Čika_Kure
Čuven
- Učlanjen(a)
- 04.11.2010
- Poruke
- 4,524
- Poena
- 715
Ne čitaš.U kom članu ugovora piše da se SBB obavezuje da će svoju uslugu koju pruža putem kablovskog modema / kablovskog rutera (modem sa integrisanom WiFi opcijom) omogućiti po istoj brzini putem bežične (WiFi) tehnologije kao i putem LAN-a?
Kako bi on mogao svakom korisniku da izađe u susret sa zahtevom? Jednostavno konfiguracija stana / kuće / prostorija u kući / prostorija u stanu nije identična kod svakog korisnika.
Nije realno za očekivati da će SBB da ti nabavi opremu koja će ispuniti sve tvoje zahteve (za WiFi konekcijom). Za očekivati je da ti putem LAN konekcije sve radi kako treba i za to ako ti ne funkcioniše bilo šta treba ih zvati sve dok ne reše problem a onda im tražiti umanjenje računa.
Ja se ne žalim na brzinu WiFi jer je to ok u prostorijama gde ga ima.
@shamanNS nemam Wifi u dve od tri sobe (neračunajući dnevni boravak)... Niko nije pominjao uglove, nisam dete da čučim u ćošku...😃