cartridge
Čuven
- Učlanjen(a)
- 17.07.2013
- Poruke
- 737
- Poena
- 595
Da podelim i ja svoje iskustvo kao nov korisnik SBB usluga i mučenik koji se trudi da ostvari pravo na javnu dinamičku IP adresu kod oba operatera. Unapred se izvinjavam, biće dugačak post.
Naime, pisao sam ovde pre možda mesec dana kako me promoter zvao sa ponudom za bilo koji EON paket koji bih plaćao 12 meseci po istoj ceni kao do sada (1400 din. za TV uslugu), a preostalih 12 mes. punu cenu paketa koji izaberem, gde je odmah u startu prilično samouvereno obećao i javnu dinamičku IP adresu, jer u suprotnom, ne bih ni pristajao na bilo kakve ponude ma koliko one dobre bile.
Ok, dogovorimo se da se čujemo sutradan, dok razmislim o ponudi i koji ću paket. Odlučih se za Eon Full, ali u drugom pozivu mi je rečeno da ipak promotivna ponuda (stara cena 12 mes.) važi samo za Eon Light, dok ostali paketi idu po standardnoj promotivnoj ceni kao na sajtu. Ponovo pokrenuh pitanje u vezi IP adrese - kaže da tu uopšte ne brinem, to je obezbeđeno, on stoji iza toga i dao mi broj telefona kancelarije koji mogu da zovem i tražim njega ako se budem odlučio za neki paket.
Ok, nije loša ponuda ni za Eon Light, te mu se javim krajem prošle sedmice, poručim paket i još jednom rezimiramo dogovoreno:
Obećana javna IP, protok 75/5, prvi TV dobija risiver sa mogućnošću 7 dana unazad, na drugom TV-u ostaje CAM kartica, fiksni telefon.
Monteri dolazili u utorak pre podne i na prvo pitanje, problem - pitam da li mora UTP izmedju uredjaja za 7 dana unazad, kažu da je pisano D3 mini i da on nema tu mogućnost. Nakon kratkog mog objašnjenja u vezi paketa i njihove konsultacije sa šefom, zamene D3 mini sa Cisco 2100. Čekam ono najbitnije da proverim. Oni, naravno, nemaju pojma u vezi dogovora za IP i kažu da ću signal dobiti tek za pola sata do sat, da uskoro završavaju i traže da se potpiše. Ovde, skeptičan još od samog starta, počinjem da "kuvam".
Završe oni posao, kod TV-a sve ok, proverim fiksni - ima signala, uđem u podešavanja modema i... imam šta da vidim, CG-NAT k'o vrata. Ovde počinjem da "kipim". Monteri videli da mi nije dobro, pa počeli da smiruju situaciju sa izgovorom da je verovarno tako samo u početnoj fazi i da će sve doći na svoje kada se paket aktivira, u šta nisam verovao, ali ipak potpisah u nadi da će se to rešiti mirnim putem.
Moram da napomenem da je taj promoter svakim uzajamnim pozivom bio vrlo profesionalan u zalaganju dok se ne ispuni dogovoreno. Te večeri, posle tvrdnje da je pre svega pitao nadležne za moj slučaj i da to mora da se reši, zamolio me da pozovem tehničku internet podršku, opozovem se na njega i obrazložim im problem, pa ako to ne prođe, onda će on rešiti problem. Podrška kaže da paket još nije aktiviran, da pratim svoj nalog, pa kada se na nalogu pojavi Eon Light, tada da proverim IP.
Sutradan (sreda) popodne proverim, paket aktiviran, ali i dalje isto. Zovem opet podršku, ali svaki put moram prvo da objašnjavam zašto tražim internet podršku pre nego što me prebace tamo, pa onda opet podršci izlažem problem, pa me držali na čekanju dobrih 5 min. da bi mi na kraju rekli kako vide da je adresa NAT-ovana, ali da skidanje ne može preko telefona, već moram da šaljem mail na support@sbb sa kompletnom pričom u vezi obećanja za javnu IP.
Strpljenje me polako popušta. Ok, mislim se, nije problem ni jbni mail, ali da se ja javim ipak promoteru još jednom, da čujem šta je sledeće. Nije mu bilo jasno zašto iz teh. podrške komplikuju i ponudio se da će dalje rešavati on.
Sutradan (četvrtak), javio se sa novom informacijom, a to je da novi korisnici Eon Light paketa, navodno, dobijaju NAT-ovane adrese, dok za veće pakete to nije slučaj, ali s obzirom na dogovor koji smo imali, ja ću biti skinut sa NAT-a kroz jedan dan. Već to veče proverih i obećanje je, konačno, ispunjeno.
Da li će ovako i ostati, videćemo. I dalje sam u nekoj neverici i imam utisak da situacija može bilo kada da se preokrene.
Za sada sam zadovoljan, naročito zalaganjem promotera da se ispoštuje dogovor.
Naime, pisao sam ovde pre možda mesec dana kako me promoter zvao sa ponudom za bilo koji EON paket koji bih plaćao 12 meseci po istoj ceni kao do sada (1400 din. za TV uslugu), a preostalih 12 mes. punu cenu paketa koji izaberem, gde je odmah u startu prilično samouvereno obećao i javnu dinamičku IP adresu, jer u suprotnom, ne bih ni pristajao na bilo kakve ponude ma koliko one dobre bile.
Ok, dogovorimo se da se čujemo sutradan, dok razmislim o ponudi i koji ću paket. Odlučih se za Eon Full, ali u drugom pozivu mi je rečeno da ipak promotivna ponuda (stara cena 12 mes.) važi samo za Eon Light, dok ostali paketi idu po standardnoj promotivnoj ceni kao na sajtu. Ponovo pokrenuh pitanje u vezi IP adrese - kaže da tu uopšte ne brinem, to je obezbeđeno, on stoji iza toga i dao mi broj telefona kancelarije koji mogu da zovem i tražim njega ako se budem odlučio za neki paket.
Ok, nije loša ponuda ni za Eon Light, te mu se javim krajem prošle sedmice, poručim paket i još jednom rezimiramo dogovoreno:
Obećana javna IP, protok 75/5, prvi TV dobija risiver sa mogućnošću 7 dana unazad, na drugom TV-u ostaje CAM kartica, fiksni telefon.
Monteri dolazili u utorak pre podne i na prvo pitanje, problem - pitam da li mora UTP izmedju uredjaja za 7 dana unazad, kažu da je pisano D3 mini i da on nema tu mogućnost. Nakon kratkog mog objašnjenja u vezi paketa i njihove konsultacije sa šefom, zamene D3 mini sa Cisco 2100. Čekam ono najbitnije da proverim. Oni, naravno, nemaju pojma u vezi dogovora za IP i kažu da ću signal dobiti tek za pola sata do sat, da uskoro završavaju i traže da se potpiše. Ovde, skeptičan još od samog starta, počinjem da "kuvam".
Završe oni posao, kod TV-a sve ok, proverim fiksni - ima signala, uđem u podešavanja modema i... imam šta da vidim, CG-NAT k'o vrata. Ovde počinjem da "kipim". Monteri videli da mi nije dobro, pa počeli da smiruju situaciju sa izgovorom da je verovarno tako samo u početnoj fazi i da će sve doći na svoje kada se paket aktivira, u šta nisam verovao, ali ipak potpisah u nadi da će se to rešiti mirnim putem.
Moram da napomenem da je taj promoter svakim uzajamnim pozivom bio vrlo profesionalan u zalaganju dok se ne ispuni dogovoreno. Te večeri, posle tvrdnje da je pre svega pitao nadležne za moj slučaj i da to mora da se reši, zamolio me da pozovem tehničku internet podršku, opozovem se na njega i obrazložim im problem, pa ako to ne prođe, onda će on rešiti problem. Podrška kaže da paket još nije aktiviran, da pratim svoj nalog, pa kada se na nalogu pojavi Eon Light, tada da proverim IP.
Sutradan (sreda) popodne proverim, paket aktiviran, ali i dalje isto. Zovem opet podršku, ali svaki put moram prvo da objašnjavam zašto tražim internet podršku pre nego što me prebace tamo, pa onda opet podršci izlažem problem, pa me držali na čekanju dobrih 5 min. da bi mi na kraju rekli kako vide da je adresa NAT-ovana, ali da skidanje ne može preko telefona, već moram da šaljem mail na support@sbb sa kompletnom pričom u vezi obećanja za javnu IP.
Strpljenje me polako popušta. Ok, mislim se, nije problem ni jbni mail, ali da se ja javim ipak promoteru još jednom, da čujem šta je sledeće. Nije mu bilo jasno zašto iz teh. podrške komplikuju i ponudio se da će dalje rešavati on.
Sutradan (četvrtak), javio se sa novom informacijom, a to je da novi korisnici Eon Light paketa, navodno, dobijaju NAT-ovane adrese, dok za veće pakete to nije slučaj, ali s obzirom na dogovor koji smo imali, ja ću biti skinut sa NAT-a kroz jedan dan. Već to veče proverih i obećanje je, konačno, ispunjeno.
Da li će ovako i ostati, videćemo. I dalje sam u nekoj neverici i imam utisak da situacija može bilo kada da se preokrene.
Za sada sam zadovoljan, naročito zalaganjem promotera da se ispoštuje dogovor.