Šta je novo?

Smejurija sa Gigatron online narudzbinama

Pa sa kog domena ja ne mogu da se zakačim iz BG-a, MTS provajder, optika? A ne mogu ni preko telefona, A1 je provajder.
Nisam siguran da je vezano za domen i da je to u pitanju.
Bas cudno, kod mene isto optika MTS i mobilna MTS mreza, ne znam koji provajder je na poslu ali svuda radi.
 
Evo probao malopre s telefona... A1 mreza hoce... MTS hoce... Kablovski net nece.
 
Ja ću izludeti od ovih iz gigatrona. Već drugi put mi za u roku od tri meseca skidaju poene sa naloga , pobrljave i stave tuđe podatke na nalogu a u istoriju kupovine ubacuju stvari koje nisam ja kupio. Prvi put se zalio i kao izvinjavali se i rešili. Trazili opet da aktiviram nalog i vratili mi poene, juce opet dobijem email hvala Vam za kupovini,a ja nisam u zemlji da bih kupio bilo šta. Ulogujem se na nalog, "kupio" ti ja gopro kameru, sd karticu i gomilu naocara, a poeni 0 krompir. Da li se neko prevarom posluzio mojim poenima opet mi nije jasno drugi put ,eeee profesionalizam. A obrisan broj telefona pobrljavena adresa, prosli put sam imao potpuno tudje podatke na izvolte....
 
Inside job očigledno, kako mogu da pomešaju naloge ?
 
Poeni se ne dobijaju odmah, kod mojih kupovina islo je i do 14 dana.
 
Mislim da je hteo da kaže da su mu skinuli poene koje je imao.
 
Neko uzima tudje poene i trosi. Inside Job sto rekose. :D Moracu da se ulogujem kuci i proverim svoj nalog, sve je moguce.
 
Mislili da neces da primetis 😁
U istoriji kupovine mi stavili da sam kupi sd karticu i gopro kameru... Zamisli da mi žena to vidi, pa da tek ispadne ogroman problem... Sto kazu moze centrala da pogresi jednom,ali ne sto puta.... Tako hajde pogresili jednom, ali dva puta to već nije slučajnost. I sad mi upropastili poklon za dete, taman sam se proracunao. Pa stvarno su se obrukali....
 
Ako si kupovao uredjaje onda verovatno čuvaš garantni list ili račun. Odnesi im na uvid i traži da vrate poene
 
U čemu je fora s ovim Gigagtron online naručivanjem? Jel to više ne može da se naruči i da se pokupi u prodavnici?
Naručio bih rernu ali mi ne nudi mogućnost podizanja u radnji nego imam opciju samo isporuka na kuću. I to neka prioritetna isporuka koja košta 1.700 din.
To mi nikako ne.odgovara jer mi se ne sviđa kurirska služna (city - imao problema s njima), a svakako ne znam kad sam kući i generalno izbegavam dostavu na kuću. Osim toga prodavnica mi je u komšiluku pa mi ne bi bio problem da pokupim u prodavnici.
Rerna koja inače košta u drugim prodavnicama 30k je sada kod njih 26k ali mora ta prioritetna isporuka.
Ne znam što stavljaju cenu 26k kad nikako ne može da se kupi za te pare
 
@gogo23
Hvala na savetu, pokušaću. Mada se ne nadam previše, nema ni u jednoj prodavnici inače bih otišao nije mi problem.
Inače karakteristika Gigatrona je da skoro ništa od bele tehnike ne drže u prodavnicama već samo isporuka. Šta god sam gledao, nema ni u jednoj prodavnici samo naručivanje na adresu. Zato sam i rekao da nema smisla da cena stoji 26k kad se nikako ne može kupiti bez troškova isporuke, što izađe 27.7k
 
Nije samo problem u 1.7k din za isporuku. Po meni je mnogo veci problem rizik ostecenja robe prilikom transporta i isporuke od strane raznoraznih kurirskih sluzbi. Da oni imaju svoju licnu sluzbu za isporuku kao Tehnomanija, sto ima pa ajde i da platis tih 1.7k, neces da se cimas vec ce ti doneti ma kucnoj adresi, nego to rade razne sluzbe koji rikuju paketima kao fudblskim loptama, i kad ti dodje nesto polomljeno i osteceno ko ce to kome da dokaze. Racunam da kad imaju svoju licnu dostavu da se ophode malo drugacije od ovih drugih.
 
Kako su mi rekli, ne isplati im se da veće predmete nose i drže u prodavnicu, specijalno onu manju pa isporučuju direktno iz magacima ili čak direktno od uvoznika ili proizvođača i tako štede na višestrukom prevozu. To radi većina prodavaca bele tehnike.
 
Nije samo problem u 1.7k din za isporuku. Po meni je mnogo veci problem rizik ostecenja robe prilikom transporta i isporuke od strane raznoraznih kurirskih sluzbi. Da oni imaju svoju licnu sluzbu za isporuku kao Tehnomanija, sto ima pa ajde i da platis tih 1.7k, neces da se cimas vec ce ti doneti ma kucnoj adresi, nego to rade razne sluzbe koji rikuju paketima kao fudblskim loptama, i kad ti dodje nesto polomljeno i osteceno ko ce to kome da dokaze. Racunam da kad imaju svoju licnu dostavu da se ophode malo drugacije od ovih drugih.
Oni imaju ugovor sa tom kurirskom sluzbom i to je vise manje to, nemas previse izbora. Dobro pregledaj robu kada stigne, ako ne nesto osteceno kurir mora da napravi zapisnik i posle se oni peglaju.
Nije sve u ceni ljudi. Mnogi se pecaju za mrvicu nizu cenu a posle se to sve obija o glavu. Isto je i sa kompjuterskom opremom. Za mrvicu visu cenu nadjite pristojnu radnju koja ce vam brzo resavati porudzbine, reklamacije i ostalo. Male radnje uglavnom ne mogu da konkurisu cenom velikim radnjama ali zato je usluga ono sto dobijete za razliku u novcu ;)
 
Samo da javim, danas otišao u radnju i pitao da li može da se isporuči u radnju i da tu pokupim i može.
Eto tako sam rešio potencijalni problem sa kurirskim službama i čekanje ceo dan na isporuku. Hvala na ideji @gogo23.

Samo još da provalim da li je obavezno da ovlašćeni servis izvrši priključak ugradne rerne na struju. Pre mnogo godina sećam se da je to bio obavezan uslov da bi važila garancija
 
Nije ideja nego znam da tako moze :D... eto pored koppa kafe jos neka korist od mene


Zadnji put sam kupovao Bošovu plocu pre 3 godine bas u G, nije zahtevano prikljucenje. ustvari meni nikada niko nije trazio da njihovi majstori prikljuce bilo sta od tehnike.
 
Jeste nekad bilo tako, dobro kaže @mlax37 jer prilikom useljenja u stan davne 2012. godine morali su da ugrade iz ovlašćenog servisa da bi važila garancija ali poslednji put kada sam kupio ugradnu sudomašinu u G nisu to tražili već je mašinu ugradio komšija koji radi te stvari.
 
@gogo23
Ma sve je to super što kažu prodavci ali treba videti šta je uslov u garanciji.

@Martin Mystere
Mašina je drugo, ona ima kabl sa utikačem pa se samo uključi u utičnicu kao i svaki apatat. Rerna se spaja direktno na instalaciju u zidu, pa je to razlog. Znam da pre 17 godina kad sam kupovao staru rernu koju sad izbacujem bio uslov za da se poveže rerna od strane ovlašćenog, a mašina ne mora
 
Tražili su ranije i za sudomašinu, kao zbog priključka na vodo-instalaciju.
Inače bilo je slučajeva da se uređaj prodaje bez kabla pa da je i zbog toga morao da dolazi majstor iz servisa, kako bi priključio kabl koji se posebno kupovao...
 
Ma ja ću sâm da je priključim i nadam se da neću da poništim garanciju. Ko će još čekati majstora iz ovlašćenog.
Odosmo u off
 
Nazad
Vrh Dno