Evo jedne zanimljive mts pričice. Za novu godinu, zovu tasta da mu uključe HBO mesec dana džabe. Ali mora da se odjavi inače će da naplaćuju. Po meni je već to dovoljan bezobrazluk da ih naduvam preko telefona, ali tast neiskusan pristane. Mora da se odjavi do 31.01. Bila nedelja, ja zovem automat, ima opcija da se odjavi hbo, kliknem, kažu evidentirano. Ok. Posle 15ak dana pitam ga, kaže ima hbo, nisu ugasili. Ja zovem službu, objasnim, kažu nije odjavljeno, ali evo sad ste odjavili. Da skratim priču, hbo je ostao aktivan do pre par dana kada je čovek otišao lično u poslovnicu i na***ao im se majke tamo, posle još par poziva telefonom gde oni svaki put kao potvrde da je odjavljeno ali ne ugase i uredno naplaćuju. Čovek platio sve, neće da se "bruka". Pilićarenje ono najgore, ciganmala nivo poslovanja. Da budem iskren, toga kod sbb nema, aktiviraš dodatak, oni ugase kafd istekne i to je to. Više puta se dešavalo da mi ne ugase odmah, nikad ništa nije naplaćeno.