+1Meni brzina na duo gold extra još uvek ista
U kojim delovima Bg-a SBB jos uvek nudi analogni signal ?
Meni brzina na duo gold extra još uvek ista. Restartovao sam ruter međutim ne pomaže. Da li još neko nije dobio ubrzanje?
Послато са SM-G965F уз помоћ Тапатока
Jesi li probao direktno računar u modem (obavezno ugasi modem kod promene)? Za to moraju da ti daju podršku.Sve sam to probao.....cak iskljucivao dhcp reboot pa ukljucio....a odmah sam krenuo sa...factory pa quick set up...
Jesi li probao direktno računar u modem (obavezno ugasi modem kod promene)? Za to moraju da ti daju podršku.
Probaj još da kloniraš MAC adresu WAN porta sa rutera gde radi na WAN port novog rutera (ili kompjutera, ako kačiš komp direktno na modem).
Čupanjem kabla iz struje će ga restartovati i proveriti da li je bilo novih ažuriranja.A ako si zalego u krevet pa te mrzi da ustaješ onda na daljinskom stišneš menu pa onda odeš na podešavanja,pa zatim izaberi tehnička podešavanja,pa tu nađi sistem info pa kad to izabereš onda idi tu na restart digitalnog prijemnika,pazi samo da ne izabereš pogrešno pa da odabereš vraćanje na fabrička podešavanja.Mada ako zamrzne ceo meni pa ne reguje na daljinski onda sem čupanja iz struje ništa ne pomaže.
Ne bi.....prosle noci su cele noci bili povezani novi ruter sa modemom i nije proradilo.....
najsmesnije sto njihova tehnicka podrska nema pojma....
Ni na jednoj lokaciji sa kojom sam se susretao nije tako bilo.Treba da modem (a i ruter) isključiš sa napajanja nekoliko sati, potom uključiš i tada če raditi.
Kako mogu da promenim daljinac za d3. Šta mi treba od dokumenata? Mora li potpisnik lično ili ne?
Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
I onda još 30 dana otkaznog roka.Moj jos uvek stoji u celofanu.. .. jos 3 meseca i zbogom SBB.
ugovor mi istice 22.8, sto znaci da 22.7 moram da ih obavestim da raskidam ugovor, dalju saradnju ( da necu nastaviti ugovor) ? I ono jos vaznije, kako obavestiti, mailom licno u filijalu da se potpise?
Pretpostavljam da se oprema vraca ??
@Difermo Dobro si ti postavio, odes do poslovnice 22.07. i trazis "zahtev za raskid korisnickog odnosa"
opremu vracas 22.08 ili jos 7 dana imas vremena za to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari