. Pukao je lanac trgovine i svi u tom lancu ostaju uskraceni za nesto. Bolje bi bilo da pokusate da ostvarite kontakt sa EL dok nije otisao pod stecaj.
Uvek se mozete obratiti direktno proizvodjacu i on ce vam izaci u susret, ali tada cesto troskovi transporta i ostalog prelaze vrednost robe (isplati se delimicno samo za skupe komponente).