Sto vam je FON toliko trn u oku? Jeste, kadar sa FONa je nikakav, ali sa kog to fakulteta izlazi vise 5% buducih strucnjaka?
Bice da nekima ovde smeta sto se FONova diploma kotira vise od raznih visih (sada valjda visokih) skola kao i privatnih fakulteta, a u rangu nekih bivsih renomiranih fakulteta.
Uostalom ko da je bitno, onaj ko se trudio i radio taj ce ispasti dobar, onaj ko nije nece izaci sa znanjem sa fakulteta ali to ne znaci da nije nizasta. Realno koncept domaceg fakulteta je bezveze. Ni strani nisu puno bolji ali imaju onu zadnju godinu gde te bacaju u vatru, da radis negde i zbog toga na kraju sa diplomom u rukama nesto i znas, nisi totalni duduk.
Teorija u svakoj nauci i oblasti je samo alat, prakticni rad je sve. Ta teorija se uci upravo zbog neke primene a toga na fakultetima nema ili ima na nekom vrtic nivou.
Edit: Ako mene pitate, "uceni" ljudi bi trebali da se potrude da tu teoriju dodatno pojednostave, bolje zapakuju, bolje objasne. Da se ne gubi vreme na transkripciju. A sama skola da ti stalno daje neke zadatke da zavrsis, a koje ne mozes zavrsiti bez da koristis teoriju kao alat da bi uradio sto trebas. I da se krajnji, prakticni rad ocenjuje a ne koliko je neko dobro shvatio teoriju. Isto kada bi neko programere ispitivao sintaksu nekog programskog jezika umesto da im traze da napisu program koji radi.
Bice da nekima ovde smeta sto se FONova diploma kotira vise od raznih visih (sada valjda visokih) skola kao i privatnih fakulteta, a u rangu nekih bivsih renomiranih fakulteta.
Uostalom ko da je bitno, onaj ko se trudio i radio taj ce ispasti dobar, onaj ko nije nece izaci sa znanjem sa fakulteta ali to ne znaci da nije nizasta. Realno koncept domaceg fakulteta je bezveze. Ni strani nisu puno bolji ali imaju onu zadnju godinu gde te bacaju u vatru, da radis negde i zbog toga na kraju sa diplomom u rukama nesto i znas, nisi totalni duduk.
Teorija u svakoj nauci i oblasti je samo alat, prakticni rad je sve. Ta teorija se uci upravo zbog neke primene a toga na fakultetima nema ili ima na nekom vrtic nivou.
Edit: Ako mene pitate, "uceni" ljudi bi trebali da se potrude da tu teoriju dodatno pojednostave, bolje zapakuju, bolje objasne. Da se ne gubi vreme na transkripciju. A sama skola da ti stalno daje neke zadatke da zavrsis, a koje ne mozes zavrsiti bez da koristis teoriju kao alat da bi uradio sto trebas. I da se krajnji, prakticni rad ocenjuje a ne koliko je neko dobro shvatio teoriju. Isto kada bi neko programere ispitivao sintaksu nekog programskog jezika umesto da im traze da napisu program koji radi.
Poslednja izmena: