Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ok. Mene čudi da ništa nisu uradili u pokušaju da me zadrže. Pre dve godine sam dobio ponudu da plaćam duo gold a koristim duo extra. Sad ni to nisu mogli da mi ponude da produžim. Nego 6 meseci da plaćam extra pa posle do kraja ugovora eon duo premium.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Drugarica je imala samo sbb kablovsku i htela bi i internet da uzme. Otisla je u poslovnicu i ponudiki su joj eon full, ali nikakve pogodnosti. Ima li ona pravo na onak standardni popust jer nije imala pre net, samo kablovsku?
 
Msm da je to 6m po dinar za NOVE korisnike, nju verovatno smatraju starim korisnikom. Nek pokusa na brata sestru tetku strinku...

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Нека покуша да добије годину дана стара цена, али с обзиром да је имала само кабловску која је 3 пута јефтинија тешко.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Drugarica je imala samo sbb kablovsku i htela bi i internet da uzme. Otisla je u poslovnicu i ponudiki su joj eon full, ali nikakve pogodnosti. Ima li ona pravo na onak standardni popust jer nije imala pre net, samo kablovsku?

Po njihovom zvaničnom akcijskom cenovniku ako prelazi sa nekog od tv paketa na duo paket ima 6 meseci staru cenu paketa a ostatak po punoj ceni izabranog.A ako sa tv paketa prelazi na neki od trio paketa plaća sadašnju cenu 12 meseci a ostatak punu cenu izabranog paketa.Stim da ako prenosi broj npr iz mts uz trio pakete dobija 14 meseci da plaća sadašnju cenu.
 
Poslednja izmena:
Vec dva meseca mi se javlja cudan problem sa netom. Preko dana je uglavnom sve ok, ali uvece od nekih 19h krene na svakih 15min da se javlja prekid koji traje oko minut i nesto.
Pingujem da vidim kako izgleda i za to vreme oko minut i nesto prodje par pingova pa onda potpun prekid par pingova i tako dok se ne sredi. Onda radi ok 15min pa opet i sve tako. Ujutru je opet sve ok i tako u krug.
Za to vreme je net neupotrebljiv. Da surfujem i sl onda mi ne bi mnogo smetalo, ali imam online casove, igram igrice pa mi to bas smeta.

Do sada sam ih zvao jedno 10x. Uglavnom me otkace tako sto sinhronizuju modem i kao bice sve ok sada, ne vidimo nikakve probleme sa modemom i sl. Jedino je dvoje iz podrske reklo da vide problem na tom delu mreze i da su poslali ekipi da izadje na teren da vidi o cemu se radi. Al eto tako prolaze nedelje. Koristio sam sbb skoro 10 godina bez vecih problema.
Da je modem felerican verovatno bi se ovaj problem javljao stalno u toku celog dana, a ne samo uvece i vikendom preko dana isto zna da ucestali. Deluje mi kao neko preopterecenje na mrezi.

Hteo sam da predjem na opticki, ali nema optike na Karaburmi. Na kraju razmisljam da uzmem adsl, ako i zeza, bar je 1500, a ne 4000 jer kod sbb-a nema net paketa vec moras i kablovsku da placas.
 
Više puta pominjani ZAKON
O ELEKTRONSKIM KOMUNIKACIJAMA



https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_elektronskim_komunikacijama.html

Za sprovođenje zadužen RATEL. Ako odbiju po ovom članu (koji treba obavezno staviti u zahtev kao osnov), žalba RATELu i to je to.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
A zašto žalbu Ratelu? Jel' prekršen zakon, jeste. Jel' na štetu korisnika, i to jeste. Advokata, dobrog i na sud.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
A zašto žalbu Ratelu? Jel' prekršen zakon, jeste. Jel' na štetu korisnika, i to jeste. Advokata, dobrog i na sud.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
U članu 113 ima pasus

Kod:
Pretplatnik kome je odbijen prigovor može se obratiti Agenciji ili drugom telu radi posredovanja u vansudskom rešavanju spora ili pokrenuti parnični postupak pred nadležnim sudom, u roku od 15 dana od dana dostavljanja odgovora operatora na prigovor, odnosno 15 dana od dana isteka roka u kojem je operator bio dužan da se izjasni o prigovoru.

Tako da su u pravu. Ne mora Agenciji, može i neko od udruženja za zaštitu potrošača. Naravno i tužba, ali mislim tek ako se iscpe vansudsko rešenje.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
I tu lepo piše da može da se obrati, već kome. I tako prolazi vreme. Prolazi i u sudskom postupku, ali pokušaj vansudskog već pre toga oduzima vreme. Pa kome šta na volju.
Sudeći po napisanom u članu 113, velika je verovatnoća da kad se obratiš Agenciji ili drugome istekne 15 dana za pokretanje parničnog postupka, i ako nema vansudskog poravnanja, cvrc.
I nije jasno na koga se odnosi to da su u pravu.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
A zašto raskidate ugovor sa SBB? Zarad prelaska na MTS?
 
Ne, nego zarad prelaska na Orion optiku :)
 
Ako ste zaista često gledali te Discovery kanale i Animal planet onda ok, ali nešto mi se čini da se mnogi vade na te kanale a ni ne gledaju ih. Sve mogu da vide... :D[/IMG]

Izvini što citiram tvoju poruku, ali zar se ne radi o ukidanju navedenih analognih kanala tamo gde su preostali?
 
Мени су данас прихватили захтев за раскид уговорне обавезе због укидања мени битних канала. Позвао сам се на Закон о електронским комуникацијама, члан 107 о укидању. Постоји ипак отказни рок од месец дана.
 
Ja konkretno sam baš gledao Discovery science i stvarno mi je bezveze što ga ukidaju. Ali alternativa mi je Telekom na koji nemam nameru da pređem jer mi je to još nepovoljnija opcija.
Jedino što bi imalo smisla ukoliko imamo pravo na raskid ugovora je da se izboksuju neke povoljnosti na osnovu zahteva za raskid.
 
Мени су данас прихватили захтев за раскид уговорне обавезе због укидања мени битних канала. Позвао сам се на Закон о електронским комуникацијама, члан 107 о укидању. Постоји ипак отказни рок од месец дана.

Mene su odbili.
 
Мени су данас прихватили захтев за раскид уговорне обавезе због укидања мени битних канала. Позвао сам се на Закон о електронским комуникацијама, члан 107 о укидању. Постоји ипак отказни рок од месец дана.
Jesu li pokušali da te zadrže i ako jesu šta su tu nudili?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Ljudi, Netflix može da se instalira, ali ne radi, izbacuje grešku kad se pokrene.
Ne dovodite druge u zabludu...
 
Podneo sam zvaničan zahtev u poslovnici u NS. Upravo imsad pišem email gde ih pitam da li je sve ovo samo greška, ili svesno rade u suprotnosti sa zakonskim odredbama.
 
Po kom osnovu su te odbili?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Ja sam im poslao mail da zelim da raskinem ugovor zato sto su izbacili kanale iz ponude, odgovorili mi posle 2 dana da ce me neko od kolega kontaktirati. Proslo je 3 dana jos uvek me niko nije kontaktirao...

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Meni nije jasno kako nekima kažu može, a nekima ne. Možda idu na APP varijantu. Inače sećam se da su na N1 televiziji pričali, kada je Pošta ukinula SK, N1 i ostale UM kanale, da korisnici imaju pravo da raskinu ugovor bez plaćanja penala.
 
Meni nije jasno kako nekima kažu može, a nekima ne. Možda idu na APP varijantu. Inače sećam se da su na N1 televiziji pričali, kada je Pošta ukinula SK, N1 i ostale UM kanale, da korisnici imaju pravo da raskinu ugovor bez plaćanja penala.

Čak su i sbb tereenski agenti uz ponudu davali fino sastavljen zahtev za raskid koji su poštini korisnici samo trebali da potpišu a oni bi dalje sve završili da ti prođeš bez penala i potpišeš UO sa njima.
 
Јесте се позвали на Закон о електронским комуникацијама, члан 107 о раскиду уговорне обавезе?
Питао сам и преко телефона, где ми је речено да се има права на раскид без пенала и написао код њих у пословници шта ми је речено преко телефона и позвао се на закон.
У Нишу је СББ у запећку са коакс инфраструктуром и 10ак провајдера са оптиком.
 
Šturo sam i ofrlje napisao zahtev, smatrajući to formalnošću. Sad, kad su me odbili, sam im se obratio malo ozbiljnije. Inače, moj motiv za raskid je potpisivanje novog ugovora sa promocijom 6 meseci po dinar, ili nešto slično. Prošlu celu godinu sam plaćao paket sa umanjenjem od 1500 dinara. Tako nešto sam želeo i sad, međutim nakon ovog odbijanja samo želim da raskinem ugovor i pređem na mts optiku. Njihov mobilni već imam, pa bih napravio box4.
 
Kako sam popizdeo ljudi odem u poslovnicu kaže lična karta meni ugovor na ćaleta ja kažem Cale nije tu u crnoj Gori je trenutno ali kad smo potpisivali ugovor nije bilo problema da se potpiše na njegov ugovor zato što je on vlasnik stana a riba meni koja koju pumpaju za 30.000 u sbb-u mesečno jao pa to više ne može tako od septembra meseca reko a moglo je kad je trebao da se potpiše ugovor za kad treba se raskine ne može nema veze reko doćiću imam još 15 dana fore izvinjavam se što ovako pišem jer diktiram google-u pa on sam piše

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
Kako sam popizdeo ljudi odem u poslovnicu kaže lična karta meni ugovor na ćaleta ja kažem Cale nije tu u crnoj Gori je trenutno ali kad smo potpisivali ugovor nije bilo problema da se potpiše na njegov ugovor zato što je on vlasnik stana a riba meni koja koju pumpaju za 30.000 u sbb-u mesečno jao pa to više ne može tako od septembra meseca reko a moglo je kad je trebao da se potpiše ugovor za kad treba se raskine ne može nema veze reko doćiću imam još 15 dana fore izvinjavam se što ovako pišem jer diktiram google-u pa on sam piše

Sent from my POCO F1 using Tapatalk

Google je prihvatio reč: popizdeo?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno