Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
SBB zove samo u slučaju da postoji adekvatna konkurencija na lokaciji. Šta mislite da rade tamo gde nemaju konkurenciju? Zovem i pitam, ima li šanse za optiku na mojoj lokaciji pa da produžimo UO? Kažu, pa to vam je isto, nema potrebe za tako nečim. Potpišite novu UO na Premijum i dobićete najnoviji HG uređaj!!! :cool: Popust ili bilo šta drugo je ... Verovatno sam ja jedini premijum korisnik koji je potpisivao novu UO na manji paket na godinu dana , da bih posle toga imao bilo kakav popust zbog prelaska na veći paket? Iskreno se nadam da se PPF neće predomisliti povodom ulaska na naše tržište, i da tragedija koja se dogodila neće uticati na to. Treba nam treći operater, makar zbog pokrivenosti monopolskih delova, naravno ako dođe i odradi to.
Osim PPF, u bližoj budućnosti bi mogli očekivati i da A1 krene tim putem.
 
Videcu, ako daju 6 m kao za nove korisnike ostajem kod njih, ali mrka kapa. Stisli se doope.
Jedino sto me vadi je EXE i MTS optika u zgradi. Mozda ih to natera da popuste.
Ja sam dobio da mi račun bude 4.500 RSD, umesto 5.000 RSD. 12.000 RSD uštede za dve godine.
 
Evo jedne zanimljive mts pričice. Za novu godinu, zovu tasta da mu uključe HBO mesec dana džabe. Ali mora da se odjavi inače će da naplaćuju. Po meni je već to dovoljan bezobrazluk da ih naduvam preko telefona, ali tast neiskusan pristane. Mora da se odjavi do 31.01. Bila nedelja, ja zovem automat, ima opcija da se odjavi hbo, kliknem, kažu evidentirano. Ok. Posle 15ak dana pitam ga, kaže ima hbo, nisu ugasili. Ja zovem službu, objasnim, kažu nije odjavljeno, ali evo sad ste odjavili. Da skratim priču, hbo je ostao aktivan do pre par dana kada je čovek otišao lično u poslovnicu i na***ao im se majke tamo, posle još par poziva telefonom gde oni svaki put kao potvrde da je odjavljeno ali ne ugase i uredno naplaćuju. Čovek platio sve, neće da se "bruka". Pilićarenje ono najgore, ciganmala nivo poslovanja. Da budem iskren, toga kod sbb nema, aktiviraš dodatak, oni ugase kafd istekne i to je to. Više puta se dešavalo da mi ne ugase odmah, nikad ništa nije naplaćeno.
 
Evo jedne zanimljive mts pričice. Za novu godinu, zovu tasta da mu uključe HBO mesec dana džabe. Ali mora da se odjavi inače će da naplaćuju. Po meni je već to dovoljan bezobrazluk da ih naduvam preko telefona, ali tast neiskusan pristane. Mora da se odjavi do 31.01. Bila nedelja, ja zovem automat, ima opcija da se odjavi hbo, kliknem, kažu evidentirano. Ok. Posle 15ak dana pitam ga, kaže ima hbo, nisu ugasili. Ja zovem službu, objasnim, kažu nije odjavljeno, ali evo sad ste odjavili. Da skratim priču, hbo je ostao aktivan do pre par dana kada je čovek otišao lično u poslovnicu i na***ao im se majke tamo, posle još par poziva telefonom gde oni svaki put kao potvrde da je odjavljeno ali ne ugase i uredno naplaćuju. Čovek platio sve, neće da se "bruka". Pilićarenje ono najgore, ciganmala nivo poslovanja. Da budem iskren, toga kod sbb nema, aktiviraš dodatak, oni ugase kafd istekne i to je to. Više puta se dešavalo da mi ne ugase odmah, nikad ništa nije naplaćeno.
Da, to je klasik MTS. Evo još jedne pričice. Jedan deo korisnika koji su potpisali novi BOX ugovor sa MTS i dobili 12 meseci za 1 RSD, i ako im nije rečeno, bili su im aktivirani sledeći paketi: Superstar, Zadruga i Mađarski paket. I ljudi su dobijali negde oko 1.270 RSD pretplatu. Žalbe su se slale i do sad je MTS iste uvažavao. Naravno, onaj ko to ne skonta, nastaviće da plaća.
 
MTS je stara soci..... firma koja radi kao i pre 20 godina. Mnogo restruktuiranja i ko zna čega treba da se desi da se to promeni. SBB ima dobru podršku ka korisniku, ali su bahati isto kao i ovi državni gde mogu. Čak su i gori, gde mogu. Meni je SBB serviser dolazio u nedelju u 09.00h da zameni CAM modul, posle poziva u subotu u 20.00h. Poštujem i plaćam, ali nam definitivno treba još drugih.
 
Sram te bilo za laži koje plasiraš, ali neka valjda to neko odgore vidi sve. Možda je net bolji od sbb ali MTS tv kada bi se šalili, nedostaju bitni kanali sa koje možeš da čuješ "neke" vesti i neki bitni sportski kanali i još po nešto.... za razliku od tebe ja sam pobegao od MTS-a glavom bez obzira jer u mojoj se kući gleda TV i na MTS-u je izbor kanala katastrofalan (Pink, Happy, Studio B pa još sto puta tako). Ali svako ima pravo na svoju računicu i da ide gde mu je bolje ja samo kažem sa srećom.
Vidim kolega da si dugo na forumu, to postujem. Cudi me da se nisi navikao da suzbijas licnu frustraciju i da prvo proveravas ono o cemu pricas. S toga ovu optuzbu da lazem necu uzeti za ozbiljno, ovog puta. Uostalom, ovo natezanje gde je slika bolja je tipicna tema i na drugim delovima ovog foruma, i zakljucak je bio da je to subjektivan osecaj. Sto se tice ponude kanala, vec sam rekao da na MTSu nedostaju United Media kanali, sto je logicno, cinestar premuim i to je to. Sve ostalo je isto. Ne prolazi vise ta prica. Probaj da se malo ubuduce distanciras i malo objektivnije da posmatras stvari, na primer to "bitni kanali" - tebi bitni, nekom drugom nebitni. To sta je bitno, svako za sebe odlucuje. Evo liste kanala SBB i MTS, pa uporedjuj:

SBB: https://www.tvchannellists.com/List_of_channels_on_SBB

MTS: https://www.tvchannellists.com/List_of_channels_on_iris_TV
 
Odlučio sam da kažem SBB-u, ali i generalno televiziji zbogom, pa bih da pitam nekoga ko je ovo već prošao za par saveta kako da prođem proces razvoda sa provajderom što bezbolnije.
Prvenstveno, ako može “mapa puta”.
Meni ke isticao ugovor 09.01.2021, ja sam otišao u poslovnicu 09.12.2020 i raskinuo ugovor. U februaru 2021 sam platio tačun za 9 dana januara nešto tipa 1200-1300 din. Platio sam 5-6 dinara preko i malo malo pa bacim pogled na moj.sbb nalog, vidim da sam i dalje u pretplati dakle nisam se nigde z.j.bo i to je to. Sada sam već 4+ meseca u Supernovoj i onako,ništa posebno, ok su ali je SBB zaista institucija za sve druge u Srbiji. Nisam nezadovoljan ali nisam ni oduševljen. Da je SBB do nekih 2800-3000 din,sutra bi se vratio bez obzira što ovamo plaćam 1700.
 
Da, to je klasik MTS. Evo još jedne pričice. Jedan deo korisnika koji su potpisali novi BOX ugovor sa MTS i dobili 12 meseci za 1 RSD, i ako im nije rečeno, bili su im aktivirani sledeći paketi: Superstar, Zadruga i Mađarski paket. I ljudi su dobijali negde oko 1.270 RSD pretplatu. Žalbe su se slale i do sad je MTS iste uvažavao. Naravno, onaj ko to ne skonta, nastaviće da plaća.

Jeste, tu pricu sam i ja cuo. desilo se to u selu Gornji Gajtan kod Medvedje, optika je u pitanju. I tacno si napisao, ljudi nisu skontali da im se to naplacuje pa su umesto 1. dinara mesecno, kako stoji u ugovoru, uredno placali tih 1.270.din. Ma neki to placaju i dan danas.
 
Vidim kolega da si dugo na forumu, to postujem. Cudi me da se nisi navikao da suzbijas licnu frustraciju i da prvo proveravas ono o cemu pricas. S toga ovu optuzbu da lazem necu uzeti za ozbiljno, ovog puta. Uostalom, ovo natezanje gde je slika bolja je tipicna tema i na drugim delovima ovog foruma, i zakljucak je bio da je to subjektivan osecaj. Sto se tice ponude kanala, vec sam rekao da na MTSu nedostaju United Media kanali, sto je logicno, cinestar premuim i to je to. Sve ostalo je isto. Ne prolazi vise ta prica. Probaj da se malo ubuduce distanciras i malo objektivnije da posmatras stvari, na primer to "bitni kanali" - tebi bitni, nekom drugom nebitni. To sta je bitno, svako za sebe odlucuje. Evo liste kanala SBB i MTS, pa uporedjuj:

SBB: https://www.tvchannellists.com/List_of_channels_on_SBB

MTS: https://www.tvchannellists.com/List_of_channels_on_iris_TV
Teško da mogu da se distanciram na odgovor od pitanja da li sam se zeznuo gde ti odgovaraš "U principu nisi, nema zasto. Internet na optici funkcionise besprekorno (ima vec godinu dana kako sam presao sa SBBa na MTS). MTS televizija je odlicna - u odnosu na SBB nedostaju samo SBB kanali i par drugih, sve ostalo je isto. " Ovakve izjave me zaista frustriraju, naravno da nije ISTO. Postoji bitna razlika nema šta da upoređujem bio sam na IPTV MTS-a i dobro sam upoznat sa njihovm listom kanala. Nema potrebe da se pravimo blesavi kada oboje dobro znamo o čemu se radi. Kako je čovek rekao da ga TV ne zanima niti programi onda i nije bitno da li će i koje kanale gledati, tako da ne bih dalje da se nastavljam eto neka si ti u pravu, a ja nisam. U odnosu na SBB nedostaju samo SBB kanali i par drugih, sve ostalo je isto.
 
Vi opet počinjete da ulazite u politku....a i jeste MTS =SBB sem par kanala i lošijeg Irisa ali je zato net bolji i to je neki opšti konsenzus...a politiku na nekim drugim forumima...
 
Vi opet počinjete da ulazite u politku....a i jeste MTS =SBB sem par kanala i lošijeg Irisa ali je zato net bolji i to je neki opšti konsenzus...a politiku na nekim drugim forumima...
Niko ništa ne počinje oko politike. I dalje se vrtimo oko kvaliteta SBB i MTS mreže. I koliko neko hoće da uštedi na mesečnom nivou. I šta se dobija za određenu cenu a šta ne. Svakako nije sjajna situacija ni u MTS a ni kod SBB.
 
Док сам био на Ехе нету квалитет хд канала био је приметно бољи него код СББ. На СББ је прихватљив али ни близу како треба. На мтс је за класу испод... оно је благи ужас. Једино да неко никад у животу није видео хд слику или прати програм на шпорету. Морали би они то да реше.
 
Opa, pojavio se i na Apple storu.
 
Sto volim kad tako puste neku buvu bez ikakve konkretne informacije i onda ti mozes samo da cekas da se smiluju i objave kad ce usluga biti dostupna
 
U međuvremeno koristim gratis mesec u najskupljem HiFi paketu (€8) da vidim kako to radi. :unsure:
Za moju opremu će biti dovoljno i 320kbps ako dođe do nekog plaćanja. ;)

Usput, preveli su na srpski (my.tidal.com/rs/account), to možda nešto znači...
 
Žao mi samo onih ljudi koji nemaju internet, valjda će na vreme saznati da će im od 1-og maja računi biti skuplji za 100 din jer nemaju pristup kompjuteru, internetu (e-računu). Ko može neka prenese ljudima kojima će to značiti, mislim da je ovo jedna od bitnijih povreda ugovora i možda može da se raskine ugovor na osnovu ove gluposti. Nisam pametan po tom pitanju ali verujem da ima ljudi koji se razumeju.

Vest SBB-a ( i NE, nije prvoaprilska šala) : https://sbb.rs/predite-na-e-racun-i-placajte-sbb-usluge-po-nepromenjenoj-ceni/
 
Povećanje cene je povreda ugovora. Po toj logici bi ljudi mogli da raskinu ugovor. Eto ko hoće, ovo je prilika. Nebitno da li su povećali cenu zbog papira, poštara, struje, svoje alavosti ili nečeg drugog.
Ako zaista žele da motivišu ljude da pređu na e-račun, mogli su da ponude popust.
Dođe mi da sada isključim opciju e-račun i onda da zatražim raskid ugovora. Čisto iz principa.
 
Poslednja izmena:
SBB je od skoro dosta srozao kvalitet slike. Godinama imam SBB i dugo pratim F1 i Moto GP, nikad nije bila ovako losa slika.
Pre nekoliko postova sam kacio kako izgleda. Probao sam i druge browsere, isto. Harware nije menjan.
Pratim u 90% sport i los kvalitet je jos izrazeniji na fudbalskim utakmicama. Slika je ranije bila kristalna sad sva u nekim linijama.
Ne znam kakva je slika na MTS-u i ne mogu da ih poredim.
Zvali me da produzim ugovor po sadasnjim uslovima, za sad ne nude nikakv popust. Koristim EON Full i Total TV.
Videcu kad dodjem blizu isteka UO da li ce da daju nesto.
U principu mi se ne prelazi na drugog provajdera, mrzi me da vracam opremu i ponovo postavljam.., ali ako ne budu malo fleksibilniji imam izbor jos dva provajdera u zgradi.
Pošto pominješ browser, jel se tvoj porbem odnosi na eon za pc ili na eon box? Kod mene na eon boxu je slika odlična na sk ali na eon app postoji problem o kom sam pisao i za koji su na kraju niz podrške rekli da će u narednim danima rešiti. Još nisu.
 
Žao mi samo onih ljudi koji nemaju internet, valjda će na vreme saznati da će im od 1-og maja računi biti skuplji za 100 din jer nemaju pristup kompjuteru, internetu (e-računu). Ko može neka prenese ljudima kojima će to značiti, mislim da je ovo jedna od bitnijih povreda ugovora i možda može da se raskine ugovor na osnovu ove gluposti. Nisam pametan po tom pitanju ali verujem da ima ljudi koji se razumeju.

Vest SBB-a ( i NE, nije prvoaprilska šala) : https://sbb.rs/predite-na-e-racun-i-placajte-sbb-usluge-po-nepromenjenoj-ceni/

Onaj ko je pod ugovorom, 99% bi mogao da ga raskine bez penala, ako mu to odgovara, ovo je definitivno jednostrana povreda ugovorne obaveze.
 
Pošto pominješ browser, jel se tvoj porbem odnosi na eon za pc ili na eon box? Kod mene na eon boxu je slika odlična na sk ali na eon app postoji problem o kom sam pisao i za koji su na kraju niz podrške rekli da će u narednim danima rešiti. Još nisu.
Odnosi se na EON za PC, na TV-u je slika dobra. Nisam znao da su upoznati sa problemom, ali ima vise meseci da je losa. Nadam se da ce to srediti.
 
Moram da se vratim na pricu o kvalitetu slike. Danas samo malo bolje zurio u sve moguce HD i 4K varijante i sa zaljenjem ipak moram da priznam da se kvalitet tj. rezolucija dramaticno srozala. Sta reci, a ne zaplakati.
 
Nema nista od raskida,oni kazu da nije bilo promene cene
Zanima nas dali zbog ovog poskupljenja a prema zakonu imamo pravo na raskid ugovora bez penala.
Zdravo Jovana je .
Nije bilo poskupljenja usluge .
Evo njihovog odgovora....
 
Žao mi samo onih ljudi koji nemaju internet, valjda će na vreme saznati da će im od 1-og maja računi biti skuplji za 100 din jer nemaju pristup kompjuteru, internetu (e-računu). Ko može neka prenese ljudima kojima će to značiti, mislim da je ovo jedna od bitnijih povreda ugovora i možda može da se raskine ugovor na osnovu ove gluposti. Nisam pametan po tom pitanju ali verujem da ima ljudi koji se razumeju.

Vest SBB-a ( i NE, nije prvoaprilska šala) : https://sbb.rs/predite-na-e-racun-i-placajte-sbb-usluge-po-nepromenjenoj-ceni/
To mu dodje kao ucena, meni ne treba papirni racun ja placam preko aplikacije moje banke i kad se pojavi pdf kopija racuna na ekranu PC skeniram QR kod u kome je upisano sta i koliko placam i platim. Sad SBB na silu tera da mimo QR koda koji je propisla NBS da placamo preko njihove neke aplikacije. Zasto da se bakcem sa kojekakvim programima i racunima kad je QR najjednostavniji. Evo juce sam primetio proslo placanje nije proknjizeno na mojsbb mojoj stranici, danas je 02.04.2021 a nema uopste cifre koliki je racun za Mart, jel to pocelo zezanje-ucena da se predje na njihovo elektronsko placanje a koliko se secam kad sam pitao zasto na uplatnici stoji jedan broj a na konacnom racunu drugi broj odgovoreno mi je da imaju vise racuna...
 
Ne tera te. E-račun uredno stiže na mejl, odatle možeš da skeniraš QR kod i da plaćaš kao i do sada.

Ali osoba koja im radi komunikaciju i marketing...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno