Šta je novo?

Sezampro ADSL problem sa brzinom neta

shithappens.gif
 
Opet su vratili poruku o otezanom funkcionisanje ADSL-a. Pa ovo stvarno nema smisla, jel neko pricao sa njim? Ne mogu da otvorim nijedan strani sajt a kamoli da downloadujem nesto ili igram ne daj boze neku online igricu.

K'o sto rece neki lik iz elektrodistribucije jednoj zeni sto se zalila na Studiju B da im ne radi deo ulicnog osvetljenja: "Sta 'ocete? 50 godina ste ziveli u mraku a sad biste ulicno osvetljenje." Montipajtonovski tretman. :bottle: :smack:
 
Kod mene se vratilo u normalu. Jedino YT i dalje sporo baferuje.
734325116.png


Paket D@H 1024/256
 
Kod mene se vratilo u normalu. Jedino YT i dalje sporo baferuje.
734325116.png


Paket D@H 1024/256
Da, po prvi put u poslednjih 5 dana meni sa nvidia servera vuce full brzinom (single konekcija). 1mbit paket...

EDIT: nvidia full brzina, europe.nokia.com full, adobe full...youtube full....e sad, videcemo koliko ce da traje, da se ne radujemo prerano....
 
Poslednja izmena:
I kod mene na Sezamu radi bolje. Evo upravo sam radio ping prema google-u i nema gubitaka paketa.
 
učitava yutube brže nego ranije, da ne ureknem
 
Izgleda da se situacija stabilizuje konacno. I konacno mogu da gledam Youtube :D

734402476.png
 
mogu da potvrdim da je i kod mene sve u redu, download ide full brzinom, youtube otvara isto dobro, valjda je nasim mukama kraj
 
15:19h, 1024/128 Kbps, Server: Roubaix

734448129.png


Izgleda da se situacija stabilizuje.
 
Moj izvor u sezamu kaže da su nadležni u sezamu digli veliku frku, pošto telekom samo njima nije bio osposobio linkove, dok je drugima manje-više rešio probleme.Telekom se izvlačio da im je riknula oprema u core delu i da nisu mogli do sada da reše problem.
Nadam se da će se sve vratiti u "normalu".
 




E sad` da nam smanje cifru za prethodni mesec!
 
Definitivno se sve vratilo u "normalu":

 
Postovani,

Sa zadovoljstvom Vas obavestavam da su radovi na prosirenju linkova ka naprovajderima zavrseni. Kako se radi o novim resursima, u narednih par dana ocekuju se manje oscilacije.
U narednom periodu aktivno cemo vrsiti monitoring i pracenje rada svih ADSL servisa.
I pored testova koje cemo vrsiti u narednom periodu nece biti prekida i usporenja ADSL saobracaja.
Ukoliko se problemi nastave, vrlo je verovatno da nisu uzrokovani radovima koji su postojali, te je samim time potrebno da kontaktirate nas korisnicki servis.
Zahvaljujemo Vam se na razumevanju za sam problem i poverenju koje ste imali u nas.
Za vise informacija i regulisanje pretplata za period otezanog koriscenja na raspolaganju smo Vam u sledecim terminima:

Radno vreme:
Radnim danom od 8 do 22 casa
Subotom od 10 do 22 casa,
Nedeljom od 10 do 20 casova
Odgovor na mail od pre neki dan.
 
bolje neka svima nadoknade tako što će jedan mesec dati jedan paket na gore.

btw meni jedino izgleda YT nije radio tih par dana, jer sad vidim da crvena linija piči ko luda kad pustim nešto, a ranije je išla dosta sporije
 
Nek neko ko bude isao da uplati, da nam kaze za koliko su dana odbili.
 
Nek neko ko bude isao da uplati, da nam kaze za koliko su dana odbili.
Ja sam ih sada zvao, zato što mi baš danas ističe. Od zaokružvanja prilikom uplata, skupilo se kod njih viška cca 500 dindži, pa treba da doplatim ostatak, ali ne danas nego za 10 dana, jer su za toliko produžili, tj. dobili smo besplatnih 10 dana. S tim, što sam stekao utisak da će ovo da urade samo ako ih neko zove i konkretno pita, za ostale koji ne vise na forumu ( ,) ) praviće se ludi. Pa, zovite...
 
Meni nisu ni odgovorili na mejl koji sam poslao kada je bila smetnja "u toku". Barem da napisu "OK".
 
Meni takodje nisu odgovorili, ako ne jave do sutra, zovem ih ili idem licno
 
Tražio sam u međuvremenu da mi pismeno potvrde odlaganje od 10 dana i evo ga:

Postovani,


Na osnovu Vaseg zahteva i pismenim putem Vas obavestavano da je Vasa pretplata produzena za deset dana, zbog tehnickih problema u Telekomu.

Vasa pretplata istice 13/03/2010 u 9:00h. Ove informacije mozete proveriti i preko sajta posto su zvanicno azurirane i na sajtu.



Srdacan pozdrav,
Pavle Muznik
SezamPro korisnicki servis
--------------------------
ISP SezamPro On-Line
www.sezampro.rs
Tel: +381 11 308 18 18
Fax: +381 11 308 18 11
 
Upravo mi stigao sledeci mejl

Postovani,

Obavestavamo Vas da su radovi na prosirenju linkova ka nadprovajderima zavrseni.

S obzirom da se radi o novim resursima u narednih par dana mogu se ocekivati manje oscilacije. Shodno tome, aktivno cemo vrsti monitoring i pracenje rada svih ADSL servisa. Pored testova koje cemo vrsti u narednom period nece biti prekida i usporenja ADSL saobracaja.

Ukoliko se problemi nastave, vrlo je moguce da nisu uzrokovani radovima koji su postojali. Ako do toga dodje najljubaznije Vas molimo da kontaktirate nas Korisniciki servis.

Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju u sledecim terminima:

Radno vreme:
Radnim danom od 8 do 22 casa
Subotom od 10 do 22 casa,
Nedeljom od 10 do 20 casova



Srdacan pozdrav,
Aleksandar Stojanovic
SezamPro korisnicki servis
 
Mene zvali kuci sad da mi kazu da su mi produzili za 10 dana.
 
A sta mu dodje 'produzili za 10 dana', 10 dana kasnije mozes da uplatis za sledeci mesec, ili ces platiti 10 dana manje.. Ako je ovo prvo, u cemu je poenta :)
 
nemam pojma, ali ovo mi pise na stanju, a nisam uplacivao nista:
Pretplata P_ADSLHome_a1024 Ističe 20 Mar 2010 16:00:00
Sledeća pretplata P_ADSLHome_a1024 Počinje 20 Mar 2010 16:00:00
 
Ako ih pozovete, produzice vam pretplatu 10 dana. Ako vam je isticala npr. 04.03., promenice vam da vam istice 14.03. i to je to.
 
Pa to kazem, cemu to :) Da barem manje platis pa da ima nekog smisla..
 
Pazi platices isto ali koliko ja kapiram,umesto mesec dana adsl-a dobices meces dana+ 10 produzetka koliko daju:):):)...sto je ipak fer ako se gleda na taj nacin........Ma bitno je da sada radi:p
 
I ja sam prvo dobio poruku da je internet link sada OK, a na moje pitanje o produženju pretplate dobio sam odgovor :

Postovani,

Na osnovu Vaseg zahteva i pismenim putem Vas obavestavamo da je Vasa pretplata produzena za deset dana, zbog tehnickih problema u Telekomu.
Vasa pretplata istice 01/04/2010. Za vise informacija na raspolaganju Vam je SezamPro korisnicki servis.

Srdacan pozdrav,
Aleksandar Stojanovic
SezamPro korisnicki servis
--------------------------
ISP SezamPro On-Line
www.sezampro.rs
Tel: +381 11 308 18 18
Fax: +381 11 308 18 11
 
Nazad
Vrh Dno