Šta je novo?

SkyShowtime u Srbiji

Ja se bogami nagledah ovih starih filmova.
Za neke sam apsolutno zaboravio radnju, samo po naslovu sam znao da sam ih gledao,nekad. A dobri su.
Meni super.
 
Da li neko zna kako da izbacim sadržaje iz "nastavi da gledaš" sekcije (continue to watch)?
 
Jedini nacin,za sad, je da premotas do kraja to sto gledas.
 
Jeftina subskripcija, nema mnogo contenta ali ubacuju povremeno... Jedino sto ne mozes da gledas na linuxu ( detektuju user agenta, mora spoof...), glupost cista.
 
Sinoc odgledao Northmana... meni nekako filmovi sa SST lepsi oku nego oni na Netflixu,kao da su bolji i slika i ton
 
Nisam nigde našao šta ima u ponudi od sadržaja na španskom, da li ima neki filter gde može da se pregleda sadržaj po originalnom jeziku?
Obzirom da nisam imao nalog, nisam mogao da proverim nikako, tako da sam napravio probni nalog od 7 dana, trebalo mi je sat vremena da utvrdim da je đubre i da otkažem pretplatu.
Uopšteno sav sadržaj je očajan, više ga nema, nego što ga ima, a sadržaj koji nije na ENG jeziku praktično nepostoji, nisam našao ni jedan španski naslov. Zatim sam kontakirao podršku da pitam, jer nema nigde filter za jezik, dobio sam odgovor da španskog sadržaja "trenutno" nema na drugim regionima, kao rade na adaptaciji....
Nema načina da se se izabere drugi jezik za "User Interface", što je meni posebno iritantno, i definitivno spada u najgore UI/UE rešenje, mogu samo boju i veličinu titla da podesim, drugo nema ništa.
Kvalitet snimka na kompu je užasan, player iz browsera nije u stanju da razvuče sliku 21:9 sliku do ivica, nema nikakvih opcija za podešavanje, užaš živi.
Na TV-u je malo bolja situacija, tj kvalitet je bolji, ali opet ispod proseka, "kuvanje pixela" je prisutno svuda u velikim količinama.
Na kraju sam pitao da li mogu da dobijem kod za 50% popusta, kaže da ne može, odma posle toga sam prekinuo pretplatu, mislim da je i 3e previše za ovaj servis,
Nije mi jasno da mogu da izbace tako loš proizvod, bar dobar UI/UE može da se iskopira, ne moraš da izvišljaš ništa novo...
 
Obzirom da nisam imao nalog, nisam mogao da proverim nikako, tako da sam napravio probni nalog od 7 dana, trebalo mi je sat vremena da utvrdim da je đubre i da otkažem pretplatu.
Uopšteno sav sadržaj je očajan, više ga nema, nego što ga ima, a sadržaj koji nije na ENG jeziku praktično nepostoji, nisam našao ni jedan španski naslov. Zatim sam kontakirao podršku da pitam, jer nema nigde filter za jezik, dobio sam odgovor da španskog sadržaja "trenutno" nema na drugim regionima, kao rade na adaptaciji....
Nema načina da se se izabere drugi jezik za "User Interface", što je meni posebno iritantno, i definitivno spada u najgore UI/UE rešenje, mogu samo boju i veličinu titla da podesim, drugo nema ništa.
Kvalitet snimka na kompu je užasan, player iz browsera nije u stanju da razvuče sliku 21:9 sliku do ivica, nema nikakvih opcija za podešavanje, užaš živi.
Na TV-u je malo bolja situacija, tj kvalitet je bolji, ali opet ispod proseka, "kuvanje pixela" je prisutno svuda u velikim količinama.
Na kraju sam pitao da li mogu da dobijem kod za 50% popusta, kaže da ne može, odma posle toga sam prekinuo pretplatu, mislim da je i 3e previše za ovaj servis,
Nije mi jasno da mogu da izbace tako loš proizvod, bar dobar UI/UE može da se iskopira, ne moraš da izvišljaš ništa novo...
Sva sreća pa održivost SkyShowtime servisa ne zavisi od tvoje pretplate.
 
Obzirom da nisam imao nalog, nisam mogao da proverim nikako, tako da sam napravio probni nalog od 7 dana, trebalo mi je sat vremena da utvrdim da je đubre i da otkažem pretplatu.
Uopšteno sav sadržaj je očajan, više ga nema, nego što ga ima, a sadržaj koji nije na ENG jeziku praktično nepostoji, nisam našao ni jedan španski naslov. Zatim sam kontakirao podršku da pitam, jer nema nigde filter za jezik, dobio sam odgovor da španskog sadržaja "trenutno" nema na drugim regionima, kao rade na adaptaciji....
Nema načina da se se izabere drugi jezik za "User Interface", što je meni posebno iritantno, i definitivno spada u najgore UI/UE rešenje, mogu samo boju i veličinu titla da podesim, drugo nema ništa.
Kvalitet snimka na kompu je užasan, player iz browsera nije u stanju da razvuče sliku 21:9 sliku do ivica, nema nikakvih opcija za podešavanje, užaš živi.
Na TV-u je malo bolja situacija, tj kvalitet je bolji, ali opet ispod proseka, "kuvanje pixela" je prisutno svuda u velikim količinama.
Na kraju sam pitao da li mogu da dobijem kod za 50% popusta, kaže da ne može, odma posle toga sam prekinuo pretplatu, mislim da je i 3e previše za ovaj servis,
Nije mi jasno da mogu da izbace tako loš proizvod, bar dobar UI/UE može da se iskopira, ne moraš da izvišljaš ništa novo...

Ovakvo trolovanje je nepotrebno i besmisleno.

To što je za tebe špansko smeće znak "kvaliteta" nekog striming servisa za drugog nije. Kako ono kažu: O ukusima se ne raspravlja.

Drugo, jezik iterfejsa može da se promeni, u podešavanjima na koji god jezik želiš, pa i na taj tvoj španski.

Treće, titlove možeš da podešavaš i to ne samo boju i veličinu već i sve ostalo (pozadina, senka, okvir...)

Četvrto, sva sreća pa im opstanak ne zavisi od tvoje pretplate.
 
Poslednja izmena:
Španska kinematografija nije smeće već je jedna od najboljih u Evropi.
Sa ostatkom se slažem. Meni solidan servis.
Veliki minus je kašnjenje epizoda u odnosu na izlazak u Americi.
 
^ u USA nema ovaj streaming servis. Tako da je kasnjenje najverovatnije normalno.
 
Da li imaju mana? Pa imaju. Ali i svaki drugi striming servis ih ima.
Moja nada sa SST jeste 4k, i širenje sadržaja. Ako nastavi da taljiga ovako kao sada...
”izljubimo se” i svako svojim putem.
 
Da li imaju mana? Pa imaju. Ali i svaki drugi striming servis ih ima.
Moja nada sa SST jeste 4k, i širenje sadržaja. Ako nastavi da taljiga ovako kao sada... ”izljubimo se” i svako svojim putem.
Širenje sadržaja svakako je u toku.
Do 2024. treba da bude aktivan 4K i HDR.
 
izneo sam svoje mišljenje, nigde nisam rekao da treba da se složite sa istim, niko mi nije odovorio na pitanje, pa sam odgovorio, možda nekom znači.
Takodje nisam rekao da je nedostatak španskog sadržaja razlog zašto je sadržaj loš, već sam rekao da je sadržaj očajan generalno, a da ne-engleski sadržaj praktično nepostoji, što je činjenica.
Meni je španski sadržaj presudan zbog učenja istog, to je jedini razlog zašto mi treba još jedan streaming servis.
Opciju da promenim UI jezik nisam našao, pa sam pitao podršku, koja je potvdila da ne može da se promeni.
Imam poljski Amazon Prime, koji je po svakom pitanju drastično bolji i jeftiniji, tako da imam sa čim da uporedim, a koristio sam i Netflix, doduše davno je to bilo.
 
Vrh Dno