Šta je novo?

SMS VAS prevare i moguci propusti operatera

Hvala svima na napisanom ovde. Pokušao sam u ime majke da se prepucavam sa mts-om, ali koriste sve moguće taktike da ne daju odgovor na dva krucijalna pitanja:
  • VAS/URL kanal
  • Dokaz u vidu logova da je SMS pin stvarno unet
Koliko sam uspeo da shvatim ovaj sistem najčešće pale kod sredovečnih ljudi koji slabo barataju internetom ili nemaju živaca da se prepiru.
Trenutno sam u statusu žalbe RATEL-u, a u međuvremenu su majci isključili odlazne/dolazne pozive zbog neisplaćenog punog iznosa računa.

Stvarno nisam siguran da li vredi ući u prepucavanje preko advokata za 1080 dinara, tj vreme koje sam već izdvojio je mnogo skuplje nego sve do sada. Ima li neko predlog šta i kako dalje dok sveti RATEL ne odgovori? I da li uopšte mogu da isključe dolazne/odlazne pozive dok se sve ne reši?
 
Ako nije plaćen nesporan deo računa, uplatite u roku odmah.
Ako je plaćen, javite RATEL-u u roku odmah.
 
Placen je, i poslat je RATEL-u pismo, ali su svejedno iskljucili. Uplatila je majka danas, a njihov odgovor je:
"S obzirom da je Vaš prigovor na račun prvobitno rešen kao neosnovan, svaki naredni prigovor na odgovor Vas ne oslobađa od uplate računa u celosti. S tim u vezi, obaveštavamo Vas da uključenje saobraćaja u ovom trenutku nije moguće dok se ne izmiri celokupno dugovanje."
 
Meni danas na MTS račun dodali 500 din za neki ESR Live servis.Odmah sam odjavio al sam im pisao jesam li odjavljen.Vrv neka SMS prevara opet.Da vas upozorim....
 
@simmke Nije ponovo, to postoji već godinama, a kada ih pozoveš ubeđuju ljude kao da su kliknuli na neki link ili reklamu dok su surfovali internetom i kao tako se pretplatili. Neverovatno da to još uvek rade u 2024. godini.

kc7o8fxpifr91.jpg
 
@simmke Nije ponovo, to postoji već godinama, a kada ih pozoveš ubeđuju ljude kao da su kliknuli na neki link ili reklamu dok su surfovali internetom i kao tako se pretplatili. Neverovatno da to još uvek rade u 2024. godini.

Pogledajte prilog 449911
Rece mi drugar koji je nesto istrazivao sta telefon salje prilikom posete web sajtovima, i otkrio je da u nekim slucajevima, prilikom posete ide i broj telefona sa koga se sajt posecuje.

sad, recimo na nekom sajtu moze biti iframe koji pozove problematicni sajt i automatski se prijavi

problem je sto operateri ne dozvoljavaju gasenje tog servisa, a da ostane parking/prevoz, kao da su ti brojevi neki random brojevi, koji se svakog dana menjaju...
 
@easyd Pa ne bih rekao, pre bih rekao da ovi servisi imaju neku vrstu prikrivene saradnje sa određenim operaterima, ili određenim radnicim kod tih operatera.

Recimo pre nekoliko godina uzeo broj za dedu u selu, kod jednog operatera, stavio ga u starinsku nokiu koja ni nema internet već samo pozivanje i zvanje. Posle nekoliko meseci stiže poruka da je naplaćena mesečne pretplate od 500 dinara. Objašnjenje podrške: Sigurno je deda, koji uzgred ima 80 godina, surfovao po internetu na telefonu koji to nema i klikćao po reklamama. Dno dna.
 
  • Like
Reagovanja: uji
problem je sto operateri ne dozvoljavaju gasenje tog servisa, a da ostane parking/prevoz
MTS ima posebno mParking, posebno VAS, trebalo bi da razdvoje i za gradski prevoz (već sam im pisao)...
 
@easyd Pa ne bih rekao, pre bih rekao da ovi servisi imaju neku vrstu prikrivene saradnje sa određenim operaterima, ili određenim radnicim kod tih operatera.

Recimo pre nekoliko godina uzeo broj za dedu u selu, kod jednog operatera, stavio ga u starinsku nokiu koja ni nema internet već samo pozivanje i zvanje. Posle nekoliko meseci stiže poruka da je naplaćena mesečne pretplate od 500 dinara. Objašnjenje podrške: Sigurno je deda, koji uzgred ima 80 godina, surfovao po internetu na telefonu koji to nema i klikćao po reklamama. Dno dna.
rece neko gore, njima je bitno da naplate ;) a to klikn'o negde nesto, morala bi da postoji verifikacija, a ne odma osuri naplatu, ovako, moze neko da ode na neki sajt, i unese moj broj i krece mi naplata...
 
mts skemuje ljude po principu app. Prigovor i tražite refundaciju uz kompletnu zabranu VAS usluga. Isto su pokušali februara. Kao navodno desilo se u 9 ujutru, a kredit zapravo skinut oko 15h. Telefon nije bio ni pipnut i internet isključen. Lud zbunjenog. Sreća što se poklopilo da to bude isti dan kada produžavam 1000GB pa je sve počelo zabludom da mi dopuna nije evidentirana i onda su odgovorili da sam navodno bio prijavljen na taj ESR.
 
Nazad
Vrh Dno