Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni se to ne desava.
 
Stvarni dosta razlicitih iskustva sa sbb modemima, meni je sa ubee dosta bila nestabilna mreza , net se gubio na svakih pola sata da sam pozeleo da se vratim na bakar na mts, e onda su mi zamenili ubee sa cga 2121 i realnlo mreza je mnogo stabilnija , e sad ono sto sam primetio da je domet wi-fi dosta manji sa cga 2121 nego sa ubee
 
Stvarni dosta razlicitih iskustva sa sbb modemima, meni je sa ubee dosta bila nestabilna mreza , net se gubio na svakih pola sata da sam pozeleo da se vratim na bakar na mts, e onda su mi zamenili ubee sa cga 2121 i realnlo mreza je mnogo stabilnija , e sad ono sto sam primetio da je domet wi-fi dosta manji sa cga 2121 nego sa ubee
Moje iskustvo sa Ubee modemom je dobro, iako je domet modema relativno mali... Kineski extender i pokriva ceo stan, jedino što se gubi mnogo na brzini.
 
Поздрав, да ли се некоме десило да је раскинуо уговор а да му Тидал и даље ради нормално?
 
@bbK1ng: Ja sam drzao ugovor, bio njihov korisnik 2 godine, i raskinuo po sistemu o kom ja i korisnik mrle pricamo. Dakle, kad ugovorna obaveza istekne, ne postoji nijedan pravni odnosno legalan nacin (osim njihhovog pilicarskog i po sistemu ako prodje prodje) po kome si ti duzan da im najavljujes otkazni rok i da ostajes njihov korisnik jos 30 dana i da im platis jos jedan racun...
To није пилићарски већ свака фирма тако ради у Србији. Ако си прочитао уговор који си потписивао, тако и пише у уговору.
Ко жели да раскине уговор који истиче нпр 1 јануара, може да изрази жељу да раскине 1 децембра и онда тече отказни рок. Тако се може избећи тих непријатних 30 дана када неко мора да плати а не треба му.
На жалост тако раде све фирме где се интернет плаћа без уговорне обавезе.
Некада је то могло на МТС-у да се однесе и раздужи опрема, али ако се то не варам то је било пре једно 13-14 година. Више тако нешто нема већ постоји отказни рок.
Drugar ima problem... Podstanari (stranci) su potpisali ugovor sa SBB-om na njegovo ime, bez njegovog prisustva i odobrenja... Sad izlaze iz stana i neće da plate penale za raskid ugovora, a on ne želi da zadrži taj ugovor... Ugovor je potpisan najverovatnije u novembru prošle godine, verovatno 12 meseci po dinar. Da li ima osnova da se plate 40.000 penali, ili ima mogućnosti da plati samo punu cenu za tih 6 meseci koliko se koristilo?
Он као власник мора да одобри прикључење. Нека се јави или Ефективи или нека притисне SBB, сам уговор је противзаконито направљен, па било би лепо да обори цео уговор и да не плати ни жуте банке.
Тј. да из SBB буду срећни и да певају што их твој другар не тужи суду за надокнаду штете.
 
Тај 'отказни рок' није нигде дефинисан, а за њега можемо да будемо захвални управо телекому.
Они су пилићари и давили су људе да плате цео месец иако су дошли да откажу. Кад дођу последњег дана у месецу не прихватају им одјаву, а кад дођу сутрадан онда их деру за цео тај месец. Видели други да то пролази, што би се они одрекли тога.
 
Тај 'отказни рок' није нигде дефинисан, а за њега можемо да будемо захвални управо телекому.
Jeсте, пише у уговору.
Они су пилићари и давили су људе да плате цео месец иако су дошли да откажу.
Има и тежа варијанта - плати све заостале рате до краја или плати промо период по пуној цени + пуну цену прикључка. То се зове - издржи до краја уговора. Тако да одлазак месец дана пре истека уговора је потпуно безболна опција у поређењу са овим черупањем док је неко под уговором.
Кад дођу последњег дана у месецу не прихватају им одјаву, а кад дођу сутрадан онда их деру за цео тај месец. Видели други да то пролази, што би се они одрекли тога.
То је чисто рачунање времена, није пилићарење.
Нпр - месец дана бесплатно се у неким фирмама не рачуна од 1 до 1.
Нпр ко има годину дана уговор за интернет и обнови 10 новембра добиће 30 дана бесплатан интернет.
То значи да ће му новембарски рачун бити умањен за 20 дана. А децембарски за 10.
ТАко је и код искључивања.
Ако уговор истиче 10 децембра, једини начин да то буде последњи обрачунски дан јесте да неко покрене поступак за раскид 10 новембра.
И онда ће децембарски рачун бити за 10 дана, а новембарски пун за цео месец (тј. 20 у новембру + 10 дана у децембру).
 
A kod MTS ne moras odraditi otkazni rok niti najaviti raskid 30 dana pre .
Bar je tako do skora bilo
Čim ti istekne UO mogao si sutradan odneti svu opremu pošto ti je UO istekla i nisu pravili problem u poslovnicama.
 
To није пилићарски већ свака фирма тако ради у Србији. Ако си прочитао уговор који си потписивао, тако и пише у уговору.
Ко жели да раскине уговор који истиче нпр 1 јануара, може да изрази жељу да раскине 1 децембра и онда тече отказни рок. Тако се може избећи тих непријатних 30 дана када неко мора да плати а не треба му.
На жалост тако раде све фирме где се интернет плаћа без уговорне обавезе.
Некада је то могло на МТС-у да се однесе и раздужи опрема, али ако се то не варам то је било пре једно 13-14 година. Више тако нешто нема већ постоји отказни рок.

Он као власник мора да одобри прикључење. Нека се јави или Ефективи или нека притисне SBB, сам уговор је противзаконито направљен, па било би лепо да обори цео уговор и да не плати ни жуте банке.
Тј. да из SBB буду срећни и да певају што их твој другар не тужи суду за надокнаду штете.
Buduci da pominjes Efektivu i preporcujes coveku istu, prvi deo tvog posta je apsolutno kontradiktoran i meni totalno besmislen... Pa ako vec pratis istu (Efektivu) onda znas da (po miiljarditi put to ponavljam) otkazni rok ne postoji i nisi duzan da ga najavljujes niti ista da placas ako je ugovorna obaveza istekla
A kod MTS ne moras odraditi otkazni rok niti najaviti raskid 30 dana pre .
Bar je tako do skora bilo
Čim ti istekne UO mogao si sutradan odneti svu opremu pošto ti je UO istekla i nisu pravili problem u poslovnicama.
Ne moras ni kod SBB-a ako nisi ovca za sisanje i ako si raspolozen za malo rasprave i trazenje svojih zakonskih prava
 
Buduci da pominjes Efektivu i preporcujes coveku istu, prvi deo tvog posta je apsolutno kontradiktoran i meni totalno besmislen... Pa ako vec pratis istu (Efektivu) onda znas da (po miiljarditi put to ponavljam) otkazni rok ne postoji i nisi duzan da ga najavljujes niti ista da placas ako je ugovorna obaveza istekla

Ne moras ni kod SBB-a ako nisi ovca za sisanje i ako si raspolozen za malo rasprave i trazenje svojih zakonskih prava
Načelno, trgovac koji je sa potrošačem zaključio ugovor na neodređeno vreme ima pravo na otkazni rok. Kako Zakon o zaštiti potrošača ne reguliše pitanje otkaza, primenjuje se Zakon o obligacionim odnosima
Najčešći primer za ovu situaciju je kada potrošaču istekne ugovor na dve godine i on pređe na komercijalne uslove, tj plaćanje “mesec za mesec”. Prethodno opisano se odnosi upravo taj period nakon isteka obaveze od 24 meseca.
Ако потрошач није вратио опрему, плаћа отказни рок. Ако је вратио, не плаћа.
 
Meni je ugovorna obaveza istekla (ima ovde u temi koga interesuje moze da isceslja moje postovoe i nadje) lupam 10og januara i ja sam im 10og januara vratio opremu bez ikakvog otkaznog roka, najave istog i gluposti. Otiso u poslovnicu, dobar dan istekla mi ugovorna obaveza, evo oprema, evo placam racun za decembar i 10 dana januara, dajte mi potvrdu da sam vam sve platio i reverse da ste sve preuzeli, hvala lepo dovidjenja... Bilo je tu pokusaja sa njihove strane da mi prodaju maglu o obaveznom otkaznom roku i bla bla bla, ali ako znas svoja prava i zakon sve se zavrsi za 10minuta
 
О томе ја пишем, али се одмах јављају 'паметни' да покажу своје бисере.
 
Hmm, veoma je sporna ova situacija pod 4. (''Ugovor na neodređeno vreme sa minimalnim trajanjem ugovorne obaveze'') po isteku ''minimalne ugovorne obaveze''. Znaci sve je jasno dok traje tzv. ugovorna obaveza, ali ne i po njenom isteku. A sporna je zbog odredbi cl. 357 Zakona o obligacionim odnosima koje Efektiva iz nekog razloga ne pominje, a koje glase:

''Rok u trajnom dugovinskom odnosu

Član 357

Trajni dugovinski odnos sa određenim rokom trajanja prestaje kad rok istekne, izuzev kad je ugovoreno ili zakonom određeno da se posle isteka roka dugovinski odnos produžava za neodređeno vreme ako ne bude blagovremeno otkazan''.

Ovo ''izuzev'' jeste odredba iz ugovora sa operatorima (kod Sbb je cini mi se u cl. 10), koja glasi da se ugovor zakljucuje na neodredjeno vreme, te bi primenom cl. 357. operator imao pravo da po isteku ugovorne obaveze trazi da se u slucaju OTKAZA postuje otkazni rok, buduci da se istekom ugovorne obaveze navedeni dugovinski odnos (ugovor) produzio za/na neodredjeno vreme, a pitanje je da li bi sudovi ovakav ugovor smatrali kao simulovani ili fiktivni. Voleo bih da cujem misljenje drugih.
 
Ja stvarno ne znam sta se desilo sbb-u , imao sam njihov tv+net+mob od 2013 do 2019, na prse ruke da izbrojimmza tih 6 god kada je bilo problema , u 2019 ponude mi 12 meseci po 1 din box 4 i predjem na mts, 2023 posle 4 god se vratim na sbb ( razlog je jedini ali jedini ekonomski box poskupljo imam da platim i najveci paket ali stvarno smatram da jednostavno te pare nisu vredne toga bolje da se potrose na drugi nacin a sbb mi ponudi 18 meseci po dinar) od prelaska na sbb nije dan prosao a da net nije prekidao zvao hiljadu puta call centar modem mi zamenili ok je bolje je, danas subota ne radim konacno da konacno nesto i pogledam pustim tv opet nema , nema ni neta , grupni prekid u radu, ljudi iz sbb molim koji ovo citate a verujem da ih ima vodite racuna o korisnicima bolje ne dozvoljavljajte ovakve stvari neke su i do vas.
 
Koristim SBB servise preko 10 godina. Pre 7 dana sam produžio ugovor za Full Duo paket i dobio sam popust 50% prvih 12 meseci.

Kod nas se po gradu priča da se SBB prodaje Digi Mađarska provajderu.
 
Ako ima neki Sbb agent za bolju ponudu za nove korisnike, neka mi posalje poruku.
Ili, ako neko ima kontakt, neka mi posalje.
 
Poslednja izmena:
Korisnik sam sbb-a 20 godina,istekao mi je ugovor i tražio sam raskid jel mi nisu ponudili nikakvu povoljnost za nastavak saradnje.Posle 4 dana od raskida ugovora,dobijam poziv iz Beograda i ponudu, ugovor na 2 godine i 16 meseci za dinar ,eon premium paket.
Naravno prihavitio sam.
 
Jedno ŠBBKBB pitanje: moji kažu da im je pretplata za SBB trio od 3.7xx din postala teret, pa da bacim pogled - Da li postoji jeftinija varijanta a da uključuje SBB kanale!?

(Istine radi, mojima sam našao akciju 12m za dinar i opet se bune. Naravno, i pored promene imena nosioca usluge sl. put možda uopšte neće biti nikakvog popusta.)

Mislio sam: MTS optika (imam i to u zgradi), BOX 2 je 1.100din, uz 50% popusta 11 meseci, kako stoji na sajtu. To bi bio fiksni+net.

Popust za SBB dobio sam od SBB akvizitera (veći nego na sajtu) a možda postoje i MTS akviziteri kod kojih se može dobiti popust? Ne znam.

E sad, znam da bi mi zbog MTS mreže trebao "EON van mreze" i sa time već više nema uštede. Voljen sam da za dva televizora kupim Android TV stick. Ne znam da li bi neki VPN pomogao, da imaju N1, Novu S, SK kanale. MTS televizija ih ne zanima.

Na Android stikove instalirao bih EON app.

Mislim da znate na šta ciljam... 👍🥸

Inače ne znam šta je Kodi i da li zanimao moje od 80+ god i da li bi se snašli, ali to ću sada sa izguglam.

Hvala svima dobre volje! 😁
Korisnik sam sbb-a 20 godina,istekao mi je ugovor i tražio sam raskid jel mi nisu ponudili nikakvu povoljnost za nastavak saradnje.Posle 4 dana od raskida ugovora,dobijam poziv iz Beograda i ponudu, ugovor na 2 godine i 16 meseci za dinar ,eon premium paket.
Naravno prihavitio sam.
Ovo je fantastična ponuda koju si dobio jer ne znam da je bilo ko od sbb-a dobio više od 12 meseci za dinar!
 
Ovaj Digi (Wiki link)

? Rumuni. Tamo je sedište.
https://digi.hu/
Ako ima neki Sbb agent za bolju ponudu za nove korisnike, neka mi posalje poruku.
Ili, ako neko ima kontakt, neka mi posalje.
Ja sma novu ponudu dobio u SBB shopu.
 
@owim u delu "on-line servisi" je tema za EON i VPN, kao i teme za EON aplikacije
 
@momsab
Hvala, izvinjavam se. Hvala što mi nisi obrisao post. Smem li isto tamo da pitam ili se to tretira kao cross posting?
 
nema šta da pitaš. pogledaj kako stoje stvari sa VPN-ovima i aplikacijama. kako god da okreneš, treba ti ugovor, bilo SBB bilo EON van mreže. u oba slučaja nemaš više od 1 smart TV/box mesta
 
Ne znam da li će VPN na MTS mreži omogućiti gledanje eon sadržaja koji je blokiran. Zatim koji VPN? Bolji koštaju (Shark koristim i plaćam.)

Ugovor bi bio BOX2, ne znam može li se dobiti više nego na sajtu? Izbegao bih EON van mreže.

Ne mogu da razvučem dva TV-a, tj dva Android TV Box-a? Zašto?

I konačno pitanje kada se sve sabere - ima li to smisla ili ispadne skuplja Dara nego mera? 😁 Veliko hvala!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno