Nakon tri broja i tri reklamacije, mogu da kažem da je reč o APP servisu - Ako Prođe Prođe.
Moj predlog je da odmah napišete operateru email:
subject: prevara putem SMS VAS usluga
dana xx .naplatili ste uslugu IgrajIgre mobilnom broju xxxxxx. Broj mobilnog kome je naplacena usluga ne koristi ove servise i nije se pretplatio ni na kakvu uslugu. Kako sumnjamo da je reč o Internet prevari, i želimo da pokrenemo postupak pred odgovarajućim organima, a vaša firma je učesnik u ovom aktu, molim vas da nam dostavite sve logove koje imate o tome kada se i na koji način korisnik sa broja xxxxxxprijavio:
- URL/VAS kanal sa kog je došao zahtev
- način na koji ste vi potvrdili da se korisnik prijavio za uslugu u potvrdio da želi da se pretplati (nekoliko poruka mora otići sa tog broj i ka njemu, pa vas molim za sve logove/poruke između xxxxx i 1111
Isti su neophodni u daljem istražnom/sudskom procesu. Molim vas i da dostavite detalje o krajnjem korisniku sredstava, u čije ime je naplata izvršena.
Ljubazno vas molim da se ubuduće zabrani slanje i prijem poruka sa vašeg sistema a preko premium VAS brojeva (sa kojih se vrši besramna krađa korisnika) na broj telefona xxxx, posebno poruka kojima se vrši naplata bilo čega.
Posle toga stiže info of operatera ko je uzeo pare i njihov kontakt. Onda njima:
Poštovani,
Kontaktirali smo provajdera i raspolažemo informacijom da ste se dana xx .naplatili uslugu IgrajIgre mobilnom broju xxxx. Broj mobilnog kome je naplacena usluga ne koristi ove servise i nije se pretplatio ni na kakvu uslugu.
Kako sumnjamo da je reč o Internet prevari, i želimo da pokrenemo postupak pred odgovarajućim organima, a vaša firma je navedena kao primalac sredstava od MTS-a, pa vas molim da nam dostavite sve logove koje imate o tome kada se i na koji način korisnik sa broja xxxx prijavio:
- URL/VAS kanal sa kog je došao zahtev
- način na koji ste vi potvrdili da je usluga izvršena i naplaćena - izvod iz SMSC loga, ...
- ako je reč o kupovini na daljinu (mislim da kupac nije dolazio kod vas u firmu) onda nam treba i dokaz da ste dostavili obrazac o odustajanju od kupovine
- detaljnu specifikaciju pruženih usluga kao i nalog sa kog se ta usluga koristi i servis na kom se ta usluga koristi
- kredencijale kojima se možemo ulogovati na servis koji je naplaćen
Isti su neophodni u daljem procesu . Molim vas da nam dostavite kopije ugovora kojima ste obavezali korisnika da periodično plaća tu uslugu, kao i potvrde o svakoj pojedinačnoj naplati usluge.
Molim vas i da dostavite detalje o krajnjem korisniku sredstava, u čije ime je naplata izvršena.
Ljubazno vas molim da se ubuduće zabranite slanje poruka sa svog sistema na broj telefona xxxx, posebno poruka kojima se vrši naplata bilo čega, da taj broj izbrišete iz baze i dostavite izveštaj - Right to Erasure Request .
Nakon toga će stići mejl da je reklamacija uvažena i da će sredstva biti refundirana.
Primetićete da to nigde nije bio zahtev, a da traženih informacija nema nigde.
Nažalost, svi se zadovolje vračanjem novca, a treba ih u zatvor.
Ostavljam tekstove ovde u nadi da će nekom olakšati život i povraćaj.
P.S.
Igrajigr mi je poslao URL u mejlu. Ako se on otvori na mobilnom, stranica pokusa da automatski detektuje broj mobilnog pretlatnika. Ako detektuje, odmah vas prijavi na servis koji ne nudi nista, ali uzima pare. Ako ne detektuje, traži da unesete broj. Možete uneti bilo čiji, radiće bez SMS konfirmacije. Tako da .. sa srećom.