Šta je novo?

SBB "vezivanje"

Sta napdate coveka da placa vise za nesto gore ?

Ne nego ce sa najvecim dnom od firme da se veze na godinu dana ....
Blago vama sto imate lepa iskustva ... Ok naravno da treba da placate manje...
Al kakvi su neka iskustva imali sa tim ... ne znam kako da ih nazovem a da ne bude previse blago ...
Ja sbb imam medju prvima kad se pojavio ... znaci mozda samo prvi mesec nisam imao ... znaci duze od vecine ovde sto prica... i kakva sam iskustva imao ne bih ni neprijatelju pozeleo...

Jos sad trebam da se obaveze sa takvima ...
Pa nije lud .... pre ce da placa troduplo nego da bude pod obavezom sa nekim kao sto je sbb

Evo zadnjih godinu i vise radi ok i nema problema ...
E sad da sam se prikljucio na sbb pre godinu ipo i ja bih hvalio sbb.....
al mnogo sam duze na njemu i imao sam iskustva koja ni za 100 godina nece moci da poprave utisak..


tako da razumite da ako vama radi ok i ako ga koristite jednu dve godine ima i onih koji su imali uzasna iskustva a neki i dan danas imaju.
 
Poslednja izmena:
@weasel
Naravno da treba skupiti i dobra i losa iskustva.
Razlika izmedju tebe i djoe-a je sto je tvoj stav iznet u jednom postu, dok djoe istu pricu besomucno ponavnja u XX postova u ovom threadu.

btw, nije ugovor jedina opcija na SBBu.
Ja sam se prijavio za prepaid, zbog placanja i racuna mi tako jedino :( odgovara.
 
људи, ко није био на 3днету (панчевачки wireless провајдер), тај не зна шта је "интернет" и муке са њим... ја чекам проширење инфраструктуре, и телекомове и сббове као озебао сунце, гледам у њих као у месију који ће ми решити све муке, док их ви пљујете :D

ja sam bio mesec dana na dial up-u i pobegao sam glavom bez obzira. Ima jos neki pancevac sa lepim iskustvima sa SBB kablovskim?

P.S Opet ja treba mi ADSL na sate ili prepaid protok ako to jos postoji ovde (neobee ne odgovara), posto poucen dosadasnjim iskustvom ne zelim da izgubim moj drago cuvani port
 
ja sam bio mesec dana na dial up-u i pobegao sam glavom bez obzira. Ima jos neki pancevac sa lepim iskustvima sa SBB kablovskim?

P.S Opet ja treba mi ADSL na sate ili prepaid protok ako to jos postoji ovde (neobee ne odgovara), posto poucen dosadasnjim iskustvom ne zelim da izgubim moj drago cuvani port
Ima Sezampro.
Mesecno se placa oko 800 din (fiksno) plus cena MB. 1000 MB kosta 150 din (bez PDV).
Znaci 1000 MB bi te kostalo oko 980 din. mesecno
http://www.sezampro.yu/public/page/padsl.asp
 
Sta napdate coveka da placa vise za nesto gore ?

Ne nego ce sa najvecim dnom od firme da se veze na godinu dana ....
Blago vama sto imate lepa iskustva ... Ok naravno da treba da placate manje...
Al kakvi su neka iskustva imali sa tim ... ne znam kako da ih nazovem a da ne bude previse blago ...
Ja sbb imam medju prvima kad se pojavio ... znaci mozda samo prvi mesec nisam imao ... znaci duze od vecine ovde sto prica... i kakva sam iskustva imao ne bih ni neprijatelju pozeleo...

Jos sad trebam da se obaveze sa takvima ...
Pa nije lud .... pre ce da placa troduplo nego da bude pod obavezom sa nekim kao sto je sbb

Evo zadnjih godinu i vise radi ok i nema problema ...
E sad da sam se prikljucio na sbb pre godinu ipo i ja bih hvalio sbb.....
al mnogo sam duze na njemu i imao sam iskustva koja ni za 100 godina nece moci da poprave utisak..


tako da razumite da ako vama radi ok i ako ga koristite jednu dve godine ima i onih koji su imali uzasna iskustva a neki i dan danas imaju.

A kakve sad ima veze sta je bilo pre par godina? I zasto zbog takvog tvog iskustva pre 2+ godina ljudi ne treba da koriste SBB internet DANAS? Uopste ne razumem logiku. A postoji jos jedna stvar, niko ne mora da se obavezuje i moze u svakom trenutku da predje na bolje tj. dajlap, 3G, bezicni ili ADSL internet (za ova prva sam siguran da nisu bolji :)).
 
Ima veze ako se politika i pristup kompanije prema korisniku nije promenio,ne mozes da posmatras samo cenovnu politiku kao jedinu merodavnu,to sto neki "servis" radi i sto je jeftiniji od konkurencije i nije neka novost.Radi zato shto je "plug n play" ... cim se desi nesto out of the ordinary,bitno je kako i koliko brzo se to reshava.

uzimajuci u obzir da je cela infrastruktura njihova mislim da im je response time losh.Mozhe biti gori naravno,ali moze biti i mnogo bolji.
 
Dobro SBB za manje pare nudi veci protok ali po mojim iskustvima TelekomADSL je ipak pouzdaniji
Elem za dve godine koliko imam TelekomADSL svega par puta se desilo da nema neta i to nesto tipa sat-dva,mislim da je to bilo kada su uvodili prikljucke za IPTV i kada su nesto radili na mrezi
Protok nije varirao nikada,uvek je konstantan
SBB sa druge strane koristim nekih 5 meseci,protok je isto ok,ali se mozda i precesto desava da nema neta-nekada u intervalu jednom nedeljno,more or less i to zna da se desi da ga nema po 4-5 sati,a i desavalo se da povremeno net radi poprilicno sporo-tj treba mu 5min da otvori Google(Medak 3 je kraj)
Ne kazem ja da je sada to nesto za kmecanje jer sam u globalu zadovoljan,ali na osnovu mog iskustva TelekomADSL je pouzdaniji :)
 
Poslednja izmena:
Ima veze ako se politika i pristup kompanije prema korisniku nije promenio,ne mozes da posmatras samo cenovnu politiku kao jedinu merodavnu,to sto neki "servis" radi i sto je jeftiniji od konkurencije i nije neka novost.Radi zato shto je "plug n play" ... cim se desi nesto out of the ordinary,bitno je kako i koliko brzo se to reshava.

uzimajuci u obzir da je cela infrastruktura njihova mislim da im je response time losh.Mozhe biti gori naravno,ali moze biti i mnogo bolji.

Meni nije jasno ono sto je covek rekao.
Nesto otprike:
Nemojte uzimati SBB jer meni pre par godina (na pocetku) nije dobro radio, sada mi radi OK ali ne mogu da im oprostim za prethodni period.
 
Nemojte uzimati SBB jer meni pre par godina (na pocetku) nije dobro radio, sada mi radi OK ali ne mogu da im oprostim za prethodni period.
i nastavlja dalje da ga koristi...

a i tema glupa: SBB vezivanje.. kao da SBB primorava korisnike da se vezu za njih. Jace vezivanje je kod Telekoma.. onog trenutka kad potpises kod njih prinudjen si da koristis njihovu uslugu najmanje godinu dana. Kod SBB uopste ne moras da se vezujes (ni u pocetku) i imaces duplo vise nego kod Telekoma. A ukoliko zelis da se vezujes na period 12 ili 24 meseca onda dobijas extra.
 
Mozda zato sto ne biram ja koji cu internet imati u kuci ?
Nemoj lupati molim te o licnim stvarima o kojima ne znas
 
Poslednja izmena:
Meni nije jasno ono sto je covek rekao.
Nesto otprike:
Nemojte uzimati SBB jer meni pre par godina (na pocetku) nije dobro radio, sada mi radi OK ali ne mogu da im oprostim za prethodni period.
pa izgleda da bas ne razumes

knjaz.milos ti je lepo objasnio


meni nikad nije smetalo sto nije radio internet po 15-20 dana sto su stalno bili prekidi ... to narano da necu da pamtim


ali odnos prema korisnicima , njihova nekultura i bezobrazluk to se ne menja za 2 godine ....


Jer sam ja negde rekao da ne treba uzimati SBB .... AJ lepo te molim ne stavljaj mi reci u usta ....

Ja sam samo reko da sa neobrazovanom i nekulutrnom stokom ne bih nikad potpisao ugovor ...
 
Poslednja izmena:
Pa nije lud .... pre ce da placa troduplo nego da bude pod obavezom sa nekim kao sto je sbb

Nemojte uzimati SBB

Ja sbb imam medju prvima kad se pojavio ... znaci mozda samo prvi mesec nisam imao ... znaci duze od vecine ovde sto prica... i kakva sam iskustva imao ne bih ni neprijatelju pozeleo...

jer meni pre par godina (na pocetku) nije dobro radio,

Evo zadnjih godinu i vise radi ok i nema problema ...

sada mi radi OK

E sad da sam se prikljucio na sbb pre godinu ipo i ja bih hvalio sbb.....
al mnogo sam duze na njemu i imao sam iskustva koja ni za 100 godina nece moci da poprave utisak..

ali ne mogu da im oprostim za prethodni period.


Ne znam sta sam pogresno rekao ili izmislio a da to ti nisi rekao. Ja sam tako shvatio tvoj odgovor.
 
Pa izvuko si reci iz konteksta

to kako mi je radio i kako sad radi je mnogo manje bitno od odnosa i kulture...

ovo kakva istustva imam i sto ne mogu da zaboravim to je odnos sa korisnicmia a to se ne menja za godinu ipo dana
 
Poslednja izmena:
Ma malo preterujete sa tim "odnosom prema korisnicima". Big deal. Kao da sa korisnickim servisom pijete kafu svako jutro. Oni rade tamo zato sto ne znaju vise od citanja FAQ sa ekrana. Da znaju vise radili bi nesto sto je bolje placeno. I njihov zadatak jeste da "pomognu korisniku" ali pre svega da zastite poslodavca. Jednostavno tako je, za to primaju platu. Ne ocekujte da ikada kazu "jeste, mi smo krivi, evo naguzite nas" nego ce se svim mogucim sredstvima braniti.

Ja ih retko kad i zovem zbog nekog problema. Znam da ne znaju nista. Zadnji put sam ih zvao da otkazem doplatne kanale. Sve preko toga je previse ocekivati od njih.
 
Ne preterujem ...
Imam sbb dovoljno dugo da znam kakva su stoka.
Koji korisnicki servis ... jedna u nizu ali njih koliko toliko razumem jer stvarno nemaju osnovnu skolu , tako da ne ocekujem nista od njih nego idem kod nekog od koga se ocekuje
ali ti iznad su jos gori i jos nekulutrniji ...
 
Poslednja izmena:
Promeni potpis u "HD and x264 lover & SBB hater"
 
Deal ...

samo nekako mi se vise gade nego sto ih mrzim ...
 
:D

Evo da se izjasnim kao još jedan koji koristi SBB net od početka... Na početku je stvarno bilo :wall: ali je tako bilo svuda. Bili su mladi i neukusni ali sam uvek imao utisak da se trude. Polako ali sigurno danas sam zadovoljan uslugom. Ne pamtim poslednji put kad sam ih zvao zbog nekog problema.

Ne opraštam im izgubljene dane i mesece koje sam proveo bez interneta zbog njihovih grešaka, ali ti dani su nadam se iza nas i danas ću svakome preporučiti SBB internet.

Što se tiče tehničke podrške, ne možeš mnogo očekivati od njih. Ako nastane problem, ja odmah zovem, prijavim, oni kažu primljeno k znanju, proslede kome treba i to je to. Mada čujem da sada imaju neku "advanced" podršku za pitanja strogo tehničke prirode... Valjda te proslede nekom super geeku ako ovaj sa osnovnom školom ne može da pomogne :)
 
Auuuuuuuuuuuuuuuuu,

prosto mi je neverovatno koliko se prepirete :) necete verovati procitao sam ceo post od pocetka do kraja i slatko sam se nasmejao.
Vidim da su ovde svi veliki strucnjaci za internet, razbacujete se sa paketima od 8, 16 dobro da niste presli na 16820912767438 mbps.
Tema koju ste poceli uopste nije losa i naravno da bi trebala da postoji za svakog pojedinacnog providera na nasim prostorima ali isto tako se ne treba rasparvljati ko jeste a ko nije upravu.
Mogli ste da se raspravljate jos 10 godina i opet bi imali svako svoje misljenje.
Pricate o sporom internetu od par megabita ko ima bolju tehnicku podrsku?
Prvo pitanje za Vas jeste da li se secate dial-up-a i njegovih prednosti?
Tada nam je bilo extra ako uspemo da se nakacimo na net sa 32kbps i ako smo imali modeme od 56 k da ne navodim i one sporije. Vecina vas ovde se ne seca tih vremena posto je mladja ali za ovih 14 godina profesionalnog servisiranja racunara mogu da Vam kazem da ne postoji ni jedan provider koji ima dobru tehnicku podrsku i cija tehnicka podrska nece pokusati da problem prebaci na korisnika uz obrazlozenje nesto ne radi kod Vas.
Cega sam se sve nagledao i naslusao od tehnicke podrske ne mozete da poverujete.
Apsolutno svako iz tehnicke podrske ce pokusati da se predstavi kao "veliki strucnjak", a u stvari uglavnom citaju FAQ sa ekrana ko sto neko rece i sto je najcrnje citaju ga poprilicno lose:)
Apsolutno svaki provider na nasim prostorima je u nekom periodu svog postojanja i rada imao odredjene probleme sa svojom infrastrukturom, neki su se trudili da to sto pre srede, neki su se trudili ali nisu zurili , a neki nisu ni pokusavali nista da urade vec su stranke mamili jeftinijim cenama i nekakvim paketima sati po promo cenama i slicno.

Ja sam koristio i telekom adsl, a sada koristim sbb kabl.
Nisam otisao od telekoma zbog problema sa netom vec zato sto su bezobrazni monopolisti , i za 5 godina nisam mogao da dobijem telefonsku liniju i ako sam trazio preseljenje 2 tel linije i uvodjenje jedne nove . Obrazlozenje je bilo "nema slobodnih parica", a komsija dve kuce od mene u zgradu uveo 8 tel linija , za njega ima jel ?
Pitacete kako sam imao adsl kada nemam telefon , pa lepo prebacivao sam adsl signal wirelessom nekih 800 metara od matorih do mene. Prekidan u netu je bilo samo na kratko i to uglavnom na po par minuta eventulano kada su bili najavljeni radovi nije ga bilo po par sati.
Tehnicku podrsku sam par puta kontaktirao ali ne zbog problema kojie sam ja imao vec mi se desavalo na terenu da ne radi i mogu reci da su ocajni.

Na sbb kablu sam vec 2 godine, problema sa internetom nisam imao od trenutka kada sam ga dobio , do duse to dobijanje signala je bilo mnogo smesno. Zamislite sada ovu situaciju, pusten signal za KTV, D3 (digitalna normalno radi) ali modem ne inicijalizuje signal. Monteri izmerili kvalitet signala, videli da je nivo ok i rekli za 15 min mora da se inicijalizuje modem i otisli. Modem se naravno nije inicijalizovao ni do sutra ujutro nazvao ih i prijavio i otisao na posao.
Vratim se sa posla neta nema, dolazila ponovo ekipa u medjuvremenu, premerili kvalitet signala , zamenili modem i odisli opet pre nego se modem inicijalizovao. Dosao sa posla ponovo ih zvao , poslali ekipu koja je ponovo merila signal (oni sve vreme mere kvalitet signala za KTV i racunaju da ako je u propisanim okvirima da ce internet raditi bez problema) i ponovo zamenila modem , sacekali pola sata videli da se modem ne inicijalizuje i resili da se kace na banderu sto ja nisam dozvolio jer je vec pala noc , a i padala je kisa i ostavili smo da oni ujutru dodju i provere banderu. SUtradan dosli i nista nisu nasli ni na banderi. Elem nesto kasnije tog dana zove me njihov monter i kaze mi sada ti radi internet , ja pitam sta je bilo a on se smejuci odgovori da sa cvorista kolege nisu ni pustile signal za internet na tu granu:)
Znaci njima je bilo lakse d amaltretiraju svoje montere par puta da dolaze do mene i da se za.... negoi da provere da li su u novoj liniji uopste i pustili internet sa cvorista.
 
Mogli ste da se raspravljate jos 10 godina i opet bi imali svako svoje misljenje.
Pricate o sporom internetu od par megabita ko ima bolju tehnicku podrsku?
Prvo pitanje za Vas jeste da li se secate dial-up-a i njegovih prednosti?
Tada nam je bilo extra ako uspemo da se nakacimo na net sa 32kbps i ako smo imali modeme od 56 k da ne navodim i one sporije.

Uvek imam potrebu da odgovorim na ovakve tekstove.Ne znam sta si hteo sa ovim da kazes ?

Provajder je mogao da ponudi svakom dial-up korisniku pristupne linije koje podrzavaju V.92 i to je to sto se tice provajdera.provajder kojeg sam ja koristio imao je to i ja sam ostvarivao ~52k.

Ako si ti imao 32k a nisi znao zasto onda je to samo tvoja greska i nichija vishe.Ako si imao 32k i znash zashto onda ne znam zasto spominjes uopste taj period.

Ako treba da ti se objasni zasto si imao 32k ja cu ti objasniti,ja jesam veliki strucnjak.


Cega sam se sve nagledao i naslusao od tehnicke podrske ne mozete da poverujete.
Apsolutno svako iz tehnicke podrske ce pokusati da se predstavi kao "veliki strucnjak", a u stvari uglavnom citaju FAQ sa ekrana ko sto neko rece i sto je najcrnje citaju ga poprilicno lose:)
Apsolutno svaki provider na nasim prostorima je u nekom periodu svog postojanja i rada imao odredjene probleme sa svojom infrastrukturom, neki su se trudili da to sto pre srede, neki su se trudili ali nisu zurili , a neki nisu ni pokusavali nista da urade vec su stranke mamili jeftinijim cenama i nekakvim paketima sati po promo cenama i slicno.

Nemoj trpati sve u isti kosh.Neki provajderi imaju outsource-ovanu tehnicku podrsku (plate firmu da radi support za njih,jer ovi prvi nemaju ljudi,nemaju znanja,kombinacija t dvoje ili nesto cetvrto) ... a koga unajme za to ..i to je josh veci problem.Ako se ne varam i Telekom je to radio jedno vreme,ne znam da li to jos radi.Valjda im je Comtrade uletao sa ljudstvom ili tako nesto.

Neki imaju svoje osoblje za support...i ti se dele na manje dobre.....solidne i dobre.Ovih poslednjih je u manjem broju.

Ja sam koristio i telekom adsl, a sada koristim sbb kabl.
Nisam otisao od telekoma zbog problema sa netom vec zato sto su bezobrazni monopolisti , i za 5 godina nisam mogao da dobijem telefonsku liniju i ako sam trazio preseljenje 2 tel linije i uvodjenje jedne nove . Obrazlozenje je bilo "nema slobodnih parica", a komsija dve kuce od mene u zgradu uveo 8 tel linija , za njega ima jel ?

Svako ima pravo da bira po svom nahodjenju.Svako ima pravo da misli da je iz nekog razloga monopolista bas njemu uskratio pravo na telefonsku liniju.Imas pravo da mislis da je namerno dat komsiji telefon a tebi nije.Ali to nije razlog da prestanesh da mislish.Sretao sam mnogo takvih slucajeva pa i moj je bio slican i zaista u 99% slucajeva nema slobodnih parica na izvodu.Svaki kvart ima predodredjene kapacitete,napravi se pretpostavka se koliko ce biti tel prikljucaka i taj broj je konachan i po broju mesta na regletama i po broju parica u kablu,proces je skalabilan i postoji mogucnost prosirenja kapaciteta,ali ne po pojedinacnom zahtevu.Kvartovi se shire,dogradjuju se spratovi na kucama,na zgradama,uvodi se po 2 i vise linija u jedan stambeni objekat i ...rezultat je ? ...pogadjash...nema slobodnih parica.

A ono o basnu o tome kako je mali Perica dobio SBB......to netju da diram....to je ok,humoristichno shtivo.
 
Nisi dobro protumacio sta sam hteo da kazem vezano za dial-up.
Hteo sam da kazem da se do pre neku godinu niko nije zalio sto mu internet ne radi ni na bednih 52k i sto je veza pucala vrlo cesto sto zbog losih telefonskih linija , sto zbog hiljadu drugih razloga. Svi su se nervirali i cutali i bili srecni sto uopste imaju internet.
Sada kada smo dosli na neke normalnije brzine koje sluze u mnoge svrhe koje nisu bile moguce preko dial-up-a tj. bile su moguce ali su uzasno dugo trajale , sada se raspravljamo zasto recimo paket od 4mbps ima realno oko 3,5.
Vrlo terko ce neko da bude realan i da kaze da je to maksimalna moguca brzina ali ne i garantovana.
Moras se sloziti da sada internet mnogo bolje radi nego do pre par godina ali smo opet nezadovoljni.

Da se razumemo uvek ce biti onih koji su iz nekih svojih razloga protiv odredjenog providera uglavnog zbog loseg iskustva sa njim ali i onih koji su sa istim tim providerom zadovoljni.

Me trpam sve u isti kos, samo sam rekao da ne postoji provider koji se u svom poslovanju nije susreo sa odredjenim problemima u radu pa samim tim i sa nezadovoljnim korisnicima. A sve i da savrseno radi uvek ce se naci neko ko ce iz nekog razloga biti nezadovoljan , opravdano ili ne opravdano ne ulazim u to.

Sto se tice da sam ubedjen da je telekom bas meni uskratio pravo na tel. linije ne moras meni da objasnjavas kako se prave planovi za razvijanje telekomunikacione infrastrukture samo sam naveo da to "nema slobodnih parica" ne vazi za sve . Tj vazi ali za neke malo manje, a za neke malo vise.
Znaci imas vezu ili potplatis nekoga i mozda se iscacka jedno 8 parica i ako ih nije bilo.
Vidis izgleda da sam ja bio u onih 1% posto si reko da u 99% slucajeva stvarno nema.
A inace pored toga sto nisam dobio telefonsku liniju i zbog ceka sam bio opravdano ogorcen postojao je i drugi razlog za prelazak na sbb kada mi se ukazala mogucnost , a to je da se meni antena nalazila i na jednom i na drugom objektu na visini od oko 7 metara, kako se svuda okolo gradilo ko sumanuto normalno je bilo da cim mi se ukazala prilika predjem na drugog providera jer je moglo da se desi da neko napravi zgradu izmedju pa tesko da bi mogao dalje da koristim adsl.


Svako od nas ima pravo da ukoliko ima mogucnost predje sa jednog providera na drugi bez da se pravda bilo kome. To je normalno u celom svetu , znaci ja placam ja odlucujem i tacka.

Niko ne tera nikoga da se vezuje sa sbb , osnova teme jeste bila sta ljudi misle o tom potezu sbb-a i da li se isplati ili ne , a pretvorilo se u komentarisanje ko od telekoma ili sbb-a ima goru ili jos goru tehnicku podrsku.
Zapamtite kada placate internet on treba da radi, razumljivo je da dodje do nekih kvarova i tehnicka podrska i postoji zbog stranaka , a ne postoje stranke zbog njih. Oni su ti koji trebaju nama da pomognu i to je njihov posao. Ako nece da otklone problem ukoliko je do njih pa postoje raznorazne inspekcije za koje kada cuju vrlo brzo resavaju probleme.
Najmanje sto im treba jeste da se vucaraju po sudovima , a jos manje da se piskara o njima u negativnom kontekstu.

Dobar glas daleko se cuje ali los jos dalje.
 
Nisi dobro protumacio sta sam hteo da kazem vezano za dial-up.
Hteo sam da kazem da se do pre neku godinu niko nije zalio sto mu internet ne radi ni na bednih 52k i sto je veza pucala vrlo cesto sto zbog losih telefonskih linija , sto zbog hiljadu drugih razloga. Svi su se nervirali i cutali i bili srecni sto uopste imaju internet.
Sada kada smo dosli na neke normalnije brzine koje sluze u mnoge svrhe koje nisu bile moguce preko dial-up-a tj. bile su moguce ali su uzasno dugo trajale , sada se raspravljamo zasto recimo paket od 4mbps ima realno oko 3,5.
Vrlo terko ce neko da bude realan i da kaze da je to maksimalna moguca brzina ali ne i garantovana.

+1
"Das im prst,..." :).
 
da li je neko skapirao sta se desava kada istekne ugovor od godinu dana kod SBB-a? da li ti ponude da potpises novi ili te automatski bacaju na nizu brzinu bez potpisivanja ugovora? znam da se nikome jos nije desilo ali mozda je neko pitao...
 
da li je neko skapirao sta se desava kada istekne ugovor od godinu dana kod SBB-a? da li ti ponude da potpises novi ili te automatski bacaju na nizu brzinu bez potpisivanja ugovora? znam da se nikome jos nije desilo ali mozda je neko pitao...

Чини ми се да се аутоматски продужава, а да си у обавези да 15-ак дана пре истека рока кажеш да ли желиш да продужиш уговор или не.
 
^Koliko se sećam ovako i kod mene piše u ugovoru.
 
da li je neko skapirao sta se desava kada istekne ugovor od godinu dana kod SBB-a? da li ti ponude da potpises novi ili te automatski bacaju na nizu brzinu bez potpisivanja ugovora? znam da se nikome jos nije desilo ali mozda je neko pitao...

Iz licnog iskustva:
prvi mesec posle isteka ugovora sam imao isti paket kao i do tada. Drugog meseca sam prebacen na obicni postpaid flat. Ugovor nisam produzavao jer sam cekao D3HD, koji sam i docekao, tako da od sledeceg meseca imam ponovo mix paket :)
 
Чини ми се да се аутоматски продужава, а да си у обавези да 15-ак дана пре истека рока кажеш да ли желиш да продужиш уговор или не.


Mom drugaru je istekao ugovor u decembru i u januaru su ga vratili na nizu brzinu. Rekli su mu da mora da dodje do poslovnice da potpise novi ugovor. Dakle nisu mu automatski produzili ugovor.

Pozdrav,
 
Potpisao bih ugovor sa njima.
Jel mora da se cima do Kralja Petra ili neke druge ispostave, ili oni dolaze kuci ?
 
Definitivno te bacaju na nizu brzinu.
Meni je ugovor istekao 19.12.2009 godine i vec od 01.01.2010 su me bacili na postpaid 2mbps, dakle mesecna pretplata po ceni ostaje ista ali na netu brza nije duplirana.
Koliko su meni rekli kada sam ih zvao u vezi sa produzenjem ugovora , za produzenje ugovora treba otici u Kralja Petra ili u Ustanicku (ako ima jos neka poslovnica moze i tamo) i ne dolaze kuci da bi potpisali produzetak ugovora.
 
To pricas za produzenje ugovora.
Al ja ranije nisam imao potpisan ugovor sa njima.
 
Vrh Dno