Šta je novo?

Smejurija sa Gigatron online narudzbinama

A jednom domacem lancu, da ih ne imenujem, na samoj specifikaciji je napisano kolika je zarada na tom proizvodu, da bi prodavac znao sta da nudi (npr ima 2 TV-a slicnih karakteristika i cene), on ce da nudi onaj na kom ima vecu zaradu, ili da mi mogao da zna do koliko moze da ide sa spuštanjem cene.
 
Svuda ima popusta i ako se odlucis za neku skuplju stvar, verujem da ce ti prodavac dati cak i svoj popust ukoliko ne planira nista da kupuje taj mesec da bi ostvario target i prodaju.
 
Evo da osvezim temu, kupio u Gigatronu online neku masinicu pre 3-4 dana - na sajtu stoji dostava do 2 dana. Niti ima generickog maila (ne salju ih), niti bilo kakav glas od GG. Juce pozovem kol centar "javice se kolega kad obradi porudzbinu, u velikoj smo guzvi".
 
Rade ljudi.
 
Naručio sam matičnu iz gigatron i sve ja lepo popunio, i piše narudzbina uspešno kreirana, ali mi posle 20 minuta još nikakva narudzbenica nije stigla na mejl. Jel zna neko u čemu je caka
 
Proveri spam, nazovi Gigatron call centar.
 
Ja sve što sam poručivao preko njih, za 2 dana maksimalno mi je stizalo. Zaista nikada sa Gigatronom nisam imao problema. Telefon iz Užica za Beograd došao za 48h. Pozvali me iz call centre-a oko detalja za plaćanje, isporuku itd.
 
Meni su ranije bili odlični, ali kako je online usluga počela rapidno da slabi, nijednom više nisam naručivao, bar 2 godine. Kupujem gde je jeftinije, a ranije mi je bilo zabavno da skupljam poene kod njih. Eto kako loša poslovna praksa otera kupce.
 
Sada sam pogledao i u predhodnih godinu dana sam 12 puta nešto naručio kod njih, ali uvek da preuzmem u prodavnici, da mogu tamo da otvorim. Ništa nije bilo posebno vredno sem nekog lap topa. I ni jednom nije bilo nikakvih problema. Naručim preko neta, stigne mi potvrda na mail skoro odmah i iz radnje mi puste sms kada roba stigne kod njih. Sto ljudi sto iskustava, sto žena dvesta....
 
ja često kupujem, tj naručujem kod njih, kad mi nešto povoljnije iskoči nego u BC Group koji su mi uvek prvi pik na draftu, i sve je OK, poslednji put naručio HP Omen 16, kada je bila ona akcija 25% na laptopove
Samo se jednom desilo da mi nisu isporučili, veš mašinu, ali posle par dana cimanja su mi vratili novac. Na kraju se ispostavilo da su iz kurirske službe zadržali mašinu za sebe
 
Kupovina online preko gigatrona. Vidim na stanju u radnji punjac za tel. Ok porucim, cekam da me okrene neko da potvrdi porudzbenicu. Nema niko nedelju dana da se javi. Na linkedln javno ih pitam kolko nedelja se ceka da me neko okrene da potvrdi porudzbenicu. Par menadzera mi pogleda profil i za pola sata me pozvali iz radnje da potvrde i jave da salju danas.

Sad nesto razmisljam da tako ubuduce radim kad porucijem preko njih samo da se zalim posle 24 casa :D

Inace meni najkorektniji bc group od svih, samo da se oni ne iskvare.
 
Ja sam kod gigatrona narucio neke slusalice, proizvod dostupan za online porucivanje u crnoj i beloj boji, trenutno na akciji, cena za 5-6 hiljada niza nego regularna. Porucim, platim, posle dva sata me zove teta iz Gigatrona kaze nemaju na stanju, pa da za te novce uzmem neke druge. Nisam hteo, ali sam zato poslao poruku na fb, na instagramu, objasnio da krse Zakon o zaštiti potrošača, da su me doveli u zabludu, da cu se obratiti Inspekciji i vec sutra mi poslali slusalice. Naravno, sutradan je cena na sajtu promenjena, vratiti su regularnu cenu, mada su meni poslali po onoj po kojoj sam platio. Inace, mi je ovo prvi put da sa njima imam problem a kupujem veoma često kod njih.
 
Pilićari.
Ne bih više nikad ništa kupio od njih.
 
Kupovina online preko gigatrona. Vidim na stanju u radnji punjac za tel. Ok porucim, cekam da me okrene neko da potvrdi porudzbenicu. Nema niko nedelju dana da se javi. Na linkedln javno ih pitam kolko nedelja se ceka da me neko okrene da potvrdi porudzbenicu. Par menadzera mi pogleda profil i za pola sata me pozvali iz radnje da potvrde i jave da salju danas.

Sad nesto razmisljam da tako ubuduce radim kad porucijem preko njih samo da se zalim posle 24 casa :D

Inace meni najkorektniji bc group od svih, samo da se oni ne iskvare.
Retko ko sada zove da potvrdi narudžbinu. samo neki šalju predračun na email.
 
Uvek sam nekako najviše gotivio Gigatron, imam blizu 50 porudžbina kod njih. Ove ostale iskreno nisam ni gledao. Primera radi u pokojnom WinWin-u sam jednom uzeo klimu jer konkretno tog modela u Gigatronu nije bilo, a u Tehnomaniji mislim da nisam nikad ništa poručivao.
Poslednje iskustvo mi je malo promenilo opšti utisak. Šta se desilo...
U subotu poručim neka dva sitna artikla, sve ukupno manje od tri hiljade. Rešim čak i da platim poštarinu, reko' ajde mrzi me da se cimam do Ušća, nema veze. Okej, nedelja prvi dan od porudžbine, nisam ni očekivao da me zovu. Evo ih u ponedeljak popodne, kažu nema jednog od ta dva artikla. Reko' ajde ok, sad ću da vidim šta ima od alternativa, nije ni 20 minuta prošlo od ponovljene porudžbine. Nema ih taj dan, nema ih u utorak, sredu... Zovem u četvrtak ujutru, kažu nema ni tog drugog zamenskog artikla. Prave se 'ladno mutavi dok čekam kao mentol. Popizdim i otkažem taj sporni artikal i pitam za onaj prvi kojeg imaju, znajući generalno za jadac, da li ga možda ima na stanju u Ušću i da li mogu danas da ga pokupim i dobijam "da, da, čeka vas u radnji". Iscimam se, moša naravno, kažu to je tek naručeno. Ajde nema veze, moja je greška što sam naivno poverovao ribi iz korisničkog servisa, kapiram da nema uvid u stanje svake prodavnice ponaosob. Ali bila je vrlo ljubazna ako ništa. :)
U međuvremenu pogledam po prvi put Tehnomediu, pošto su mi tu najbliži gajbi, u Zemun Parku, kliknem na taj isti ***eni proizvod i juče popodne za tek nešto malo više od 24h od trenutka porudžbine ga preuzmem u radnji. Kapa dole da brzinu, a pritom su još i znatno povoljniji. Prvo iskustvo bombona, videćemo kasnije.
E da, a onaj prvi artikal u Gigatronu se i dalje čeka, evo nedelju dana. Usporili su jezivo, a vidim da su im i cene poprilično otišle gore. Fora sa bodovima je okej, ali je generalno zamazivanje očiju. Ne znam, ako nastave ovako ugasiće se ubrzo.
 
Kupio sam televizor u Tehnomediji pre nekoliko meseci i bili su baš profi - sve odrađeno kako treba, dostava bila brza i tačna, bez greške.
 
Ma G je puko. Narucio u sredu miša da preuzmem u radnji, kontam bice brze, evo do danas nit ko zove nit maila.
 
Mene sinoć zvali da dođem danas, iznenadio sam se "pozitivno" ako uzmemo u obzir da je vikend. Eto prođe čitavih nedelju dana, mnogo je kume.
 
Ma G je puko. Narucio u sredu miša da preuzmem u radnji, kontam bice brze, evo do danas nit ko zove nit maila.
To ti je greška kod njih. Brže stiže na kućnu adresu. Kada poručiš u radnji koriste svoj prevoz a ne ide svaki dan dostavno vozilo do svake prodavnice. Dok dođe od jedne do druge može da prođe 7-10 dana.
 
Probleme sa narucivanjem GG ima jedno 5 godina unazad, pre toga su bili savrseni - ali online je kockanje sa njima.
 
Svi imaju mnogo više online poručivanja nego ranije, pa verovatno ne mogu sve lepo da isprate.
Pre nekoliko meseci sam imao malo čudnu situaciju; naime uredno je stigla poručena led traka, preuzimanje u radnji. Ja došao, platio i preuzeo, tek onda sam primetio da je kutija otvarana, a traka i adapter onako neuredno "nabijeni" unutra. Vratio sam i odmah su stornirali račun. Nisu imali drugu kod njih, a i na sajtu je tog dana pisalo da uopšte više nemaju.
Posle nekih 5-6 dana me ponovo zovu i kažu da je stigla traka. Bio sam zbunjen, kao i devojka sa druge strane, koja nije očigledno nije znala da sam već jednom bio i vratio traku.
Došao sam ponovo i preuzeo. Traka nova, neotvarana kutija. Na sajtu i dalje stajalo da ih nemaju :)
 
Poslednja izmena:
Danas sam iskusio sličnu stvar, kutija izgužvana, iskidana, zalepljena običnim selotejpom. Vidi se naravno da je to otvarano i verovatno korišteno...mada na oko deluje novo. Pošto je u pitanju običan produžni USB-A (m/ž) kabl, nema potrebe da pravim bilo kakvu frku.
Ali upravo sam se setio da su mi pre par godina takođe uvalili korištenu kuhinjsku vagu, provalio sam po onim gumama odozdo koje su bele boje ali su bile blago prljave. Žalio sam se tada, nisu imali na lageru još jednu, novu, morao bih da čekam ko zna koliko još da poruče pa sam je zadržao. Vaga radi i dan danas, ništa sporno po tom pitanju, ali eto ispostaviće se znači da imaju češće nego što sam mislio te forice sa uvaljivanjem.
Nema šta, mislim da mi je ovo pretposlednja kupovina u Gigatronu. Imam još malo nekih bodova i to kad iskoristim dižem sidro i bežim od njih definitivno.
 
Ja sam kupio online u sredu veče PS5 i dodatni dzojstik i stavio da preuzmem u radnji.

Zvao u cetvrtak da vidim šta se dešava posto sam dobio samo mejl sa porudžbinom, međutim kada hoću da proverim status porudžbine… piše da ne postoji.

Rekoše nema na stanju taj dzojstik u Beo SC, gde sam stavio da ću da preuzmem. Kao trebalo bi sutra (petak) da bude, ako ne onda ponedeljak.

Naravno nije mi dalo mira, da čekam do ponedeljka. Pogledao u subotu ujutru online gde imaju na stanju taj dzojstik, posto je bio sporan. Vidim kod Arene da imaju, zvao prvo call centar… rekoše proveri će pa zovu u toku dana. Ja sam pored toga i nazvao samu radnju, kaže imaju dzojstik ali PS5 nisu sigurni.

Već se oprostio da nema ništa od igranja za vikend, međutim posle 2h javise iz call centra da mogu da idem da preuzmem kod Arene.

Tako da sam ih cimao, da nisam vrlo je moguće da bih tek sutra išao da preuzmem.

Moje iskustvo, može se reci pozitivno na kraju.
 
//još jedno G iskustvo//

Ja sam danas zamalo ušao u polemiku sa zaposlenima kod Arene. Pitam za slušalice da probam i kaže mi lik:
- Može, ali prvo ih platite - pa onda otvorimo i probate. Morate, 'nate, da razumete da ako vi probate i nećete da kupite - to onda niko neće da kupi jer je otvoreno. To možete samo za online kupovinu - kupite, dostavimo vam, vi probate i vratite ako vam se ne sviđa. Uz sve to, nije ni higijenski :ROFLMAO: (pričamo o džambo slušalicama, ne bubicama)

Reko "alo rođače", ja mogu u roku od 14 dana da ti vratim robu bez ikakvog obrazloženja (pod uslovom da je nisam oštetio, ofc). "Ne, ja sam pravnik, Vi to ne možete" :LOL:

Odbio sam dalju polemiku, jer sam kapirao da ću samo bezveze da se nerviram i nepotrebno ulazim u svađu, a stvarno mi je vreme suviše dragoceno da bih se igrao sa njima (da kupim i onda namerno vratim posle 24-48-72h). U istoj radnji su mi nedavno "prodavali priču" da moram ambalažu da čuvam da bi mi važila garancija.

Ne kapiram da li oni svoje kupce zaista smatraju maloumnima ili šta!?
 
Ako kupiš u radnji ne možeš da im vratiš bez obrazloženja, ako kupiš online, možeš.
I da, po zakonu ne treba ambalaža, ali baš me insteresuje koja maloprodaja će ti tako primiti povrat da ne trepne.
 
1. Ako kupiš u radnji ne možeš da im vratiš bez obrazloženja, ako kupiš online, možeš.
2. I da, po zakonu ne treba ambalaža, ali baš me insteresuje koja maloprodaja će ti tako primiti povrat da ne trepne.
Dodao sam brojeve, zarad lakšeg objašnjenja i konverzacije:

1. Da pojasnim ovo "bez obrazloženja": "Ne odgovara mi veličina" ili "neudobno mi je" ili "ne sviđa mi se" - ne mogu da vratim? Nikako? (onda sam zaista ja u pravnoj zabludi).

2. Naravno da će pokušati da odbiju, da kalkulišu i slično. No, ovde nisam bio dovoljno precizan. Ne može niko da me natera da čuvam kutiju od 50" TV-a ili od radnog stola ili stolice. Klima uređaja. Nemamo svi podrumski prostor ili ostavu i ne živimo svi u 80+ kvadrata. Ja, iz neke navike, u principu i čuvam ambalažu...tastature, miševi, telefoni, tableti, slušalice....prosto mi lepše, komotnije a i lakše posle za prodati kad rešim nešto da ponovim. No, da čuvam ambalažu od nečega gabaritnog....sreća pa nisam dolazio u situaciju da oko toga moram da polemišem sa njima (nisam imao potrebu da reklamiram nešto od takve kupovine).
 
Kada sw radi o čuvanju ambalaže mislim da mešate dva različita slučaja.
Prvi je ako vraćate robu u zakonskom roku (14 dana za online poručivanje - bez obrazloženja) kada morate da vratite i ambalažu.
Drugi je ako dođe do kvara u garantnom roku - tada, naravno, ne treba ambalaža.
 
Dodao sam brojeve, zarad lakšeg objašnjenja i konverzacije:

1. Da pojasnim ovo "bez obrazloženja": "Ne odgovara mi veličina" ili "neudobno mi je" ili "ne sviđa mi se" - ne mogu da vratim? Nikako? (onda sam zaista ja u pravnoj zabludi).

2. Naravno da će pokušati da odbiju, da kalkulišu i slično. No, ovde nisam bio dovoljno precizan. Ne može niko da me natera da čuvam kutiju od 50" TV-a ili od radnog stola ili stolice. Klima uređaja. Nemamo svi podrumski prostor ili ostavu i ne živimo svi u 80+ kvadrata. Ja, iz neke navike, u principu i čuvam ambalažu...tastature, miševi, telefoni, tableti, slušalice....prosto mi lepše, komotnije a i lakše posle za prodati kad rešim nešto da ponovim. No, da čuvam ambalažu od nečega gabaritnog....sreća pa nisam dolazio u situaciju da oko toga moram da polemišem sa njima (nisam imao potrebu da reklamiram nešto od takve kupovine).
1. Samo ako na to pristane prodavac, pri čemu je proizvod kupljen neposredno u radnji
2. Ako je kupljeno online i vraća se u roku od 14 dana potrebna je ambalaža, ako se radi reklamacija van roka od 14 dana nije potrebna ambalaža
 
Nazad
Vrh Dno