Šta je novo?

Smejurija sa Gigatron online narudzbinama

ao,uzas,jel' realno da i oni tako pilicare za 500 din?
 
Nije, zato što svaki shop radi za sebe i nemaj interesa da setaju kupce po radnjama. Verovatno je to bio neki rezervisani komad kome je istekla rezervacija pa se pojavio na sajtu.
 
to je isto ako ne i manje verovatnije nego da su pilicarili kao sto se iz posta moze zakljuciti.
 
Ne znam ne mogu da tvrdim, znam samo da mi je emmi i winwin izdao isto račun tj winwin d.o.o jer sam možda 10 dana pre kućišta uzeo napajanje iz emmi-a, a znamo da je dobavljač isti


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@umart

Veruj mi da se cesto desava, posebno kod komponenti kojih nema mnogo na stanju. Ne kazem da je to bio slucaj, ali je sasvim moguce. Sigurno niko nije cimao kupca zbog 500din, jednostavno se ne radi takp.

Sent from mTalk
 
onda ozbiljno trebaju da razmotre nacin poslovanja,ovako zbog nicega ispadaju pilicari.
 
Ima tu sigurno i ljudske greske, uglavnom im prodavci ili nemaju pojma ili su nezainteresovani za svoj posao. Čast izuzecima :) Ali da je mućka i pilićarenje za 500din, to sigurno nije.
 
ja sam u emiju jednom narucio procesor i posle 2 dana su rekli da vise nemaju taj model, da imaju neki koji je 1000din skuplji, ali su mi naplatili 400 din skuplje samo
 
Resim prosle srede da kupim laptop. Pogledam, zeljeni model ima u Gigatronu. Sav srecan, pozovem ih da vidim u kojoj radnji imaju i da odem po laptop. Rekose mi da, ako ne stoji na sajtu gde ima da se kupi, onda jedino moze preko interneta da se poruci. Ok, nije problem, ali bih voleo da laptop preuzmem u radnji, na sta mi oni odgovorise da tako nesto nije moguce.
Krenem ipak da popunjavam narudzbenicu, kad, postoji opcija da se laptop dostavi u zeljenoj radnji (odaberem HP Store). Posle dobijem i mail o uspesnoj porudzbini.
Sutradan me zovu i kazu mi da zeljeni model nemaju na stanju i da su ga porucili od uvoznika i da ce u subotu biti u radnji da dodjem po isti. Naravno, rekli su da ce me pozvati cim stigne u radnju. Super, otkazem sve sto sam planirao u subotu i cekam poziv.
Naravno, nista od toga. Pozovem radnju u subotu, objasnim o cemu se radi i decko u radnji pojma nema da treba da stigne neki laptop. Ni u ponedeljak me niko nije zvao, ali je laptop u medjuvremenu poskupeo za nekih 50ak €, a posle su dodali da je potrebno proveriti i raspolozivost datog modela.

Jeste da prvi put narucujem preko interneta, i da je ovo mozda normalno u ovoj zemlji i nekom paralelnom univerzumu, ali meni nikako nije. Slagali su me za opciju slanja, ispalili su me da citav dan kao ***** cekam da me pozovu. Sve mogu da razumem, da svasta moze da se desi, iskrsne, sta sve vec ne, ali sve sto je potrebno je samo da me obaveste o tome. Kao neko ko je kupio dosta stvari, u proteklih 5-6 godina, kod njih (2. laptop vec kupujem za sebe kod njih) plus moji poznanici, prijatelji koje sam doveo kod njih u radnju da kupe sebi laptop, ocekivao sam bar malo postovanja sa njihove strane jer sam mislio (do sada) da su mozda i najozbiljnija IT firma kod nas.

Ja ne znam u cemu je fora, ali zasto svi sebi postavljaju rokove koje ne mogu da ispostuju? Meni nije problem da cekam i 10 dana, ako cu tog 10og dana da dobijem proizvod koji sam porucio. Ovako samo lazu kupce, ili su kupci vec oguglali na tako nesto.

Vredi li se obracati inspekciji za ovako nesto?
 
Ne isplati ti se cimati dalje. Tako funkcioniše 95% radnji kod nas. Svi na sajtu i stanju imaju sve i svašta, pa kad pozoveš nema ništa. Ako si neke šlogirane sreće, biće mooožda kod uvoznika za 20-30 dana kad bude novi uvoz. Naravno, ne spomenu ti da će i cena biti viša.

Kupuj preko KP-a od "mađara" i reši se cimanja sa našim nazovi prodavnicama. Neretko je lakše kod njih reklamirati proizvod nego kod naših uvoznika.
 
Poslednja izmena:
Ali to onda obesmisljava online kupovinu. Ne trazim ja nikakvu naknadu, odstetu i sl. vec samo da dobijem ono sto sam porucio i da im platim za to.
Za PC i uzimam kod Madjara, ali laptop je ipak malo nezgodnija stvar. Mada, pogledacu.
 
online kupovina jednostavno ne funkcionise kod nas i zabole ih za kupce... postedi se cimanja, uzmi od madjara i ustedi nesto para...
 
Vise puta narucivao iz Emmi-ja i stizalo na vreme (3 dana max). Uzimao grafu, dobio garantni list uz racun :)
 
I ja predlazem Madjare. Veze nema ovo online kod nas.
 
Naručio mobilni, zvali me da potvrdim narudžbinu i posle 3 dana(kako su i rekli) stigo mobilni. Kada naručujete neki predmet obratite pažnju da li je na stanju, ako jeste onda stiže u navedenom roku, u suprotnom morate da čekate. Problem kod emmi-ja je što nema te opcije, pa ne znam da li imaju na stanju (tek nakon poziva obaveštavaju).

Od mene za sad pozitivno iskustvo sa online Gigatron trgovinom
 
Vidi se kod emmija da li je na stanju (u radnji ili magacinu), ima "house" pored cene proizvoda:

Isto tako, ako je rok 2 dana, onda imaju u radnji ili magacinu, ako je 3 dana onda ide od odbavljaca. Jedino sto ne mozes da znas da li bas imaju u shopu dok ne pozoves.
 

Prilozi

  • emmi.JPG
    emmi.JPG
    24.3 KB · Pregleda: 206
  • emmi2.JPG
    emmi2.JPG
    14.3 KB · Pregleda: 176
To njihovo "Ima na stanju" samo znači da ima kod mađara pa čekaju autobus.
 
Ipak je moja prica dobila srecan kraj, ali sa pomalo gorkim ukusom. Dan nakon moje kritike iznesene ovde, pozvali su me i rekli da me laptop ceka u HP Store radnji, po ceni po kojoj sam i porucio. Odem, uzmem laptop i dok sam se spustio do parkinga, bacim malo bolje pogled na kutiju i skapiram da je kutija otvarana. Vratim se gore i zahtevam da mi daju drugi, kome kutija nije otvarana. Ispostavi se da su svi primerci tog modela dosli sa kutijom koja je bila otvarana. Otvorim zajedno sa prodavacicom ovaj koji mi je dala, pregledam, delovao mi je ok. Nadam se da nisam dobio neki koji je bio izlozen negde.
(Mogao sam i da ne prihvatim, ali vise nisam imao strpljenja da prolongiram potragu za novim laptopom.)
 
Prijatno iznenadjenje iz Gigatrona, poslali su vaucer od 1.100 dinara koji se moze iskoristiti uz kupovine preko 10k do 01.09. Valjda svima koji su se prijavili na newsletter. Ja sam se odjavio sa liste, ali me nisu preskocili sa kuponom.
 
Samo važi za ono što nije već na popustu ili akciji, a sve što nije na popustu ili akciji je u startu 20% skuplje nego na drugim mestima :D
 
Da svi su dobili vaucer....znaci opada prodaja nije džabe caka 10k uslova


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
WinWin je ipak sampion :D Sad mi stize SMS (broj telefona na kvarno ubacili u svoju bazu podataka posle reklamacije) o nekakvom popustu za djake, i na kraju kaze: DONOSIOCU SMS-A 10% popusta :D :D :D
 
Daj prosledi SMS da imamo svi popust :D Kontam da broj ni ne gledaju
 
Odes u radnju i trazis popust, dace svima koji placaju kesom.. Samo da se proda nesto, sad je mrtva sezona :D
 
I dalje mi nije jasno kako vam prolazi to cenkanje u prodavnicama. Kad sam ih pitao za tu opciju gledali su me kao da nisam normalan, a tako sam se i osecao. :D
 
Ma salio sam se. Skoro sam im narucio masinicu za sisanje, online i sve je bilo ok.

Inace, rece mi kolega kad je kupovao Asus ROG laptop, ne znam tacno koji model, svuda je bio oko 115-120k i nasao on na nekom sajtu da pise nesto u fazonu, predlozite nam vasu cenu i on iz sprdnje stavio 100k. Sutradan su mu odgovorili da je to mnogo niska cena i da ne mogu da mu prodaju ispod 110k. On ih zvao, rekao da ostave model i kupio. Mislim da je u pitanju BC ***** ali ni on nije siguran tako da nemojte da me drzite za rec.

EDIT: Jeste, oni su u pitanju :https://www.bcgroup-online.com/textovi/best-price

Ako se smatra reklamom, obrisite ovaj deo.
 
Poslednja izmena:
I dalje mi nije jasno kako vam prolazi to cenkanje u prodavnicama. Kad sam ih pitao za tu opciju gledali su me kao da nisam normalan, a tako sam se i osecao. :D

Možda cenkanje i nije prava reč... Evo mog slučaja. U poznatom i skupom prodajnom lancu zagledah se u jedan gedžet. Oni su inače svi na popustu, ali eto baš taj nije, jer ima konačnu cenu. Ja kažem prodavcu da sam se baš zagrejao za kupovinu, ali samo uz popust. Prodavac predusretljiv, odmah kontaktira menadžera prodaje, pita da li može da se odobri popust i na taj "moj" artikal, ovaj da odobrenje. I tako... uštedih 50e.
 
Targeti u tim prodavnicama su veliki, prometi uglavnom na ivici da budu dovoljni, i svaki pametan prodavac/menažer će pre da spusti cenu tako da ima minimum zarade ako nanjuši da kupac ima keš, nego da ne proda. Osim što je napravio prodaju, dobio je stalnog (zadovoljnog) kupca i dobio je besplatnu reklamu kod njegovih prijatelja.
 
I dalje mi nije jasno kako vam prolazi to cenkanje u prodavnicama. Kad sam ih pitao za tu opciju gledali su me kao da nisam normalan, a tako sam se i osecao. :D

Cenkanje možda nije prava reč, ali ako se nešto kupuje za keš uvek treba pitati da li postoji neki popust može li niže i slično. Za neke artikle prodavac može sam da odobri, za neke mora da pita menadžera radnje ili pak product menadžera za određenu grupu proizvoda. Nekad će proći nekad ne, ali ne škodi da se pita. Radio sam kao prodavac tehničke robe pa je ovo info iz prve ruke. Kao što reče kolega iznad targeti su prilično nerealni i svaki iole normalan prodavac će uraditi šta je do njega da nešto proda, mada ima izuzetaka.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno