Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da podelim i ja svoje iskustvo kao nov korisnik SBB usluga i mučenik koji se trudi da ostvari pravo na javnu dinamičku IP adresu kod oba operatera. Unapred se izvinjavam, biće dugačak post.

Naime, pisao sam ovde pre možda mesec dana kako me promoter zvao sa ponudom za bilo koji EON paket koji bih plaćao 12 meseci po istoj ceni kao do sada (1400 din. za TV uslugu), a preostalih 12 mes. punu cenu paketa koji izaberem, gde je odmah u startu prilično samouvereno obećao i javnu dinamičku IP adresu, jer u suprotnom, ne bih ni pristajao na bilo kakve ponude ma koliko one dobre bile.

Ok, dogovorimo se da se čujemo sutradan, dok razmislim o ponudi i koji ću paket. Odlučih se za Eon Full, ali u drugom pozivu mi je rečeno da ipak promotivna ponuda (stara cena 12 mes.) važi samo za Eon Light, dok ostali paketi idu po standardnoj promotivnoj ceni kao na sajtu. Ponovo pokrenuh pitanje u vezi IP adrese - kaže da tu uopšte ne brinem, to je obezbeđeno, on stoji iza toga i dao mi broj telefona kancelarije koji mogu da zovem i tražim njega ako se budem odlučio za neki paket.

Ok, nije loša ponuda ni za Eon Light, te mu se javim krajem prošle sedmice, poručim paket i još jednom rezimiramo dogovoreno:
Obećana javna IP, protok 75/5, prvi TV dobija risiver sa mogućnošću 7 dana unazad, na drugom TV-u ostaje CAM kartica, fiksni telefon.

Monteri dolazili u utorak pre podne i na prvo pitanje, problem - pitam da li mora UTP izmedju uredjaja za 7 dana unazad, kažu da je pisano D3 mini i da on nema tu mogućnost. Nakon kratkog mog objašnjenja u vezi paketa i njihove konsultacije sa šefom, zamene D3 mini sa Cisco 2100. Čekam ono najbitnije da proverim. Oni, naravno, nemaju pojma u vezi dogovora za IP i kažu da ću signal dobiti tek za pola sata do sat, da uskoro završavaju i traže da se potpiše. Ovde, skeptičan još od samog starta, počinjem da "kuvam".

Završe oni posao, kod TV-a sve ok, proverim fiksni - ima signala, uđem u podešavanja modema i... imam šta da vidim, CG-NAT k'o vrata. Ovde počinjem da "kipim". Monteri videli da mi nije dobro, pa počeli da smiruju situaciju sa izgovorom da je verovarno tako samo u početnoj fazi i da će sve doći na svoje kada se paket aktivira, u šta nisam verovao, ali ipak potpisah u nadi da će se to rešiti mirnim putem.

Moram da napomenem da je taj promoter svakim uzajamnim pozivom bio vrlo profesionalan u zalaganju dok se ne ispuni dogovoreno. Te večeri, posle tvrdnje da je pre svega pitao nadležne za moj slučaj i da to mora da se reši, zamolio me da pozovem tehničku internet podršku, opozovem se na njega i obrazložim im problem, pa ako to ne prođe, onda će on rešiti problem. Podrška kaže da paket još nije aktiviran, da pratim svoj nalog, pa kada se na nalogu pojavi Eon Light, tada da proverim IP.

Sutradan (sreda) popodne proverim, paket aktiviran, ali i dalje isto. Zovem opet podršku, ali svaki put moram prvo da objašnjavam zašto tražim internet podršku pre nego što me prebace tamo, pa onda opet podršci izlažem problem, pa me držali na čekanju dobrih 5 min. da bi mi na kraju rekli kako vide da je adresa NAT-ovana, ali da skidanje ne može preko telefona, već moram da šaljem mail na support@sbb sa kompletnom pričom u vezi obećanja za javnu IP.

Strpljenje me polako popušta. Ok, mislim se, nije problem ni jbni mail, ali da se ja javim ipak promoteru još jednom, da čujem šta je sledeće. Nije mu bilo jasno zašto iz teh. podrške komplikuju i ponudio se da će dalje rešavati on.

Sutradan (četvrtak), javio se sa novom informacijom, a to je da novi korisnici Eon Light paketa, navodno, dobijaju NAT-ovane adrese, dok za veće pakete to nije slučaj, ali s obzirom na dogovor koji smo imali, ja ću biti skinut sa NAT-a kroz jedan dan. Već to veče proverih i obećanje je, konačno, ispunjeno.

Da li će ovako i ostati, videćemo. I dalje sam u nekoj neverici i imam utisak da situacija može bilo kada da se preokrene.
Za sada sam zadovoljan, naročito zalaganjem promotera da se ispoštuje dogovor.
 
Zna li se možda, da li je digitalizacija na Čukarici završena i kada će biti isključen analogni signal?
Kod mene i dalje postoji iako je digitalizacija prošla još pre tri meseca...
 
Pošto ti je istekao ugovor možeš da dobiješ status novog korisnika ako raskines ugovor i skopis novi na drugo prezime, ili ukoliko živiš u kući može i na isto prezime.

Šta ako se živi u stanu i svi imaju isto prezime. Kako onda dobiti status novog korisnika? Ugovor istekao u junu.
 
Šta ako se živi u stanu i svi imaju isto prezime. Kako onda dobiti status novog korisnika? Ugovor istekao u junu.
Ako već ne postoji mogućnost da se nadje drugo prezime na koje bi se napravio ugovor, ja bih najavio raskid ugovora zbog evidentne diskriminacije postojećih korisnika...znam da su mnogi dobili povoljnosti kao novi korisnici, ili odmah u poslovnici ili kasnije pozivom iz call centra. Taj deo posla ne radim ali mislim da postoje realne šanse naročito ako uzimas neki od jačih paketa.
 
Ja sam upravo to uradio. Najavio raskid ugovora, zvali me iz neke službe danas i dali mi uslove kao novom korisniku za eon premium. Na isto prezime, ista adresa...

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ali ako prelaziš na Eon bez UO onda im plaćaš 6900din jednokratno za Eon box i 290 din rentu svaki mesec.
Ne. Korisnik kome je istekla UO ostaje na onome sto je do tada koristio sve dok licno ne zatrazi promenu tako sto moze da predje na koju god hoce SBB uslugu
koja je tog trenutka u zvanicnoj SBB ponudi. Znaci od samo digitalne televizije pa na dalje sve do Eon Premium paketa. Placa mesecno onoliko kolika je cena
za to na sta predje po zvanicnom / vazecem cenovniku. Ako predje na manji (jeftiniji…) paket od onoga koji trenutno koristi duzan je da vrati uredjaje koji ne
pripadaju paketu koji je odabrao. Ako predje na veci (skuplji…) paket od onoga koji trenutno koristi dobice uredjaje koji su tom novom paketu a trenutno ih
nema bez ikakve nadoknade jer su deo tog novog paketa.

(ako se sa bilo kog starog paketa predje na Eon paket u kome je po difoltu i Eon Box ne doplacuje se nista jer je u tom novom paketu po difoltu Eon Box sto
znaci da korisniku sleduje po karakteristikama paketa - pri tome se od korisnika uzima samostalni risiver ako ga je imao a V2 obavezno)

UO sluzi da se dobiju popusti na neki odredjeni vremenski period i korisnik sam odlucuje da li ce iskoristiti to ili nece.

Problem se stvara kad se tokom trajanja UO prelazi na jedino moguce skuplji paket / uslugu jer tu postoji „mali milion” zackoljica koje je SBB smislio i nije
jednostavno jer i to zavisi od dobre volje onoga sa kim se razgovara, odnosno sa kim se dogovara / zakljucuje transakcija sa dotadasnjeg na novo. ali svakako
sve postoji u pisanoj formi u vidu zvanicnog *.pdf dokumenta koji je vec dosta puta bio okacen ovde na forumu pa koga interesuje nega koristi pretragu
ili nadje zvanicnom SBB sajtu (dokumentacija i cenovnici…).

Naravno - sve ovo vazi za stare korisnike. Novi korisnici su uslovljeni potpisivanjem UO / aneks pri potpisivanju Ugovora. (sto nije obavezno I nije po Zakonu
ali je praksa kod svih provajdera i niko se ne buni jer novi korisnici ionako uglavnom pojma nemaju, sve im je novo a najvise se raspituju telefonom I kod
promotera sto je bezvezno, narocito kod promotera koji nisu iz SBB-a nego samo pod ugovorom vrse promociju i provereno lazu do jaja!!! I novi korisnik
moze da potpise Ugovor bez UO / aneksa ali tada nema popust... pa zato novi korisnici uglavnom bez reci potpisuju…)


Pozdrav!
 
Da li neko ima iskustvo sa technicolor cga 2121? Čujem da neki ljudi dobijaju, pa da li da zahtevam da mi njega donesu umesto ubee?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Sutradan (četvrtak), javio se sa novom informacijom, a to je da novi korisnici Eon Light paketa, navodno, dobijaju NAT-ovane adrese, dok za veće pakete to nije slučaj, ali s obzirom na dogovor koji smo imali, ja ću biti skinut sa NAT-a kroz jedan dan. Već to veče proverih i obećanje je, konačno, ispunjeno.

Da li će ovako i ostati, videćemo. I dalje sam u nekoj neverici i imam utisak da situacija može bilo kada da se preokrene.
Za sada sam zadovoljan, naročito zalaganjem promotera da se ispoštuje dogovor.
Све се одлично завршило, само је требало (ако ниси) да размениш и неки мејл са било којим званичником у коме ће да пише ово. Ако рецимо тај промотер оде из фирме, на кога ћеш да се позовеш?
 
@calexx
Trebalo je, nisam razmišljao u tom smeru, prethodna tri dana sam bio kao na iglama, izgoreo od iščekivanja, no dobro se završilo. Ako promoter ode iz firme, a ovi me opet "osakate" (nadam se ne bar godinu dana), šta znam, možda shvatim da se sa njima ne može, budem ravnodušan, sačekam kraj UO i doviđenja, a možda im se ipak "popnem na glavu" na sve moguće načine dok ne popuste i vrate mi javnu IP, zavisi kakvog raspoloženja budem bio :)
 
@Sceka222

Piše u njihovom cenovniku, ako potpišeš ugovor do 31.12.2018. dobijaš opremu besplatno.
Ispod imaš i jednokratnu cenu za svaki deo opreme i mesečnu rentu.
Nigde nije navedeno da se oprema dobija besplatno bez potpisivanja UO.
Kada bi davali opremu besplatno bez UO, niko im ne bi potpisao.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Da li je neko raskidao ugovornu obavezu i preneo fiksni broj u Telekom?
Pošto mi ne odgovara ovo poskupljenje hoću to da iskoristim da dobijem eon po nekim povoljnijim uslovima ili da uzmem BOX kod Telekoma. U tom slučaju ne bih voleo da izgubim fiksni broj nego da ga vratim u Telekom. Koja je procedura?
Plašim se da mi ga jednostavno ne ugase kada raskinem ugovor a pre nego što podnesem zahtev kod drugih.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Ja sam vratio broj u telekom pre otprilike mesec dana, kada sam raskinuo ugovor sa sbb i vratio svu opremu otišao sam u telekom. U telekomu su mi rekli da se broj automatski po raskidu ugovora vraća kod matičnog operatera sve u svemu je potrajalo baš dosta tipa nedelju dana da proradi fiksni(+ sam imao vezu a taj lik mi reče da je to 30 sek posla ali eto) i nedelju dana da mi odobre net stvarno previše.
 
Da li je neko saznao da li je istina da se u SBB listu kanala vraća AMC, Minimax itd. ?
 
Da li je neko saznao da li je istina da SBB vraća u ponudu kanale AMC, Minimax itd. ?!
 
@Sceka222

Piše u njihovom cenovniku, ako potpišeš ugovor do 31.12.2018. dobijaš opremu besplatno.
Ispod imaš i jednokratnu cenu za svaki deo opreme i mesečnu rentu.
Nigde nije navedeno da se oprema dobija besplatno bez potpisivanja UO.
Kada bi davali opremu besplatno bez UO, niko im ne bi potpisao.
Uvek je pisala cena za pojedincne uredjaje (jednokratno, ili ako su to nazvali ono *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*sko „za prikljucenje”...) kao i za mesecnu rentu istih.
Ali to je oduvek vazilo za ono sto nema u paketu a korisnik ipak hoce. Kao sto je u nekim paketima bilo ukljuceno „D3 Kuca” pa se drugi
risiver dobijao besplatno dok onaj ko je bio na jeftinijem paketu je mogao da dobije drugi risiver uz placanje prikljucne takse i mesecno rente.
Isto tako kad je korisnik pod UO moze da doplati za uredjaj / uslugi a za nesto od toga mora da se plati I priljucna taxa I mesecna renta…

Korisnik koji nije pod UO koristi paket po cenovniku i karkteristikama / sadrzaju paketa. Ako uzme, na primer, Eon Light paket u kome po
karakteristikama / sadrzaju paketa nema Eon Box uredjaj nece ga ni dobiti i ako hoce mora da plati po cenovniku. Ako uzme paket u kome
je po karakteristikama / sadrzaju paketa ukljucen Eon Box (Eon Full i Eon Premium paketi) dobija Eon Box bez ikakvog dodatnog placanja.

(mislim, malo logike nije na odmet - zasto bi iko placao nesto sto je ukljuceno u paket i po kom osnovu?!)


„Ako potpises ugovor” ne nego Ugovornu Obavezu. Ugovor nije uslovljen potpisivanjem UO / aneksa. Ugovorna Obaveza je aneks ugovora,
iliti dodatak na Ugovor, I potpisuje se nakon potpisivanja ugovora da nije Ugovora ne bi ni postojao aneks / dodatak. Ugovor se potpisuje
I vazi na neodredjeno vreme - Ugovorna Obaveza ima vremenski period vazenja pod odredjenim uslovima obuhvacenim u textu sa cim su
potpisivanjem saglasne obe strane u smislu ispunjavanja napisanog... .. .


Pozdrav!
 
Poslednja izmena:
Da li:

1) obicna osnovna TV da se placa mesec za mesec bez UO
2) da li se placa taksa za uvodjenje i koliko
 
Poslednja izmena:
Znači to će im biti opravdanje za povećanje cene starih paketa.
 
Zašto misliš da im treba opravdanje?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Pa realno, slozicete se da nemaju ozbiljnu konkurenciju na nasem trzistu...samim tim, mogu raditi sta god pozele.
 
Pa realno, slozicete se da nemaju ozbiljnu konkurenciju na nasem trzistu...samim tim, mogu raditi sta god pozele.

Када развије оптичку мрежу за неколико година Телеком ће им бити озбиљан конкурент на пољу интернета и фиксне телефоније (ако тада буде још увек постојала) али на пољу Кабловске ТВ и тада ће бити далеко иза њих и неће им представљати никакву претњу.

Иначе на линку у претходном посту најављују и некакав AMC Premiere. Колико сам могао да причитам на Нет-у то је нешто попут AXN Now, Cinestar Premier и сличних сервиса које имамо у такозваном Видео клубу СББ-а.
 
Poslednja izmena:
Када развије оптичку мрежу за неколико година Телеком ће им бити озбиљан конкурент на пољу интернета и фиксне телефоније (ако тада буде још увек постојала) али на пољу Кабловске ТВ и тада ће бити далеко иза њих и неће им представљати никакву претњу.

Иначе на линку у претходном посту најављују и некакав AMC Premiere. Колико сам могао да причитам на Нет-у то је нешто попут AXN Now, Cinestar Premier и сличних сервиса које имамо у такозваном Видео клубу СББ-а.

Је ли ово проверена информација, пошто нисам нигде нашао званично обавештење од стране СББ-а?
А друга ствар, па зар није ове канале СББ летос избацио из понуде? Што би их након 3-4 месеца поново враћали? :trust:

20181208_232347.jpg
 
Poslednja izmena:
Drzava i telekom su krenuli u rat sa sbb-om i dobice ga :). Telekom gura optiku podzemnim putem i to nenormalnom brzinom u celoj Srbiji. Plan je da za par godina mozda i brze drzava izglasa zakon da nema nista preko bandera, kao eu neda ovo ono nego mora pod zemljom i gasice signal sbb-u gde ce ovi prakticno oteti sve korisnike sbb-u i vratiti ih u realnost :). E da li je ovo moja pusta zelja, videcemo.
 
Vidim da dosta vas ovde spominje pakete sa pozamašnim iznosima.
Šta bi bila preporuka za nas koji TV smatramo nužnim zlom i koji smo na "Duo Silver Net" paketu? Šta je najmudrije izabrati za što manje para. Pod ugovornom obavezom sam još cca mesec dana.

Potreban mi je samo flat internet. Ako bih izmišljao želje to bi bila zamena postojećeg Cisco routera za Novi Cisco koji je neko spominjao iznad da može da radi u bridge modu i eventualno EON box. Mada srećno mogu da nastavim da živim i bez EON boxa.
 
Poslednja izmena:
Drzava i telekom su krenuli u rat sa sbb-om i dobice ga :). Telekom gura optiku podzemnim putem i to nenormalnom brzinom u celoj Srbiji. Plan je da za par godina mozda i brze drzava izglasa zakon da nema nista preko bandera, kao eu neda ovo ono nego mora pod zemljom i gasice signal sbb-u gde ce ovi prakticno oteti sve korisnike sbb-u i vratiti ih u realnost :). E da li je ovo moja pusta zelja, videcemo.


Sporo ide ta Optika, kod nas na Zvezdari niko nista jos ne radi na tom pitanju i ne zanima ih
ni SBB ni mts
a pritom je Zvezdara jedna od najvecih beogradskih opstina ...
 
Drzava i telekom su krenuli u rat sa sbb-om i dobice ga :). Telekom gura optiku podzemnim putem i to nenormalnom brzinom u celoj Srbiji. Plan je da za par godina mozda i brze drzava izglasa zakon da nema nista preko bandera, kao eu neda ovo ono nego mora pod zemljom i gasice signal sbb-u gde ce ovi prakticno oteti sve korisnike sbb-u i vratiti ih u realnost :). E da li je ovo moja pusta zelja, videcemo.

Koliko je u EU "zabranjeno" razvlaciti kablove sa bandere na banderu i sa krova na krov, vidi se na primeru Rumunije ...
 
Informacija nije sa sajta SBB-a ni sa Into kanala ali najave koje sam procitao na tom sajtu ("udruzenje korisnika SBB") u proteklih desetak meseci uglavnom su se nakon nekoliko dana ostvarile.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno