Šta je novo?

Sins Of A Solar Empire

Vidi se da gx-x jos uvek nije opravio koleno cim uspeva da isproba svaku novu igru koja izadje :)

Jel ovo strategija u realnom vremenu ili je potezna?

ne bi verovao u kojoj sam sad kombinaciji, koleno na stranu, provodim 10 sati dnevno u CAD programima. Dobro se placa ali cu vas sve podaviti, bez obzira kolko ste mi simpaticni he-he :d
 
nije valjda meniskus? :(
 
Zlo. Posle odigranih tutorijala sam uzeo onako da odigram jednu blickrig malu mapu, znaci jedan AI + pirati (jesu li te nesrece uopste obavezne na mapi? Kapiram da sluze da sprece mass-ing jedinica, pa onda jedan rush preko cele mape), i moja blickrig mapa se razvuce na 4,5 sata!:zgran: Znam ja da sam guster i da treba prvo nauciti kako se igra, ali... Sta si tek desava na vecim mapama? Mapa=nedelju dana?
Ne svidja mi se sto nema konzistentne kampanje, vec samo "zagrevanja za multi". Sta cu, volim single, skrpitovana desavanja i prerenderovane medjuanimacije. Jos jedna zamerka ovako, na brzaka. Kao sto rece neko, fali jos par stepeni zuma. Ovako sve igram kao i Supreme Comm. sto igram. Gledam kako se mlate ikonice.
A sad malo pozitive. Atmosfera. Na kraju ono sto je i najbitnije u igri. Reci cu samo da sam seo u 18h da "probam" i zavrsilo se u 24h uz pola sata pre toga "jos samo ovaj sistem da pogledam" :d
Research Tree mi je totalno zbunjujuci, iako u nekim trenucim daje smisla.
Klase brodova su jako raznovrsne, covek se stvarno moze lako zakopati i gledati sa suzom u oku kako gori mocna flota jer, recimo, nema anti-fighter fregate.
E, tako. Idem sad da radim nesto, pa cu se igrati jos "malo" :p kad se vr'nem sa posla.
 
Ne vidim čemu kukanje zbog nepostojanja kampanje. Najviše vremena sam i proveo uz igre koje je nisu imale, Civilization, Master of Orion 2...
Ionako se kampanje odigraju jednom ili maksimum par puta.
Nego sve vreme pokušavam da se setim gde sam prvi put video koncept star lane-ova i upravo mi je šklocnulo u glavi :)
Igra se zvala Ascendancy i bila je jako napredna za svoje vreme. Jedino joj je falio multiplayer...
 
Poslednja izmena:
I ja sam juce "probao" ceo dan. :) Posle pocetnog razocaranja, shvatio sam da igra ima super atmosferu. Jedino pocne da smara kad komp krene da rushuje domace sisteme sa 20 planet destroyer fregata - ja ga jurim sa flotom i pokusavam da ga unistim, planeta utvrdjena ko Fort Noks, al dzaba jer on meni osakati planetu dok ja uspem da stignem da mu unistim par brodova.
 
Igra je EXTRA! Inace volim space strategije (koje su vrlo retke btw :p). Evo upravo sam zavrsio partiju na maloj mapi, igrao sam jedno 4-5h :)
Atmosfera je super, grafika dovoljno dobra (mada su modeli velikih brodova mogli biti malo kvalitetnije odradjeni).
Research tree i gomila opcija mi se jako svidja, vecinu vremena sam proveo u odbrani zauzetih sistema dok sam vrsio "istrazivanje" i razgradjivao ekonomiju. Vece prihode sam imao od Medium AI-a i non stop sam piratima nudio vishe za njegovu glavu, tako da s njima nisam imao problema.
Sam interfejs i mehanika igre je maestralno odradjen. Automatsko koriscenje specijalnih sposobnosti jedinica je spas u gustim situacijama (kad sve prsti na ekranu i ne stignem rucno upotrebiti ability).
Sve u svemu odlicna MP space strategija (2vs2 bi bila super uzivancija ukoliko se moze izdvojiti dovoljno vremena za mech).
Mozda kad se uhodamo da organizujemo koju partiju preko hamachija?

And BTW izasao je 1.01 patch (update) ;)
 
Kako da pokrenem ovu glupu igru? @*#!(*#@!$_)&!@$)!@#
Uopste ne kontam sto izbacuje memory dump :(
 
Kutija, jesi probao drugu instalaciju? Koliko se secam ti si na XPu?
Sta fali gorkoj kafi, zivota ti? idealna je za uz cokoladicu!
 
Ma bre zbog gorke kafe vadim oci :D
Nisam probao, sve su iste. Gledao sam oficijelni forum i dosta njih se javilo sa tim problemom. Moze da se resi ali dump mora da se posalje a onda pitaju za fiskalni racun :D
 
Ma bre zbog gorke kafe vadim oci :D
Nisam probao, sve su iste. Gledao sam oficijelni forum i dosta njih se javilo sa tim problemom. Moze da se resi ali dump mora da se posalje a onda pitaju za fiskalni racun :D

Jesi probao da instaliras patch 1.01?
 
sve sve ali poredjenje civilizacije sa ovom igrom ?!?!??! nemam reci :)

MA sve sam s****, bolje receno od svega po malo, do duse, jedino me meniskus jos uvek boli ali hodam vec skoro normalno, kontam da ce biti ok. Hvala na interesovanju :)

ma no frx, znam kakav je trip jer su meni izvadili parchence meniskusa i dali mi da ga ponesem kuci :d
 
sve sve ali poredjenje civilizacije sa ovom igrom ?!?!??! nemam reci :)

Pa niko nije poredio ove igre po kvalitetu, nego je rečeno da je kampanja u stvari niz single misija i da je po tome slična Civilizaciji.

Inače, slažem se da nema mesta poređenju. Ovo je jednostavno neuporedivo bolja i zanimljivija igra od Civilizacije, njenog AIja koji vara i neophodnosti pokretanja 15 novih partija dok se ne nabode mapa koja odgovara :d O poteznom smoru da ne govorim ,)
 
Ova igra nije loša, čak naprotiv, ali se slažem da nema mesta da se poredi sa Civ-om jer jednostavno Sin nije na tom nivou kompleksnosti, a i tematski je skroz drugačiji. Može da se poredi sa Hegemonijom, Galactic Civilisations i sa Master of Orion.
 
Izašao je 1.02 patch. Ako neko nađe gde može da se skine install verzija dotičnog, neka javi. Treba mi... khm.. za komp koji nije na netu :p
 
Ma bre zbog gorke kafe vadim oci :D
Nisam probao, sve su iste. Gledao sam oficijelni forum i dosta njih se javilo sa tim problemom. Moze da se resi ali dump mora da se posalje a onda pitaju za fiskalni racun :D

Ako imas nekih registry tweaks koje si radio, vrni ih nazad na default. Ja sam donedavno povremeno imao "could not write/read to/from memory" greske, krivac je bio "GameXP" tweaker koji "poboljsa" masinu. Vratio sam defaults i sad sve radi.

ne znam da li sam ti pomogao ali procackaj pa probaj. MEni X3 nije radio, odma je izbacivao gresku "memory could not be read. error bla bla" , ziv sam se iskido oko testiranja masine, na kraju sam, kao sto rekoh, skinuo "tvikove" i proradilo je...

Inace, meni je igra jako konfuzna, sto neko rece pre mene, sve je u ikonicama, ko sup. comm. na zoom out. Nepostojanje kampanje je takodje bez veze. Skirmish nisam navikao da igram, ne privlaci me, a MP u ovakvim igrama jednostavno nije za mene (spor sam). Suma-sumarum - ne verujem da cu igrati ovo. Pre bih odigrao nesto drugo od ranije, recimo Hegemoniju po 15-ti put, ili homeworld neki...

Zapravo, ko nije igrao, trebao bi da odigra Conquest: Frontier Wars . Sins OASE je cista mesavina ove igre i Hegemonije, stim stoje Conquest 2.5D igra, sa boljom grafikom (iako je iz 2001) i mnogo je zarazna, cak i za MP ne morate da budete mikromangeri, dovoljno je da budete stratezi. Topla preporuka ! :)
 
'zvolte:

This is the Sins of A Solar Empire v1.02 Patch.

List of Changes:

---------------------------------------------------------------------------
Gameplay / Balance:
---------------------------------------------------------------------------
-Tutorials moving into bad states at random fixed.
-Siege frigate survivability decreased.
-Pirate raid frequency decreased slightly.
-Later stage missions to destroy ships and structures have had their expiry times increased.
-Clairvoyance: duration increased from 30, 45 60 seconds per level to 50, 100, 150 seconds.
-Guidance: cooldown changed from 20, 15, 10 seconds per level to 20 seconds at all levels.
-Guidance: ability cooldown rate changed from +20%, +35%, +50% per level to +40% at all levels.
-Guidance: duration changed 20 seconds at all levels to 15, 30, 45 seconds per level.
-Reverie: friendly units will no longer auto-acquire enemies under the effects of reverie as attack targets.
-Reverie: duration increased from 15, 20, 25 seconds per level to 20, 30, 40 seconds.
-Gravity Warhead: range decreased from 7000 to 6000 at all levels.
-Gravity Warhead: cooldown increased from 18, 16, 14 seconds per level to 25 seconds at all levels .
-Gravity Warhead: antimatter cost raised from 80 to 100 at all levels.
-Gravity Warhead: duration changed from 12 seconds at all levels to 12, 15, 18 seconds per level.
-Gravity Warhead: Speed reduction changed from 15%, 30%, 45% per level to 30%, 45%, 60% .
-Gravity Warhead: Acceleration reduction changed from 20%, 40%, 60% per level to 60%, 80%, 120%.
-Nano-Disassember: range increased from 4500 to 6000 at all levels.
-Nano-Disassember: antimatter cost decreased from 85 to 75 at all levels.
-Ion Bolt: antimatter cost increased from 65 to 85 at all levels.
-Ion Bolt: cooldown from 9, 11, 13 seconds per level to 10, 12, 14 seconds.
-Shield Projection: radius of effect increased from 2500 to 5000.
-Game update rate change hooked to - and = buttons (singleplayer only).
-Two new pirate-less maps.
-First tutorial now handles players spending their ability point before they were intended to and thus not being able to spend it when instructed.
-Phasic Transmissions research is now effective even at max fleet supply research.
-Reduced Phasic Transmissions supply bonus from 20% down to 15%.
-Stopgap fix for market exploit until new market dynamics are fully tested.


---------------------------------------------------------------------------
Graphics:
---------------------------------------------------------------------------
-Shield projection's bubble less opaque.
-Various new ICO art.
-Fix bug where skybox is always the same.
-New Advent bomber icons to better differentiate them from fighters.


---------------------------------------------------------------------------
Networking / Multiplayer:
---------------------------------------------------------------------------
-Phantom games causing "Rejected by Host" error fixed.
-Multiplayer lobby screens now have Map Designer tab.
-Whisper functionality for ICO
-Refactored join game screen.
-Fix for not seeing friend's games.
-New chat friendly ICO font.
-ICO user names are now sorted.
-Self and friends are colored in ICO channel player list.
-Events for players entering and leaving channels.
-ICO nows preserves history when changing channels.
-ICO logged in user count now displayed. This number will only update when you change channels or login.
-Added some default lobby names.
-Reorganized numbered lobbies to increment sequentially as they fill.
-Added notification of what channel you are in.
-Fix for rare multiplayer lobby crash when host leaves a game in ICO.
-Various new ICO message strings.
-ICO server now ignores case when searching for channel names.


---------------------------------------------------------------------------
UserInterface / HUD:
---------------------------------------------------------------------------
-Added counter descriptions for all frigates and fighters.
-Game menu now mapped to F10 by default instead of Esc so people can repeatly press Esc to close any submenu they be in w/o going all the way to the escape menu.
-Fix rare bug in group selection.
-Various strings cleaned up.
-Hooked up proper double clicking to text lists so clickng on something already selected doesn't try to join a game when it shouldn't.
-Hooked up ico-player name lists (both selecting player and chat lobby player names) to double clicking.
-Added infocard keybindings for quick-select buttons.


Kod:
http://rapidshare.com/files/90293096/Sins_Bonuspack_102_setup.exe

~12MB
 
Poslednja izmena:
Blagodarim :)
 
'zvolte:




Kod:
http://rapidshare.com/files/90293096/Sins_Bonuspack_102_setup.exe

~12MB

Super, tnx GX :)

Dosta ima promena, iako pola stvari ne znam sta su :p Drago mi je da se jos punom parom radi na igri i glancanju :d
 
Blagodarim gosn. gx-x :)
Ja se nadam da ce da mi proradi :D

EDIT: i posle patcheva me ne **** ni 2% @(*$!+!_#(!_(_)!$*(!$*&&$!+*$!@(*_@*_#
Sto je najcrnje na drugoj masini koja je isto podesena kao i moja radi...
 
Poslednja izmena:
Blagodarim i ja. Pretpostavljam da nije neophodno instalirati 1.01 pre 1.02?
 
Pa niko nije poredio ove igre po kvalitetu, nego je rečeno da je kampanja u stvari niz single misija i da je po tome slična Civilizaciji.

nisam ni ja poredio kvalitet, ne znam otkud ti takva ideja, konceptualno su totalno razlicite igre
 
Blagodarim i ja. Pretpostavljam da nije neophodno instalirati 1.01 pre 1.02?

ne treba. Jedino, meni su neka slova pocela da trepere posle ovog pacha, tj, kao nekad davno kombinacija TNT2 MX i neke igre :D Nije strasno, samo kazem.

Inace, Kutija, imas nesto instalirano sto te drnda. Znam da ti ne pomaze ali eto...cisto da ti kazem nesto sto vec i sam znas :p

E sad aj malo POMOZITE meni, lenstini sa sprzenom sivom mozdanom korom. Treba mi par hintova:

1. KAd napravim flotu, recimo imam jedan capital ship i par frigata, kako da napravim flotu da kad je izaberem cujem glas i vidim komande od capital shipa,a ne od frigata (kad ih izaberem sve i napravim flotu, kad je kliknem jave mi se malci, moram rucno da kliknem na capital ship da bi ga kontrolisao. Ovo mi smeta jer bi ja da zatvorim taj "tree" jer me potrosna roba tipa frigate ne interesuje, a volim da rucno kontrolisem capital ship)

2. Kako da dodam nove brodove u flotu ako je flota u drugom sistemu, a brodovi koje ocu da dodam u nekom trecem.

3. Cemu sluze rafinerije ? Kako se koriste ? (znam da je bilo u tutorijalu ali mi nije jasno uopste. tutorijal je pogub teski. Ocu da nabudzim malo credit income, a ne znam kako)

4. Ako oko jedne planete imam 2 civic research station, a oko druge jos 2, da li se to globalno tretira kao da imam 4 ? (u smislu dali ispunjava perquisite "4 civil stations needed" u research sekciji ?)

5. Prva partija koju sam odigrao je bila protiv "easy" kompljutera i odrao me je za 30 minuta :wall: los sam do jaja :d (ovo nije pitanje vec konstatacija da partija moze da traje kratko :D )
 
Nazad
Vrh Dno