Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da :D

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
@chifta, ne znam da li kod SBB-a prolazi ovakva fora: drugar imao isti problem ali sa Telekomom pre koju godinu, i lepo čovek nije platio dva-tri meseca, oni mu prvo blokirali odlazne pozive, pa nakon toga oduzeli liniju. On lepo otišao posle, sve platio, kamata možda bila mizerna neka, a radnica će "A gospodine, da podnesete sada zahtev za vraćanje linije - Ne treba, hvala" :D
 
Да ли они могу преко боксова да знају које канале гледаш? Да им бокс даје повратне информације о томе шта и кад гледаш.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Naravno da mogu, ali nigde u zakonu ne piše da nemaš pravo da raskineš ako ne gledaš.
 
Питам због тога да ако је неко стварно гледао те канале они то знају и онда могу хоће да раскину уговор, а ако неко никад није гледао а каже да јесте онда неће да раскину уговор. Дал је пише у закону не знам али је то по мени ок.

Ако неко хоће да раскине уговор зато што каже да је сваки дан гледао те канале а није никад и на то се позива, њему не треба раскинути уговор, бар не по тој основи.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
A šta ako neko jednostavno voli da vidi logo tog nekog kanala na listi dok lista kanale? Ili šta ako je neko upravo odlučio da baš od tog 03. februara želi da gleda neku novu emisiju, a ukidanjem tog tj. tih kanala mu je to onemogućeno i sl.? Jednostavno ukidaju korisnicma mogućnost da gledaju te kanale, bez obzira da li su korisnici gledali te kanale u prošlosti ili nisu i to je direktno promena uslova sa njihove strane. A i kao što sam napisao gore, oni su i sami preko svoje televizije N1 obaveštavali korisnike Pošta Net kablovske, da imaju pravo da raskinu ugovor bez plaćanja penala kada su ukinuti UM kanali na toj kablovskoj mreži.
 
Pa mozda ti nisu uvazili zahtev zbog paketa. U tom paketu imas samo animal planet a ove ostale nemas, je l' tako?

@gvlada A koji si ti paket?
 
Poslednja izmena:
Igrom slučaja, Animal planet mi je bukvalno najbitniji.
 
Poslednja izmena:
@vlado_ns

Ma dobro...nije bitno sta se gleda, da li ti gledas neki od ovih kanala ili ne. Nikoga to ne zanima. Vazno je ono sto pise i u ugovoru i u zakonima - "bitno menjanje uslova".

Da li je jedan kanal "bitno menjanje uslova" ili ne?! Mislim...ne znam ovo je cista spekulacija, zato pitam i @gvladu koji je paket. Jednostavno, osim toga, ne vidim neki drugi razlog da te odbiju.

Eto, razlika u paketima. Moguce da je to u pitanju. Bas me interesuje sta ce da ti odgovore drugi put.

@gvlada Hvala.
 
Poslednja izmena:
I ja imam EON Light Duo, i u tom paketu ima svih ovih 6 kanala koje ce da ukinu (kao i na EON Premiumu), tako da ne bi trebalo da zavisi od paketa, verovatno APP, pa ko se upeca. Definitivno su 6 kanala "bitno menjanje uslova", tako da ne bi smeli da odbijaju zahteve za raskid ugovora.
Ja jos uvek cekam zvanicno pismo od SBB-a, podneo sam za raskid u subotu, rekli su u roku od 5-6-7 dana (tako nesto).
 
Ja sam u petak i još čekam, moraju valjda da u roku od 8 radnih dana odgovore pismeno.
 
  • Like
Reagovanja: M J
A šta ako neko jednostavno voli da vidi logo tog nekog kanala na listi dok lista kanale? Ili šta ako je neko upravo odlučio da baš od tog 03. februara želi da gleda neku novu emisiju, a ukidanjem tog tj. tih kanala mu je to onemogućeno i sl.? Jednostavno ukidaju korisnicma mogućnost da gledaju te kanale, bez obzira da li su korisnici gledali te kanale u prošlosti ili nisu i to je direktno promena uslova sa njihove strane. A i kao što sam napisao gore, oni su i sami preko svoje televizije N1 obaveštavali korisnike Pošta Net kablovske, da imaju pravo da raskinu ugovor bez plaćanja penala kada su ukinuti UM kanali na toj kablovskoj mreži.
ШББКББ.
Ја само кажем да ако је неко свако дан гледао те канале њему је то ајд да кажем битно мењање уговорених услова и зато су му изашли у сустет. Овај други можда никад није гледао те канале и зато му нису изашли у сусрет.
Могу момци који су предали захтев да прокоментаришу да ли су их гледали и да ли си им одбили захтев, чисто да имамо неку представу како то одлучују.
Кад кажем гледају мислим на гледање целих емисија неки дужи период.

Ја лично не гледам те канале (мислим да си добри и поучни) и мени лично то није битно мењање уговорених услова.
Много од нас немају ни неки избор, код мене је у згради МТС али он чиними се нема Н1, Нова, СК...


Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
@faca Uporno pises nesto sto nema veze s' vezom. Dakle uopste, i ponovo, uopste nije bitno da li se ti kanali gledaju ili ne. Bitno je ono sto pise u ugovoru.

Samo unosis nepotrebnu zabunu svojim pretpostavkama.
 
I još bitnije, šta piše u zakonu. A u zakonu jasno piše - ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa). Izbacivanjem kanala nedvosmisleno se menja sadržaj paketa.
 
I ja sam mislio da se lik sprda, ali posle trece iste poruke sam shvatio da misli ozbiljno. [emoji23]

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
@ikacks

To pise i u ugovoru. Clan 5. ;)

@mihajlosd

Pa i ja sam u pocetku isto mislio. A ono... :D
 
Poslednja izmena:
Odbili su me ponovo. Kažu da nikakve odredbe ugovora nisu prekršili, kao i da Animal planet ostaje deo ponude, neće ga gasiti.
 
Nije 6 nego 5. Opet bitna povreda ugovornih obaveza. Moraju da daju raskid. Samo ti njima trazi napismeno sa pečatom da ti ne daju raskid zbog ukidanja kanala :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno