Moje iskustvo sa Ubee modemom je dobro, iako je domet modema relativno mali... Kineski extender i pokriva ceo stan, jedino što se gubi mnogo na brzini.Stvarni dosta razlicitih iskustva sa sbb modemima, meni je sa ubee dosta bila nestabilna mreza , net se gubio na svakih pola sata da sam pozeleo da se vratim na bakar na mts, e onda su mi zamenili ubee sa cga 2121 i realnlo mreza je mnogo stabilnija , e sad ono sto sam primetio da je domet wi-fi dosta manji sa cga 2121 nego sa ubee
Како могу да ступим у контакт са неким агентом SBB ?Kontaktirao sam jednog agenta ,trenutno je u ponudi 12 meseci po dinar za trio pakete i 10 za duo pakete . Kaze da ne zna u kom smeru ce se odvijati situacija u budućnosti .
To није пилићарски већ свака фирма тако ради у Србији. Ако си прочитао уговор који си потписивао, тако и пише у уговору.@bbK1ng: Ja sam drzao ugovor, bio njihov korisnik 2 godine, i raskinuo po sistemu o kom ja i korisnik mrle pricamo. Dakle, kad ugovorna obaveza istekne, ne postoji nijedan pravni odnosno legalan nacin (osim njihhovog pilicarskog i po sistemu ako prodje prodje) po kome si ti duzan da im najavljujes otkazni rok i da ostajes njihov korisnik jos 30 dana i da im platis jos jedan racun...
Он као власник мора да одобри прикључење. Нека се јави или Ефективи или нека притисне SBB, сам уговор је противзаконито направљен, па било би лепо да обори цео уговор и да не плати ни жуте банке.Drugar ima problem... Podstanari (stranci) su potpisali ugovor sa SBB-om na njegovo ime, bez njegovog prisustva i odobrenja... Sad izlaze iz stana i neće da plate penale za raskid ugovora, a on ne želi da zadrži taj ugovor... Ugovor je potpisan najverovatnije u novembru prošle godine, verovatno 12 meseci po dinar. Da li ima osnova da se plate 40.000 penali, ili ima mogućnosti da plati samo punu cenu za tih 6 meseci koliko se koristilo?
Jeсте, пише у уговору.Тај 'отказни рок' није нигде дефинисан, а за њега можемо да будемо захвални управо телекому.
Има и тежа варијанта - плати све заостале рате до краја или плати промо период по пуној цени + пуну цену прикључка. То се зове - издржи до краја уговора. Тако да одлазак месец дана пре истека уговора је потпуно безболна опција у поређењу са овим черупањем док је неко под уговором.Они су пилићари и давили су људе да плате цео месец иако су дошли да откажу.
То је чисто рачунање времена, није пилићарење.Кад дођу последњег дана у месецу не прихватају им одјаву, а кад дођу сутрадан онда их деру за цео тај месец. Видели други да то пролази, што би се они одрекли тога.
Buduci da pominjes Efektivu i preporcujes coveku istu, prvi deo tvog posta je apsolutno kontradiktoran i meni totalno besmislen... Pa ako vec pratis istu (Efektivu) onda znas da (po miiljarditi put to ponavljam) otkazni rok ne postoji i nisi duzan da ga najavljujes niti ista da placas ako je ugovorna obaveza isteklaTo није пилићарски већ свака фирма тако ради у Србији. Ако си прочитао уговор који си потписивао, тако и пише у уговору.
Ко жели да раскине уговор који истиче нпр 1 јануара, може да изрази жељу да раскине 1 децембра и онда тече отказни рок. Тако се може избећи тих непријатних 30 дана када неко мора да плати а не треба му.
На жалост тако раде све фирме где се интернет плаћа без уговорне обавезе.
Некада је то могло на МТС-у да се однесе и раздужи опрема, али ако се то не варам то је било пре једно 13-14 година. Више тако нешто нема већ постоји отказни рок.
Он као власник мора да одобри прикључење. Нека се јави или Ефективи или нека притисне SBB, сам уговор је противзаконито направљен, па било би лепо да обори цео уговор и да не плати ни жуте банке.
Тј. да из SBB буду срећни и да певају што их твој другар не тужи суду за надокнаду штете.
Ne moras ni kod SBB-a ako nisi ovca za sisanje i ako si raspolozen za malo rasprave i trazenje svojih zakonskih pravaA kod MTS ne moras odraditi otkazni rok niti najaviti raskid 30 dana pre .
Bar je tako do skora bilo
Čim ti istekne UO mogao si sutradan odneti svu opremu pošto ti je UO istekla i nisu pravili problem u poslovnicama.
Buduci da pominjes Efektivu i preporcujes coveku istu, prvi deo tvog posta je apsolutno kontradiktoran i meni totalno besmislen... Pa ako vec pratis istu (Efektivu) onda znas da (po miiljarditi put to ponavljam) otkazni rok ne postoji i nisi duzan da ga najavljujes niti ista da placas ako je ugovorna obaveza istekla
Ne moras ni kod SBB-a ako nisi ovca za sisanje i ako si raspolozen za malo rasprave i trazenje svojih zakonskih prava
Načelno, trgovac koji je sa potrošačem zaključio ugovor na neodređeno vreme ima pravo na otkazni rok. Kako Zakon o zaštiti potrošača ne reguliše pitanje otkaza, primenjuje se Zakon o obligacionim odnosima
Ако потрошач није вратио опрему, плаћа отказни рок. Ако је вратио, не плаћа.Najčešći primer za ovu situaciju je kada potrošaču istekne ugovor na dve godine i on pređe na komercijalne uslove, tj plaćanje “mesec za mesec”. Prethodno opisano se odnosi upravo taj period nakon isteka obaveze od 24 meseca.
Da li ovi popusti važe i za firme - nove korisnike?Kontaktirao sam jednog agenta ,trenutno je u ponudi 12 meseci po dinar za trio pakete i 10 za duo pakete . Kaze da ne zna u kom smeru ce se odvijati situacija u budućnosti .
Stvarno ne znam.Da li ovi popusti važe i za firme - nove korisnike?
Imaš posebne popuste za firme. Nisu isti kao za fizička lica.Da li ovi popusti važe i za firme - nove korisnike?
Ovaj Digi (Wiki link)Kod nas se po gradu priča da se SBB prodaje Digi Mađarska provajderu.
Ovo je fantastična ponuda koju si dobio jer ne znam da je bilo ko od sbb-a dobio više od 12 meseci za dinar!Korisnik sam sbb-a 20 godina,istekao mi je ugovor i tražio sam raskid jel mi nisu ponudili nikakvu povoljnost za nastavak saradnje.Posle 4 dana od raskida ugovora,dobijam poziv iz Beograda i ponudu, ugovor na 2 godine i 16 meseci za dinar ,eon premium paket.
Naravno prihavitio sam.
https://digi.hu/
Ja sma novu ponudu dobio u SBB shopu.Ako ima neki Sbb agent za bolju ponudu za nove korisnike, neka mi posalje poruku.
Ili, ako neko ima kontakt, neka mi posalje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari