Šta je novo?

SMS VAS prevare i moguci propusti operatera

Ja nisam pisao nikakvu reklamaciju. Telenor/Yettel je odbijao da vrati pare u fazonu da je usluga vec isplacena tom servisu (prosao je 31. u mesecu)... Mozda bi vratili pare da sam pisao reklamaciju...

Kontaktirao sam taj servis (bugarski drzavljanin zastupa firmu registrovanu kod nas ciji je vlasnik firma sa sejsela), imali su broj/call centar kod nas, i rkeao o cemu se radi, odmah su mi iskljucili "pretplatu" i refundirali operateru novac za prethodni mesec...
 
Javi bas da li je prošlo sa vraćanjem para.

To ne mogu, oni su sad u fazi da tek treba da mi uzmu pare. Danas su umesto para dobili ovo:


Ako stignem sutra, skoknuću do Poverenika za informacije od javnog značaja da vidim dal mts podleže pod taj zakon. Ako odgovor bude da, onda ja mogu da postavljam i neka pitanjca koja nisu vezana isključivo za mene... aštajaznam, od kog datuma sarađuju sa NTH mediom? Kolko su para ubrali za svo vreme? Kako se deli plen? Šta kažu korisnici, jel su prezadovoljni što plaćaju "usluge" koje ih ne zanimaju? Tako neka pitanja. Lepota je u tome što ista i/ili slična pitanja može da postavi i bilo ko od vas. A mi posle možemo i da ukrstimo odgovore, da vidimo da li npr negde lažu. I te informacije možemo da delimo dalje, od javnog su značaja itd. O tom potom.
 
Smanji doživljaj, drži se reklamacije.
 
Ako nisi iskljucio VAS servise, pisi propalo. Parking se moze izuzeti iz blokade VAS servisa, a moze se i on obuhvatiti.
Kod Yettela se ne moze izuzeti parking servis. Iskljucuju sve cetvorocifrene brojeve ili nijedan.
Jedina opcija koju nude je da se iskljuce inostrani operateri, dok za domace vazi ovo sto sam napisao.
 
To ne mogu, oni su sad u fazi da tek treba da mi uzmu pare. Danas su umesto para dobili ovo:


Ako stignem sutra, skoknuću do Poverenika za informacije od javnog značaja da vidim dal mts podleže pod taj zakon. Ako odgovor bude da, onda ja mogu da postavljam i neka pitanjca koja nisu vezana isključivo za mene... aštajaznam, od kog datuma sarađuju sa NTH mediom? Kolko su para ubrali za svo vreme? Kako se deli plen? Šta kažu korisnici, jel su prezadovoljni što plaćaju "usluge" koje ih ne zanimaju? Tako neka pitanja. Lepota je u tome što ista i/ili slična pitanja može da postavi i bilo ko od vas. A mi posle možemo i da ukrstimo odgovore, da vidimo da li npr negde lažu. I te informacije možemo da delimo dalje, od javnog su značaja itd. O tom potom.
isteraj to do kraja, ne popustaj... svi nas kraduckaju na sitno...
 
@Borat Odorović
Budi uporan. Da ti ne bi iskljucivali broj uplati nesporni deo racuna. Samo neka ti objasne kako je iniciran zahtev za "servisom" i kao su autorizovali da je to legitiman zahtev. Naravno nece moci da ti odgovore posto je u pitanju prevara. Odgovori tipa, kliknuli ste negde nesto, ne znamo kako i gde al smo dali vase podatke bez pitanja i provere i zaduzili vas racun nece moci da prodju.
Neka se slobodno pozovu na clan zakona ili ugovora po kome mogu tako nesto da urade....
 
Kod mts-a ima ona zgodna opcija da mozes da ogranicis potrosnju. Kod mene je postavljena na najmanji iznos od 240d mislim. Onda preko tog iznosa ne moze da prodje nista. Prosli mesec sam morao da placam parking vise puta i u jednom trenutku nije hteo da prodje. Povecao sam limit i parking je uspesno naplacen. Mislim da je to solidna zastita od ovakvih prevara.
 
isteraj to do kraja, ne popustaj...

Fala drugari, to mi je i namera, moraće dobro da se oznoje za 1800 din. Nema nekih posebnih novosti, ona nesretna nht media sad zainteresovana da im pišem molbu i sve će biti u redu, poručio im da mi jako cvile jj da ih molim itd.

Kod Yettela se ne moze izuzeti parking servis. Iskljucuju sve cetvorocifrene brojeve ili nijedan.

Lažu, ako/kad ih neko dobro pričepi, moći će da se izuzme šta god ti pane na pamet.


Smanji doživljaj, drži se reklamacije.

Samo nemoj da mi stigne račun od Benchmarka sa stavkom - usluge savetovanja. Nešto sam preosetljiv ovih dana.
 
Nesretnici iz mts mi šalju identičan "odgovor" od prošli put, promenili samo datum i broj pod kojim se vodi. Verovatno tripuju da će ovo smeće proći kao odgovor:
 
Danas na redu RATEL.


Izgleda sam pogodio da sumnjivo to što mts neće da naplati samo regularne troškove, RATEL kaže da u ovakvim situacijama "Pretplatnik je dužan da plati nesporan deo iznosa računa".

Lelekom dobio novu porciju pitanjca:


Ako kome kad bude trebalo, ovde su formulari:

Spisak onih na koje se ovaj zakon primenjuje:
 
Напомињем да сам у припејду, Теленор мрежа.
Кад сам куповао патике оставим број мобилног због попуста. У року од седам дана добијем три позива из Нигерије плус један позив са непознатог броја преко Вајбера (очигледно да је и то могуће).
Јавио сам се подршци Вајбера али ништа.
Па да знате када су у питању ти попусти, патике и тако то. После мог нејављања после недељу дана позиви су престали.
 
Sve što možemo u ovom trenutnku u ovoj neravnopravnoj borbi sa mts i državom je da edukujemo ljude oko sebe kako da prepoznaju ovu prevaru i da se zaštite. Dovoljno je da svako od nas uputi nekoliko ljudi oko sebe da detaljno pogledaju specifikaciju računa od mts-a i provere da li ih potkradaju ovakvim i sličnim uslugama.
 
Poslo mi mts sms "Molimo vas da platite VAS u roku of 8 dana..." ili će mi isključe odlazni saobraćaj.
Poslo mi mts i nov račun sas nov VAS.
Moraću da im spremim neki odgovorčić na novu turu bezobrazluka.
 
Poslo mi mts sms "Molimo vas da platite VAS u roku of 8 dana..." ili će mi isključe odlazni saobraćaj.
Poslo mi mts i nov račun sas nov VAS.
Moraću da im spremim neki odgovorčić na novu turu bezobrazluka.
Treba im napisati.I treba da platis nesporni deo racuna.Tako sam ja radio pre par godina kad mi iris go greskom tarifirali posle su to stornirali.
 
Plaćen im je nesporan deo, i to je naknadno dostavljeno RATELu uz obaveštenje koliko puta su oni odbili da im se uplati taj deo računa. Bitange sad prete gašenjem ako se ne uplati reketaški deo računa dok je aktuelan prigovor RATELu, a to sam i hteo.
 
A jesi li kontaktirao ove sto ti nude uslugu "opamecivanja" (ibrainer)?
 
Ne, kakvi su to mozgići, lako bi mogli zaključiti da sam uspešno opamećen i insistirati na naplati usluge:LOL: Nek se mts grudva s njima i opamećuje, nemam ja veze s tom klapom.
 
Taman isteko rok trajanja od 8 dana za pretnju o isključivanju, danas dobijem novu sa rokom od 5 dana.:rolleyes:
 
Isteko i ovaj rok od 5 dana, ne pišu, ne postavljaju nove rokove... deluje kao da me više ne vole:cry:
Ali stigo odgovor po zakonu o pristupu informacijama od javnog značaja, presmešan.



Odgovorio sam im na odgovor.
 
Problem rešen, siroti NTH me opamećivao besplatno:cry: Čim stignem, napisaću šta i kojim redom da radite kako ne bi gubili vreme i živce ukoliko vam se ovi paraziti usele u džep. Što se mene tiče, ovo nije gotovo ni blizu, obećao sam MTS i MTH da će im presedne ova zajebancija. Pa kol'ko bude u mojoj moći...




 
Poslednja izmena:
Nisi pokrio broj telefona na nekim mestima.
 
Bravo!
A oni podaci koje si trazio od telekoma, koliko je prihodovao od ovih servisa koje pruza NTH mediji i koliko je naplaceno korisnicima u ime NTH medije, jesi li dobio?
 
Okačio sam odgovor. Te šušumige ne znaju koliko je prihodovano, koji je njihov deo, niti koliko su imali prigovora na džeparenje. Stiče se utisak kako jedino znaju da šalju račune sa dodatnom naplatom. Poverenik sad to treba da ih pita u zakonskom roku od 60 dana, to se retko poštovalo i za vladavine Šabića, očekujem da će to sad da se rastegne na minimum duplo od zakonskog roka. No big dil, mogu da rastežu vreme al će na kraju morati nešto da guknu, samo ovaj put razgovaraju i sa institucijom. A ima šta da se uradi na tu temu u međuvremenu, čak i ne zahteva golemo cimanje, npr u poslednjem laprdanju su se zajebali i pomenuli Zakon o zaštiti potrošača, što mi negde dalo ideju da malo zaposlim i Zaštitnika potrošača. Pokušaću i da nađem nekog novinara, trebalo bi da bude javno interesantna informacija da mts nema pojma koju količinu para ubire za nekog drugog.
A može se i bilo ko od vas uključiti, i to ne zbog mene, isključivo zbog sebe. Ako vam je u džep ušao neko ko nije nth media, nebitno kad je to bilo, postavite ista četiri pitanja vezano za njih. Ili npr pitate za spisak i adrese svih preduzećETa koji naplaćuju "usluge" preko mts. Ili npr mi bacite kontakt nekog novinara koji nije novinarska piiiiip, da ne gubim vreme u potrazi. Šta god, ako ima zainteresovanih, jav'te se ovde il na pp il na telefon... kako god.



Nisi pokrio broj telefona na nekim mestima.

Dakle, bezbednosna nekultura mi otišla na 11, fala na dojavi.
 
Ako niste tražili nikakve posebne usluge, a useli vam se stavka na računu - Naplata u ime i za račun drugog, najbrži način da se rešite te bede:

  • Odete u najbližu poslovnicu i sastavite prigovor, imaju tamo spremne formulare, navedete samo da nikakvu uslugu niste tražili i da vas niko nije pitao da li ste uopšte voljni da je platite, te jelte nemate nameru da je platite. Obavezno tražite kopiju prigovora za sebe. Ponudite da odmah platite nesporni deo računa.
  • Nakon što stigne debilana od odgovora (s jednom korisnom informacijom - ko se uselio u račun), vreme je za prigovor Ratelu. Ponudite u najbližoj poslovnici još jednom da im uplatite nesporni deo računa, kad odbiju, izračunate koliko iznosi nesporan deo pa u banku ili poštu pa uplatnicom (sa računa prepišete poziv na broj i broj računa, svrha uplate - nesporan deo računa za mesec taj i taj).
  • U prigovoru Ratelu, u što kraćim crtama opišite situaciju, navedite da su u dva ili više navrata odbili da naplate nesporan deo računa i da prete isključivanjem broja (ako to urade, najverovatnije hoće) i posumnjajte da to rade masovno na račun svojih korisnika. U prilogu dostavite kopije: prigovora, odgovora, overene uplatnice... sve što vam ide u prilog, u mom slučaju je to bio print skrin da pokušavaju da mi naplate spam. I čekate odgovor.

Važno:

  • Obavezno platite nesporan deo računa. Ne smeju da gase broj dok se postupa po prigovoru. Ako prete porukama, nazovite telefonom Ratel, za par dana dobijate dopis da se postupa po prigovoru i onda im tim dopisom natrljate nos u najbližoj poslovnici. Ko je jačih živaca, nek slobodno ignoriše, prazna puška.
  • MTS, ili bilo ko od operatera, će vas u svom odgovoru uputiti da se direktno obratite pružaocu "usluga". Ne nasedajte na tu foricu, to služi da izgubite vreme i da vas eventualno isključe ukoliko se ukaže prilika.
  • Nikako nemojte upadati u zamku da se pravdate kako je došlo do "usluge", to vas ne zanima. Jedino što vas zanima je da ne platite uslugu koju ne želite i niste tražili ni besplatno. Ako bude blokiran spam, kao u mom slučaju, nije usluga a nije ni isporučena. Dva puta ništa je ništa, usluge nije ni bilo:)

Eto, valjda nisam ništa zaboravio.:unsure:
 
Jesam, zaboravio sam. Prilikom prvog prigovora, obavezno zahtevajte i da vam blokiraju "uslugu". Još bolje, uradite to preventivno, ne treba vam ova zezancija.
 
Nakon tri broja i tri reklamacije, mogu da kažem da je reč o APP servisu - Ako Prođe Prođe.
Moj predlog je da odmah napišete operateru email:

subject: prevara putem SMS VAS usluga

dana xx .naplatili ste uslugu IgrajIgre mobilnom broju xxxxxx. Broj mobilnog kome je naplacena usluga ne koristi ove servise i nije se pretplatio ni na kakvu uslugu. Kako sumnjamo da je reč o Internet prevari, i želimo da pokrenemo postupak pred odgovarajućim organima, a vaša firma je učesnik u ovom aktu, molim vas da nam dostavite sve logove koje imate o tome kada se i na koji način korisnik sa broja xxxxxxprijavio:
  • URL/VAS kanal sa kog je došao zahtev
  • način na koji ste vi potvrdili da se korisnik prijavio za uslugu u potvrdio da želi da se pretplati (nekoliko poruka mora otići sa tog broj i ka njemu, pa vas molim za sve logove/poruke između xxxxx i 1111


Isti su neophodni u daljem istražnom/sudskom procesu. Molim vas i da dostavite detalje o krajnjem korisniku sredstava, u čije ime je naplata izvršena.
Ljubazno vas molim da se ubuduće zabrani slanje i prijem poruka sa vašeg sistema a preko premium VAS brojeva (sa kojih se vrši besramna krađa korisnika) na broj telefona xxxx, posebno poruka kojima se vrši naplata bilo čega.

Posle toga stiže info of operatera ko je uzeo pare i njihov kontakt. Onda njima:

Poštovani,

Kontaktirali smo provajdera i raspolažemo informacijom da ste se dana xx .naplatili uslugu IgrajIgre mobilnom broju xxxx. Broj mobilnog kome je naplacena usluga ne koristi ove servise i nije se pretplatio ni na kakvu uslugu.
Kako sumnjamo da je reč o Internet prevari, i želimo da pokrenemo postupak pred odgovarajućim organima, a vaša firma je navedena kao primalac sredstava od MTS-a, pa vas molim da nam dostavite sve logove koje imate o tome kada se i na koji način korisnik sa broja xxxx prijavio:
  • URL/VAS kanal sa kog je došao zahtev
  • način na koji ste vi potvrdili da je usluga izvršena i naplaćena - izvod iz SMSC loga, ...
  • ako je reč o kupovini na daljinu (mislim da kupac nije dolazio kod vas u firmu) onda nam treba i dokaz da ste dostavili obrazac o odustajanju od kupovine
  • detaljnu specifikaciju pruženih usluga kao i nalog sa kog se ta usluga koristi i servis na kom se ta usluga koristi
  • kredencijale kojima se možemo ulogovati na servis koji je naplaćen

Isti su neophodni u daljem procesu . Molim vas da nam dostavite kopije ugovora kojima ste obavezali korisnika da periodično plaća tu uslugu, kao i potvrde o svakoj pojedinačnoj naplati usluge.
Molim vas i da dostavite detalje o krajnjem korisniku sredstava, u čije ime je naplata izvršena.
Ljubazno vas molim da se ubuduće zabranite slanje poruka sa svog sistema na broj telefona xxxx, posebno poruka kojima se vrši naplata bilo čega, da taj broj izbrišete iz baze i dostavite izveštaj - Right to Erasure Request .


Nakon toga će stići mejl da je reklamacija uvažena i da će sredstva biti refundirana.
Primetićete da to nigde nije bio zahtev, a da traženih informacija nema nigde.

Nažalost, svi se zadovolje vračanjem novca, a treba ih u zatvor.
Ostavljam tekstove ovde u nadi da će nekom olakšati život i povraćaj.
P.S.
Igrajigr mi je poslao URL u mejlu. Ako se on otvori na mobilnom, stranica pokusa da automatski detektuje broj mobilnog pretlatnika. Ako detektuje, odmah vas prijavi na servis koji ne nudi nista, ali uzima pare. Ako ne detektuje, traži da unesete broj. Možete uneti bilo čiji, radiće bez SMS konfirmacije. Tako da .. sa srećom.
 
Nazad
Vrh Dno