Opet su vratili poruku o otezanom funkcionisanje ADSL-a. Pa ovo stvarno nema smisla, jel neko pricao sa njim? Ne mogu da otvorim nijedan strani sajt a kamoli da downloadujem nesto ili igram ne daj boze neku online igricu.
Da, po prvi put u poslednjih 5 dana meni sa nvidia servera vuce full brzinom (single konekcija). 1mbit paket...Kod mene se vratilo u normalu. Jedino YT i dalje sporo baferuje.
![]()
Paket D@H 1024/256
Odgovor na mail od pre neki dan.Postovani,
Sa zadovoljstvom Vas obavestavam da su radovi na prosirenju linkova ka naprovajderima zavrseni. Kako se radi o novim resursima, u narednih par dana ocekuju se manje oscilacije.
U narednom periodu aktivno cemo vrsiti monitoring i pracenje rada svih ADSL servisa.
I pored testova koje cemo vrsiti u narednom periodu nece biti prekida i usporenja ADSL saobracaja.
Ukoliko se problemi nastave, vrlo je verovatno da nisu uzrokovani radovima koji su postojali, te je samim time potrebno da kontaktirate nas korisnicki servis.
Zahvaljujemo Vam se na razumevanju za sam problem i poverenju koje ste imali u nas.
Za vise informacija i regulisanje pretplata za period otezanog koriscenja na raspolaganju smo Vam u sledecim terminima:
Radno vreme:
Radnim danom od 8 do 22 casa
Subotom od 10 do 22 casa,
Nedeljom od 10 do 20 casova
Ja sam ih sada zvao, zato što mi baš danas ističe. Od zaokružvanja prilikom uplata, skupilo se kod njih viška cca 500 dindži, pa treba da doplatim ostatak, ali ne danas nego za 10 dana, jer su za toliko produžili, tj. dobili smo besplatnih 10 dana. S tim, što sam stekao utisak da će ovo da urade samo ako ih neko zove i konkretno pita, za ostale koji ne vise na forumu ( ,) ) praviće se ludi. Pa, zovite...Nek neko ko bude isao da uplati, da nam kaze za koliko su dana odbili.
malo glupavo, zar ne ?pa ne znamo ko je imao smetnje,
Postovani,
Na osnovu Vaseg zahteva i pismenim putem Vas obavestavano da je Vasa pretplata produzena za deset dana, zbog tehnickih problema u Telekomu.
Vasa pretplata istice 13/03/2010 u 9:00h. Ove informacije mozete proveriti i preko sajta posto su zvanicno azurirane i na sajtu.
Srdacan pozdrav,
Pavle Muznik
SezamPro korisnicki servis
--------------------------
ISP SezamPro On-Line
www.sezampro.rs
Tel: +381 11 308 18 18
Fax: +381 11 308 18 11
Postovani,
Obavestavamo Vas da su radovi na prosirenju linkova ka nadprovajderima zavrseni.
S obzirom da se radi o novim resursima u narednih par dana mogu se ocekivati manje oscilacije. Shodno tome, aktivno cemo vrsti monitoring i pracenje rada svih ADSL servisa. Pored testova koje cemo vrsti u narednom period nece biti prekida i usporenja ADSL saobracaja.
Ukoliko se problemi nastave, vrlo je moguce da nisu uzrokovani radovima koji su postojali. Ako do toga dodje najljubaznije Vas molimo da kontaktirate nas Korisniciki servis.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju u sledecim terminima:
Radno vreme:
Radnim danom od 8 do 22 casa
Subotom od 10 do 22 casa,
Nedeljom od 10 do 20 casova
Srdacan pozdrav,
Aleksandar Stojanovic
SezamPro korisnicki servis
Postovani,
Na osnovu Vaseg zahteva i pismenim putem Vas obavestavamo da je Vasa pretplata produzena za deset dana, zbog tehnickih problema u Telekomu.
Vasa pretplata istice 01/04/2010. Za vise informacija na raspolaganju Vam je SezamPro korisnicki servis.
Srdacan pozdrav,
Aleksandar Stojanovic
SezamPro korisnicki servis
--------------------------
ISP SezamPro On-Line
www.sezampro.rs
Tel: +381 11 308 18 18
Fax: +381 11 308 18 11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari